Vriend zit op Tinder
woensdag 28 februari 2018 om 16:55
Ik ben al 8 jaar samen met mijn vriend en hebben net een huis gekocht, Ik heb alleen ontdekt dat hij soms op Tinder zit.
2 jaar geleden heb ik de vraag al gekregen van een oud vriendin die dacht hem daar gezien te hebben, hij heeft destijds alles glashard ontkend. Nu zag ik op zijn e-mail vorige week een bevestigingsmail van Tinder voorbij komen dat hij zijn e-mail moest bevestigen.
Dus toch.. maar of hij er verder ook iets mee doet is niet bekend.. wat zouden jullie doen in zo’n geval?
2 jaar geleden heb ik de vraag al gekregen van een oud vriendin die dacht hem daar gezien te hebben, hij heeft destijds alles glashard ontkend. Nu zag ik op zijn e-mail vorige week een bevestigingsmail van Tinder voorbij komen dat hij zijn e-mail moest bevestigen.
Dus toch.. maar of hij er verder ook iets mee doet is niet bekend.. wat zouden jullie doen in zo’n geval?
woensdag 28 februari 2018 om 16:58
Gaat dat via je mail? Voor zover ik weet werk tinder niet via een mailadres maar via facebook.
Weet je het wel zeker?
Ik zou het als je er zeker van bent met hem bespreken uiteraard. Ik zou ook niet geamuseerd zijn, ook al is het alleen maar voor de aandacht/egoboost
Weet je het wel zeker?
Ik zou het als je er zeker van bent met hem bespreken uiteraard. Ik zou ook niet geamuseerd zijn, ook al is het alleen maar voor de aandacht/egoboost
winkje87 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 17:00
2.62% gewijzigd
woensdag 28 februari 2018 om 17:03
hmm... kan me even niet herinneren of tinder met bevestigingsmails werkt eigenlijk?
maar goed, ik zou heel prima in staat zijn om met een fles wijn op de stoep te staan bij die oude vriendin om haar nog eens te vragen een oogje open te houden voor me en een screenshot te sturen 'of zullen we meteen even samen kijken?'
maar goed, ik zou heel prima in staat zijn om met een fles wijn op de stoep te staan bij die oude vriendin om haar nog eens te vragen een oogje open te houden voor me en een screenshot te sturen 'of zullen we meteen even samen kijken?'
Lorem Ipsum
woensdag 28 februari 2018 om 17:05
+ 1turquasi schreef: ↑28-02-2018 17:03hmm... kan me even niet herinneren of tinder met bevestigingsmails werkt eigenlijk?
woensdag 28 februari 2018 om 17:10
Als die bevestigingsmail echt kan met dat betaalde accountm dan zou ik niet zo kinderachtig zijn en hem gaan liken met een nepaccount. Confronteren, en vraag je echt af of je hem nog kan vertrouwen.
Dat hij betaalt voor zo'n account lijkt me niet meer onschuldig even kijken en een egoboost willen.
Dat hij betaalt voor zo'n account lijkt me niet meer onschuldig even kijken en een egoboost willen.
winkje87 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 17:12
5.70% gewijzigd
woensdag 28 februari 2018 om 17:12
woensdag 28 februari 2018 om 17:37
Ik heb nog nooit een e-mail van Tinder ontvangen. Dus inderdaad heel misschien dat dat via een betaalde versie gaat, maar zelfs dan. Vooral als het om een mail-bevesting gaat, klinkt mij dat meer als een Phishing e-mail.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
woensdag 28 februari 2018 om 18:09
Ja zo ging het de vorige keer. Glashard ontkennenMadeliefjees schreef: ↑28-02-2018 17:13Zit je op Tinder?
Nee hoor schat, hoe kom je daarbij?
Volgens mij zag ik een mailtje.
Dat heb je dan verkeerd gezien.
#gaat snel zn mail en account verwijderen#
woensdag 28 februari 2018 om 18:20
Thanks.. dat vind ik een goed idee! Xturquasi schreef: ↑28-02-2018 17:03hmm... kan me even niet herinneren of tinder met bevestigingsmails werkt eigenlijk?
woensdag 28 februari 2018 om 18:31
donderdag 1 maart 2018 om 08:16
donderdag 1 maart 2018 om 08:27
Soms wel. Een soort verificatie mail. En ik betaalde niet.Roggenbrood schreef: ↑28-02-2018 16:59Van Tinder krijg je geen mail, hoor. Dat gaat idd via Facebook. Weet je het wel zeker?
donderdag 1 maart 2018 om 08:30
Ok. Die ontving ik dus. Weer wat geleerd.
donderdag 1 maart 2018 om 09:55
Als hij inderdaad (weer) op Tinder zit en gekozen heeft voor de betaalde versie, dan is er een grote kans dat je vriendin hem niet kan zien.
Tinder geeft als één van de voordelen van een betaalde Tinder-Plus:
Je profiel kan alleen getoond worden aan mensen die je hebt "geliked". Hiermee voorkom je dat je buurman, die jij helemaal niet leuk vindt, weet dat je op Tinder zit.
Tinder geeft als één van de voordelen van een betaalde Tinder-Plus:
Je profiel kan alleen getoond worden aan mensen die je hebt "geliked". Hiermee voorkom je dat je buurman, die jij helemaal niet leuk vindt, weet dat je op Tinder zit.
donderdag 1 maart 2018 om 09:57
Goh.
En nu? Dit is de 2e keer en wat wil je met dit topic?