Vriend van mn broer.

11-09-2011 22:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de verjaardag van mn broer in augustus begon het allemaal..

Een van zijn beste vrienden was ook aanwezig. Ik heb hem vroeger altijd leuk gevonden en stiekem heel subtiel met hem geflirt op verjaardagen etc. Het gekke is dat ik altijd dacht dat het geflirt hem nooit was opgevallen maar hij vertelde laatst van wel. Hij herinnerde zich zelfs nog situaties of bepaalde dingen die ik hem wel eens had verteld.

Anyways; sinds augustus spreken we elkaar elke dag en spreken we ook af. We zijn ook al met elkaar naar bed geweest en dat is echt ge-wel-dig! Ik begin stiekem verliefd op hem geworden, maar dat wil ik niet. Daarentegen is hij erg open en eerlijk over zijn gevoelens voor mij. Hij zegt dat hij me erg leuk vindt, vroeger al (maar hij deed er niets mee). Hij behandeld me erg liefdevol en met respect. Hij zegt dat hij verliefd op me is en al diepere gevoelens voor me krijgt. Hij vind dan ook dat we het mn broer moeten vertellen. Daar ben ik het ook mee eens.. ik ben alleen we bang voor ieders reactie hierop. Ook is er nog 1 probleem. Hij heeft een zoontje van bijna 7mnd. Ik weet niet of ik dit kan, of wil? Hij is heel eerlijk en open over zn kind en de moeder van zn kind, dat is niet het probleem. Ze zijn niet samen het is dan ook nooit serieus wat geweest, maar hij neemt wel zn verantwoordelijkheid. Dan vind ik echt super goed van hem. Hij zegt dat ik me niet druk hoef te maken om de situatie en dat het allemaal wel goed komt. Dat geloof ik ook wel, maar het lijkt me zo moeilijk. Ik ben nog maar 22 en studeer straks nog 6jr. Hij is 24 en werkt al. Ik wil later ook zoals de meeste mensen een gezin, maar dan is er ook nog zijn kind? Mijn eerste zwangerschap is voor hem later al zijn tweede enz. Bovendien zal de moeder van zn kind altijd in zijn leven zijn, of ik dit nu wil of niet. Ik vind het daarom moeilijk om ons leven samen later in te beelden, maar alleen om deze reden. Ben ik egoistische of wen ik hier straks aan?

Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Advies graag:)
Jullie hebben nog geen serieuze relatie, zijn beiden nog jong ook. Ik snap dat je over zulke dingen na gaat denken in dit beginstadium maar kijk eerst eens hoe de dingen tussen jullie lopen
quote:ster89 schreef op zondag 11 september 2011 22:35 Jullie hebben nog geen serieuze relatie, zijn beiden nog jong ook. Ik snap dat je over zulke dingen na gaat denken in dit beginstadium maar kijk eerst eens hoe de dingen tussen jullie lopen

Fijne reactie, thnks!

Ik wil alleen niet aan iets beginnen dat me in de toekomst weinig opleverd omdat ik hiervoor een relatie heb gehad van 5,5jr. Maar dat aankijken, klinkt zeker niet verkeerd.
Ik snap je gedachte heel goed hoor. Ik ben jouw leeftijd en ook wel een beetje in het stadium dat als ik nu met iemand iets begin in er zeker een toekomst in moet zien. Dan is het niet gek dat je over zulke dingen gaat nadenken, vooral als hij al een kindje heeft! Dat is niet iets wat je vaak tegenkomt in date-land op onze leeftijd .

Als het zo goed voelt zijn de dingen die je noemt (broer, kind, jouw eventuele eerste zwangerschap) zeker overkomelijk. Of laat ik het zo stellen: het zijn geen dramatische dingen. Als het tussen jullie goed zit komt de rest vanzelf! En als je er niet mee kunt/wil dealen weet je dat ook snel genoeg!

Blijf eerlijk tegen jezelf en vergeet niet te genieten van het daten en de prille verliefdheid!
Klinkt als een leuke jongen hoor!
Je hebt kennelijk een ideaalplaatje in je hoofd van hoe het 'hoort' te gaan met prille liefdes en kinderen krijgen e.d. Ik denk dat het echte leven altijd verrassingen met zich meebrengt en dat dingen daardoor vaak anders lopen dan je vantevoren had bedacht. Als je geen hekel hebt aan kinderen, en je bent gek op hem, dan regelt de rest zich vanzelf wel. En die ex... Bij de 1 is het een ex, bij de ander een nare schoonloeder en bij de volgende een alcoholverslaafde oma. Iedereen heeft zo wel wat.
Je hoeft niet meteen te tekenen voor 10 jaar hoor .

Geniet lekker van de verliefdheid en kijk waar je uitkomt. Als alle dingen die je hier beschrijft uiteindelijk betekenen dat je toch niet met hem verder wilt, kun je altijd nog stoppen, maar ik zou het zeker een kans geven.
The time is now
Super bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad een erg leuke jongen die ook 100% voor mij wil gaan. Ik moet ook eigenlijk geen ideaal beeld hebben, want een ideaal leven bestaat niet.

Dat voorbeeld over de 1 een alcoholverlaafde oma en de ander een ex.. was ook een realitycheck.

Verder ben ik weg van kinderen en werk ik graag met ze (tandheelkunde).

Ik ben blij dat ik van die toffe reacties lees.. en ben het ermee eens dat ik het gewoon moet proberen. Misschien is het uiteindelijk niks, misschien ook wel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven