Vriend vroeg me ten huwelijk en ging kort daarna vreemd....

07-11-2007 16:49 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,

Weet niet meer waar ik het zoeken moet . Mijn vriend vroeg mij 2 maanden geleden ten huwelijk (dacht eerst dat het een geintje was maar toen ik ja zei zijn we wel meteen een aantal dingen gaan regelen).

Nu ben ik er dus achter gekomen dat hij 3 weken na het huwelijksaanzoek een meid heeft leren kennen waar hij elke dag mee smste/mailde/msnen/bellen en op 2 of 3 dagen per week elke dag zag als ik aan het werk was en hij vrij was (wisselende diensten).

Hij heeft het moeten vertellen omdat ze zwanger van hem is geworden .Tijdens de voorbereidingen van ons huwelijk lag hij dus ook met haar in bed en dat gebeurde niet 1 keer maar bijna elke dag.

Wat moet ik nou ???????
Wat denkt hij dan? Gewoon doorgaan alsof er niets aan de hand is? Denk dat als hij zijn kleren buiten ziet staan wel door heeft dat hij toch echt veeeeel te ver is gegaan.

Maar goed, mocht je toch een briefje schrijven, verontschuldig je in iedergeval niet! Maak dan gewoon kort duidelijk dat hij en zijn spullen voorlopig niet meer welkom zijn in je huis!
Maak je daar nou nog maar niet druk over meid. Eerst vanavond door zien te komen. Ieder weldenkend mens zal je in dit verhaal gelijk geven. Wees dus niet bang voor de reacties uit je omgeving. Ze zullen je steunen. Net als wij hier :) Ik smeer hem zo, maar er zijn genoeg lieve dames hier die je blijven oppeppen en je sterk houden. Good Luck! Be Strong!
Ik heb tot nu toe alleen maar mee gelezen, maar ik wil toch even zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind! Ik heb diep respect voor je, en ik zal vanavond aan je denken. Dikke knuffel!
Meis, je schrijft nu dat er een boel over jóu heen gaat komen en net liet je ook al doorschemeren dat je nadenkt of jíj geen fouten hebt gemaakt, jíj je moet schamen.. Zet dat alsjeblieft uit je hoofd. Natuurlijk hoef jij je niet te schamen. Ben jij verloofd en wel zwanger geraakt van een ander? Nee he? HIJ heeft verloofd en wel een ander bezwangerd, HIJ is degene die jou heeft belazerd. Zelfs al zou jullie relatie niet perfect zijn, dan nog geeft hem dat níet het recht jou te belazeren. Jij hoeft je helemaal nergens schuldig over te voelen en dat je z'n spullen het huis uit gooit en hem buiten laat staan is echt niet meer dan logisch.

Hem niet binnenlaten hoor! En blijf maar lekker nog even op het forum rondhangen tot je 'vriend' op zijn fiets weg is en je visite is gearriveerd...
Dankjewel onderdezon ik probeer ook sterk te blijven maar alle lieve mensen hier spelen daar vanavond ene hele grote rol in . Heb echt een boost verstand hier van iedereen gekregen ........
Denk dat het een goede beslissing van je is om zijn spullen buiten te zetten, blijf sterk straks en zwicht niet voor mooie praatjes, tranen en weet ik veel wat hij allemaal uit de kast trekt. Neem jij maar even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Veel sterkte voor straks en een dikke knuffel.
Zo, wat een verhaal zeg! Ik wens je voor vanavond (en ook voor daarna hoor) alle STERKte!
Nou dat was even niet volgens plan........de sleutel in het sleutelgat en de deur ging open en menneer stond daar, Hij was vroeger klaar , waar ik het vandaan haalde weet ik niet maar zonder blikken en blozen heb ik de zak gepakt die in zijn armen geduwd. Binnen 2 minuten dat hij binnen was , was hij ook weer buiten........Ik ben helemaal perplex ddat ik het gedaan heb maar vooral dat ik dacht toen ik hem zag , bah bah en nog eens bah ik kan echt die kop niet meer zien. Zucht snik zucht snik
Goed gedaan :hug: sterkte!
Lieve mensen ik ga voor vandaag even afsluiten , vriendin komt er nu al aan , heb nu echt even 1 op 1 steun nodig ........jullie horen zeker nog van me hoe dit verder gaat. Vreselijk veel dank en liefs van mij......
Meid, heel veel sterkte vanavond!! Ik vind je heel sterk!

Dikke knuffel
Goed zo meissie echt waar en nu hoef je er niet meer tegen op te hikken ook. Hoe laat komt je vriendin bel haar anders en vraag of ze direct al kan komen.
Wauw! Wat ontzettend goed van je! Bel je je vriendin? Je kunt wel een schouder gebruiken nu, denk ik. En een wijntje. Heel erg veel sterkte!
Wauw, wat sterk van je!

:hug:
Goed gedaan hoor! Veel sterkte verder.
Veel sterkte!

Als ik jou was zou ik ook het slot laten veranderen morgenochtend. Anders kan hij zo het huis leeghalen of jou lastig vallen.

Waarom ben je bang dat er veel over jou heen komt? Jouw vriend is degene die vreemd is gegaan, een dubbel leven heeft gehad, een andere vrouw zwanger heeft gemaakt en jou in gevaar heeft gebracht ivm HIV/AIDS en SOA's.

Waarom is je vriend eigenlijk gescheiden destijds? Omdat hij vreemd ging?
Goed zo meid! Ben blij dat hij je niet heeft weten te overdonderen en dat je hem zo huppakee weer buiten hebt gezet. Goed dat je vriendin er nu al aan komt, hou ons op de hoogte!

Sterkte!
Good for you!! Ben normaal meer een meelezer maar wil toch even zeggen dat je het enige juiste heb gedaan! Heel knap van je! Hoop dat je veel steun aan je vriendin hebt vanavond. Sterkte!
:cheer: :applause: :cheer2: :cheers:

De eerste slag is een daalder waard echter, nog steeds. Geldt voor jou, omdat je de eerste belangrijke stap hebt gezet met bravoure, en voor hem omdat hij nu direct en helder weet hoe jij er in staat.

Keep it up, sterkte.

TD
Ikke ik vind jeeen SUPERRRRRRRRRRRRWIJFFFFFF
Wow! Heel erg goed van je!!!!!!!!!!!! Lucht je hart vanavond lekker bij je vriendin meid, wij zijn er morgen ook nog wel :hug:
Respect!!!! Goed gedaan Ikke!!

Goed dat je niet van je stuk bent gebracht doordat hij eerder thuis was en je plannetje dus even anders liep. Je hebt hem toch weer binnen 2 minuten het huis uit gewerkt, wauwie!! Way to go girl!

Ik heb vanavond aan je gedacht! Fijn dat je nu een vriendin hebt die je kan steunen. Huil en scheld maar eens flink, dat zal je goed doen.

Als je je de komende dagen eens wat minder daadkrachtiger voelt dan nu (en die momenten komen er beslist!) denk dan aan wat je hem nu geflikt hebt en bedenk je dat je ZO STOER bent dat het halve topic hier al volstaat met hoe super wij je allemaal vinden.

Hele dikke virtuele knuffel van Lucy :heart:
Dag Ikke,

Ik hoop dat je nu veel steun van je vriendin hebt en lekker en goed kan uithuilen.

Ik vind het geweldig dat je ondanks het feit dat hij ineens al voor je neus stond je de kracht en het lef hebt gehad om hem eruit te zetten. Misschien realiseer je je nu veel dingen nog niet, het gaat zo snel allemaal, maar dat is echt heel krachtig van je en geeft veel vertrouwen in je spirit. Jij gaat hier goed doorheenkomen, hij is de verliezer.

Ik hoop dat je je een paar dagen helemaal voor contact kunt afsluiten om alles rustig te verwerken en daarna pas practische zaken gaat regelen.

Ik vind het een geweldige actie, heel mooi om te lezen dat iemand ondanks de schok zichzelf zo redt! En vertel het goede vrienden en familie, gun jezelf die extra steun, alle hens aan dek.

:hug:
@ikke; ik las dat je hem de spullen in zijn handen hebt gedrukt! Heel knap en stoer van je! Ik hoop dat je vanavond een beetje afleiding hebt.

We zijn hier trots op je!
Ik kon net pas nalezen hoe het vanavond gegaan is, petje af. Sterk van je. Tuurlijk komen de tranen en het verdriet en wanhoop nog. Geeft niet, je hebt iig aangegeven dat je je niet als deurmat wil laten behandelen. Je bent meer waard. We horen van je.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven