Vriend van bff op Tinder
maandag 14 augustus 2017 om 13:25
Ik zit met een dilemma. Gisteren was ik aan het swipen op Tinder en zag ineens de partner van mijn goede vriendin voorbij komen. Ik schrok ervan en besloot er een screenshot van te maken. Nu ben ik aan het twijfelen of ik haar hierover moet vertellen... ik wil absoluut geen relatie van drie jaar kapot maken! Maar ik wil ook niet dat ze bedrogen wordt.
Wat moet ik doen, vertellen of verzwijgen?
Wat moet ik doen, vertellen of verzwijgen?
Strong winds of promise that will blow away the doubt and fear
maandag 14 augustus 2017 om 14:38
Kort ook op Tinder gezeten. Nadat ik nr 3 tegen kwam waarvan ik wist dat die een relatie had ben ik er van af gegaan. En ja allemaal hun partners zijn door mij op de hoogte gesteld. Ik kan niet liegen tegen mensen die zo belangrijk zijn. Hoe zou jou het vinden als je er achter komt dat een ander weet dat jou partner de bloemen buiten wil zetten...
Is niet leuk om te doen of te horen dat iemand misschien wel vreemd gaat maar verzwijgen over dit kan ik niet..
Buiten dit alles, je kan zeggen joh zat op tinder en kwam hem tegen... wist je er van af? Dan is het aan je vriend om het verder op te pakken als zij dat wil...
Is niet leuk om te doen of te horen dat iemand misschien wel vreemd gaat maar verzwijgen over dit kan ik niet..
Buiten dit alles, je kan zeggen joh zat op tinder en kwam hem tegen... wist je er van af? Dan is het aan je vriend om het verder op te pakken als zij dat wil...
maandag 14 augustus 2017 om 17:27
Ik ben er wel eens door een vriendin op gewezen dat mijn vriend een bepaald social media account had aangemaakt. Waar hij bovendien maar 1 iemand volgde/ als vriend had. Zij vond dit wat verdacht. Er bleek verder niets aan de hand. Maar ik vond het wel prima dat ze het mij vertelde. Beter dan wanneer ze zelf was gaan speculeren of hem was gaan confronteren.
maandag 14 augustus 2017 om 17:39
Mijn beste vriendin zou ik het vertellen. Misschien weet ze het gewoon wel en is het met haar toestemming of vindt ze het geen probleem. Dat laat ik verder aan haar over. Overigens kan ik met de vriend van mijn beste vriendin ook goed opschieten, dus grote kans dat ik ook gewoon bij hem meld dat ik hem ben tegen gekomen en even afwacht wat zijn reactie is.
dinsdag 15 augustus 2017 om 01:07
Als het MIJN beste vriendin was zou ik haar gewoon bellen. 'Hey Anita, weet jij dat Sjonnie op Tinder zit?' En dan wacht ik af. Zegt ze 'ja dat heeft hij een keer aangemaakt voor de lol' oid dan zeg ik 'gelukkig'. En zegt ze 'nee hoezo?' dan vertel ik het haar gewoon. Als ze zou vragen of ik het zéker wist dan zou ik haar dat screenshot laten zien. Ik zou in ieder geval geen seconde twijfelen en haar direct bellen. Daar is het mijn beste vriendin voor.
dinsdag 15 augustus 2017 om 05:53
dinsdag 15 augustus 2017 om 06:36
Wat passief-agressief
dinsdag 15 augustus 2017 om 06:47
Uit nieuwsgierigheid snap ik, maar dan had ik het er ook zeker met mijn partner overgehad. Als mijn partner het "stiekem" (ook al was het uit nieuwsgierigheid) zou doen, zou ik not-amused zijn.
dinsdag 15 augustus 2017 om 06:49
Dit.Aragog schreef: ↑15-08-2017 01:07Als het MIJN beste vriendin was zou ik haar gewoon bellen. 'Hey Anita, weet jij dat Sjonnie op Tinder zit?' En dan wacht ik af. Zegt ze 'ja dat heeft hij een keer aangemaakt voor de lol' oid dan zeg ik 'gelukkig'. En zegt ze 'nee hoezo?' dan vertel ik het haar gewoon. Als ze zou vragen of ik het zéker wist dan zou ik haar dat screenshot laten zien. Ik zou in ieder geval geen seconde twijfelen en haar direct bellen. Daar is het mijn beste vriendin voor.
woensdag 16 augustus 2017 om 07:57
Als je alleen de app verwijderd blijft je profiel nog wel gewoon zichtbaar op Tinder
woensdag 16 augustus 2017 om 12:03
woensdag 16 augustus 2017 om 16:02
Juist, eerst hem gewoon confronteren. Misschien zitten ze er wel beide samen op om gewoon een beetje te geinen samen. Je weet het nooit.
I do not kill with my gun; she who kills with her gun has forgotten the face of herfather. I kill with my heart.
woensdag 16 augustus 2017 om 18:10
Dan is het toch ook geen probleem als ze het tegen haar vriendin zegt? Nu kan vriendin het nog checken. Als je het hem verteld kan hij zijn sporen uitwissen. Of alvast een goeie smoes verzinnen.Evaatje321 schreef: ↑16-08-2017 16:02Juist, eerst hem gewoon confronteren. Misschien zitten ze er wel beide samen op om gewoon een beetje te geinen samen. Je weet het nooit.
woensdag 16 augustus 2017 om 18:44
Ja, en je bent toch vriendinnen om tegen ELKAAR eerlijk te zijn. Ik zou not amused zijn als mijn vriendin eerst naar mijn vent gaat ipv naar mij. Hij lekker sporen uitwissen en vriendinnen tegen elkaar op zetten. 'Ze liegt' 'Ze is jaloers'. Die zitten er genoeg tussen.
anoniem_352695 wijzigde dit bericht op 16-08-2017 18:51
0.09% gewijzigd