Vriend wil dat ik twerk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:10
Hi lezers,
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
woensdag 16 januari 2019 om 00:59
kopjechino schreef: ↑15-01-2019 12:11Nou als er twerkende vrouwen bij mijn vriend staan dan hak ik zijn pik er af. Dus nee dat is niet normaal.
woensdag 16 januari 2019 om 01:06
Ordinair dat die vriendinnen op die manier met je vriend dansen. Dat zouden niet mijn type mensen zijn. Je vriend trouwens ook niet.
Zelf ‘twerk’ (stom woord vind ik) ik niet waar anderen bij zijn. Ook niet op feestjes. Ik vind het echt iets wat je privé doet, met/voor je partner. Voor alleen mijn vriend doe ik het soms. Als ik er zin in heb. Thuis.
Mocht jij niet willen/kunnen/durven ‘twerken’, moet je het vooral niet doen. Maar als je het graag wil leren, kan dat. Er bestaan cursussen geloof ik. En er zullen vast genoeg instructie filmpjes op YouTube staan.
Zelf ‘twerk’ (stom woord vind ik) ik niet waar anderen bij zijn. Ook niet op feestjes. Ik vind het echt iets wat je privé doet, met/voor je partner. Voor alleen mijn vriend doe ik het soms. Als ik er zin in heb. Thuis.
Mocht jij niet willen/kunnen/durven ‘twerken’, moet je het vooral niet doen. Maar als je het graag wil leren, kan dat. Er bestaan cursussen geloof ik. En er zullen vast genoeg instructie filmpjes op YouTube staan.
woensdag 16 januari 2019 om 01:17
Ugh, vreselijk, hij verwacht dus een soort sexy acts? Dat is ook helemaal niks voor mij hoor. Brrr. Ik voer geen toneelstukjes op. Ik zou dan alleen maar de slappe lach krijgen.Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 11:34Hij zei iets van: je doet nooit sexy voor me
En zoiets kwetst me dan
Als ik met mijn vriend dans, is dat omdat we samen muziek luisteren en een beetje salsa / bachata-achtig dansen (ik ben daar nou niet bepaald een ster in helaas: ik volg hem gewoon!
Maar ik ga echt niet random in een lingerie setje of pakje een dansje staan opvoeren. Dat past niet bij mij. Sowieso: een man die mij vraagt “sexy te doen” voor hem, daar zou ik van opdrogen. Want een beetje man creeërt (samen met jou) gewoon die sfeer, maakt je geil en geeft je ook het zelfvertrouwen om spannende dingen met en voor hem te doen. Dingen waarbij jij je op je gemak voelt.
woensdag 16 januari 2019 om 01:19
Hoe denkt hij over paaldansen?
En zou je dat wel doen op feesten en partijen of kermissen?
Twerken is zo 2018.
Paaldansen behoorlijk 2017 maar ja je moet toch IETS??
Anders headbangen en hopen dat je elkaar niet raakt.
Als zijn haar niet lang genoeg is om te headbangen zou ik mijn diepe teleurstelling daarover uitspreken. Elke dag, jij niet headbangen dan wordt er ook niet getwerkt!!
Twerken is zo 2018.
Als zijn haar niet lang genoeg is om te headbangen zou ik mijn diepe teleurstelling daarover uitspreken. Elke dag, jij niet headbangen dan wordt er ook niet getwerkt!!
woensdag 16 januari 2019 om 10:30
Een beetje vrouw doet dat ook toch? Doet werkelijk niemand wel eens iets voor haar man, omdat je weet dat hij het zo leuk vindt, terwijl je er zelf niets om geeft?Lotus90 schreef: ↑16-01-2019 01:17: een man die mij vraagt “sexy te doen” voor hem, daar zou ik van opdrogen. Want een beetje man creeërt (samen met jou) gewoon die sfeer, maakt je geil en geeft je ook het zelfvertrouwen om spannende dingen met en voor hem te doen. Dingen waarbij jij je op je gemak voelt.
woensdag 16 januari 2019 om 11:23
Lees mijn reactie anders nog eens. Je hebt kennelijk niet begrepen wat er staat. Er staat dus níet dat je nooit iets spannends voor je man hoeft te doen. Er niets om geven en je er niet bij op je gemak voelen zijn twee totaal verschillende dingen.
woensdag 16 januari 2019 om 11:37
SadButTrue999 schreef: ↑16-01-2019 01:19Hoe denkt hij over paaldansen?
Twerken is zo 2018.
Als zijn haar niet lang genoeg is om te headbangen zou ik mijn diepe teleurstelling daarover uitspreken. Elke dag, jij niet headbangen dan wordt er ook niet getwerkt!!![]()
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
woensdag 16 januari 2019 om 11:38
Ten eerste vind ik het niet normaal dat 'vriendinnen' twerken voor jouw vriend, daar zou ik al vierkant op afknappen (zowel op vriendinnen als vriend die het blijkbaar geweldig vindt).
Ten tweede moet je niet onzeker worden, als jij het niks vindt dan moet je dat niet doen en als je vriend het zo'n probleem vindt, dan moet je je afvragen of deze relatie wel goed is voor je.
Ten tweede moet je niet onzeker worden, als jij het niks vindt dan moet je dat niet doen en als je vriend het zo'n probleem vindt, dan moet je je afvragen of deze relatie wel goed is voor je.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
woensdag 16 januari 2019 om 12:27
Wanneer wil hij dan dat je voor hem twerk? Op de dansvloer, thuis of in bed?Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 11:34Hij zei iets van: je doet nooit sexy voor me
En zoiets kwetst me dan
En wat verstaat hij onder sexy doen voor hem?
Doet hij ook sexy voor jou dan?
woensdag 16 januari 2019 om 12:42
Geweldig!!Paarsebloem schreef: ↑15-01-2019 21:43Hier is een filmpje voor je vriend. Kan hij vast oefenen:
https://www.youtube.com/watch?v=EHzO35Rl2kg
Mannen twerken eigenlijk al sinds mensenheugenis, aanzien het gewoon n**kbewegingen zijn.
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 12:50
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
0.88% gewijzigd
woensdag 16 januari 2019 om 12:45
idd zeer ongepast.kopjechino schreef: ↑15-01-2019 12:11Nou als er twerkende vrouwen bij mijn vriend staan dan hak ik zijn pik er af. Dus nee dat is niet normaal.
woensdag 16 januari 2019 om 12:48
SadButTrue999 schreef: ↑16-01-2019 01:19
Als zijn haar niet lang genoeg is om te headbangen zou ik mijn diepe teleurstelling daarover uitspreken. Elke dag, jij niet headbangen dan wordt er ook niet getwerkt!!![]()
woensdag 16 januari 2019 om 13:25
misschien is zijn haar dáár waar getwerkt wordt wel lang genoeg dat is òòk headbangen,je weet toch dat gezegd wordt dat bij veel mannen de hersens in zijn -jeweetwel- zitten ?SadButTrue999 schreef: ↑16-01-2019 01:19
woensdag 16 januari 2019 om 14:24
misschien voor hem en zijn matties wel maar dat zeggen ze snel over ex-en
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 16 januari 2019 om 14:25
Nee hoor. Maar ik ben ook niet een beetje vrouw.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 16-01-2019 14:26
8.52% gewijzigd
woensdag 16 januari 2019 om 14:25
dan zeg jeAnnewil1234 schreef: ↑15-01-2019 11:34Hij zei iets van: je doet nooit sexy voor me
En zoiets kwetst me dan
Tja ik vind dat twerken ook niet sexy en doe niks tegen mijn zin
woensdag 16 januari 2019 om 14:26