Vriend op vakantie, mobiel kwijt..

19-07-2009 10:09 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

mn vriend is afgelopen donderdag voor 2 weken op vakantie. Ik kreeg vrijdagochtend een mail van em dat ie zn mobiel kwijt was en dat hij het via deze weg moest doen. dat hij wanneer hij een computer tegenkwam, langer zou schrijven en dat hij dit berichtje via de telefoon van een vriend deed. was verder een lief berichtje van em.

in eerste instantie moest ik er nog om lachen, maar ik begin mezelf steeds 'gekker' te maken in mn hoofd. het voelt alsof ik 'controle' kwijt ben en de meest stomme dingen in mn hoofd ga halen die hij gedaan zou kunnen hebben (vreemdgaan enz). dat ik niks van m (kan) horen voelt alsof hij dus ook niet aan me denkt. dat hij me niet ziet en niet spreekt, dat daardoor zn gevoel vast minder wordt blabla... het enige contact dat je kan hebben als je elkaar niet ziet is via sms of bellen en als dat dus wegvalt, word ik zo onzeker.

ik denk dus ook gelijk van, leen soms de mobiel van een vriend, stuur een sms of bel ergens in een telefooncel ofzo. maarja mannen zullen daar waarschijnlijk anders over denken en hij zal denken dat hij alleen via de computer contact met me kan krijgen ofzo :S

in ieder geval, ik snap niet waar mn onzekere angstige gedrag van komt, ik droom er zelfs elke nacht van! tot nu toe nog niks van em kunnen horen..

xx
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 15:57:

[...]

Nou Leo, zoals je kunt lezen zijn er genoeg stellen die het wel zo aanpakken als Nien.

Elk jaar drie weken iemand met de kinderen weg en de ander ergens anders heen?

Dat zou ik dan weer echt raar vinden.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 16:02:

[...]

Elk jaar drie weken iemand met de kinderen weg en de ander ergens anders heen?

Dat zou ik dan weer echt raar vinden.Ik snap het helemaal hoor.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 15:56:

[...]

Wat heb jij toch een rare kijk op het gezinsleven.

Mensen met een gezin vinden het leuk om met elkaar op vakantie te gaan doorgaans.

Dat de een een weekje naar de zon wil en de ander een week skiën zonder elkaar, logisch maar om en om met de kinderen op vakantie gaan?

Dát doen gescheiden stellen.Maar ook al vind je het gezinsleven top, dan breng je toch al 48-49 weken per jaar door in die setting? Dat wil toch niet zeggen dat je je andere wensen die niet goed samengaan met kleine kinderen tig jaar on hold moet zetten? En tuurlijk kun je een week van je vakantie samen met het hele gezin iets doen waarbij je de wens van de kinderen 't zwaarst door laat wegen (dus strand, pretpark e.d.) maar daarnaast kan er (als de financieën het toelaten) toch ruimte zijn om apart van elkaar iets naar eigen wens te doen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 16:03:

[...]

Ik snap het helemaal hoor.Ik niet.
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 16:03:

[...]

Ik niet.Hahahaha, ik krijg zo de neiging om eens ff lekker ouderwets welles-nietus te doen
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2009 @ 16:03:

[...]

Maar ook al vind je het gezinsleven top, dan breng je toch al 48-49 weken per jaar door in die setting? Dat wil toch niet zeggen dat je je andere wensen die niet goed samengaan met kleine kinderen tig jaar on hold moet zetten? En tuurlijk kun je een week van je vakantie samen met het hele gezin iets doen waarbij je de wens van de kinderen 't zwaarst door laat wegen (dus strand, pretpark e.d.) maar daarnaast kan er (als de financieën het toelaten) toch ruimte zijn om apart van elkaar iets naar eigen wens te doen.Je hebt gelijk hoor.
quote:elninjoo schreef op 19 juli 2009 @ 16:03:

[...]

Maar ook al vind je het gezinsleven top, dan breng je toch al 48-49 weken per jaar door in die setting? Dat wil toch niet zeggen dat je je andere wensen die niet goed samengaan met kleine kinderen tig jaar on hold moet zetten? En tuurlijk kun je een week van je vakantie samen met het hele gezin iets doen waarbij je de wens van de kinderen 't zwaarst door laat wegen (dus strand, pretpark e.d.) maar daarnaast kan er (als de financieën het toelaten) toch ruimte zijn om apart van elkaar iets naar eigen wens te doen.

snap niet waar jij het vandaan haalt dat je alleen suffe trutvakanties kan ondernemen met kinderen? Of dat je plannen, of je hele leven, on hold zou moeten zetten?

Ik zie tijd die ik met mijn kinderen doorbreng, of dingen die ik voor/met ze doe of laat niet als 'hold'. Dat is voluit leven juist.

vraag me echt af wat jij van thuis hebt meegekregen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 16:04:

[...]

Hahahaha, ik krijg zo de neiging om eens ff lekker ouderwets welles-nietus te doen

Ja, logisch, daar vraag ik ook om, mijn eigen schuld.

La maar, ik voel me al kut genoeg.

Iedereen moet het lekker doen zoals hij/zij wil.

Amen

(f)
Als je ff lekker wilt bitchen, kom maar op hoor. Gooi het er maar uit, kan ik wel hebben.

quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 juli 2009 @ 16:08:

Als je ff lekker wilt bitchen, kom maar op hoor. Gooi het er maar uit, kan ik wel hebben.

Je bent een lekkere knoeperd jij
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 16:10:

[...]

Je bent een lekkere knoeperd jij

Bloos

Dito
quote:eleonora schreef op 19 juli 2009 @ 16:07:

[...]

Ja, logisch, daar vraag ik ook om, mijn eigen schuld.

La maar, ik voel me al kut genoeg.

Iedereen moet het lekker doen zoals hij/zij wil.

Amen

(f)Mijn mail staat ook altijd open voor jou he Lé, dat weet je toch?
Ik weet lief mens...

Sorry voor de off topics Maaike.
Ik zou het wel raar vinden als de één met de kinderen naar bestemming A gaat en de ander op hetzelfde moment in zijn eentje naar bestemming B. Zeker als je daarnaast geen andere vakantie samen hebt.

Maar als je tussendoor een keertje een weekje of weekendje weg wil van alle dagelijkse beslommeringen, kan ik me ook goed voorstellen dat je dat even zonder je kinderen wil doen en bijv. met een vriendin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven