Vriend van ex

14-05-2018 07:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal hoteldebotel van de vriend van mijn ex.

Het is nu ruim een jaar uit met mijn ex en heeft al een tijdje weer een nieuwe vriendin.

Heb me altijd al tot zn vriend aangetrokken gevoeld. Heb er nooit wat mee gedaan, omdat het de vriend van is..

Ben hem aantal weken geleden tegen, hebben gezellig gekletst en gedanst. Sindsdien kan ik alleen maar aan hem denken.

Bij navraag bij vrienden en ook vrienden van vrienden van hem, gaven ze aan dat ik mn gevoel achter aan moest gaan. T is tenslotte een jaar geleden.

Een hele gewaagde stap, heb ik vrijdagavond hem geappt met de vraag of hij t gezellig vond om wat te gaan drinken.

Geen reactie. Tot gisteravond dat hij terug stuurde, dat hij er even goed over na moest denken, maar dit niet netjes vindt tegenover mn ex...

Wat ik overigens begrijp hoor. Maar ik baal!

Ik heb er nog niet op gereageerd. Wil toch laten blijken, dat ik ervan baal en t wel zie zitten, maar de situatie ook begrijp.

Wat zouden jullie sturen?
Serieus? Hij moet er overnadenken en jij wilt verder pushen? Ik snap hem wel, als ik hem was zou ik er niet aan beginnen. Hoe zou jij het vinden als je ex iets met een vriendin van jou kreeg? Nee, vrienden van ex zijn echt een no-go.
Je hoeveelste topic hierover is dit nu?
SallySpectra schreef:
14-05-2018 07:40
Je hoeveelste topic hierover is dit nu?
Voortaan maar even loepen voordat ik reageer.

Met die andere reacties heb je blijkbaar niks gedaan to. Waarom open je dan weer een topic?
Kasboom schreef:
14-05-2018 07:45
Voortaan maar even loepen voordat ik reageer.

Met die andere reacties heb je blijkbaar niks gedaan to. Waarom open je dan weer een topic?
Daar heb ik zeker wel wat mee gedaan! Daar werd vooral aangespoord om contact met hem op te zoeken en dat heb ik gedaan!
Hij zegt op een niet al te kwetsende manier "Nee". De kans is groot dat als jij nu gaat drammen of doorvragen of doordraven hij op een kwetsende manier nogmaals "Nee" gaat zeggen.

Spijtig, maar helaas. Hij ziet je niet voldoende zitten.
Hij voelt misschien aan dat hij nu zal moeten kiezen tussen jou of zijn goede vriend 'verraden' en die vriendschap of vriendengroep kwijt raken.

Ik zou dat niet op m'n geweten willen hebben.
Een half jaar geleden reageerde hij ook al niet op je appbericht en ook nu is hij terughoudend.
keesie08 schreef:
14-05-2018 07:50
Daar heb ik zeker wel wat mee gedaan! Daar werd vooral aangespoord om contact met hem op te zoeken en dat heb ik gedaan!
Klaarblijkelijk hen je de andere reacties uit je geheugen gewist want dit is exact wat mensen voorspelden. Dit gaat hem echt niet worden.
keesie08 schreef:
14-05-2018 07:23

Geen reactie. Tot gisteravond dat hij terug stuurde, dat hij er even goed over na moest denken, maar dit niet netjes vindt tegenover mn ex...

Wat zouden jullie sturen?
Wat je terug moet sturen?
Dat je zijn mening respecteert.
Meer niet lijkt me

Als hij je leuk had gevonden was zijn antwoord waarschijnlijk anders geweest lijkt me
En misschien is hij een echte vriend, zo iemand die bro's over ho's verkiest

Maar hoe dan ook, jij staat in ieder geval niet bovenaan zijn prioriteitenlijstje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hij wil de vriendschap niet op het spel zetten. Respecteer zijn grens.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wanneer hij het zou willen proberen met jou, dan zal hij zijn vriend, jouw ex, benaderen om dit te bespreken.

Als hij dat niet wil doen, dan ziet hij niet voldoende in jou om dat te doen dus heeft een relatie tussen jullie verder weinig zin.

Laat het aan hem over, dwing hem niet. Accepteer dat "He is not that into you" en ga op zoek naar een ander.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven