Vriend rijbewijs ingenomen - weer een probleem
vrijdag 6 februari 2009 om 09:19
Hoi allen, ik heb hier al vaker mijn problemen met mijn vriend voorgelegd, maar nu is er het volgende gebeurd. Hij is ooit 3 keer gepakt voor rijden onder invloed, 3 jaar terug. Hij zei altijd dat zijn rijbewijs nu ok was maar verleden week werden we aangehouden en de politie nam zijn rijbewjis in, was ongeldig al bijna drie jaar. Heeft hij dus nooit goed uitgezocht, hij had bezwaar ingediend en de brief waarin stond dat hij ongeldig was genegeerd. Nu mag hij dus niet rijden tot hij weer een psych. test en bloedtest krijgt. Hij heeft zijn auto voor zijn werk nodig en zou zijn baan kwijtraken als hij niet kan rijden. Dus nu blijft hij gewoon rijden. Wat vinden jullie hiervan? We hebben hier steeds woorden over omdat ik het zo nalatig vindt van hem, en zo stom en ik wil hem wel helpen maar ben steeds superzenuwachtig als hij weer in de auto stapt. Ik dacht dat hij zich maar gewoon voorlopig ziek moest melden. Hij kan het ook niet aan zijn werkgever vertellen want dan is hij ook zijn baan kwijt. HELP!!!! relatie staat nu ook ontzettend onder druk, want hij vindt dat ik me te veel aanstel en het er te veel over heb.
vrijdag 6 februari 2009 om 12:13
Het is natuurlijk wel zo dat als hij om wat voor reden dan ook de hypotheek niet meer kan betalen, hetzij door geen inkomen, hetzij doordat hij niet verzekerd is en er gebeurt wat... jij met hem op straat gezet wordt. Ik zou lekker een eigen stekje zoeken. Dan ben je alleen nog maar verantwoordelijk voor jezelf.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 6 februari 2009 om 12:15
Ehm, ik wil toch even iets kwijt... Ik weet dat ik niets bijdraag aan de discussie, maar ik heb je vorige topics even gecheckt en ik vraag me serieus af of het allemaal wel echt is wat je schrijft. Ik bedoel, hoeveel kan/ wil een mens accepteren in een relatie: Foto van overleden vriendin opzichtig ophangen en weigeren weg te halen; weinig sex hebben en dan beweren dat het jou ligt, want met zijn overleden vriendin ging het veel beter; een schoenen fetshj hebben; geen penetratie met sex; alleen sex willen als jij je schoenen aan houdtp; afspraakjes maken op een forum met anderen; weigeren zijn huis op allebei jullie namen te laten zetten om zo samen een toekomst op te bouwen; elke week 20 biertjes gaan drinken met collega's in de kroeg (rijdt hij dan ook naar huis?)... en dat allemaal in maar twee jaar!! My God, wat in Godsnaam doet hij zó goed dat je dit allemaal pikt van iemand. Ik vraag het me serieus af..

vrijdag 6 februari 2009 om 12:24
het is niet verzonnen, dat jullie dat al denken, maar de meeste dingen hebben wij uitgepraat en sommige dingen zijn gezegd door hem uit woede en niet altijd helemaal gemeend. Dat bier drinken is inderdaad extreem die foto heb ik mee leren leven ook dankzij allerlei adviezen van mensen op het forum, fetisj kan iemand niets aan doen volgens mij, dat afspraakje heeft hij niet doorgezet, ik ben trouwens ook niet heilig hoor... dat huis, tsja, de 1 zegt dat het wel normaal is om het te doen en anderen geven andere argumenten, heb ik ook naar geluisterd en vond ik mezelf ook iets te overdreven. ik weet het niet.
vrijdag 6 februari 2009 om 12:26
vrijdag 6 februari 2009 om 12:34
Ik kan alleen maar zeggen dat als er een ongeluk met je vriend gebeurt,je financieel aan de grond raakt.Babsh(?)vermelde het hier ook ergens.Zonder al te veel te vertellen,kan ik je wel vertellen,dat mijn zoon is aangereden door een man zonder rijbewijs.Mijn zoon is nu al bijna 2 jaar in een revalidatie centrum aan het revalideren.Het was een auto van de zaak.Gelukkig heeft het bedrijf de zaak op zich genomen en regelt het zelf af met werknemer.De onkosten lopen flink in de papieren.De man is nu zijn huis,werk,en alles kwijt,gescheiden,totaal aan de grond.Ik zelf heb daar best wel moeite mee.Maar ja had hij maar niet dronken zonder rijbewijs achter het stuur moeten gaan zitten.En dan met 80 door het rood rijden en mijn zoon scheppen.Dus meld het bij zijn werkgever,die zorgt er wel voor dat hij de auto kan inleveren.
vrijdag 6 februari 2009 om 12:34
@ rijtje van Wuiles en vooral de opmerking om bedrijf plus kenteken te posten. Ik las dit topic ook met de tranen in mijn ogen, woedend en verpletterd om zoveel ongeloof en onmacht over dat stuk verdriet dat meent zich nog in een auto te mogen voortbewegen.
Nog even los van de sociaal-maatschappelijke kant, ik ben nl ook vanuit de werkgevers-kant woedend. Deze meneer maakt zeer oneigenlijk gebruik van een bedrijfsmiddel en brengt mensen, bedrijf en zichzelf letterlijk en figuurlijk in groot gevaar. Ontslag op staande voet, en heel hard letterlijk op de keien zetten. Wat dénkt hij wel niet!!!!
Ik zou er enorme genoegdoening in scheppen om hem ervoor te laten vliegen, serieus. Ik hoef alleen maar een kenteken en ik pluis zelf alle wagenparkbeheerders van NL wel na. Echt, dat heb ik er voor over...
Voor Mistyan heb ik alleen nog maar de volgende opmerking: kijk eens op www.ja-maar.nl ... Ik vind het jammer dat je je nu aangevallen voelt, ik hoop dat je spoedig tot inzicht komt dat het zaak is dat jij heel snel deze meneer aangeeft en je biezen pakt.
Nog even los van de sociaal-maatschappelijke kant, ik ben nl ook vanuit de werkgevers-kant woedend. Deze meneer maakt zeer oneigenlijk gebruik van een bedrijfsmiddel en brengt mensen, bedrijf en zichzelf letterlijk en figuurlijk in groot gevaar. Ontslag op staande voet, en heel hard letterlijk op de keien zetten. Wat dénkt hij wel niet!!!!
Ik zou er enorme genoegdoening in scheppen om hem ervoor te laten vliegen, serieus. Ik hoef alleen maar een kenteken en ik pluis zelf alle wagenparkbeheerders van NL wel na. Echt, dat heb ik er voor over...
Voor Mistyan heb ik alleen nog maar de volgende opmerking: kijk eens op www.ja-maar.nl ... Ik vind het jammer dat je je nu aangevallen voelt, ik hoop dat je spoedig tot inzicht komt dat het zaak is dat jij heel snel deze meneer aangeeft en je biezen pakt.
tia.dalma wijzigde dit bericht op 06-02-2009 12:37
Reden: toevoeging: ik heb er geen woorden voor, en dus tegelijk misschien tevéél ...
Reden: toevoeging: ik heb er geen woorden voor, en dus tegelijk misschien tevéél ...
% gewijzigd
vrijdag 6 februari 2009 om 12:35
quote:Hij kan het ook niet aan zijn werkgever vertellen want dan is hij ook zijn baan kwijt. HELP!!!!
Help???volgens mij wil je geen hulp ,alle hulp die wordt geboden hier daar ga je tegenin.
Volgens mij wil je heel wat anders horen.....
Ik heb alle reacties gelezen en meeeeen mijn nekhaar staat overeind ik zal heel veel hier neer willen zetten maar dat doe ik niet >>>>>>>> :puke: erg triest en misdadig dit :puke:
Help???volgens mij wil je geen hulp ,alle hulp die wordt geboden hier daar ga je tegenin.
Volgens mij wil je heel wat anders horen.....
Ik heb alle reacties gelezen en meeeeen mijn nekhaar staat overeind ik zal heel veel hier neer willen zetten maar dat doe ik niet >>>>>>>> :puke: erg triest en misdadig dit :puke:
vrijdag 6 februari 2009 om 12:36

vrijdag 6 februari 2009 om 12:42
Daar wil ik toch het volgende op reageren. Het komt op mij over dat jij telkens in de relatie geconfronteerd wordt met dingen/ gedragingen/ opvattingen waar jij moeilijk mee om kan gaan. Je kunt dan naar meningen vragen op een forum, maar dat zegt niets over hoe jij je daar onder voelt. Als je 100 mensen vraagt wat zij zouden doen in een bepaalde situatie, krijg je 100 verschillende meningen. Wat heb je daar aan? Moet je dan in je relatie dingen accepteren, doen of laten omdat vreemden op een forum dat zouden doen? Het gaat er toch om dat jíj je niet goed voelt bij bepaalde situaties?
In mijn mening betekent een relatie hebben compromis sluiten. Twee verschillende mensen, twee verschillende meningen, een gulden middenweg. Maar wat als de compromis te groot wordt? Dan kan de wereld wel vinden dat zij het wél zouden accepteren, maar als het voor jou niet werkt? Als het wéér iets is waar je je overheen moet zetten? Dan kun je misschien ook concluderen dat jullie visies misschien niet zo goed bij elkaar aansluiten. Er zouden hordes mensen zijn die het geen enkel probleem vinden een foto met een persoonlijke tekst van de overleden vriendin aan de muur, maar jij stoort je daar nu eenmaal aan... oplossing is dat hij een beetje toegeeft en jij een beetje toegeeft, niet dat jij je er maar overheen zet.
En ok, jij zet je er wél overheen. Heb je dat gehad, komt het volgende waar jij je wéér overheen moet zetten. En heb je dat geaccepteerd, komt wéér het volgende. Ik ga niet beweren dat hij (of jij) een naar persoon is, maar denk je niet dat je voor jezelf al veel te vaak over je grens bent gegaan?
(toevoeging: dit bericht is een reactie op het bericht van Mistyan van 12.24u)
In mijn mening betekent een relatie hebben compromis sluiten. Twee verschillende mensen, twee verschillende meningen, een gulden middenweg. Maar wat als de compromis te groot wordt? Dan kan de wereld wel vinden dat zij het wél zouden accepteren, maar als het voor jou niet werkt? Als het wéér iets is waar je je overheen moet zetten? Dan kun je misschien ook concluderen dat jullie visies misschien niet zo goed bij elkaar aansluiten. Er zouden hordes mensen zijn die het geen enkel probleem vinden een foto met een persoonlijke tekst van de overleden vriendin aan de muur, maar jij stoort je daar nu eenmaal aan... oplossing is dat hij een beetje toegeeft en jij een beetje toegeeft, niet dat jij je er maar overheen zet.
En ok, jij zet je er wél overheen. Heb je dat gehad, komt het volgende waar jij je wéér overheen moet zetten. En heb je dat geaccepteerd, komt wéér het volgende. Ik ga niet beweren dat hij (of jij) een naar persoon is, maar denk je niet dat je voor jezelf al veel te vaak over je grens bent gegaan?
(toevoeging: dit bericht is een reactie op het bericht van Mistyan van 12.24u)
vrijdag 6 februari 2009 om 12:42
quote:Mistyan schreef op 06 februari 2009 @ 12:07:
Ik ga hem vanavond voor de laatste keer hiermee confronteren en dan pak ik mijn koffers. Een laatste vraag en een extra punt om hem te overtuigen, is het echt zo dat ik ook moet betalen als het bij hem misgaat? We hebben wel samenlevingscontract, maar dat betreft volgens mij niet spaargelden en hypotheek en zo. Ik weet dat het altijd invloed zal hebben, maar ben ik dan ook financieel aansprakelijk? Dit heb ik me nl. nooit gerealiseerd.
Denk je echt dat je hem daarmee overtuigd?
Waarschijnlik komt hij morgen met het voorstel öm er nu echt voor te gaan" en alle financieen en het huis samen te doen,
Zodat zijn eventuele kosten gehalveerd worden.
Dit is een argument wat jou de doorslag zou moeten geven, niet bij hem, voor hem wordt t alleen maar makkelijker dan
Ik ga hem vanavond voor de laatste keer hiermee confronteren en dan pak ik mijn koffers. Een laatste vraag en een extra punt om hem te overtuigen, is het echt zo dat ik ook moet betalen als het bij hem misgaat? We hebben wel samenlevingscontract, maar dat betreft volgens mij niet spaargelden en hypotheek en zo. Ik weet dat het altijd invloed zal hebben, maar ben ik dan ook financieel aansprakelijk? Dit heb ik me nl. nooit gerealiseerd.
Denk je echt dat je hem daarmee overtuigd?
Waarschijnlik komt hij morgen met het voorstel öm er nu echt voor te gaan" en alle financieen en het huis samen te doen,
Zodat zijn eventuele kosten gehalveerd worden.
Dit is een argument wat jou de doorslag zou moeten geven, niet bij hem, voor hem wordt t alleen maar makkelijker dan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 6 februari 2009 om 12:47
waar ik een beetje moeite mee heb Mistyan, in je laatste posting, dat je nu snel wellicht de benen wil nemen omdat je geen financiële verantwoording wil nemen over zijn daden (en terecht) maar dat je niks doet aan het feit dat hij mensen in gevaar brengt door onverzekerd rond te rijden.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 6 februari 2009 om 13:02
quote:Mistyan schreef op 06 februari 2009 @ 12:24:
het is niet verzonnen, dat jullie dat al denken, maar de meeste dingen hebben wij uitgepraat en sommige dingen zijn gezegd door hem uit woede en niet altijd helemaal gemeend.Ik denk niet dat het uitgepraat is, ik denk dat jij besloten heb dat je er maar mee moet leven. Dat bier drinken is inderdaad extreem hij dronk toch helemaal niet meer? die foto heb ik mee leren leven ook dankzij allerlei adviezen van mensen op het forum, fetisj kan iemand niets aan doen volgens mij, dat afspraakje heeft hij niet doorgezet dat ie er uberhaubt een gemaakt heeft zou voor mij al de druppel zijn, ik ben trouwens ook niet heilig hoor... Dat zegt hij tegen jou, ist nie? dat huis, tsja, de 1 zegt dat het wel normaal is om het te doen en anderen geven andere argumenten, heb ik ook naar geluisterd en vond ik mezelf ook iets te overdreven. ik weet het niet.Kies aub voor jezelf
het is niet verzonnen, dat jullie dat al denken, maar de meeste dingen hebben wij uitgepraat en sommige dingen zijn gezegd door hem uit woede en niet altijd helemaal gemeend.Ik denk niet dat het uitgepraat is, ik denk dat jij besloten heb dat je er maar mee moet leven. Dat bier drinken is inderdaad extreem hij dronk toch helemaal niet meer? die foto heb ik mee leren leven ook dankzij allerlei adviezen van mensen op het forum, fetisj kan iemand niets aan doen volgens mij, dat afspraakje heeft hij niet doorgezet dat ie er uberhaubt een gemaakt heeft zou voor mij al de druppel zijn, ik ben trouwens ook niet heilig hoor... Dat zegt hij tegen jou, ist nie? dat huis, tsja, de 1 zegt dat het wel normaal is om het te doen en anderen geven andere argumenten, heb ik ook naar geluisterd en vond ik mezelf ook iets te overdreven. ik weet het niet.Kies aub voor jezelf
vrijdag 6 februari 2009 om 13:12
Waarom is het nu pas een echt probleem in jullie relatie en niet vanaf het moment van uitkomen?
De kans dat je in NL gecontroleerd wordt op alcohol is zeer klein. Als je het dan toch voor elkaar krijgt om 3x gepakt te worden met teveel op, dan maak je het behoorlijk bont.
Jij maakt je druk om het feit dat hij zonder rijbewijs rondrijdt, maar zegt er niks over of hij nu wel nuchter rijdt. Ik vraag het me af....
Hij neemt het niet zo nauw, rijdt gewoon zonder rijbewijs en rijdt regelmatig met een slok teveel op. Na al die tijd vind je het nu pas een echt serieus probleem, want iedere keer komt hij er toch mee weg.
Wil je echt paal en perk stellen, dan informeer je zijn werkgever. Maar dat zul je niet doen. Dit terwijl je vriend aantoonbaar totaal onverantwoordelijk gedrag laat zien.
Dit soort types zorgen toch ieder jaar weer voor veel verkeersslachtoffers.
Bah
De kans dat je in NL gecontroleerd wordt op alcohol is zeer klein. Als je het dan toch voor elkaar krijgt om 3x gepakt te worden met teveel op, dan maak je het behoorlijk bont.
Jij maakt je druk om het feit dat hij zonder rijbewijs rondrijdt, maar zegt er niks over of hij nu wel nuchter rijdt. Ik vraag het me af....
Hij neemt het niet zo nauw, rijdt gewoon zonder rijbewijs en rijdt regelmatig met een slok teveel op. Na al die tijd vind je het nu pas een echt serieus probleem, want iedere keer komt hij er toch mee weg.
Wil je echt paal en perk stellen, dan informeer je zijn werkgever. Maar dat zul je niet doen. Dit terwijl je vriend aantoonbaar totaal onverantwoordelijk gedrag laat zien.
Dit soort types zorgen toch ieder jaar weer voor veel verkeersslachtoffers.
Bah
vrijdag 6 februari 2009 om 13:39
quote:pom508 schreef op 06 februari 2009 @ 13:12:
De kans dat je in NL gecontroleerd wordt op alcohol is zeer klein.
Dat ligt er aan waar je woont, hier in het kantorenpark staan ze bijna elke vrijdagmiddag. ben het afgelopen jaar al zeker 4x gecontroleerd.
Bah
UIteindelijk is hij een volwssen vent met zijn eigen verantwoordelijkheden. Wettelijk gezien ben jij niet medeplichtig als je niet de politie belt, en als partner/echtgenote hoef je ook niet tegen hem te getuigen. Als zelfs de wet niet van mensen verwacht dat ze tegen hun echtgenoot getuigen, vind ik niet dat jij je daarvoor verantwoordelijk moet voelen.
Wel ben ik het met de rest eens dat je in een zeer ongelijkwaardige relatie zit, met een grote kleuter die weigertt rekening te houden met jou. En net zoals vrouwen die fysiek mishandeld worden ook direct roepen dat het allemaal wel meevalt en dat ie toch echt ook zijn goede kanten heeft, doe jij dat nu ook. Ik zou je aanraden om eens met een psycholoog te gan praten en uit te zoeken hoe het komt dat jij zo weinig eigenwaarde hebt dat je deze situatie verward met een liefdevolle relatie en daar eens iets aan gaan doen. Niet bij hem weggaan omdat wij dat zeggen, of idd omdat jij wel eens financieel meegetrokken zou kunnen worden als het misgaat, maar vooral omdat je zelf inziet dat jij beter verdient dan dit. Succes.
De kans dat je in NL gecontroleerd wordt op alcohol is zeer klein.
Dat ligt er aan waar je woont, hier in het kantorenpark staan ze bijna elke vrijdagmiddag. ben het afgelopen jaar al zeker 4x gecontroleerd.
Bah
UIteindelijk is hij een volwssen vent met zijn eigen verantwoordelijkheden. Wettelijk gezien ben jij niet medeplichtig als je niet de politie belt, en als partner/echtgenote hoef je ook niet tegen hem te getuigen. Als zelfs de wet niet van mensen verwacht dat ze tegen hun echtgenoot getuigen, vind ik niet dat jij je daarvoor verantwoordelijk moet voelen.
Wel ben ik het met de rest eens dat je in een zeer ongelijkwaardige relatie zit, met een grote kleuter die weigertt rekening te houden met jou. En net zoals vrouwen die fysiek mishandeld worden ook direct roepen dat het allemaal wel meevalt en dat ie toch echt ook zijn goede kanten heeft, doe jij dat nu ook. Ik zou je aanraden om eens met een psycholoog te gan praten en uit te zoeken hoe het komt dat jij zo weinig eigenwaarde hebt dat je deze situatie verward met een liefdevolle relatie en daar eens iets aan gaan doen. Niet bij hem weggaan omdat wij dat zeggen, of idd omdat jij wel eens financieel meegetrokken zou kunnen worden als het misgaat, maar vooral omdat je zelf inziet dat jij beter verdient dan dit. Succes.

vrijdag 6 februari 2009 om 13:41
Mistyan, ik vind dat sommigen hier jou ook behoorlijk aanvallen, terwijl je inderdaad probeert om hem te laten inzien dat ie het moet regelen bij het CBR. Je probeert een oplossing te zoeken voor dit probleem.
Maar wat jij schijnbaar niet wilt zien is dat de meesten hier het goed met jou voor hebben. Je hebt (nog) oogkleppen op wat betreft die eikel jouw vriend. 0,9 promille is ongeveer 7 glazen bier per uur! En 3x gepakt betekent misschien wel 50x (of vaker) niet gepakt.
De manier waarop hij met jou omgaat (jou lekker laten huilen, hij krijgt hoofdpijn van jou etc) getuigt van 0,0 respect naar jou toe. Je laat je als een voetveeg behandelen en dat ziet iedereen hier, behalve jijzelf.
Hij is 41 jaar, hij gaat echt niet meer veranderen hoor. "What you see is what you get", dus kies alsjeblieft voor jezelf. Je kunt nog een hartstikke mooi leven hebben... zonder hem!
Maar wat jij schijnbaar niet wilt zien is dat de meesten hier het goed met jou voor hebben. Je hebt (nog) oogkleppen op wat betreft die eikel jouw vriend. 0,9 promille is ongeveer 7 glazen bier per uur! En 3x gepakt betekent misschien wel 50x (of vaker) niet gepakt.
De manier waarop hij met jou omgaat (jou lekker laten huilen, hij krijgt hoofdpijn van jou etc) getuigt van 0,0 respect naar jou toe. Je laat je als een voetveeg behandelen en dat ziet iedereen hier, behalve jijzelf.
Hij is 41 jaar, hij gaat echt niet meer veranderen hoor. "What you see is what you get", dus kies alsjeblieft voor jezelf. Je kunt nog een hartstikke mooi leven hebben... zonder hem!
vrijdag 6 februari 2009 om 13:43
En zie je trouwens zelf de tegenstrijdigheden in je OP niet? Lees nog eens even:
Hij zei altijd dat zijn rijbewijs nu ok was maar verleden week werden we aangehouden en de politie nam zijn rijbewjis in, was ongeldig al bijna drie jaar. Heeft hij dus nooit goed uitgezocht, hij had bezwaar ingediend en de brief waarin stond dat hij ongeldig was genegeerd
Dus hij wist heel goed dat die brief ongeldig was.
Een verkoudheid kan echt wel overgaan als je die negeert, maar een brief niet hoor, die blijft zijn inhoud behouden
Hij zei altijd dat zijn rijbewijs nu ok was maar verleden week werden we aangehouden en de politie nam zijn rijbewjis in, was ongeldig al bijna drie jaar. Heeft hij dus nooit goed uitgezocht, hij had bezwaar ingediend en de brief waarin stond dat hij ongeldig was genegeerd
Dus hij wist heel goed dat die brief ongeldig was.
Een verkoudheid kan echt wel overgaan als je die negeert, maar een brief niet hoor, die blijft zijn inhoud behouden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 6 februari 2009 om 13:45
Ik weet het Porn, iemand zal altijd excuses verzinnen, voor de zoveelste keer, ik ben het er niet mee eens. Hij rjidt wel nuchter, dat is zeker, en ja ik maak me druk om onverzekerd rondrijden en niet alleen maar omdat het mij ook geld gaat kosten zoals hier weer wordt gesuggereerd. Waarom denken jullie eigenlijk dat ik hier elke dag ruzie over heb??? Omdat ik zo makkelijk denk echt niet. Het probleem is dat hij het makkelijk weg kan stoppen
vrijdag 6 februari 2009 om 13:49
quote:Mistyan schreef op 06 februari 2009 @ 13:45:
Ik weet het Porn, iemand zal altijd excuses verzinnen, voor de zoveelste keer, ik ben het er niet mee eens. Hij rjidt wel nuchter, dat is zeker, en ja ik maak me druk om onverzekerd rondrijden en niet alleen maar omdat het mij ook geld gaat kosten zoals hier weer wordt gesuggereerd. Waarom denken jullie eigenlijk dat ik hier elke dag ruzie over heb??? Omdat ik zo makkelijk denk echt niet. Het probleem is dat hij het makkelijk weg kan stoppenWaarom laat je hem dan niet verder in zijn eigen sop gaarkoken? Sorry hoor, maar deze zakkenwasser toont 0 respect voor jou of voor anderen. Hij doet lekker waar hij zin in heeft en als het fout gaat, dan ben jij ook de klos. Is dat wat je wil?
Ik weet het Porn, iemand zal altijd excuses verzinnen, voor de zoveelste keer, ik ben het er niet mee eens. Hij rjidt wel nuchter, dat is zeker, en ja ik maak me druk om onverzekerd rondrijden en niet alleen maar omdat het mij ook geld gaat kosten zoals hier weer wordt gesuggereerd. Waarom denken jullie eigenlijk dat ik hier elke dag ruzie over heb??? Omdat ik zo makkelijk denk echt niet. Het probleem is dat hij het makkelijk weg kan stoppenWaarom laat je hem dan niet verder in zijn eigen sop gaarkoken? Sorry hoor, maar deze zakkenwasser toont 0 respect voor jou of voor anderen. Hij doet lekker waar hij zin in heeft en als het fout gaat, dan ben jij ook de klos. Is dat wat je wil?
vrijdag 6 februari 2009 om 13:51
quote:Mistyan schreef op 06 februari 2009 @ 13:45:
Ik weet het Porn, iemand zal altijd excuses verzinnen, voor de zoveelste keer, ik ben het er niet mee eens. Hij rjidt wel nuchter, dat is zeker, en ja ik maak me druk om onverzekerd rondrijden en niet alleen maar omdat het mij ook geld gaat kosten zoals hier weer wordt gesuggereerd. Waarom denken jullie eigenlijk dat ik hier elke dag ruzie over heb??? Omdat ik zo makkelijk denk echt niet. Het probleem is dat hij het makkelijk weg kan stoppenHet was toch jouw voorstel dat hij zich dan maar ziek moest melden?
Ik weet het Porn, iemand zal altijd excuses verzinnen, voor de zoveelste keer, ik ben het er niet mee eens. Hij rjidt wel nuchter, dat is zeker, en ja ik maak me druk om onverzekerd rondrijden en niet alleen maar omdat het mij ook geld gaat kosten zoals hier weer wordt gesuggereerd. Waarom denken jullie eigenlijk dat ik hier elke dag ruzie over heb??? Omdat ik zo makkelijk denk echt niet. Het probleem is dat hij het makkelijk weg kan stoppenHet was toch jouw voorstel dat hij zich dan maar ziek moest melden?