Vriend van moeder

30-04-2018 00:11 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_368700 wijzigde dit bericht op 06-05-2018 22:31
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga nu eerst maar eens uit huis. Daarna zie je wel weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je mam ?
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Pipostippels schreef:
30-04-2018 00:17
Hoe oud is je mam ?
Ze is 42.
De relatie klinkt echt niet gezond.

Je moeder klinkt meer als een 2e moeder/sloofje van hem. Ik denk eerder dat je moeder het probleem is in deze situatie. Zij verkiest hem boven jou en geeft toe aan deze giftige situatie.

Ga idd maar op jezelf wonen en op jezelf richten. Je moeder heeft zichzelf in de situatie gewerkt en mag dan zelf op de blaren zitten. Die relatie houdt geen stand.
Alle reacties Link kopieren
Eerst maar eens lekker op kamers en tot rust komen, dan kun je wel verder zien.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
30-04-2018 00:13
Ga nu eerst maar eens uit huis. Daarna zie je wel weer verder.
Dit. Tot je iets gevonden hebt z.s.m. verkassen naar familie of vrienden. Wie weet is het besmettelijk.
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:23
8.51% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Hoe oud ben jij?
Oeps 20lees ik.
Alle reacties Link kopieren
Hopeloosheid schreef:
30-04-2018 00:19
Ze is 42.
Ik oordeel niet over leeftijdsverschil .

Maar die vriend van haar heeft behoefte aan een moederfiguur.

Hij is maar 3 jaar ouder dan jij, hij is eigenlijk voor jou -qua leeftijd- meer een broerachtige aanwezigheid.

Dat is voor jou een lastige situatie. Ongezellig ook want jullie liggen elkaar niet .

Kan je er voor zorgen dat jij binnenkort op jezelf gaat wonen?
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Pipostippels schreef:
30-04-2018 00:23
Ik oordeel niet over leeftijdsverschil .

Maar die vriend van haar heeft behoefte aan een moederfiguur.

Hij is maar 3 jaar ouder dan jij, hij is eigenlijk voor jou -qua leeftijd- meer een broerachtige aanwezigheid.

Dat is voor jou een lastige situatie. Ongezellig ook want jullie liggen elkaar niet .

Kan je er voor zorgen dat jij binnenkort op jezelf gaat wonen?
Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.
Raar, waarom noemt hij jouw moeder mam als ze zijn vriendin is?
Alle reacties Link kopieren
emmetje2 schreef:
30-04-2018 00:26
Raar, waarom noemt hij jouw moeder mam als ze zijn vriendin is?
Heb ik ook al meermaals gevraagd, volgens mam doet hij het om mij te stangen. Ik denk dat hij mommy-issues heeft.
Hopeloosheid schreef:
30-04-2018 00:25
Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.
Dan wordt het uitzitten tot september en kan je op jezelf gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
emmetje2 schreef:
30-04-2018 00:28
Dan wordt het uitzitten tot september en kan je op jezelf gaan wonen.
Of bij een vriendin tijdelijk ?
Mijn mening is gestippeld.
Hopeloosheid schreef:
30-04-2018 00:27
Heb ik ook al meermaals gevraagd, volgens mam doet hij het om mij te stangen. Ik denk dat hij mommy-issues heeft.
Gezellig van hem dan. En je moeder vindt dat ook hilarisch?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het weinig belangrijk is hoe jij over hem denkt en wat jij van zijn gedrag vindt. Je moet ervoor gaan zorgen hoe jij voor jezelf kunt gaan zorgen dus maak een plan tot september. Vraag om zoveel mogelijk diensten op jouw werk zo heb je en extra geld en hoef je niet in dat huis te zijn. Ga vooral veel naar vrienden en zie mensen waarbij jij je goed voelt op andere plekken dan dat huis.
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:42
20.59% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier toch om jou? Wat jij kunt doen? Hoe jij de zomer gaat doorkomen? Want het is namelijk echt aan jouw moeder hoe zij haar leven indeelt of niet dan?

Of heb je dit topic ook geopend om vooral haar keuzes in mannen te bespreken? Gezien de reacties tot nu toe scoor je dan best lekker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wordt het geen tijd om te slapen? Enn.. je laatste lap tekst slaat echt nergens op. En dan.. dan scoort ze lekker, boeien!

Of heb je dit topic ook geopend om vooral haar keuzes in mannen te bespreken? Gezien de reacties tot nu toe scoor je dan best lekker.
Bam!!!!
Ik was al lang hard weggerend.

Echt geen enkele vriendin of familielid waar je desnoods een paar maanden op de zetel kan slapen?

Alles liever dan heel de tijd op die 2 te moeten kijken.

Wie zou je bovendien verplichten om contact met hem te hebben eens je uit huis bent? Kan je moeder wel willen dat je "lekker gezellig" op de koffie komt, maar ze kan die koffie evengoed bij jou komen drinken zonder haar toy-boy.
Alle reacties Link kopieren
Had je hier laatst ook al geen topic over geopend of was dat een ander? Bijna hetzelfde verhaal
Alle reacties Link kopieren
Hopeloosheid schreef:
30-04-2018 00:25
Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.
maar er is toch een verschil tussen ergens anders wonen waar je hen evt ook tegen kan komen als bezoek dan 24/7 met hem opgescheept zitten in een leefsituatie?
Bij je vader gaan wonen
Alle reacties Link kopieren
Vervelend. Uit huis gaan klinkt logisch.
Je kunt nu vast gaan regelen dat je in september een eigen plek hebt. Je hebt daarvoor 3 maanden, dat is een prima termijn.

Weet je waar je moet zoeken voor een kamer/appartement?
Heb je beschikking over een spaarpotje?
Weet je wat je nodig hebt om op jezelf te gaan?
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Die mam toch..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven