Vriend van moeder
maandag 30 april 2018 om 00:19
Ze is 42.
maandag 30 april 2018 om 00:20
De relatie klinkt echt niet gezond.
Je moeder klinkt meer als een 2e moeder/sloofje van hem. Ik denk eerder dat je moeder het probleem is in deze situatie. Zij verkiest hem boven jou en geeft toe aan deze giftige situatie.
Ga idd maar op jezelf wonen en op jezelf richten. Je moeder heeft zichzelf in de situatie gewerkt en mag dan zelf op de blaren zitten. Die relatie houdt geen stand.
Je moeder klinkt meer als een 2e moeder/sloofje van hem. Ik denk eerder dat je moeder het probleem is in deze situatie. Zij verkiest hem boven jou en geeft toe aan deze giftige situatie.
Ga idd maar op jezelf wonen en op jezelf richten. Je moeder heeft zichzelf in de situatie gewerkt en mag dan zelf op de blaren zitten. Die relatie houdt geen stand.
maandag 30 april 2018 om 00:22
Dit. Tot je iets gevonden hebt z.s.m. verkassen naar familie of vrienden. Wie weet is het besmettelijk.
anoniem_327403 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:23
8.51% gewijzigd
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
maandag 30 april 2018 om 00:23
Ik oordeel niet over leeftijdsverschil .
Maar die vriend van haar heeft behoefte aan een moederfiguur.
Hij is maar 3 jaar ouder dan jij, hij is eigenlijk voor jou -qua leeftijd- meer een broerachtige aanwezigheid.
Dat is voor jou een lastige situatie. Ongezellig ook want jullie liggen elkaar niet .
Kan je er voor zorgen dat jij binnenkort op jezelf gaat wonen?
Mijn mening is gestippeld.
maandag 30 april 2018 om 00:25
Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.Pipostippels schreef: ↑30-04-2018 00:23Ik oordeel niet over leeftijdsverschil .
Maar die vriend van haar heeft behoefte aan een moederfiguur.
Hij is maar 3 jaar ouder dan jij, hij is eigenlijk voor jou -qua leeftijd- meer een broerachtige aanwezigheid.
Dat is voor jou een lastige situatie. Ongezellig ook want jullie liggen elkaar niet .
Kan je er voor zorgen dat jij binnenkort op jezelf gaat wonen?
maandag 30 april 2018 om 00:28
Dan wordt het uitzitten tot september en kan je op jezelf gaan wonen.Hopeloosheid schreef: ↑30-04-2018 00:25Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.
maandag 30 april 2018 om 00:30
Gezellig van hem dan. En je moeder vindt dat ook hilarisch?Hopeloosheid schreef: ↑30-04-2018 00:27Heb ik ook al meermaals gevraagd, volgens mam doet hij het om mij te stangen. Ik denk dat hij mommy-issues heeft.
maandag 30 april 2018 om 00:36
Ik denk dat het weinig belangrijk is hoe jij over hem denkt en wat jij van zijn gedrag vindt. Je moet ervoor gaan zorgen hoe jij voor jezelf kunt gaan zorgen dus maak een plan tot september. Vraag om zoveel mogelijk diensten op jouw werk zo heb je en extra geld en hoef je niet in dat huis te zijn. Ga vooral veel naar vrienden en zie mensen waarbij jij je goed voelt op andere plekken dan dat huis.
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2018 00:42
20.59% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 30 april 2018 om 00:37
Het gaat hier toch om jou? Wat jij kunt doen? Hoe jij de zomer gaat doorkomen? Want het is namelijk echt aan jouw moeder hoe zij haar leven indeelt of niet dan?
Of heb je dit topic ook geopend om vooral haar keuzes in mannen te bespreken? Gezien de reacties tot nu toe scoor je dan best lekker.
Of heb je dit topic ook geopend om vooral haar keuzes in mannen te bespreken? Gezien de reacties tot nu toe scoor je dan best lekker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 30 april 2018 om 01:08
maandag 30 april 2018 om 02:01
Ik was al lang hard weggerend.
Echt geen enkele vriendin of familielid waar je desnoods een paar maanden op de zetel kan slapen?
Alles liever dan heel de tijd op die 2 te moeten kijken.
Wie zou je bovendien verplichten om contact met hem te hebben eens je uit huis bent? Kan je moeder wel willen dat je "lekker gezellig" op de koffie komt, maar ze kan die koffie evengoed bij jou komen drinken zonder haar toy-boy.
Echt geen enkele vriendin of familielid waar je desnoods een paar maanden op de zetel kan slapen?
Alles liever dan heel de tijd op die 2 te moeten kijken.
Wie zou je bovendien verplichten om contact met hem te hebben eens je uit huis bent? Kan je moeder wel willen dat je "lekker gezellig" op de koffie komt, maar ze kan die koffie evengoed bij jou komen drinken zonder haar toy-boy.
maandag 30 april 2018 om 02:12
maar er is toch een verschil tussen ergens anders wonen waar je hen evt ook tegen kan komen als bezoek dan 24/7 met hem opgescheept zitten in een leefsituatie?Hopeloosheid schreef: ↑30-04-2018 00:25Op mezelf wonen zit er tot september helaas nog niet in en naar familie gaan is geen optie want zij komen daar dagelijks.
maandag 30 april 2018 om 07:36
Vervelend. Uit huis gaan klinkt logisch.
Je kunt nu vast gaan regelen dat je in september een eigen plek hebt. Je hebt daarvoor 3 maanden, dat is een prima termijn.
Weet je waar je moet zoeken voor een kamer/appartement?
Heb je beschikking over een spaarpotje?
Weet je wat je nodig hebt om op jezelf te gaan?
Je kunt nu vast gaan regelen dat je in september een eigen plek hebt. Je hebt daarvoor 3 maanden, dat is een prima termijn.
Weet je waar je moet zoeken voor een kamer/appartement?
Heb je beschikking over een spaarpotje?
Weet je wat je nodig hebt om op jezelf te gaan?
Hips, hopsakee en pierlala.