Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

dinsdag 12 mei 2020 om 20:47
Een misbaksel die recht denkt te hebben op seks.
Of heb ik nu alweer teveel gezegd?

Niet jij hoor...

dinsdag 12 mei 2020 om 20:52
Is de Engelse vertaling en inkorting van: onvrijwillig celibatair, ik zou het oncel noemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Incel
anoniem_395038 wijzigde dit bericht op 12-05-2020 20:54
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
6.08% gewijzigd
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 12 mei 2020 om 20:52
Ik ben geen incel hoor.
Maar laat ik even proberen te duiden hoe ik denk dat een gemiddelde man met ervaringen met betaalde sex hierin staat.
Die ziet dat er een (hopelijk) vlotte griet naar zijn hotelkamer of flat komt met wie hij sex kan hebben zonder ingewikkeld gedoe, zonder kans op een afwijzing en zonder verplichtingen of verwachtingen achteraf.
Dat die vlotte griet misschien een moeilijke jeugd heeft gehad, last heeft van daddy-issues en/of in een bij vlagen gewelddadige relatie zit met een loverboy, ziet hij niet. Misschien boeit die mogelijkheid hem ook niet enorm. Hij gunt iedereen in de wereld het beste, maar kan nu eenmaal niet de problemen van iedereen op de wereld op zijn schouders nemen. Misschien weet deze gemiddelde man net genoeg van economie af om zich te realiseren dat in vrijwel alle mondiale productieketens er wel mensen zitten die naar de maatstaven van de comfortabel levende westerse middenklasse worden uitgebuit. Ook de aanschaf van een nieuwe i-Phone of jeans heeft als resultaat dat er ergens in de wereld mensen tegen een fooi hard en gevaarlijk werk moeten doen.
De uitbuiting is voor deze man ook om andere redenen een ver-van-zijn-bed show. Net als bij de koper van een jeans of i-Phone is er ook hier teveel afstand tussen mogelijke uitbuiting en het aanschaffen van de dienst. De gemiddelde man zal namelijk in de basis vriendelijk en respectvol omgaan met een sexwerker. Hij maakt zich niet schuldig aan uitbuiting, want hij betaalt gewoon het gevraagde, en best hoge, bedrag voor een service en gedraagt zich daarbij verder als een goede klant.
Ik denk dus serieus dat de gemiddelde man amper oog heeft voor de ongemakkelijke kanten van sexwerk - die er echt wel zijn. En als hij er al oog voor heeft, dan heeft hij voldoende zelfrechtvaardiging om het te negeren. Hij is immers geen uitbuiter, en een zekere mate van uitbuiting kom je op veel plekken in de economische keten tegen.
Maar laat ik even proberen te duiden hoe ik denk dat een gemiddelde man met ervaringen met betaalde sex hierin staat.
Die ziet dat er een (hopelijk) vlotte griet naar zijn hotelkamer of flat komt met wie hij sex kan hebben zonder ingewikkeld gedoe, zonder kans op een afwijzing en zonder verplichtingen of verwachtingen achteraf.
Dat die vlotte griet misschien een moeilijke jeugd heeft gehad, last heeft van daddy-issues en/of in een bij vlagen gewelddadige relatie zit met een loverboy, ziet hij niet. Misschien boeit die mogelijkheid hem ook niet enorm. Hij gunt iedereen in de wereld het beste, maar kan nu eenmaal niet de problemen van iedereen op de wereld op zijn schouders nemen. Misschien weet deze gemiddelde man net genoeg van economie af om zich te realiseren dat in vrijwel alle mondiale productieketens er wel mensen zitten die naar de maatstaven van de comfortabel levende westerse middenklasse worden uitgebuit. Ook de aanschaf van een nieuwe i-Phone of jeans heeft als resultaat dat er ergens in de wereld mensen tegen een fooi hard en gevaarlijk werk moeten doen.
De uitbuiting is voor deze man ook om andere redenen een ver-van-zijn-bed show. Net als bij de koper van een jeans of i-Phone is er ook hier teveel afstand tussen mogelijke uitbuiting en het aanschaffen van de dienst. De gemiddelde man zal namelijk in de basis vriendelijk en respectvol omgaan met een sexwerker. Hij maakt zich niet schuldig aan uitbuiting, want hij betaalt gewoon het gevraagde, en best hoge, bedrag voor een service en gedraagt zich daarbij verder als een goede klant.
Ik denk dus serieus dat de gemiddelde man amper oog heeft voor de ongemakkelijke kanten van sexwerk - die er echt wel zijn. En als hij er al oog voor heeft, dan heeft hij voldoende zelfrechtvaardiging om het te negeren. Hij is immers geen uitbuiter, en een zekere mate van uitbuiting kom je op veel plekken in de economische keten tegen.
dinsdag 12 mei 2020 om 20:54
Ah thx, ik had ook even snel Google geraadpleegd. Weer wat geleerd haha. Klinkt als een nieuwe generatie dsm 6 diagnose. Meneer we hebben u gediagnosticeerd met de persoonlijkheidsstoornis incel. U kunt hiervoor therapie krijgen. Op de noordpool. Er zijn wel paar miljoen wachtenden coor voor u. En er is beperkt plaats. Maar u kunt op de wachtlijst. De behandeling bestaat uit invriezen en als ijsblok de zee in. Mogelijk red u het.

dinsdag 12 mei 2020 om 20:54
precies, de beschrijving van een klootzak. Alleen maar bezig met zichzelf en zijn eigen geriefManOpHetPrikbord schreef: ↑12-05-2020 20:52Ik ben geen incel hoor.

dinsdag 12 mei 2020 om 20:58
beslist niet. ik heb geen enkele verplichting naar klootzakken toe
dinsdag 12 mei 2020 om 20:58
Prikbordman, je vergeet de beste rechtvaardiging:
Ze had met mij eigenlijk een soort van betaalde pauze. Want ik ben wel lief, respectvol enz. Ik behandel haar toch goed? Sterker nog, ze vond het zelfs lekker!
Ze had met mij eigenlijk een soort van betaalde pauze. Want ik ben wel lief, respectvol enz. Ik behandel haar toch goed? Sterker nog, ze vond het zelfs lekker!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:01

dinsdag 12 mei 2020 om 21:02
Dat laatste lijkt me dan weer erg naïef. Wel heeft de dame in kwestie dan haar werk goed gedaan.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:04
En dan verdient ze ook nog eens meer dan ik per uur. Nou, luizenbaantje eigenlijk.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:04
Dat roepen de meeste hoerenlopers wel. Squirten en alles.ManOpHetPrikbord schreef: ↑12-05-2020 21:02Dat laatste lijkt me dan weer erg naïef. Wel heeft de dame in kwestie dan haar werk goed gedaan.

dinsdag 12 mei 2020 om 21:05
Ja en dat denken ze inderdaad allemaal

Iemand had het hiervoor al ergens over ego...

dinsdag 12 mei 2020 om 21:06
Maan_Licht schreef: ↑12-05-2020 21:05Ja en dat denken ze inderdaad allemaal![]()
Iemand had het hiervoor al ergens over ego...
Maar. Zitten er goeie bij? Mannen die het wél kunnen, zeg maar?
dinsdag 12 mei 2020 om 21:07
Al die andere dingen vóór ‘dat laatste’ ook hoor.ManOpHetPrikbord schreef: ↑12-05-2020 21:02Dat laatste lijkt me dan weer erg naïef. Wel heeft de dame in kwestie dan haar werk goed gedaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:09

dinsdag 12 mei 2020 om 21:13
Als ik me dan weer probeer te verplaatsen in een sexwerker, dan moet je niet eens willen dat je een klant oprecht ‘goed’ vindt. Dat vertroebelt namelijk de grens die je trekt door dit samenzijn als werk te zien waarbij je gewoon een dienst verleent.

dinsdag 12 mei 2020 om 21:16
Snap ik ook wel.Maan_Licht schreef: ↑12-05-2020 21:09Nah extreem weinig, want het is werk. Je sluit je af. Maakt er wat leuks van voor de man.
Achteraf wou ik dat ik het nooit gedaan had, maar ja. Jong. Te weinig zelfvertrouwen. Daddy issues
Ben je er nu wel in het reine mee?

dinsdag 12 mei 2020 om 21:18
Ik weet het niet. Wellicht heb je een punt. Ik ben ook wel benieuwd of een sekswerker prive nog kan genieten van seks.ManOpHetPrikbord schreef: ↑12-05-2020 21:13Als ik me dan weer probeer te verplaatsen in een sexwerker, dan moet je niet eens willen dat je een klant oprecht ‘goed’ vindt. Dat vertroebelt namelijk de grens die je trekt door dit samenzijn als werk te zien waarbij je gewoon een dienst verleent.