Vriend vroeg me ten huwelijk en ging kort daarna vreemd....

07-11-2007 16:49 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,

Weet niet meer waar ik het zoeken moet . Mijn vriend vroeg mij 2 maanden geleden ten huwelijk (dacht eerst dat het een geintje was maar toen ik ja zei zijn we wel meteen een aantal dingen gaan regelen).

Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij 3 weken na het huwelijksaanzoek een meid heeft leren kennen waar hij elke dag mee smste/mailde/msnen/bellen en op 2 of 3 dagen per week elke dag zag als ik aan het werk was en hij vrij was (wisselende diensten).

Hij heeft het moeten vertellen omdat ze zwanger van hem is geworden .Tijdens de voorbereidingen van ons huwelijk lag hij dus ook met haar in bed en dat gebeurde niet 1 keer maar bijna elke dag.

Wat moet ik nou ???????
Wat wil je zelf? Kappen, doorgaan?
Hem de deur uitschoppen..

Zijn koffer klaarzetten in de gang , hij krijgt een uur de tijd om spullen bij elkaar te zoeken en dan moet ie wegwezen !
Sja, wil je met iemand trouwen die een andere vrouw heeft bezwangerd net nadat ie jou de liefde heeft verklaard?
Eh, misschien een brute vraag, maar: is dit echt waar?

Als fake topic: NIET grappig..
Komt bij mij over alsof ie zich wilde indekken .. als ik haar nou ten huwelijk vraag dan denkt zij dat ik t echt meen met der..

En komt t niet zo hard aan als ik vreemd ben gegaan ..

Hoe lang is die andere meid zwanger btw ?
Waarom dacht je dat het aanzoek een geintje was?
Weet echt niet wat ik zelf wil , ik zei ook altijd vroeger als mijn vriend vreemd gaat dan is het klaar . Maar dat waren maar woorden als er gevoel bij komt kijken wordt het een heel ander verhaal.

Hij zegt dat het een goeie vriendschap is meer niet maar hallo zeg als je elke dag wel 8 keer smst en 4 a 5 keer gaat bellen en nog langs gaat ook is dat dan goeie vriendschap ?. Mag toch echt niet hopen dat hij met al zijn "goeie vrienden" het bed in duikt .

Ik hou van hem en dacht dat hij ook van mij hield maar als je echt uit pure liefde gaat trouwen dan verlang je toch niet naar een ander op zo'n manier ?
Wil je nog met hem verder?

Kun je hem dit vergeven?

Kun jij hem nog ooit vertrouwen?

Wil hij met jou verder?

Kun jij leven met het kind en haar er voor altijd op de achtergrond bij?
Wat je moet doen? Wat wíl je doen?
Hem de deur wijzen. Als je hem dit vergeeft zal zij altijd in jullie leven zijn omdat zij samen met jouw man een kind heeft (ervan uitgaande dat ze de zwangerschap niet afbreekt) en dan wordt je constant aan zijn 'foutje' herinnert. Wat vindt hij er zelf van???
Ik weet niet, maar ik word niet zwanger van m'n "goeie vrienden...."
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 16:59
Reden: nu lijkt het net alsof mijn kweenie een ractie was op de laatste poster, maarre was crosspost.. Dus ik probeer niet die gedachten van vriendlief in te vullen ofzo.
% gewijzigd
dacht dat het aanzoek een geintje was omdat het zo tussen neus en lippen door ging.
Wil je mijn eerlijke mening? Hoe pijn het ook doet, dumpen deze man! Je verdient wel beter dan zo behandeld te worden. Ik denk niet dat je gelukkig met deze man gaat worden... eerst jou ten huwelijk vragen en vervolgens doodleuk een andere griet zwanger maken. Hoe respectloos!

Of je moet een enorm minderwaardigheidscomplex hebben als je uberhaupt nog bij deze man wilt blijven. Je hoort met respect en liefde behandeld te worden. Hij houdt niet genoeg van jou, dat is duidelijk. Woorden en huwelijksaanzoeken zijn zo gedaan... maar het tonen en het blijken van de liefde aan jou laten aan de wensen over!

Veel sterkte in jouw beslissing...
Wat ik wil ? mijn vertrouwen in hem terug maar ja dat gaat echt niet meer. Wat hij zelf wil , ja bij mij blijven maar meer omdat hij alle ellende niet aan wil gaan heb ik het idee . Vrienden en famillie vertellen dat het huwelijk niet door gaat en waarom het niet door gaat .

Heb mailtjes gelezen waarin staat dat hij zich niet eens schuldig voelde maar alleen maar dat hij weet dat het verkeerd is . Joh daar was ik zelf niet eens op gekomen .Nee denk niet dat ik hem ooit nog kan vertrouwen want als hij me ten huwelijk vraagt is dat schijnbaar niet eens het bewijs dat hij echt van me houd en oud met me wil worden.....
Blijkbaar twijfelen wij over het algemeen niet, zo te lezen.

Maar waarom twijfel jij?

Ja je houdt van hem, maar hoe stel jij jouw toekomst voor, nu in deze situatie?
@ ikke: ik ga er van uit dat dit verhaal niet fake is.

Je móét niks. Kijk naar wat je wíl.

Hoe gaat jouw leven er uit zien als je hem dit vergeeft? Hoe gaat het verder met dat kind? Met die andere vrouw? Heeft je vriend spijt? Heeft hij het je verteld of ben je erachter gekomen? Wat doet dit met jouw gevoel van zelfrespect?

Mijn mening / intuitie / gedachten: die man is een klootzak. Dit is langer aan de gang. Hij heeft je belachelijk gemaakt, eerst door dat aanzoek en toen door dit. Hoe lang ze zwanger is kan meer duidelijkheid verschaffen, maar de vraag is of dat nog relevant is voor je. Ik zou er niet mee kunnen en willen leven. Ik zou hem de deur uit trappen en me laten testen op SOA's!!!! Ja, deze mening staat bol van aannames maar zelfs als minder dan de helft maar waar is blijft hij een schoft m.i.)
Geen idee Tia Dalma ................eerst hebben we gezeur gehad met zijn ex vrouw nu dat is nu 2 jaar eindelijk over . Zijn 2 kinderen zijn hier 2 dagen per week en hoopte dus na dat we getrouwd waren zelf een kind met hem te krijgen maar tegen de tijd dat zijn 3e kind op de wereld komt zouden wij gaan trouwen.

Ja ik hou van hem maar als ik het met me verstand bekijk is hij helemaal de man niet met wie ik oud wil worden niet zo op deze manier.Het is alleen zo vreselijk moeilijk ik dacht gelukkig met hem te zijn en lekker de voorbereidingen te starten hij dacht meer aan andere dingen schijnbaar.
Waarom zou je iedereen moeten vertellen wat de reden is dat jullie uit elkaar gaan?? Dát jij hem de deur wijst lijkt me duidelijk genoeg.
Ja even praktisch...Hij is dus zonder bescherming met haar naar bed geweest? Je even voor de zekerheid laten checken zou ik zeggen.
Spinster was het maar een fake verhaal..........maar nee ik ga niet iedereen hier van zijn/haar tijd ontdoen om een verhaal op te hangen waar iets of alles niet aan klopt.

Lijkt bijna wel een soap serie he dus kan je reactie ook niet kwalijk nemen.

Maar geloof me als ik zeg geen enkel woord geen enkel zin staat iets in wat niet waar is of niet helemaal waar is.

Was het allemaal maar niet waar......................
In elk geval de bruiloft afzeggen voor zover jullie al dingen hadden vastgelegd!
Jeetje ja aan de eventuele soa's heb ik helemaal niet gedacht......als ik dit zo allemaal neer zet bekruipt me steeds meer een vies gevoel. Niet dat wij heel veel vrijen maar toch de kans bestaat dus dat hij het met haar en mij op 1 dag heeft gedaan BAH.
Marie mensen gaan toch vragen stellen en ze komen er toch wel achter dat menneer weer papa gaat worden en dat het niet van mij is ......
Je kunt ook een soa krijgen als hij op andere dagen met jullie gesekst heeft hoor... en je hoeft ook niet véél te seksen om ziek te worden. Snap dat je dat er misschien nu helemaal niet bij wilt hebben, maar het gaat wel om je gezondheid, dus laat je even testen.

En sja, je kunt wel aan ons vragen wat je moet doen, maar het belangrijkste is wat jíj wilt. Als je het aan mij vraagt zeg ik 'gooi die vent nu nog je huis uit' en als ik jou was zou ik ook nog eens de reden van jullie break-up vertellen aan mijn vrienden. Issie nou helemaal....?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven