Vriend wil dat ik twerk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:10
Hi lezers,
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
dinsdag 15 januari 2019 om 12:18
Volwassen mannen gaan niet dansen met twerkmeisjes, komt heel infantiel over.Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 12:10Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
dinsdag 15 januari 2019 om 12:19
Zijn reactie is best bot ja. Maar om hem dan gelijk als respectloos en naar ventje neer te zetten vind ik op basis van 1 lullig gekozen opmerking wat overdreven. Ik vind twerken ook een bijzonder fenomeen. Maar ieder zijn hobby.Lucifer2018 schreef: ↑15-01-2019 12:12En op zo'n vraag kan iemand nee zeggen. Dan is zo'n reactie gewoon raar. En dan maakt zo'n antwoord op die nee, geen reet uit of iemand gewoon geen zin heeft om met haar kont te schudden of zich te laten vastknopen of als ze dat niet durf.
Vind echt bijzonder dat jij dat wel oke vind blijkbaar.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat to op alles nee zegt. Heel verlegen en preuts is en dat hij dat vervelend vind worden. Dat hij niets mag vragen of willen. Anders word zij onzeker. Dat gevoel krijg ik een beetje bij to. Maar misschien heb ik het mis.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:20
Ja en?SjakS schreef: ↑15-01-2019 12:19Zijn reactie is best bot ja. Maar om hem dan gelijk als respectloos en naar ventje neer te zetten vind ik op basis van 1 lullig gekozen opmerking wat overdreven. Ik vind twerken ook een bijzonder fenomeen. Maar ieder zijn hobby.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat to op alles nee zegt. Heel verlegen en preuts is en dat hij dat vervelend vind worden. Dat hij niets mag vragen of willen. Anders word zij onzeker. Dat gevoel krijg ik een beetje bij to. Maar misschien heb ik het mis.
Zeg dat dat zo is, wat ik betwijfel, dan nog is daar niks mis mee. Dan passen ze gewoon niet bij elkaar. Zeker als hij zo omgaat met haar 'onzekerheid'.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:22
dinsdag 15 januari 2019 om 12:24
Hoe oud is hij dan? Ik geloof dat het in veel clubs waar jongere komen wel veel gebeurd nu. Nogmaals ik vind het ook geen gezicht. Maar hij vind het blijkbaar leuk. To niet. Klaar dan toch. Als hij een botte opmerking maakt over haar onzekerheden moeten ze daar over praten. Misschien bedoelde hij het ook niet zo rot als dat to het opvatte. Iedereen heeft toch weleens in een geirriteerde bui een uitglijder. To geeft aan dat het verder een nette lieve jongen is.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:27
Wat een lul
dinsdag 15 januari 2019 om 12:28
Dat weten we toch niet. Ze noemt 1 voorbeeld. Misschien doet hij anders heel voorzichtig met haar.Lucifer2018 schreef: ↑15-01-2019 12:20Ja en?
Zeg dat dat zo is, wat ik betwijfel, dan nog is daar niks mis mee. Dan passen ze gewoon niet bij elkaar. Zeker als hij zo omgaat met haar 'onzekerheid'.
Ik weet niet of je dan gelijk niet bij elkaar past. Daarvoor is echt te weinig informatie nu. Als to niet kan praten over haar wensen en hij mag zijn wensen niet kenbaar maken kan daar toch aan gewerkt worden. Dat kan je namelijk leren. Ook dat je niet onzeker hoeft te worden van een vraag waar je niet aan wilt voldoen.
Als we nou dat twerken vervangen voor foxtrot. Zouden de reacties dan hetzelfde zijn? Ik denk dat het komt omdat de meeste van ons twerken raar vinden. Inclusief ik zelf.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:29
Volgens mij zijn ze 21. ERn als hij geirriteerd was(weten we niet) vind ik het nog een klote opmerking. Ik vind het een beetje manipulerend zelfs.SjakS schreef: ↑15-01-2019 12:24Hoe oud is hij dan? Ik geloof dat het in veel clubs waar jongere komen wel veel gebeurd nu. Nogmaals ik vind het ook geen gezicht. Maar hij vind het blijkbaar leuk. To niet. Klaar dan toch. Als hij een botte opmerking maakt over haar onzekerheden moeten ze daar over praten. Misschien bedoelde hij het ook niet zo rot als dat to het opvatte. Iedereen heeft toch weleens in een geirriteerde bui een uitglijder. To geeft aan dat het verder een nette lieve jongen is.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:32
Daarom zei ik ook: misschien.
En ja ik vind het ook een klote opmerking. Maar ik maak zelf ook wel eens een opmerking die niet perse nodig was. Iedereen toch weleens. Dan ben ik toch niet gelijk een naar mens en moet mijn man mij maar dumpen.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:33
Het gaat er om, dat hij jouw grenzen moet respecteren. En als jij een grens aangeeft. Niet moet zeggen, dat je een probleem hebt (onzekerheid) waar je aan moet werken.Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 12:10Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
dinsdag 15 januari 2019 om 12:33
een leuke vent, pakt dat echt anders aanSjakS schreef: ↑15-01-2019 12:10Er zijn zoveel bijzondere vragen. Die stellen die aan S/M doen hebben elkaar toch ook ooit iets gevraagd. Ik vind het niet veel anders dan vissen nee. Hij vind dingen leuk. Zij vind ze niet leuk. Kan toch. Als zij het niet doet omdat ze het niet durft en veel dingen niet durft is dat toch ook wel iets om te bespreken? Niet omdat ze het dan toch moet doen. Maar het zou toch voor to ook fijner zijn als ze dingen laat die ze niet wil en niet omdat ze niet durft.
Die helpt je bij je onzekerheden. die roep niet dat je een probleem hebt, wat je even op moet lossen.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:45
En hij reageert hetzelfde? Zeker zou mijn reactie dan hetzelfde zijn. To's vriend is een botte zak.SjakS schreef: ↑15-01-2019 12:28Dat weten we toch niet. Ze noemt 1 voorbeeld. Misschien doet hij anders heel voorzichtig met haar.
Ik weet niet of je dan gelijk niet bij elkaar past. Daarvoor is echt te weinig informatie nu. Als to niet kan praten over haar wensen en hij mag zijn wensen niet kenbaar maken kan daar toch aan gewerkt worden. Dat kan je namelijk leren. Ook dat je niet onzeker hoeft te worden van een vraag waar je niet aan wilt voldoen.
Als we nou dat twerken vervangen voor foxtrot. Zouden de reacties dan hetzelfde zijn? Ik denk dat het komt omdat de meeste van ons twerken raar vinden. Inclusief ik zelf.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:47
Jongens van 21 vind ik nou niet echt volwassen mannen. Jij wel? Op mijn werk lopen veel jongens van rond de 20 en sta er van te kijken hoe kinderachtig die nog zijn.
Natuurlijk had hij anders moeten reageren. Daar kan to hem toch op aan spreken? Zeg dat dat niet helpend is bij de onzekerheid en wat wel zou helpen er maar gelijk bij.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:48
Hij maakte 1 botte opmerking. Dat maakt hem geen botte zak.doornroosje9 schreef: ↑15-01-2019 12:45En hij reageert hetzelfde? Zeker zou mijn reactie dan hetzelfde zijn. To's vriend is een botte zak.
dinsdag 15 januari 2019 om 12:58
Dit ja, gewoon allemaal harde palen gaan twerken daar en die mannen aachter je aan laten lopen. Dat maakt je gewilder bij hem.monalisalove schreef: ↑15-01-2019 12:43Ik zou het gewoon doen, de volgende keer in de club twerken tegen alle mannen om hem heen, hem een dikke knipoog geven en zeggen heerlijk he ? Ik heb aan mijn onzekerheid getwerkt.![]()