Vriend wil dat ik twerk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:10
Hi lezers,
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
woensdag 16 januari 2019 om 14:30
neeAnnewil1234 schreef: ↑15-01-2019 12:10Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
ik denk dat mijn vriend zich ongemakkelijk zou voelen als dat tegen hem word gedaan
ik doe het zelf ook niet, zal het misschien wel een keer kunnen doen als we samen zijn en nog meer andere dingen gaan gebeuren dan droog geneuk
maar ook dat vraagt hij niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 16 januari 2019 om 14:37
monalisalove schreef: ↑15-01-2019 12:43Ik zou het gewoon doen, de volgende keer in de club twerken tegen alle mannen om hem heen, hem een dikke knipoog geven en zeggen heerlijk he ? Ik heb aan mijn onzekerheid getwerkt.![]()
woensdag 16 januari 2019 om 14:59
ook uitstekend antwoordLucifer2018 schreef: ↑16-01-2019 14:27Of je zegt dat het een pannenkoek is en jij wel wat beters kan krijgen. Doei.
woensdag 16 januari 2019 om 15:11
ja als ze het niet echt kunnen word het lastig...
maar goed, ik zou vanavond eens Magic Mike opzetten
reageert ie stom, dan volgt Magic Mike 2
reageert ie dan nog stom dan kijk ik voortaan wel lekker alleen
Lorem Ipsum
woensdag 16 januari 2019 om 18:13
Ik vind het maar raar dat je vriend lekker tegen zich laat aanrijden door zijn “vriendinnen”, zeker waar jij gewoon bij staat. Heeft ie dan ook een stijve pik? Ik bedoel, het is toch een soort van half sexen maar dan met kleren aan wat je dan doet. Hoe zou hij het vinden als jij met je reet tegen de pik van een andere man staat aan te wrijven? Ik zou dat iig alleen bij mijn eigen vriend doen...
woensdag 16 januari 2019 om 20:25
Elke maand meldt zich hier wel een man aan die denkt vrouwen te kunnen beinvloeden om zich zo gedienstig mogelijk naar hun man op te stellen.
Zie ook dat manipulatieve 'een beetje vrouw'. Geen wonder dat deze user zo in de verdediging schoot toen eerder het woordje 'manipulatie' viel.
donderdag 17 januari 2019 om 12:27
Je begrijpt niet dat ‘een beetje vrouw’ de doorgetrokken lijn van ‘een beetje man’ is?Paarsebloem schreef: ↑16-01-2019 20:25![]()
Elke maand meldt zich hier wel een man aan die denkt vrouwen te kunnen beinvloeden om zich zo gedienstig mogelijk naar hun man op te stellen.
Zie ook dat manipulatieve 'een beetje vrouw'. Geen wonder dat deze user zo in de verdediging schoot toen eerder het woordje 'manipulatie' viel.
Volgens mij is een relatie, dus ook de seksuele relatie, gebaseerd op wederkerigheid en gelijkwaardigheid, waarin je je wensen, dromen en fantasieën kunt bespreken zonder er gelijk een oordeel over te hebben. Maar ik begrijp dat veel vrouwen vooral in een relatie zitten waarin dat niet het geval is. Dat vind ik oprecht heel naar voor ze.
donderdag 17 januari 2019 om 12:33
Nee. Ik moet er echt niet aan denken dat een vrouw doet wat ik denk te weten wat twerken is. Niet bij mij dan toch.Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 12:10Ik snap dat je dat denkt, maar verder is hij juist heel beschaafd en leuk. Ik vind het ook jammer dat hij andere vrouwen/billen/twerken zo interessant vindt. Maar dan denk ik: vinden niet alle mannen dat?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 17 januari 2019 om 21:08
+10!
vrijdag 18 januari 2019 om 00:24
Banpaal schreef: ↑17-01-2019 12:27Je begrijpt niet dat ‘een beetje vrouw’ de doorgetrokken lijn van ‘een beetje man’ is?
Volgens mij is een relatie, dus ook de seksuele relatie, gebaseerd op wederkerigheid en gelijkwaardigheid, waarin je je wensen, dromen en fantasieën kunt bespreken zonder er gelijk een oordeel over te hebben. Maar ik begrijp dat veel vrouwen vooral in een relatie zitten waarin dat niet het geval is. Dat vind ik oprecht heel naar voor ze.
Ik vind dat je de boel nu echt zwaar aan het over-psychologiseren bent.
En dan over zoiets stompzinnigs als: to twerk or not to twerk.
Je laatste 2 regels vind ik ronduit stigmatiserend.
Staat je erg vriendelijk