Vriend van bff op Tinder

14-08-2017 13:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilemma. Gisteren was ik aan het swipen op Tinder en zag ineens de partner van mijn goede vriendin voorbij komen. Ik schrok ervan en besloot er een screenshot van te maken. Nu ben ik aan het twijfelen of ik haar hierover moet vertellen... ik wil absoluut geen relatie van drie jaar kapot maken! Maar ik wil ook niet dat ze bedrogen wordt.
Wat moet ik doen, vertellen of verzwijgen?
Strong winds of promise that will blow away the doubt and fear
Tinder is openbaar. Hij zal meer bekenden tegenkomen. Laat het.
Vertellen voor ze zwanger van hem is.
ik zou dat terloops zeggen maar zonder screenshot als het even kan, kan je hem ter plekke niet opzoeken? (weet niet hoe tinder werkt)
Als hij zo hetkenbaar er op staat is of zijn foto gejat, of hij " mag " het.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou haar de screenshot sturen.
Ben je nou bff's of niet?
Ik had een tijd geleden ook Tinder geinstalleerd ondanks ik een parter heb. Niet dat ik echt wilde daten, maar wel benieuwd was naar het hele "Tinder-gebeuren", even swipen en vlees keuren. Daarna ook weer van mijn telefoon af gehaald.
Waarom vraag je er bij hem niet eerst naar ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij een goede vriendin: vertellen. Wellicht hebben ze een open relatie of whatever, misschien wil hij niet zijn oude paar schoenen inruilen voordat hij een nieuw paar heeft.

In deze situatie zou ik het zeker vertellen. God weet hoeveel bekenden het al hebben gezien en zij weet wellicht van niets. Zou jij je achteraf nog senang voelen als het uitkomt en je moet verbazing faken terwijl jij het allang wist?
Hmm. Meestal vind ik dat mensen hun mond moeten houden, maar in dit geval zou ik het gewoon terloops zeggen in een gesprek. Dat je hem hebt gezien op tinder. Zou geen screenshot via de app gaan sturen oid, wie weet raakt ze helemaal over haar toeren.

Als hij er zo publiekelijk op staat zou ik er vanuitgaan dat hij er blijkbaar geen probleem van maakt dat mensen hem zo zien. En dat er dus over gepraat mag worden, vandaar.
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2017 13:29
Waarom vraag je er bij hem niet eerst naar ?
Mijn eerste gedachte.
Ook als ik zelf de BFF was, zou ik dat prettiger vinden. Eerst uitzoeken, dan pas oordelen ofzoiets.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Ik zou wel willen dat mijn goede of beste vriendin dit mij direct zou vertellen. Vriendin mag dit dan zelf met partner uitvechten.
Ik zou het vertellen. Ik vraag me af hoeveel vrienden van ons met dit dilemma gezeten hebben.. vriend en ik hebben ook beiden een keer Tinder geprobeerd.
Saga_Röversdotter schreef:
14-08-2017 13:52
Ik zou het vertellen. Ik vraag me af hoeveel vrienden van ons met dit dilemma gezeten hebben.. vriend en ik hebben ook beiden een keer Tinder geprobeerd.
In het geheim?
Paroxysm schreef:
14-08-2017 13:53
In het geheim?
Voor elkaar geheim? Nee.. we waren beiden nieuwsgierig naar wat het nou was, omdat er zoveel over te doen was in de media. Maar we hebben toen niet iedereen in omgeving ingelicht dat we het gingen proberen ;)
essychan schreef:
14-08-2017 13:29
Ik had een tijd geleden ook Tinder geinstalleerd ondanks ik een parter heb. Niet dat ik echt wilde daten, maar wel benieuwd was naar het hele "Tinder-gebeuren", even swipen en vlees keuren. Daarna ook weer van mijn telefoon af gehaald.
...maar je maakte geen profiel aan dan, neem ik aan?
Ik vind dat wel een verschil, op zijn minst wil je dan weten hoe je in de markt ligt, lijkt mij.

TO, geen screenshot op voorhand laten zien, maar gewoon in een gesprek zoiets zeggen:
"hey joh, wat mij nou overkwam..... ik was op Tinder aan het kijken en toen zag ik jouw vriend er ook op staan! Wat ruimdenkend van jou dat jij dat goed vindt!" ..of iets van die strekking.

En dan kijken hoe ze reageert.

Gelooft ze je niet, dan kan je evt altijd nog de screenshot laten zien.
anoniem_6463b566da7f9 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 13:58
1.75% gewijzigd
Saga_Röversdotter schreef:
14-08-2017 13:55
Voor elkaar geheim? Nee.. we waren beiden nieuwsgierig naar wat het nou was, omdat er zoveel over te doen was in de media. Maar we hebben toen niet iedereen in omgeving ingelicht dat we het gingen proberen ;)
Haha nee dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel voor elkaar.
Kiiroitori schreef:
14-08-2017 13:46
Mijn eerste gedachte.
Ook als ik zelf de BFF was, zou ik dat prettiger vinden. Eerst uitzoeken, dan pas oordelen ofzoiets.
Moet wel de "relatie" naar zijn met die persoon, misschien kennen BFF en " vriend van" elkaar wel helemaal niet.
Ze doet toch alleen maar een constatering? Kan geen kwaad om deze te delen met haar BFF, misschien weet zij er vanaf en vindt zij het prima, of doen ze het beiden, dan is TO ook gerust gesteld.
rocky2008 schreef:
14-08-2017 13:55
...maar je maakte geen profiel aan dan, neem ik aan?
Ik vind dat wel een verschil, op zijn minst wil je dan weten hoe je in de markt ligt, lijkt mij.

TO, geen screenshot op voorhand laten zien, maar gewoon in een gesprek zoiets zeggen:
"hey joh, wat mij nou overkwam..... ik was op Tinder aan het kijken en toen zag ik jouw vriend er ook op staan! Wat ruimdenkend van jou dat jij dat goed vindt!"

En dan kijken hoe ze reageert.

Gelooft ze je niet, dan kan je evt altijd nog de screenshot laten zien.
Zo'n opmerking komt hartstikke onnatuurlijk over lijkt me. En waarom zou je het zo brengen? Het is toch een vriendin? Dan kan je toch gewoon eerlijk zijn dat je ervan schrok en dat je het haar wilt vertellen omdat je niet zou willen dat ze belazerd word. En dat het oké is als er niets aan de hand is en het geen geheim is tussen hun, maar dat het toch voelde als een plicht naar je vriendin toe.
Paroxysm schreef:
14-08-2017 13:58
Zo'n opmerking komt hartstikke onnatuurlijk over lijkt me. En waarom zou je het zo brengen? Het is toch een vriendin? Dan kan je toch gewoon eerlijk zijn dat je ervan schrok en dat je het haar wilt vertellen omdat je niet zou willen dat ze belazerd word. En dat het oké is als er niets aan de hand is en het geen geheim is tussen hun, maar dat het toch voelde als een plicht naar je vriendin toe.
Dat is natuurlijk nog het beste. Je hebt gelijk.
Ik zou het luchtig houden en meteen bff appen: hey ik kom net x tegen op Tinder, weird...
Gewoon vertellen. Van goh, zat laatst op tinder en kwam jouw vriend tegen! Geen big deal oid van maken, wie weet weet ze het al.

Ik heb ook een tijdje tinder gehad terwijl ik een relatie had. Veel van mijn vrijgezelle vriendinnen hadden en en was er gewoon benieuwd naar. En ja, om dat te zien moet je zelf ook inloggen. Verder niks mee gedaan oid en vriend wist er ook van. Daarna gewoon weer gedelete.
Ik had hem meteen een super like gegeven, zodat hij weet dat hij betrapt is. Daarna zou ik het tegen vriendin zeggen. Als zij er van weet dat hij erop staat, zal zij ook weten van jouw super like. Weet zij er niet van, dan zal hij het lekker benauwd krijgen.
Jamie-Lee schreef:
14-08-2017 14:07
Gewoon vertellen. Van goh, zat laatst op tinder en kwam jouw vriend tegen! Geen big deal oid van maken, wie weet weet ze het al.

Ik heb ook een tijdje tinder gehad terwijl ik een relatie had. Veel van mijn vrijgezelle vriendinnen hadden en en was er gewoon benieuwd naar. En ja, om dat te zien moet je zelf ook inloggen. Verder niks mee gedaan oid en vriend wist er ook van. Daarna gewoon weer gedelete.
Zo kan het natuurlijk ook.
Als het pure nieuwsgierigheid is en je partner weet er van, dan is er niks aan de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven