Vriend lelijk
donderdag 1 oktober 2020 om 08:25
Goedemorgen iedereen!
Ik val maar direct met de deur in huis, ik vind mijn vriend best lelijk. We gaan nu al bijna 2 jaar met elkaar en ik kan mij geen leven zonder hem
Bedenken, hij is mijn soulmate en ik wil altijd met hem zijn. De seks is ook goed en we zijn echt beste vrienden van elkaar. Soms als ik hem aan zie lopen kijk ik hem aan en denk ik “goh wat ben jij lelijk”. Ik weet dat dit heel gemeen is maar het is echt geen knappe jongen... vrij vol en vol gezicht, een bril en hij loopt ook best raar ook is hij evenlang als ik. Hij heeft ook autisme trekjes en dat zie je echt terug in zijn uiterlijk. Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden. Uiterlijk doet mij niet super veel dus super knap hoeft iemand niet te zijn maar hij word wel echt gezien als lelijk bij andere... Ik vind hem wel knapper als voorheen want als je blijkbaar verliefd word dan ga je iemand knapper vinden terwijl diegene dat helemaal niet is. Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is. Vele zeggen dat je een relatie moet stoppen als je hem zo lelijk vindt maar dat zou ik niet kunnen.. ik heb nog nooit zo een goed persoon als hem gevonden in mijn leven. Ik heb hem weleens gezegd dat hij een wel wat beter aan zn uiterlijk moet werken en tijdens een ruzie heb ik weleens gezegd dat hij wel wat mag afvallen en lenzen moet nemen. Ik weet even niet meer wat ik moet doen nu
moet ik er met hem nog een keer over praten? Ik kan natuurlijk niet voor altijd onze relatie geheim houden maar als jullie een foto van hem zagen zouden jullie mij uitteraard begrijpen.
Ik val maar direct met de deur in huis, ik vind mijn vriend best lelijk. We gaan nu al bijna 2 jaar met elkaar en ik kan mij geen leven zonder hem
Bedenken, hij is mijn soulmate en ik wil altijd met hem zijn. De seks is ook goed en we zijn echt beste vrienden van elkaar. Soms als ik hem aan zie lopen kijk ik hem aan en denk ik “goh wat ben jij lelijk”. Ik weet dat dit heel gemeen is maar het is echt geen knappe jongen... vrij vol en vol gezicht, een bril en hij loopt ook best raar ook is hij evenlang als ik. Hij heeft ook autisme trekjes en dat zie je echt terug in zijn uiterlijk. Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden. Uiterlijk doet mij niet super veel dus super knap hoeft iemand niet te zijn maar hij word wel echt gezien als lelijk bij andere... Ik vind hem wel knapper als voorheen want als je blijkbaar verliefd word dan ga je iemand knapper vinden terwijl diegene dat helemaal niet is. Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is. Vele zeggen dat je een relatie moet stoppen als je hem zo lelijk vindt maar dat zou ik niet kunnen.. ik heb nog nooit zo een goed persoon als hem gevonden in mijn leven. Ik heb hem weleens gezegd dat hij een wel wat beter aan zn uiterlijk moet werken en tijdens een ruzie heb ik weleens gezegd dat hij wel wat mag afvallen en lenzen moet nemen. Ik weet even niet meer wat ik moet doen nu
donderdag 1 oktober 2020 om 08:54
Say what? Ik hoop dat je vriend inziet dat jij niet goed genoeg bent voor hem. Wat een ongelofelijke manier om te praten over iemand zeg...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 1 oktober 2020 om 08:55
Prachtig...maar ik ben niet objectief...moeder van een autist.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:16
donderdag 1 oktober 2020 om 09:19
Nou 'de' autist herken ik wel hoor. Beetje dikkig, baardje, vettig haar, t-shirt van NASA aan en kistjes
TO om op jouw stukje terug te komen: ik snap je ergens best wel een beetje. Maar wat je zou kunnen doen is met hem praten en zeggen dat je van hem houdt maar dat je zijn manier van profileren niet erg aantrekkelijk vindt of hij eens met je mee wil denken op dat gebied. Dat moet in een relatie toch kunnen? Mijn man kan tegen mij ook zeggen: doe dat haar maar niet zo of trek eens een ander jurkje aan hier word ik niet blij van of smeer toch maar wel rouge op want je loopt er bij als een lijk. En andersom zeg ik hem ook dat ie zich maar weer eens moet scheren of de kapper van dichtbij moet bekijken. Je moet ook eerlijk tegen elkaar kunnen zijn en als je het niet leuk vindt naar hem te kijken dan moet daar over te praten zijn. Want je bent niet voor niets al 2 jaar bij hem
Sterkte
donderdag 1 oktober 2020 om 09:22
Sjaantje37 schreef: ↑01-10-2020 08:55Prachtig...maar ik ben niet objectief...moeder van een autist.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:24
donderdag 1 oktober 2020 om 09:26
I know i know.Lady*Voldemort schreef: ↑01-10-2020 09:23Gelukkig hebben we jou nog om de boel weer een beetje in evenwicht te trekken![]()
Welcome
donderdag 1 oktober 2020 om 09:27
donderdag 1 oktober 2020 om 09:27
Ik hou onze relatie al 2 jaar verborgen omdat ik me schaam voor hem bij mijn familie en vrienden.
.....
Mijn moeder heeft ooit ook gezegd dat hij er anders uit ziet als andere en dus totaal geen jongen voor mij is.
Goh, je moeder is geen familie?
Dat moet toch wél, want net zo oppervlakkig als jij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 1 oktober 2020 om 09:28
Als je je relatie al twee jaar geheim houdt, kan het zijn dat:
- je te druk maakt om de mening van een ander die niet terecht is.
- je iets doet dat niet oké is.
Oplossingen:
- niets van de mening van een ander aantrekken.
- stoppen met hetgeen dat niet oké is. Dus of stoppen met het geheim houden van je relatie of met de relatie.
- je te druk maakt om de mening van een ander die niet terecht is.
- je iets doet dat niet oké is.
Oplossingen:
- niets van de mening van een ander aantrekken.
- stoppen met hetgeen dat niet oké is. Dus of stoppen met het geheim houden van je relatie of met de relatie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:31
Ik heb vier jaar een ‘lelijke’ vriend gehad en ik vond dat idd een totaal non-issue.kindrebel schreef: ↑01-10-2020 08:45Ik heb heel lang een vriend gehad waarvan andere mensen zeiden: "Zij kan toch wel wat beters krijgen?" Ik heb nooit uitleg gegeven of hem verdedigd.
Het enige effect was dat ik neer keek op de mensen die dat soort dingen zeiden. Ik liep met trots naast hem, met een dikke vinger naar de oppervlakkigheid van anderen. Mijn leven, mijn hart, mijn keuze. Dat het niet in jouw plaatje past, interesseert mij geen moer.
Hij was type nerd, klein, te zwaar en niet blank: de gemene en vrijwel altijd ook nog eens onverhuld racistische neerbuigende shit die hij over zich heen kreeg en die mensen terloops ook met mij deelden (wat voor ras is hij eigenlijk haha hij ziet er gek uit? Oooh ik dacht dat daar alleen hele dunne mensen woonden haha! Heb je weleens gedacht ik neem ‘gewoon’ een blanke jongen, die kun je wel krijgen hoor!’) heeft me echt geschokt.
Pas toen het een paar jaar uit was (en hij door ongezond leven echt dik en pafferig was geworden) toen dacht ik wel ‘goh ja, ehhh niet erg aantrekkelijk nee’. Maar goed, het blijft voor mij een leuke slimme kerel.
donderdag 1 oktober 2020 om 09:31
En dan vriend lelijk vinden en tegen hem zeggen dat ie moet afvallen, okee..
ghost79 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 09:32
2.33% gewijzigd