Vriend op datingsapp
woensdag 24 april 2019 om 10:59
Ik dacht een leuke beginnende relatie van 5 maanden te hebben. We zijn vaak bij elkaar, slapen ongeveer 4 nachten in de week samen. Sinds een maandje heb ik een nieuwe baan en was ik vorige week veel ‘s avonds aan het werk waardoor we elkaar minder zagen, het leek voor mij geen probleem te zijn. Want soms moet je ook even zonder elkaar kunnen toch? Ik vertrouwde deze man volledig en ben nooit achterdochtig geweest, tot het afgelopen weekend dan! 
Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.
Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...
Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
Mijn telefoon zat aan de lader in mijn slaapkamer. We hadden zin om even naar een meertje te gaan om te zonnen want het was lekker weer. Ik vroeg hem of hij even wou kijken of het weer zo bleef, hij gaf zijn telefoon aan mij en zat er naast. Ik typte de b in en zag ineens badoo! Ik denk hè? Dit meen je niet toch? Hij keek niet naar zijn tel en typte toen eens voor de gein een a in. Toen stond er ineens anoniemes*x ofzo iets, ik schrok me kapot. Ik vroeg hem wat dit te betekenen had... hij keek wat verbaasd en zei dat dit allemaal voor mijn tijd was. Ik had ineens een raar onderbuik gevoel. Toen hij naar de wc ging heb ik zelf badoo geinstalleerd, en ja hoor! Ik vond zijn profiel met maar 1 foto en zijn naam afgekort naar 2 letters. Ik stuurde hem hallo, er stond toen 1 dag geleden voor het laatst online.
Ik voelde me zo bedrogen en begon te huilen van angst. Dit had ik nooit achter hem gezocht!!! Hij bleef ontkennen dat hij er echt niet op zit. Ik wilde zijn telefoon zien en zijn geschiedenis en foto album dan wel eens zien. Normaal zal ik nooit zijn telefoon checken! Maar toen gooide hij zijn telefoon stuk op de grond. Hij doet het niet meer....
We hebben daarna gepraat en hij blijft zeggen dat hij voor mij wil gaan en het wil bewijzen. Dat ik me nu niet meer druk hoef te maken om zijn telefoon omdat dat ding toch stuk is, maar dit is toch niet wat ik wil? Zoiets hoort toch gewoon niet te gebeuren? Na een flinke ruzie en veel tranen van mijn kant hebben we het goed gemaakt. Maar nu ik alleen thuis zit voel ik me heel erg onzeker!! Ook omdat ik hem nu niet kan bereiken. Zijn profiel staat nog steeds op badoo, met maar 1 foto en geen informatie.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Zelf denk ik dat de meeste vrouwen zo’n man aan de kant zouden zetten. Ik stop zelf niet veel energie in hem, kijken wat er van zijn kant uit komt. Geen idee ook of die vandaag naar me toe zal komen, ik rij ik elk geval niet naar hem toe...
Liefde kan zo mooi lijken maar ondertussen! Iemand dit ook mee gemaakt? En wat zeggen jullie... het een kans geven en het van zijn kant laten afwachten of kappen met zo’n man?
zaterdag 27 april 2019 om 15:00
Hij gooit zn telefoon stuk zodat jij de berichten niet kan lezen.
Hij liegt en pas als ie niet anders kan geeft ie toe dat ie een profiel had, en dan komt ie met een lulverhaal dat ie alleen "hallo" wou zeggen en dat ie ook niet weet waarom. Serieus, dit zou voor mij na zo'n korte tijd een makkelijke keuze zijn hoor.
Hij liegt en pas als ie niet anders kan geeft ie toe dat ie een profiel had, en dan komt ie met een lulverhaal dat ie alleen "hallo" wou zeggen en dat ie ook niet weet waarom. Serieus, dit zou voor mij na zo'n korte tijd een makkelijke keuze zijn hoor.
zaterdag 27 april 2019 om 15:41
zaterdag 27 april 2019 om 15:58
Precies!Hadewychh schreef: ↑27-04-2019 15:41Jij bent helemaal niet onzeker! Je hebt je vent betrapt op iets wat niet kan binnen jullie relatie en je bent daardoor gekwetst, boos en wantrouwig. Niet onzeker!
Je weet nu wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij is niet gek op je en is op zoek naar ander/beter. Hou de eer aan jezelf.
zaterdag 27 april 2019 om 16:30
zaterdag 27 april 2019 om 18:36
5 maanden is kort...
Hij laat nu zien wie die is. Misschien twijfelt hij of zoekt spanning.
Heb een collega die appt bijv met een ex scharrel, vindt ze spannend. Maar zegt niet vreemd te gaan . Dat is dus vaag.
Dat is ook met dating apps. Je kunt erop kijken en niet kopen.
Maar ja misschien stiekem doen ze dat ook wel!?
Ik vind het in ieder geval een zware afknapper en belediging. Dit is geen basis voor een vertrouwde band.
Lijkt me wel moeilijk als je dus super verliefd bent om zo helder na te denken!
Hij laat nu zien wie die is. Misschien twijfelt hij of zoekt spanning.
Heb een collega die appt bijv met een ex scharrel, vindt ze spannend. Maar zegt niet vreemd te gaan . Dat is dus vaag.
Dat is ook met dating apps. Je kunt erop kijken en niet kopen.
Maar ja misschien stiekem doen ze dat ook wel!?
Ik vind het in ieder geval een zware afknapper en belediging. Dit is geen basis voor een vertrouwde band.
Lijkt me wel moeilijk als je dus super verliefd bent om zo helder na te denken!
zaterdag 27 april 2019 om 19:06
1. Jullie hebben nog maar een relatie van 5 mnd.
2. Hij heeft een account aangemaakt op een datingsite in jullie relatie.
3. Hij liegt tegen je en houdt dingen voor je achter.
4. Hij gooit zijn telefoon stuk (agressief) omdat hij wat voor je te verbergen heeft.
En jij hebt nog steeds een 'relatie' met deze man??? WAAROM??
4. Hij gooit zijn telefoon stuk (agressief) omdat hij wat voor je te verbergen heeft.
zaterdag 27 april 2019 om 19:37
Nou echt...waar twijfel je nog over??lolly-pop schreef: ↑27-04-2019 19:061. Jullie hebben nog maar een relatie van 5 mnd.
zondag 28 april 2019 om 11:23
Sowieso zou ik me blijven afvragen wat er opstond wat blijkbaar zo erg was, dat hij liever zn telefoon stukgooit dan dat TO het ziet. Dat is echt wel de moeite geweest, anders doe je zoiets niet.Abundance-of-Freedom schreef: ↑28-04-2019 10:51En gewoon recht voor z'n raap zijn TO. Dat hij op badoo zit is 1 ding, maar dat hij nog zo'n aggressieve actie heeft, foon stukslaan. Dat accepteer je niet, nooit.
zondag 28 april 2019 om 14:08
Probeer voor jezelf duidelijk te krijgen wat jij wel en niet oke vind in een relatie... en handel daar naar. Als iemand dus over die grens gaat maak je het uit. En ga je niet zitten twijfelen of je te hard bent of niet. Wat anderen vinden doet er niet toe. Als dit bij jou over de grens is dan kap je er mee. Want een ander ook vindt...
En wat nou als iedereen had gezegd dat het wel oke was? Jij vindt dit toch niet oke? Leer op jezelf te vertrouwen.
zondag 28 april 2019 om 17:02
Ja heb je helemaal gelijk in! Ik word er onzeker en verdrietig van een teken dat het niet goed is dus. Misschien dat een ander dit wel had kunnen accepteren.abracadabra schreef: ↑28-04-2019 14:08Probeer voor jezelf duidelijk te krijgen wat jij wel en niet oke vind in een relatie... en handel daar naar. Als iemand dus over die grens gaat maak je het uit. En ga je niet zitten twijfelen of je te hard bent of niet. Wat anderen vinden doet er niet toe. Als dit bij jou over de grens is dan kap je er mee. Want een ander ook vindt...
En wat nou als iedereen had gezegd dat het wel oke was? Jij vindt dit toch niet oke? Leer op jezelf te vertrouwen.
zondag 28 april 2019 om 17:11
Dit.Hadewychh schreef: ↑27-04-2019 15:41Jij bent helemaal niet onzeker! Je hebt je vent betrapt op iets wat niet kan binnen jullie relatie en je bent daardoor gekwetst, boos en wantrouwig. Niet onzeker!
Je weet nu wat voor vlees je in de kuip hebt. Hij is niet gek op je en is op zoek naar ander/beter. Hou de eer aan jezelf.
zondag 28 april 2019 om 17:13
Goed zo!
Ben je weer een ervaring wijzer
zondag 28 april 2019 om 17:57
Heb vandaag de knoop doorgehakt en kan nu alleen maar huilen pff. Telkens denk ik waarom was ik het niet waard? Alsof ik wakker word uit een nachtmerrie. Hij wilde vaak samen zijn, gingen leuke dagjes weg en heb niks aan hem gemerkt tot ik hem dus onverwachts betrapte. Ik kan het echt niet begrijpen!!’ Ook dat ie het een week lang ontkende en dan is het ineens wel waar en alleen hallo, alles goed gesprekjes. Dat ie het gisteren verwijderde en me niks liet zien zegt genoeg.... als er niks bijzonders had gestaan had hij wel zijn inbox laten lezen. Hij is boos dat ie geen kans krijgt om zich te bewijzen, want hij wil me niet kwijt. Ik heb gezegd dat ie maar beter had moeten nadenken. Heb nu enorm veel woede in me en kan thuis en op mijn werk (werkweekend) geen rust vinden.
zondag 28 april 2019 om 18:41
Hij liegt, slaat z'n foon kapot en gaat nog boos zitten wezen en jij vraagt je af of je te hard ben voor hem?Blauwrood schreef: ↑28-04-2019 17:57Heb vandaag de knoop doorgehakt en kan nu alleen maar huilen pff. Telkens denk ik waarom was ik het niet waard? Alsof ik wakker word uit een nachtmerrie. Hij wilde vaak samen zijn, gingen leuke dagjes weg en heb niks aan hem gemerkt tot ik hem dus onverwachts betrapte. Ik kan het echt niet begrijpen!!’ Ook dat ie het een week lang ontkende en dan is het ineens wel waar en alleen hallo, alles goed gesprekjes. Dat ie het gisteren verwijderde en me niks liet zien zegt genoeg.... als er niks bijzonders had gestaan had hij wel zijn inbox laten lezen. Hij is boos dat ie geen kans krijgt om zich te bewijzen, want hij wil me niet kwijt. Ik heb gezegd dat ie maar beter had moeten nadenken. Heb nu enorm veel woede in me en kan thuis en op mijn werk (werkweekend) geen rust vinden.![]()
Hij weet het wel mooi om te draaien allemaal, nu ben jij de kwaaie pier terwijl hij zich zo achterlijk gedraagt. Wat een lef!
Ik zou hem keihard uitlachen in z'n gezicht. Wat denkt hij wel.