Vriend praat met vreemde

03-12-2018 15:13 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb sinds 4 jaar een vriend en we wonen nu anderhalv jaar samen. In het begin van onze relatie ben ik er een keer achter gekomen dat hij met andere vrouwen aan het chatten was. ik heb hem daar toen mee geconfronteerd en hij zei dat hij het deed omdat hij mij miste omdat hij ver weg woonde en dat het nooit meer zou gebeuren. Nu 4 jaar later ben ik er weer achter gekomen dat hij op een chat site zat. Hij zei er gelijk bij dat hij met zogel mannen als vrouwen chatten omdat hij mensen om zich heen mist. Hij is naar mijn stad verhuist en vind het hier moeilijk om vrienden te maken. Hij heeft gezegd dat hij dit nu 3 weken doet en dat hij het alleen doet als hij alleen thuis is en ik nog aan het werk bent. Ik was eerder altijd als eerst thuis dus dan was hij nooit alleen, maar nu ik andere diensten draai ben ik 1 a 2 uurtjes later thuis. maar het kan toch niet zo zijn dat ik me nu elke keer op mijn werk druk moet maken omdat hij alleen thuis is en misschien weer aan het chatten is. Hij zegt dat het geen intieme gesprekken zijn geweest maar dat vind ik moeilijk te geloven. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet vinden.
Ik warom vind je dat moeilijk te geloven?
Hoe ben je er achter gekomen dan? Heb je de chat ook gelezen?

Ik zou ook wel mijn twijfels hebben eerlijk gezegd. Chatten op zich is niet zo erg maar waar hebben ze het dan over en waartoe leidt het. Dat is dan altijd de vraag.

Lastig. Zijn er nog andere alarmsignalen?
Bijzonder dat je dit gelijk onder seks plaatst..en dat je je " op je werk druk moet maken omdat hij aan het chatten is". Als hij in dat uurtje nou naar de sportschool zou gaan en daar met een vrouw aan de praat raakt? Mag dat wel?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Ik lees nu je post van bijna een jaar geleden.
Toen zat hij op datingsites? Ik zou toch een stevig gesprek aangaan om de waarheid te achterhalen.
Ik zit ook op internet en praat met anderen, Viva forum bijvoorbeeld.
Maar daar hoef ik toch niet mee geconfronteerd te worden?

Doet hij iets wat je niet zint?
ChantalZr7 schreef:
03-12-2018 15:20
Ik zit ook op internet en praat met anderen, Viva forum bijvoorbeeld.
Maar daar hoef ik toch niet mee geconfronteerd te worden?

Doet hij iets wat je niet zint?
een forum vind ik wel wat anders dan een live chat.
@ To
Hij chatten dus al voor hij je kende, dat is iets wat je hem niet kunt verbieden .

Hij is dan al 4 jaren aan het chatten, en liegt daar al zo lang over.

Het lijkt er een beetje op dat je misschien onzeker bent over jullie relatie?

Niet gek o_o

Wat ik me wel af zou vragen hoe nu veder.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Ik zag zo gauw niet waar ik het anders onder moest plaatsen en ik ben zo bamg omdat het de eerste keer wel verder ging dan een leuk gesprek en er wel foto's bij kwamen kijken en intkeme gesprekken daarom kan ik niet gelovem dat dat nu nier zo zou zijn. Ik weet dat hij nooit fysiek vreemd zou gaan maar dit doet mij ook gewoon pijn
Hij praat niet via een gorum maar via datingssites en andere chatsites heeft hij tijdens onze relatie op kik gezeten wat volgensmij ook een datingsapp is ik denk dat hij alleen maar aandacht wil en dan met name van andere vrouwem maar het doet gewoon pijn
ik zou me niet zo snel zorgen maken over het chatten normaal gesproken, maar dat je hem al 3 maal (minimaal) betrapt hebt op datingsites en dat blijkt dat hij het niet kan laten..... :-o
Vlinderelfje schreef:
03-12-2018 15:24
Ik zag zo gauw niet waar ik het anders onder moest plaatsen en ik ben zo bamg omdat het de eerste keer wel verder ging dan een leuk gesprek en er wel foto's bij kwamen kijken en intkeme gesprekken daarom kan ik niet gelovem dat dat nu nier zo zou zijn. Ik weet dat hij nooit fysiek vreemd zou gaan maar dit doet mij ook gewoon pijn
Je kunt hem idd vertellen dat dit je verdrietig maakt.
En vragen wat hij mist in jullie relatie, wat hem eraan doet zetten om te gaan chatten.
Het is vast niet alleen omdat hij zelf geen stap buiten de deur zet wat betreft Sociale contacten zoeken.

Doen jullie ook vaak dingen samen? Uitstapjes??
Het kan ook een ego dingetje zijn. Hij hoeft niet gelijk vreemd te gaan.
Jij hebt sowieso nooit controle over zijn doen en laten. Aan jou dus de keus of je jezelf gek wilt blijven maken met deze hersenspinsels, hem wilt vertrouwen of een punt achter de relatie zet. Jij bent nu degene die hem bij voorbaat wantrouwt. Dat lijkt mij voor jullie beiden niet echt de basis voor een goede relatie.
We doen heel veel dingen samen en doen bijna elk weekend wel iets ik heb hem ook gevraagd of hij wat te kort kwam maar dat was het allemaal nirt hij zegt dat hjj het alleen doet als ik weg ben omdat ie zich dan alleen voelt en ik heb ookal gezegd ga dan sporten of zo maar hij doet daar ook noet rcht de moeite voor
Sorry voor de spelfouten ik vertrouwde hem wel het is ook een hele tijd wel goed gedaan maar laatst kwam ik thuis en toen deed hij zo uitbundig en dat is hij normaal niet dus ik dacht gelijk zou hij weer op zo'n site gezeten hebben dus ik heb het gewoon gevraagd en na een paar keer vragen gaf hij het toe. Ik vind het zo jammer dat hij dit nu weer doet want het ging zo goed
Vlinderelfje schreef:
03-12-2018 15:37
We doen heel veel dingen samen en doen bijna elk weekend wel iets ik heb hem ook gevraagd of hij wat te kort kwam maar dat was het allemaal nirt hij zegt dat hjj het alleen doet als ik weg ben omdat ie zich dan alleen voelt en ik heb ookal gezegd ga dan sporten of zo maar hij doet daar ook noet rcht de moeite voor
Chatten kan "verslavend" zijn. Als hij zichzelf eenmaal een patroon aanmeet. Jij weg en hij gaat chatten.
Wel bijzonder dat hij nu niet zonder schijnt te kunnen dus.
Los van het chatten moet je vooral letten op veranderen van gewoonten. Mensen zijn gewoontedieren.
Als hij zichzelf ineens ineens heel anders gaat gedragen, qua letterlijk gedrag en afspraken buitenshuis, dan zou ik wel op mijn hoede zijn.
Ana_Isabel** schreef:
03-12-2018 15:45
Los van het chatten moet je vooral letten op veranderen van gewoonten. Mensen zijn gewoontedieren.
Als hij zichzelf ineens ineens heel anders gaat gedragen, qua letterlijk gedrag en afspraken buitenshuis, dan zou ik wel op mijn hoede zijn.
Hij liegt al 4 jaar over datings sites kik en stoppen met chatten.
En ze gaf al aan dat hij errug uitbundig reageerde laast.
:bye:
Olina schreef:
03-12-2018 15:52
Hij liegt al 4 jaar over datings sites kik en stoppen met chatten.
En ze gaf al aan dat hij errug uitbundig reageerde laast.
:bye:
Dus dan gaat hij vreemd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven