vriend spreekt steeds af met ex

14-11-2008 22:15 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

mijn vriend spreekt nog altijd af met zijn ex. Wij zijn nu 3 jaar bij elkaar, en hij heeft vrij snel een relatie met mij gekregen toen zijn ex hem verliet.. Zij heef them verlaten omdat hij steeds bij andere dames zat, en zij (net als ik) vrij snel jaloers is.

hoe zit het bij jullie? heeft jullie partner nog steeds goed contect met 'de ex'? en hoe voelen jullie je hier onder?

anniek
heb net het verhaal gelezen en ik heb ook nog zo'n band met mijn ex.

we hebben een paar x met elkaar iets gehad en dat is niet voor niks uit

toen ik merkte dat mijn vriend er problemen mee had heb ik ze beide tegelijk een x bij mij thuis uitgenodigd zodat ze elkaar konden leren kennen en nu hebben ze er beide geen problemen mee..

dat is denk ik het punt als je de term ex hoort dan is het een soort bedreiging maar als je elkaar leert kennen dan neemt het een stuk frustratie weg, behalve als je als huidige partner ziet dat de vonk er nog is tussen de exen... oeps...
Het zegt ook iets over zijn fatsoen en respect naar anderen toe. Dat doe je gewoon niet. Reiger 100 je hebt gelijk, hij zou misschien wel willen ja, maar die ex misschien niet. Ik merk meestal in die contacten dat er wel degelijk meer interesse is dan zomaar even mailen. Ik ben niet onzeker want als hij naar zijn ex wil dan gaat hij maar, ben hem toch beu.
voer eendjes geen oorlog!
He wat vervelend dat TO vaak niet terugkomt, al die moeite voor niks...

Voor als je het nog leest Anniek: je zegt zelf al dat zijn ex hem heeft verlaten omdat hij zo vaak bij andere vrouwen zat (en ze hem waarschijnlijk niet vertrouwde op dat gebied).

Als het een echte `player` is, dan zou ik niet eens aandacht aan hem willen besteden.

Ik draai het voor mezelf even om: ik mocht met een gewone vriend niet meer omgaan omdat hij een vriendin kreeg. Ik voelde helemaal niks bijzonders voor hem, maar toch vertrouwde zijn vriendin hem niet met anderen. En dus werd ik volkomen genegeerd.

Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen jaloers zijn als ze erg gek zijn op hun man, maar als puur vriendschappelijk vrouwelijk contact voel ik me altijd in de steek gelaten door mannelijke vrienden met relatie.

Enne... het heeft zolang geduurd voordat ik ooit echt verliefd werd, ik moet er niet eens aan andere mannen denken, dus mijn vriend hoeft ook nooit jaloers te zijn.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven