Vriend naar de hoeren

03-04-2009 09:01 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
---
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 10:43:

@sunshine. Wat ik van de reacties vind: het wordt nu een heel ander verhaal en ineens wordt het bijna een verhaal (door sommigen) dat mijn vriend een pedofiel is die misbruikt maakt van arme meisjes. Maar zo ligt het niet.

Mijn vriend is een paar keer naar de hoeren geweest in zijn vrijgezellentijd. Hij heeft niet met jonge arme meisjes sex gehad.

Wat ik uit de rest van de berichten haal is dat de meesten er niet mee zouden zitten als hun vriend in zijn verleden en vrijgezellentijd naar de hoeren zou zijn geweest. Daar ben ik blij om omdat ik het nu meer los kan laten en het voor mezelf wat afstandelijker en objectiever kan bekijken.Ik doelde ook op de inhoudelijke reacties, ben blij dat ze je een beter gevoel hebben gegeven.
Dat dan weer wel..
---
Wat vind je exact niet leuk, Malediven? Zijn het niet je eigen vooroordelen?
Ik vind het sowieso al netjes dat je vriend er naar jou toe eerlijk over is. En dan nog even een opmerking mbt de hoertjes in Thailand. Ik ben er een paar keer geweest en heb gezien dat er mannen van middelbare leeftijd met een meisje die hun kleindochter zou kunnen zijn naar hun hotelkamer vertrokken. Dat is iets wat walgelijk is. Maar je hebt er ook prostituees van in de 20 en ouder die heel bewust er voor kiezen om (tijdelijk) hun lichaam te verkopen om zo hun familie financieel te ondersteunen. Er wordt daar anders tegen aan gekeken als dat wij hier in de westerse wereld dat doen.
---
En nu moet ik naar een hoerenloper
Malediven, een vrijgezel heeft ook seksuele gevoelens. Misschien was hij bang dat als hij een dame oppikt in de kroeg, zij een relatie verwacht en hij haar kwetst. Een relatie begin je niet zomaar met iemand, seks is een basale behoefte. Hij is knuffelig naar jou toe, omdat hij van je houdt. Maar hij wil seks vanwege z'n behoeftes. Da's zo gek echt niet.
---
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 11:06:

@ iedereen. Hoop niet dat jullie het erg vinden maar ik ga vragen of dit topic gesloten kan worden. Dat kan ik toch bij de moderator bovenaan doen?

Mijn vriend weet wel dat ik vaak op het viva forum mee lees en wil niet het risico lopen dat hij hier achterkomt dat ik dit verhaal deel met anderen.

Wellicht is het wel een goed idee om de andere discussie die nu is ontstaan door te zetten maar dan op een nieuw topic?

Overigens allemaal bedankt voor jullie advies. Ik ben een stuk opgelucht en kan het nu wat meer los zien van elkaar.Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje gek. Een beetje geslepen zelfs, so what als je vriend er achter komt dat je dit onderwerp ter discussie stelt op een forum. Hij weet hoe je er over denkt en bovendien kennen wij jou en hem niet. Waarom zou hij dat niet mogen weten?
Dat dan weer wel..
---
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 11:11:

@allemaal. nogmaals bedankt. Ik ga dit topic sluiten.

zoals ik al eerder voorstelde, mochten jullie behoefte hebben om de discussie van het hoerenlopen voort te zetten dan graag in een nieuw topic. Mijn verhaal is nu te herkenbaar en zoals ik al aangaf, mijn vriend weet dat ik vaak op het viva forum te vinden ben.

Eeehm, je vindt het fijn dat je vriend zo eerlijk is, maar nu ben je bang dat hij hier achter komt? En dan? En wat als hij je in de toekomst ooit vraagt of je ooit iets over hem op het viva forum hebt verteld?

Sorry, aan de ene kant snap ik je wel, maar had je dit niet beter van te voren kunnen bedenken?

Dus feitelijk geef je hem schijnvertrouwen? Sorry, maar ik kan hier echt niet bij!
Dat dan weer wel..
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 11:15:

@Sunshine. Ik heb al gevraagd of dit topic gesloten mag worden.

Ik wil niet dat hij erachter komt omdat ik hem juist het vertrouwen wil geven dat hij alles tegen mij kan zeggen. Als ik dit dan ga bespreken op een forum geeft dit niet echt vertrouwen.Wat je nu zegt is behoorlijk hypocriet, zie je dat niet?
quote:Pinksterbloempje schreef op 03 april 2009 @ 10:21:

Ik vind het heel acceptabel dat een man zijn behoeften bevredigd en ervoor betaald als hij vrijgezel is. Niet iedere man is even vlot en kan via een ONS zijn seks "scoren".

Ik ben ook onhandig in de omgang met vrouwen, waardoor seks of een relatie bijna niet mogelijk is. Ik heb zelf ook lang tegen prostitueebezoek verzet, maar op den duur zou ik mezelf benadelen als ik mijzelf seks bleef ontzeggen. Het is gewoon vrij simpel. Vrouwen stellen eisen waaraan ik zelden voldoe, tja, dan houdt het op. Ik ben nu 42, en veel dingen zijn anders gelopen dan ik zou willen. Ik heb minder invloed op mijn lot dan de meeste anderen hebben op hun lot.

Ik zal hoe dan ook ooit stoppen met mijn prostitueebezoeken, als ik vind dat het niet het gewenste effect bereikt heeft (het zou ook aan gebrek aan seksueel zelfvertrouwen liggen) en ik teveel geld daaraan gespendeerd heb.
World of Warcraft: Legion
quote:Liv schreef op 03 april 2009 @ 11:18:

[...]

Wat je nu zegt is behoorlijk hypocriet, zie je dat niet?Vind ik dus ook, mijn mond viel letterlijk open van verbazing!
Dat dan weer wel..
quote:Malediven schreef op 03 april 2009 @ 11:06:

@ iedereen. Hoop niet dat jullie het erg vinden maar ik ga vragen of dit topic gesloten kan worden. Dat kan ik toch bij de moderator bovenaan doen?Ik ben tegen sluiting van dit topic.
quote:sunshine 1980 schreef op 03 april 2009 @ 11:20:

[...]

Vind ik dus ook, mijn mond viel letterlijk open van verbazing!Nou nou, overdrijven is ook een vak..
---
---
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2009 @ 11:01:

Ik geloof niet dat hoeren verkrachtingen voorkomen .

Hoe verklaar je dat ook hoeren worden verkracht ?

Hele goeie BGB!

Ik vind het ook bullshit, ik heb liever dat hij naar de hoeren gaat dan dat hij vruouwen gaat lastig vallen, ja duh. Een vent die vrouwen lastigvalt hoef ik sowieso niet natuurlijk! En net of alle mannen die vrouwen lastig vallen dat nóóóit meer zouden doen als ze maar eens een goede beurt kregen. Was het maar zo'n feest.
Verkrachting heeft meer te maken met machtsmisbruik dan met seks. Hoeren zullen verkrachtingen dus niet kunnen voorkomen (helaas).
het is het verleden. laat het daar ook.
Het is jouw topic en als je het wilt laten sluiten ivm herkenbaarheid is dat jouw goed recht. Gelijk heb je in mijn ogen ook nog eens.

Diegene die er tegen zijn kunnen op het hoofdje staan want het gebeurt toch.
Ja, dat vind ik echt.
Hoe weet je dat zo zeker, Mamasaar? Topics blijven wel vaker open, ondanks dat de topicstarter aan de mods heeft verzocht, het te sluiten.

Ik weet niet of je verhaal herkenbaar is, Malediven. Er zijn wel meer vrouwen met dezelfde mening als jij, vermoed ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven