vriend

13-11-2010 14:42 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriend en hij had het erover dat hij in het psychatrisch huis daar iemand had leren kennen,een vrouw van 45 jaar,die vrouw heeft een vriend en die zit daar nog,maar zij niet meer, mijn vriend ging gister naar haae toe omdat zij een hond had gekocht en zij niet wist hoe ze die hond het beste kan korrigeren. dus hij wil haar dat leren, hij vertelde mij dat. en ban zo bang dat hij vreemdgaat ofzo.maar hij zegt tegen mij dat hij dat niet doet en hem dus moet vertrouwen! ik ben een super onzekere meid en een negatief zelfbeeld heb,ligt zoiets aan mij? hoe kan ik daar mee omgaan? ik wil hem graag kunnen vertrouwen
Is Smurfje een echt iemand?? Nog nooit zo iemand meegemaakt!Leest volgens mij ook geen reacties maar knalt alleen maar eigen dingen neer...
nee wil hem neit kwijt en hij mij ook niet maar de relatie is nog niet officieel
Kun je hem geen briefje geven of ie verkering met je wil? Dan is het officieel
quote:smurfje251 schreef op 15 november 2010 @ 19:28:

nee wil hem neit kwijt en hij mij ook niet maar de relatie is nog niet officieel

HET IS GEEN RELATIE, en hij wil je alleen af en toe NEUKEN meer is het niet smurfje........ in een relatie ga je niet zo met elkaar om en dat is ook niet geheim!

Dat jij hem niet kwijt wilt is een slechte keuze, 1. je hebt hem helemaal niet en 2 HIJ IS NIET GOED VOOR JE....

Iemand die je niet hebt kun je ook niet kwijtraken, dus die angst is al ongegrond. Het idee dat je hem wel hebt trouwens ook.

En daarnaast, maar dat is weer een stap verder "heb" je nooit iemand. Je kunt een hond "hebben", maar een persoon?
quote:smurfje251 schreef op 15 november 2010 @ 19:19:

ik kreeg een sms terug van hem en zei dat hij het lastig vind om zo,n echte relatie aan te gaan door zijn beperkingen en problemen, wij hebben allebei beperkingen en daarom wou hij met rust gelaten wordenLaat hem dan ook met rust. Ik snap dat je verliefd bent, maar dit gaat echt niet werken.
Het luistert toch niet........
quote:luni schreef op 15 november 2010 @ 19:46:

Het luistert toch niet........Nee joh, ze is gewoon een 'zij', kijk even onder haar loepje. Is nogal veel gaande.
quote:smurfje251 schreef op 15 november 2010 @ 19:19:

ik kreeg een sms terug van hem en zei dat hij het lastig vind om zo,n echte relatie aan te gaan door zijn beperkingen en problemen, wij hebben allebei beperkingen en daarom wou hij met rust gelaten worden

Hij vind het dus moeilijk om een echte relatie aan te gaan. Dit betekent dat jullie nu geen relatie hebben. Als hij zegt dat hij geen relatie met je wil, waarom geloof je hem dan niet?

Geloof je hem niet omdat hij wel seks met je heeft? Of lieve dingen tegen je zegt?

Ik denk dat deze man het wel makkelijk vindt dat je seks met hem hebt. Hij zegt wat lieve dingen en dan is het goed. Hij zegt die lieve dingen dan niet omdat hij dat meent. Nee, hij weet dat je de volgende keer weer met hem naar bed gaat.
quote:hekje schreef op 15 november 2010 @ 19:50:

[...]

Nee joh, ze is gewoon een 'zij', kijk even onder haar loepje. Is nogal veel gaande.Ja,dat begreep ik wel hoor.Ik begrijp alleen niet dat iedereen nog steeds goedbedoelde adviezen geeft terwijl ze er toch niets mee doet.Als ik het goed begrijp na wat teruglezen.Nergens refereert Smurfje aan wat een ander aan haar aanraadt.
quote:luni schreef op 15 november 2010 @ 20:09:

[...]

Ja,dat begreep ik wel hoor.Ik begrijp alleen niet dat iedereen nog steeds goedbedoelde adviezen geeft terwijl ze er toch niets mee doet.Als ik het goed begrijp na wat teruglezen.Nergens refereert Smurfje aan wat een ander aan haar aanraadt.Oh, ik dacht dat je dacht dat het verzonnen was. Heb zelfde frustratie, maar vind het tegelijkertijd zo sneu. Hoop maar dat Smurfje paar vrienden heeft voor goed & duidelijk gesprek.

Wat wil je niet kwijt? De narigheid?

Wil je graag die vervelende opmerkingen en een geheime relatie houden?

--> Ja: doorgaan en je ongelukkig blijven voelen en hem blijven missen in de weekenden, maar hier niet meer komen klagen

--> Nee: Stop er mee! Zeg tegen hem dat je het uit maakt, dat je geen sex meer wilt en niet meer wilt zoenen. Wis zijn nummer uit je mobiel.

NEE: is de beste optie voor jezelf. Jij kunt dan verder met je leven en een man ontmoeten die wel lief voor je is. Een man die jou niet wegstopt (geheim houdt) en een man die je met een gerust hart kunt voorstellen aan je ouders.
hij heeft geen behoefte om leuke dingen samen te gaan doen ivm met zijn problemen. zaterdag ging ik alleen winkelen maar het leek hem wel leuk om samen de stad in te gaan maar later had het het afgezegd omdat hij zich niet lekker voelde.en huishouden moest doen.ik zei hem vandaag dat ik het moeilijk vind en dat ik niet weet hoe we moeten afspreken ivm met mijn ouders,hij wist het ook niet.ik wil ook leuke dingen samen met hem doen en dat het geheim moet zijn ivm mijn ouders en zijn problemen. mijn zusje heeft een vriend,een jongen met een auto en die er elk weekend voor haar is. ik heb dat niet! en ben daardoor afgunstig,wij smsen wel maar kunnen niet afspreken.ik wil liefde en ik mis gewoon iets! ik wil uitgaan maar heb niemand om mee uit te gaan,weinig vriendinnen,dus alleen gaan vind ik ook niks
Smurfje, al weken lees ik hier en daar je posts over je vriend en al weken wordt tegen je gezegd dat dit niet de man voor jou is. Wanneer ga je dat zelf inzien? Hij is slecht voor jou!
ik vind het moeilijk om dan iemand kwijt te raken
is dit een sleur?
quote:smurfje251 schreef op 22 november 2010 @ 17:30:

is dit een sleur?Wat? Jouw relatie? Of bedoel je dit forum-gebeuren?
mijn relatie natuurlijk
Ah okay. Nou het klinkt niet zozeer als een sleur. Wel dat hij niet voor je gaat. Hij wil/kan het blijkbaar niet.
Uitgaande wat je hebt verteld:

- Hij is psych. niet lekker

- Hij wil geen relatie

- Jij wil wel een relatie maar kan dat niet 'doen', omdat je de relatie geheim moet houden voor je ouders.

Lijkt me helaas een afgelopen zaak.
ik hoef nooit relatie,s geheim te houden maar bij deze wel. omdat hij van mijn ouders er niet meer in mag omdat wij toen ruzie hadden gehad vorig jaar
ik mis gewoon echt iets. ik wil een man die ook elk weekend voor me is en iets leuks mee kan doen
Stop er dan mee.

Ik snap dat je verliefd bent en niet alleen wil zijn.

Maar geloof me svp dat het allemaal uiteindelijk wel goedkomt. Je wordt alleen geboren en gaat alleen dood. De fijne mensen die je leven leuker maken moet je koesteren, de mensen die je ongelukkig maken niet. Ik heb ook ooit met pijn in m'n hart relatie verbroken omdat ik er uiteindelijk niet gelukkig van werd, heeft me half jaar huilen gekost (en als meevaller kon ik ook niet eten en verloor ik 10 kilo ), maar soms is dat wel het beste.
ja ik blijf het moeilijk vinden en hij is verder wel aardig maar hij vind het lastig om nu een echte relatie aan te gaan
quote:smurfje251 schreef op 22 november 2010 @ 17:24:

ik vind het moeilijk om dan iemand kwijt te raken

Je raakt niemand kwijt, want je hebt niemand!

Je hebt geen relatie en zo ik het lees komt die er ook niet!

Hij vindt jou makkelijk, voor de SEX.

En hoezo wil hij geen leuke dingen doen met jou?

Hij wil wel die vrouw helpen met haar hond.

Dus:

JIJ bent niet belangrijk voor hem en hij wil geen leuke dingen met JOU doen.

Hoe vaak moeten we het hier nog zeggen, voordat je gaat begrijpen dat deze man jou gebruikt?!

Zo'n persoon, daar wil je toch niet bij zijn?

Je wilt niet alleen zijn en daarom neem je maar genoegen met de kruimels die hij je biedt.

Ik weet dat je eigen problemen hebt en de dingen soms niet helemaal ziet zoals ze zijn, maar meisje.... dit gaat niet goedkomen.

Je zult nooit een relatie met hem krijgen, zoals jij dat wilt en verdient!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven