Vriend wil anabolen
woensdag 8 augustus 2018 om 19:29
Ben benieuwd naar jullie mening.
Mijn vriend wil anabolen gaan gebruiken, maar ik vind het helemaal niks.
Heb er wel wat van gezegd maar hij wil er toch mee beginnen...
Vinden jullie dat ik hier iets over te zeggen heb? Het is natuurlijk wel zijn eigen lichaam, maar goed. Voor in de toekomst zijn er ook risico’s aan verbonden bijvoorbeeld dat hij geen kinderen kan krijgen..
Ik hoor het graag!
Mijn vriend wil anabolen gaan gebruiken, maar ik vind het helemaal niks.
Heb er wel wat van gezegd maar hij wil er toch mee beginnen...
Vinden jullie dat ik hier iets over te zeggen heb? Het is natuurlijk wel zijn eigen lichaam, maar goed. Voor in de toekomst zijn er ook risico’s aan verbonden bijvoorbeeld dat hij geen kinderen kan krijgen..
Ik hoor het graag!
woensdag 8 augustus 2018 om 19:37
Hij wil zijn gebrek aan verstand compenseren met (te) veel spieren?
Hij moet natuurlijk helemaal zelf weten wat hij doet, maar als ik jou was, rende ik heul hard weg van dat weggewaaid dakraam....
Hij moet natuurlijk helemaal zelf weten wat hij doet, maar als ik jou was, rende ik heul hard weg van dat weggewaaid dakraam....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 8 augustus 2018 om 19:42
Ja precies.. zit daar niet op te wachten.
Maar ook met het risico dat kinderen krijgen niet lukt over een paar jaar.
woensdag 8 augustus 2018 om 19:43
Ik vind het ook stom. En lelijk. Hij wil iets zijn wat hij niet van nature is. Dus is hij dan nep. Hij wil met onechte veren pronken omdat hij dan denkt meer indruk te maken.
En last but not least het kan je hart beschadigen. Ik zou hem persoonlijk niet willen. Lijkt me een onzekere ijdele figuur.
En last but not least het kan je hart beschadigen. Ik zou hem persoonlijk niet willen. Lijkt me een onzekere ijdele figuur.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 8 augustus 2018 om 19:44
Kan me nog een topic herinneren van een vrouw die iets te stevig onderhanden was genomen door d’r vriend die onder de anabolen zat, ongeveer een jaar terug.
Zoek dat topic op, lees het door en trek je conclusie....
woensdag 8 augustus 2018 om 19:46
Gelijk relatie verbreken . Ik zou echt geen man hebben die agressief is van de anabolen want dat is ook geen “ normale” agressiviteit meer. Niet dat het ooit normaal is maar er is een verschil tussen iemand een klap verkopen of iemand dood proberen te slaan. En sowieso zou ik ook nooit een anabole sukkel willen gewoon omdat ik het losers vind.
woensdag 8 augustus 2018 om 19:48
Ja hij sport al 3 jaar elke dag, hij ziet er ook gewoon goed uit. Maar voor zichzelf blijkbaar niet goed genoeg?
woensdag 8 augustus 2018 om 19:53
In dit topic ook een man die vage middeltjes uitprobeerde, laat je vriend dat maar eens lezen:
seks/is-dit-ok/list_messages/390616
En trek je conclusie als hij jou wil blootstellen aan het risico dat dit jullie ook gebeurt!
seks/is-dit-ok/list_messages/390616
En trek je conclusie als hij jou wil blootstellen aan het risico dat dit jullie ook gebeurt!
anoniem_348263 wijzigde dit bericht op 08-08-2018 19:55
23.62% gewijzigd
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
woensdag 8 augustus 2018 om 19:53
jij denkt dat IQ omgekeerd evenredig is aan spiermassa?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
woensdag 8 augustus 2018 om 20:07
Ja, maar zou hij die anabolen dan van die vrouw krijgen die hem ‘schat’ noemt?
TO, zo kort een relatie en dan al zoveel wantrouwen en ellende? Stop ermee, er zijn zat jongens die er ook leuk uitzien en geen anabolen nodig hebben.
woensdag 8 augustus 2018 om 20:43
Je hebt je ding toch gezegd?xx_aapje123 schreef: ↑08-08-2018 19:29Heb er wel wat van gezegd maar hij wil er toch mee beginnen...
Vinden jullie dat ik hier iets over te zeggen heb?
Jij mag niet (mee)beslissen; het is zijn lijf. Baas over eigen lichaam!