Vriend van mijn partner

14-06-2018 22:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2018 11:39
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.68% gewijzigd
maak het uit, het interesseert hem blijkbaar niet
Waar zijn de ballen van je vriend gebleven?....Mijn man had na één keer aangeven van mij al iemand woest aangesproken.

Jij voelt je er niet goed bij daar mag hij best op reageren.
Ze zijn niet voor niets vrienden.
En waarom heb je zelf op t moment niet je mond open getrokken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Slapzak
waar was je vriend toen hij handtastelijk werd?
of

Afbeelding
Blijkbaar weten jullie er beiden geen raad mee. Vervelende situatie. Ik zou die vriend niet meer hoeven zien tijdens uitgaan en bij drankjes en feestjes.
Madeliefjees schreef:
14-06-2018 22:30
En waarom heb je zelf op t moment niet je mond open getrokken?
Dit
Waarom heb je hem er niet op aangesproken? En toen t een 2e keer gebeurde een vuistslag op z’n neus? Je hebt je vriend toch niet nodig om te zeggen wat je niet wil.
Fijne vriend heb je , heb je je partner hier al over aangesproken.
Ik zou helemaal wild worden , en kwaad aan hem gevraagd hebben of ie dit nog wel normaal vind.
Hij zou juist stikjaloers moeten zijn..boos worden op die vriend en zeggen dat ie dat niet nog 's moet flikken.
Ja toch ?
Een persoon die zijn of haar partner niet steunt als deze aangeeft met wangedrag van zijn/haar vrienden te zitten heeft imo geen liefde of respect voor deze partner. En wat is dan je basis?
Je hoeft niet boos te worden TO. De meesten hier snappen je gevoel helemaal hoor. Ze vinden jouw vriend gewoon zwak en dat is hij ook.
Afbeelding
“Je lost t zelf wel op”
Als je dat nou meteen had gedaan dan was er niks meer aan de hand geweest he
iris1969 schreef:
14-06-2018 22:38
Een persoon die zijn of haar partner niet steunt als deze aangeeft met wangedrag van zijn/haar vrienden te zitten heeft imo geen liefde of respect voor deze partner. En wat is dan je basis?
Of hij vermijdt conflicten, vindt dat moeilijk.
yourlocalhero schreef:
14-06-2018 22:18
Waar zijn de ballen van je vriend gebleven?....Mijn man had na één keer aangeven van mij al iemand woest aangesproken.

Jij voelt je er niet goed bij daar mag hij best op reageren.
+1
Tampaxropeje schreef:
14-06-2018 23:15
Of hij vermijdt conflicten, vindt dat moeilijk.
Ja dat kan, maar nu komt het op haar over alsof hij het gevoel van zichzelf of zijn belangrijker vindt dan dat van haar en dat zal haar best pijn doen.
iris1969 schreef:
14-06-2018 23:30
Ja dat kan, maar nu komt het op haar over alsof hij het gevoel van zichzelf of zijn belangrijker vindt dan dat van haar en dat zal haar best pijn doen.
Pfff ze kent haar vriend toch. Ze weet dan allang dat hij conflicten uit de weggaat.
:whut: doei op!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven