Vriend op dating site

07-10-2011 09:36 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend hebben momenteel een weekend relatie omdat ik voor mijn studie elders in het land woon, en nja ik miste hem en ging op internet op zoek naar foto's en toen kwam ik erachter dat zijn foto's op een dating site stonden. Hij bleek daar onlangs nog online te zijn geweest met recente foto's..

Zijn relatie status stond niet ingevuld, en bij de vraag waar ben je naar op zoek stond er 'misschien wel naar jou???;)'

Wat moet ik hiermee??? Want ik wil niet over komen als de vriendin die alles controleerd, want zo ben ik helemaal niet...

Maar het idee dat hij achter mijn rug om misschien wel loopt te sjanzen met andere vind ik ook niet zo prettig..

confronteren of niet?

Totaal aantal stemmen: 63

1. Ik zou hem wel confronteren (100%)
2. ik zou hem niet confronteren Geen stemmen
Tja, ehm.. mijn vriend waarmee ik nu samenwoon woonde eerst ook een heel stuk van mij af, dus we zagen elkaar ook veel in het weekend. Maar als hij dit zou doen, kan hij echt een pittig gesprek verwachten.
Lullig. Ik zou helemaal klaar zijn met zo'n 'vriend'.
Het lijkt me duidelijk waar hij mee bezig is. Maar als je hem hiermee confronteert zal hij ongetwijfeld zeggen dat ie het alleen voor de grap deed, of om te kijken hoe goed hij in de markt ligt.

Je zou je subtiel als iemand anders voor kunnen doen, en kijken of het tot een echte afspraak leidt. Als hij dan verschijnt weet je genoeg. Maar ga zelf niet om een date hengelen, laat hem het werk doen, anders valt het op.
ja leuk, spelletjes spelen!
Misschien is zijn insteek 'sjanzen', maar ik vind het te ver gaan.

Tja, ik zou een printje maken en het irl bespreken. Het printje ivm eventuele "beschuldiging" dat je spoken ziet

Ik zou flink over de rooie zijn en misschien zelfs meteen al besluiten dat het over is. Dat zou anders zijn als er sprake zou zijn van samenwonen / jarenlange relatie. Ook dan zou ik pissed zijn, maar dan zou ik er nog over willen praten en hem misschien een kans geven (mits hij absoluut eerlijk is bij de confrontatie).
Je ex staat op een datingsite zul je bedoelen!
Ja, dat zou ik ook doen, mezelf inschrijven op diezelfde site.
quote:cajean schreef op 07 oktober 2011 @ 09:44:

Ja, dat zou ik ook doen, mezelf inschrijven op diezelfde site.Genoot je vroeger ook zo van Colombo?
Doe even gezond. Je denkt dat hij misschien aan het sjanzen is!!! Kom op zeg. Hij staat niet op een datingsite om te sjanzen. Dat kan die ook wel met de kassa juf in de supermarkt.

Hij heeft het mooi voor elkaar. Kan doen wat hij wil want hij heeft een vriendin die te bang is om er wat van te zeggen want dan zou ze hem controleren.
Geen spelletjes spelen, dus stiekem gaan flirten met hem via die site. Hem opzoeken, vragen hoe het zit en mededelen dat je klaar bent met hem.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
@Daydream. Precies zoals jij het zegt!!!
Eerst Prt Scr en dat laten zien. Zoals Lizzl schrijft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hoe kun je die foto's dan zomaar op internet zien? Meestal moet je toch lid zijn van een datingsite om iemands foto's te kunnen zien?
Wat Sundream zegt. Je verveelde je helemaal niet, je was er bewust naar opzoek omdat je hem niet vertrouwt.
Ik heb mijn ex, jaren gelden toen we nog samenwoonden, ook eens gespot op een datingsite. Toen heb ik het hem gewoon op de man af gevraagd. Kreeg een eerlijk (gelogen) antwoord, dat hij niet wist dat hij er nog opstond. Was voor mijn tijd bla, bla. En let op....meneer wist niet hoe hij zich af kon melden (ze verzinnen de gekste dingen). Ik heb hem toen het voordeel van de twijfel gegeven.

Ik weet niet meer hoe lang het geduurd heeft, maar de relatie is gestrand. Niet om deze specifieke reden. Maar er volgde nog een hele lijst aan aandacht nodig hebbende acties van andere vrouwen van zijn kant. Het is in ieder geval geen zuivere koffie.
@ sundream

Nee ik kon ze gewoon via google al zien..

Hmja, ik zou hem vanavond weer zien, na een avondje stappen met mijn vriendinnen bij hem slapen.. maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in.. Ik denk dat ik hem maar gewoon recht op de man af vraag morgen wat ie daar heeft te zoeken..

Maar this gewoon zo apart, omdat hij er alles doen om zo vaak en veel mogelijk bij mij te zijn... Niet op een opdringerige manier maar op een leuke manier..
Hem meteen confronteren lijkt me inderdaad het beste Brip. Wat lullig zeg!

Vind het plan om je zelf in te schrijven, en hem uit de tent te lokken, trouwens van de zotte. Wat heb je eraan om te weten of hij wel of niet op je avances in zou gaan? Het is toch duidelijk waarom hij staat ingeschreven en onlangs nog foto's heeft ververst? Vast niet om te Wordfeuden!
@Bripje; Het zegt niets dat hij er alles aan doet om zoveel mogelijk bij je te zijn.

En sjanzen..daar sta je niet voor op een datingsite hoor.

Je hebt zelf gezien dat hij onlangs nog online is geweest, en dat er recente foto's opstaan.

Stel dat je het had gezien, en hij voor het laatst had ingelogd lang voordat jullie samen waren, en er oude foto's op stonden, oke, kan dat hij zn profiel niet verwijderd had/er niet meer mee bezig was etc.

Maar in dit geval vind ik het echt fout.

Ik verwacht dan ook (net zoals anderen al aangaven) dat als je hem dit vertelt, hij zal iets zal zeggen als; Ja, ik doe er niets meer mee, keek laatst alleen even of; ach ik doe er niets meer mee,maar weet niet hoe ik me moet afmelden/opzeggen.

Je bent nu al 'bang' dat je controlerend overkomt, dus als hij daar even op inspeelt en een goede smoes bedenkt, vrees ik dat je zo 'om' bent.

Maar wat zegt jouw gevoel hierover??
Wat rot voor je deze ontdekking!

Ik had een soort situatie met mijn ex. We hadden elkaar leren kennen op internet, kregen een relatie. Maar na een jaar kwam ik erachter dat hij nog steeds op die sites stond ingeschreven en allemaal berichtjes kreeg van vrouwen en mailtjes van die sites. Dat zag ik toevallig een keer toen hij zijn mail aan het lezen was en ik erbij stond. Ik wist dus niet of hij er iets mee deed, maar ik vond het ook niet prettig.

Want ik weet dat toen wij elkaar leerden kennen hij plots zijn status op die site had afgeschermd (omdat ie met mij aan het daten was), maar nu stond ie er dus weer gewoon op! Ik heb hem toen geconfronteerd en hij zei ntuurlijk dat ie er niks mee deed etc. Of hij zichzelf van die sites af wilde halen. Dat gebeurde maar niet, ik heb het steeds na verloop van tijd weer gevraagd of het er nu al af was en dat was telkens niet het geval. Toen was het voor mij ook echt klaar. Het voelde gewoon kwetsend en niet eerlijk.

Het was zeker niet de enige reden dat de relatie gestrand is, maar droeg er wel aan bij.
quote:Bripje schreef op 07 oktober 2011 @ 09:36:

Maar het idee dat hij achter mijn rug om misschien wel loopt te sjanzen met andere vind ik ook niet zo prettig..Dit is geen sjanzen, hij staat op een datingsite waar hij recent nog online was met "Waar ben je naar op zoek 'misschien wel naar jou???;)"

Gat-ver-damme!

Verder sluit ik me hier bij aan:

quote:daydream schreef op 07 oktober 2011 @ 09:44:

Je ex staat op een datingsite zul je bedoelen!
Als je graag in sprookjes gelooft kun je hem ermee confronteren en genoegen nemen met "Het was maar voor de grap" of "Ik wilde kijken hoe ik nog in de markt lig" of "Ik wist niet meer of ik dat account nou wel of niet opgezegd had".

Maar als je enig zelfrespect hebt bel je je ex-vriend op en zeg je dat je hoopt dat hij gevonden heeft waar hij "misschien wel naar op zoek is".

Zoek iemand die te vertrouwen is.
quote:Bripje schreef op 07 oktober 2011 @ 09:53:Maar this gewoon zo apart, omdat hij er alles doen om zo vaak en veel mogelijk bij mij te zijnDat zegt veel over jou En over het feit dat er dan vast zat kandidaten rondlopen die ook graag bij je willen zijn en die je vertrouwen wel waard zijn. Niet deze loser.
Hij zal echt niet toegeven dat hij op zoek is, zijn vrienden hebben een grap met hem uitgehaald, hij wil nieuwe mensen leren kennen, hij wist niet dat het een datingsite was en ga zo maar door.

Profiel daar aanmaken met een andere foto en hem aanspreken. Kijken of hij er op ingaat
quote:feeks schreef op 07 oktober 2011 @ 10:39:Profiel daar aanmaken met een andere foto en hem aanspreken. Kijken of hij er op ingaatOf al die energie steken in een telefoongesprekje van 1 minuut, vriendinnen bellen en uithuilen, dan mooie kleren en een nieuw luchtje voor jezelf kopen en vanavond los gaan. Wie weet ontmoet je een leuke vent die de moeite wel waard is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven