Vriend vroeger naar de hoeren...
maandag 11 mei 2020 om 06:31
Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?
Mijn vriend en ik hadden onlangs een gesprek nadat we een topic bekeken over de Wallen op televisie. Toen merkte ik op: "Een op de vijf mannen gaat wel eens naar de hoeren, wist je dat?" Naarmate we over dit onderwerp praatte merkte ik dat mijn vriend zich steeds vreemder begon te gedragen waardoor ik zelf aan hem vroeg of hij wel eens naar de hoeren is geweest. Hij antwoord dat hij dit inderdaad wel eens gedaan heeft.
Dit is allemaal voor mijn tijd geweest en hij heeft natuurlijk de seksuele vrijheid om te doen wat hij wil. Maar toch doet het wat met me. Het was op een red light district, de dame stond voor het raam en hij betaalde om hier naar binnen te mogen. Ik had nooit verwacht dat mijn vriend zoiets zou doen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje in shock en weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Wat vinden jullie hiervan?

dinsdag 12 mei 2020 om 23:11
Wat jij schrijft heeft niets met liefde te maken. Alles met status en apenrotsgedrag maar niet met liefdeErdo schreef: ↑12-05-2020 23:09Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.
Nu vinden jullie mij misschien niet aardig omdat ik ongefilterd mijn meningen verkondig. In het echt doe ik dat natuurlijk niet en dat doen jullie ook niet.
Met volle verbazing zit ik te lezen hoe ik gedemoniseerd wordt. Waarom? Meneer is op zoek naar liefde.![]()

dinsdag 12 mei 2020 om 23:11
Ik niet.Erdo schreef: ↑12-05-2020 23:09Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.
Nu vinden jullie mij misschien niet aardig omdat ik ongefilterd mijn meningen verkondig. In het echt doe ik dat natuurlijk niet en dat doen jullie ook niet.
Met volle verbazing zit ik te lezen hoe ik gedemoniseerd wordt. Waarom? Meneer is op zoek naar liefde.![]()

dinsdag 12 mei 2020 om 23:16
Dat is dan weer iets waar ik niet verbaasd van werd.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:17

dinsdag 12 mei 2020 om 23:20
Hahaha.Erdo schreef: ↑12-05-2020 23:09Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.
Could you be any nicer?
En. Ik heb geen leuke ouders gehad en heb vanuit huis vrij weinig aan social skills meegekregen. Dat is geen excuus.
dinsdag 12 mei 2020 om 23:21
Maar nu je dit weet Erdo, kun je wellicht eens nadenken hoe je met dames kunt omgaan, en je proberen te verplaatsen in hun gevoel.
Dat is echt iets anders dan jouw verlangen je fantasie over dames te laten inkleuren.
Bij twijfel verifieren, dus vragen of het klopt dat...
Het gaat je vast lukken.
Niemand demoniseert jou hier, al maak je geen beste indruk met wat je schrijft.
Dat is echt iets anders dan jouw verlangen je fantasie over dames te laten inkleuren.
Het gaat je vast lukken.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:25
Ja dus?
Dat geldt voor vrij veel mensen. Ook mensen die daarna gewoon normaal over vrouwen denken.
Lukt dat niet dan zoek je hulp. Echt hulp bij iemand met verstand van zaken, niet het internet.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:27
Dan leef je onder een steen als je denkt dat het niet zo is.
Daarnaast doen mensen hier behoorlijk spastisch over prostitutie. Heb eens wat respect voor het vak, want dat is het.
Sekswerkers inzetten binnen de zorg wordt nu ook vaker gedaan. Voor mensen met een beperking die wel hun behoeftes hebben maar niet in staat zijn om hier invulling aan te geven. Dat gaat op een professionele en respectvolle manier.
Ook zijn er meer mannelijke sekswerkers en daar komen ook zeker veel vrouwelijke klanten op af. Voor een date of voor meer.
Dat een jongen een keer een sekswerker bezoekt daar zou ik echt niet wakker van liggen. Is het structureel en binnen een relatie, tja dat is wat anders. Net als uitbuiting en dergelijke binnen de industrie, dat is erg.
dinsdag 12 mei 2020 om 23:32
Juist.
Wederom slachtoffergedrag. Oprecht heel rot voor je dat je een nare jeugd had.
Dat is verder geen excuus voor achterlijke denkbeelden over de halve wereldbevolking.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:35
ja joh haal er een paar zeldzame voorbeelden bij. het is zeker niet gangbaar om in de zorg een sekswerker in te zetten. Die kan je echt op een halve hand tellen evenals die enkele vrouw die een gigolo besteld. Lees je maar eens inSanneH01 schreef: ↑12-05-2020 23:27Dan leef je onder een steen als je denkt dat het niet zo is.
Daarnaast doen mensen hier behoorlijk spastisch over prostitutie. Heb eens wat respect voor het vak, want dat is het.
Sekswerkers inzetten binnen de zorg wordt nu ook vaker gedaan. Voor mensen met een beperking die wel hun behoeftes hebben maar niet in staat zijn om hier invulling aan te geven. Dat gaat op een professionele en respectvolle manier.
Ook zijn er meer mannelijke sekswerkers en daar komen ook zeker veel vrouwelijke klanten op af. Voor een date of voor meer.
Dat een jongen een keer een sekswerker bezoekt daar zou ik echt niet wakker van liggen. Is het structureel en binnen een relatie, tja dat is wat anders. Net als uitbuiting en dergelijke binnen de industrie, dat is erg.

dinsdag 12 mei 2020 om 23:37
dat je zenuwachtig bent maakt je geen aardige manErdo schreef: ↑12-05-2020 23:09Ik wil gewoon een vaste partner en ik word zenuwachtig van dames die ik leuk vindt. Als ik een slechte man zou zijn dan zou ik niet zenuwachtig zijn. Misschien is dat ook mijn probleem. Ik ben te aardig.
hoe je over vrouwen denkt en hoe je over jezelf denkt dat maakt je wel een erg onaardige man

woensdag 13 mei 2020 om 00:05
Zeker wel en het zou vaker bespreekbaar moeten worden gemaakt door medewerkers in de zorg. Het is namelijk een natuurlijke behoefte en ik heb heb het zelf al meerdere malen voorbij horen komen in mijn werk. Een goede zaak.
De gemiddelde klanten van sekswerkers zijn doorsnee mannen tussen de 25 en 50 jaar. Vrijgezel of getrouwd.
1 op de 7 mannen schijnt wel eens betaald te hebben voor seks. Dus s- meds waar haal jij je wijsheden vandaan?

woensdag 13 mei 2020 om 00:15
ik ken de cijfers, zou je ook moeten doen.SanneH01 schreef: ↑13-05-2020 00:05Zeker wel en het zou vaker bespreekbaar moeten worden gemaakt door medewerkers in de zorg. Het is namelijk een natuurlijke behoefte en ik heb heb het zelf al meerdere malen voorbij horen komen in mijn werk. Een goede zaak.
De gemiddelde klanten van sekswerkers zijn doorsnee mannen tussen de 25 en 50 jaar. Vrijgezel of getrouwd.
1 op de 7 mannen schijnt wel eens betaald te hebben voor seks. Dus s- meds waar haal jij je wijsheden vandaan?
sekswerkers in de zorg is zeker niet gangbaar. er is echt maar een handjevol vrouwen die dit doet. En dit zegt ook helemaal niks over de seksindustrie die bol staat van criminaliteit en misbruik. Wat een belachelijk voorbeeld

woensdag 13 mei 2020 om 00:40
Heel veel gemene en slechte mensen hebben een vriendin. Ik ben misschien wat te kort door te bocht maar ik ben zeker geen slecht mens. Dus aardig zijn is niet de beslissende factor. De bad boy is geliefd. Dat is gewoon hoe het is.

woensdag 13 mei 2020 om 00:42
Begrijp je reactie echt niet meds. Wat staat je zo tegen?S-Meds schreef: ↑13-05-2020 00:15ik ken de cijfers, zou je ook moeten doen.
sekswerkers in de zorg is zeker niet gangbaar. er is echt maar een handjevol vrouwen die dit doet. En dit zegt ook helemaal niks over de seksindustrie die bol staat van criminaliteit en misbruik. Wat een belachelijk voorbeeld
Flekszorg, stichtingsar, zijn voorbeelden. Je kunt soms zelfs een tegemoetkoming krijgen voor deze diensten , in overleg met gemeente/wmo, maar dat gebeurt niet zo vaak.
De legale seksindustrie is hier best goed geregeld. Juist omdat het wit werken is, een officieel beroep en er controle is.
Die misstanden zijn er ook zeker dus als je net als Oudkerk destijds naar een tippelzone gaat dan weet je dat je met uitbuiting te maken hebt en dat is gewoon strafbaar. Maar daar gaat het hier toch niet over?

woensdag 13 mei 2020 om 00:48
Dat hoop ik ook. Ik zal je advies opvolgen wanneer ik een kans krijg. Het heeft ook met lef te maken denk ik. Door mijn verleden heb ik dat niet en ik moet dat wel accepteren voordat ik verder ik dat kan ontwikkelen.Oblio schreef: ↑12-05-2020 23:21Maar nu je dit weet Erdo, kun je wellicht eens nadenken hoe je met dames kunt omgaan, en je proberen te verplaatsen in hun gevoel.
Het gaat je vast lukken.

woensdag 13 mei 2020 om 00:55
De Verenigde Naties deed er een onderzoek naar in 2014 en tussen de 60 a 70% van prostituees doet het onder dwang hier in NederlandSanneH01 schreef: ↑13-05-2020 00:42
De legale seksindustrie is hier best goed geregeld. Juist omdat het wit werken is, een officieel beroep en er controle is.
Die misstanden zijn er ook zeker dus als je net als Oudkerk destijds naar een tippelzone gaat dan weet je dat je met uitbuiting te maken hebt en dat is gewoon strafbaar. Maar daar gaat het hier toch niet over?
Bewijs:

https://www.europarl.europa.eu/RegData/ ... 040_EN.pdf
woensdag 13 mei 2020 om 01:07
Ieuwww brrr bahErdo schreef: ↑11-05-2020 12:44Dat is wel fijn dat je genuanceerd bent. Dat mis ik bij veel reacties in dit topic. Als het vrijwillig is dan vind ik het ook gewoon kunnen. Het is het oudste beroep ter wereld. Dat laat je niet zomaar verdwijnen en ik weet niet of je dat zou moeten willen. Voor mij was het puur om een beeldschoon meisje te pakken die je niet zo makkelijk in een nachtclub of dagelijkse leven tegenkomt.

Vieze enge vent gatverdegatver

woensdag 13 mei 2020 om 01:08
Flikker nou eens op met je nice guy act. De bad boy is niet geliefd. Jij bent niet geliefd omdat je gewoon geen leuk karakter hebt. En huilie blijven doen over je verleden gaat daar zeker geen verbetering in brengen.
Godsamme zeg. Je loopt hier je eigen hoerenlopen goed te praten nadat er enorm veel informatie is gegeven over uitbuiting, dwang en verkrachting. "Bij mij genoot ze er wel van" "vrouwen stellen teveel eisen dus ga ik maar betalen voor seks want ik heb recht om mijn pikkie ergens in te steken"
Boohoo. Vrouwen en hun eisen zijn niet het probleem. Jij bent het probleem.

woensdag 13 mei 2020 om 01:15
laat maar je zit in een ander gesprekSanneH01 schreef: ↑13-05-2020 00:42Begrijp je reactie echt niet meds. Wat staat je zo tegen?
Flekszorg, stichtingsar, zijn voorbeelden. Je kunt soms zelfs een tegemoetkoming krijgen voor deze diensten , in overleg met gemeente/wmo, maar dat gebeurt niet zo vaak.

woensdag 13 mei 2020 om 01:17
onzin. jij vindt het een badboy omdat hij heeft wat jij niet kan krijgen: een vrouw. Vrouwen vallen op normale mannen niet op sociaal beperkte hoerenlopers