Vriendin deelt nummer met flirt op vliegveld

13-08-2019 08:14 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een situatie meegemaakt met mijn vriendin waarbij het me niet lekker zit. Ik ben 35 en mijn vriendin is 30 en we kennen elkaar nu 4 maanden maar wonen nog niet samen.
Vanwege haar werk was ze gisteren in Engeland op het vliegveld om weer terug naar NL te reizen. Daar kwam een man naar haar toe (rond onze leeftijd) die een beetje paniekerig deed over dat zijn vliegtuig gecanceld was en hij niet wist welke gate hij moest hebben.
Zij heeft aangeboden hem te helpen en na zijn gate gevonden te hebben vroeg hij of ze met hem koffie wilde gaan drinken. Zij drinkt geen koffie dus ze zei nee, maar ze moest wel gaan eten. Dus hij bood aan om met haar mee te gaan en zij accepteerde. Terwijl zij eet drinkt hij koffie en begint te vertellen over zijn relatie die niet lekker loopt etc. Bij het afsluiten van het gesprek biedt hij aan haar eten te betalen en zij accepteert. Vervolgens vraagt hij haar contactgegevens en naar (volgens haar zeggen na een paar keer hebben geweigerd) heeft ze toch contactgegevens gedeeld.

Ik reageerde dus (via de app, heb haar nog niet in het echt gesproken) dat ze dus eigenlijk op een soort blind date is geweest. Ze snapte niet wat ik bedoelde. Dus ik gaf aan dat het zo overduidelijk is dat hij geïnteresseerd in haar is en hij flirt en dus ook nog haar nummer krijgt uiteindelijk. Zij speelt de vermoorde onschuld en komt terug met dat ze geïnteresseerd is in het leven van andere mensen en dat ze niet besefte dat zoiets een flirt was van hem en hij geïnteresseerd in haar is.

Zelf vind ik het vervelend dat ze dit nog steeds niet ziet. We hebben eerder zo'n gesprek gehad waarbij ze 2 mannen had die haar regelmatig benaderden via de app waarvan het overduidelijk was dat ze meer wilden. Maar zij zag het niet...

Mijn probleem is dat ik een flirt nog wel ok vind, maar dat het daarbij stopt en je geen gegevens gaat uitwisselen met een man die zijn hele levensverhaal loopt te vertellen (zoals dat zijn relatie overhoop ligt) en ook nog voor je eten betaalt. Ik kan er ook met mijn hoofd niet bij dat zij niet kan inzien wat zijn bedoelingen zijn, aangezien het er nogal heel dik op ligt. Als een dame dit bij mij zou doen zou ik daar niet op ingaan, bedanken voor het gesprek en haar een fijne vlucht wensen. Voor mij is ze een grens over gegaan door gegevens uit te wisselen ipv het bij een leuk gesprekje te houden.

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
AeonOfWinter schreef:
13-08-2019 13:19
Wat reageer jij toch vaak bizar.

Idd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Bm1984 schreef:
13-08-2019 08:14

Ben benieuwd naar de visies van de diverse mensen hier.
Nou, ze zijn er. Vind je ervan?
There is always something happening, and it's usually right now
lilalinda schreef:
13-08-2019 12:49
besef je wel, dat er geen enkele reden was om het te vertellen. Er waren geen bekenden, niemand weet dat zij daar met die meneer zat.
Ze is niet gezien, kan niet 'verraden' worden oid.
Ze heeft het gewoon als mooi verhaal aan hem verteld.
We kunnen hier bezig blijven natuurlijk!
Dus enkel als er bekenden zijn, enkel als er kans is dat ze gezien is, als ze kan 'verraden' worden, dan zou ze het moeten vertellen?

Misschien heeft ze op de luchthaven wel een bekende gezien, en heeft ze voor alle zekerheid het verhaal thuis verteld.

En ik zou helemaal niet zeker zijn dat als ik op een luchthaven rondloop, er ergens in de massa geen mensen zijn die mij ook kennen. En dat, zonder dat ik ze misschien zelf had gezien.
mammezel schreef:
13-08-2019 14:03
Dus enkel als er bekenden zijn, enkel als er kans is dat ze gezien is, als ze kan 'verraden' worden, dan zou ze het moeten vertellen?

Misschien heeft ze op de luchthaven wel een bekende gezien, en heeft ze voor alle zekerheid het verhaal thuis verteld.

En ik zou helemaal niet zeker zijn dat als ik op een luchthaven rondloop, er ergens in de massa geen mensen zijn die mij ook kennen. En dat, zonder dat ik ze misschien zelf had gezien.
Draaf niet zo door zeg :wtf:

Vreselijk lijkt me dat, alles en iedereen zo wantrouwend te bekijken.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2019 14:06
Draaf niet zo door zeg :wtf:

Vreselijk lijkt me dat, alles en iedereen zo wantrouwend te bekijken.

Ik heb met mijn ex vroeger gehad dat ik inderdaad maar alles moest vertellen, want op 1 of andere manier werd ik altijd door 1 van zijn vrienden gezien als ik eens bij een collega achterop zat of iemand had begroet met 3 zoenen .. :bonk:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
mammezel schreef:

En wat ziet die bekende dan? Misschien de vriendin van Bm zonder deze man. Misschien terwijl ze samen kletsen en/of eten. In het eerste geval niets aan de hand. In het tweede eigenlijk ook niet. Maar wat gaat die bekende doen? Aan Bm zeggen, als die al weet dat zijn vriendin een vriend heeft EN dat dat Bm is, dat zijn vriendin met iemand eet?
mammezel schreef:

Ben jij dan ook het type dat Mien ziet zitten lunchen en dan een derdegraads kruisverhoor aanlegt om erachter te komen wie die man is aan hetzelfde tafeltje?
lemoos2 schreef:
13-08-2019 14:13
Ben jij dan ook het type dat Mien ziet zitten lunchen en dan een derdegraads kruisverhoor aanlegt om erachter te komen wie die man is aan hetzelfde tafeltje?
...en dan meteen al uitgaat dat de uitleg van Mien niet kan kloppen, daar móet iets fouts aan de hand zijn, jij hebt toch zeker zélf gezien dat ze met elkaar aan een tafeltje zaten te praten?! Ja, ja, nou, da's vast niet bij praten gebleven...

En het erge is, ik ken ze. In dit durp dat stad heet zijn er nog genoeg die het allemaal zelf wel beter weten. Irritant is dat.
Ik zie de toegevoegde waarde van het nummer verstrekken niet.

Daarin snap ik TO wel.
mammezel schreef:

Dit heeft een nogal hoog "wat zullen de buren wel niet denken" gehalte :bonk:
anjer84 schreef:
13-08-2019 09:17

Ben ook echt heel erg benieuwd wat alle dames hier vinden als hun vriend/man dit soort acties zou uithalen. Volgens mij wordt er hier dan heel anders gereageerd, is de betreffende man niet te vertrouwen e.d.
als het zijn echte nummer is zal ik het zeer apart vinden JA, voor de rest zou ik wel beetje alert zijn op eventuele vervolg contact JA
tot nu toe is het maar een keer geweest dat die is benaderd in een trein en hij heeft vriendelijk bedankt voor haar telefoonnummer

hij zou wel een beetje reageren zoals TO als mij zoiets zou overkomen als vriendin van TO maar daarna zouden we er al vrij snel over lachen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Attraverso schreef:
13-08-2019 10:11
-
heb je DNA analyse uitgevoerd op dat haar ?
heeft ze een bepaald soort haar dat zo anders is dan anderen ?
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2019 14:37
...en dan meteen al uitgaat dat de uitleg van Mien niet kan kloppen, daar móet iets fouts aan de hand zijn, jij hebt toch zeker zélf gezien dat ze met elkaar aan een tafeltje zaten te praten?! Ja, ja, nou, da's vast niet bij praten gebleven...

En het erge is, ik ken ze. In dit durp dat stad heet zijn er nog genoeg die het allemaal zelf wel beter weten. Irritant is dat.
Zo haalde ik eens iemand op van Schiphol. Gelijk daar wat gegeten wegens uitgehongerd en niet kunnen wachten. Zit je daar, komt een vage collega aangelopen en mij wat aanstoten. Zooo Lemoos, lekker jochie aan de haak geslagen. Hahaha you go girl...

Ehm...dat is mijn broertje. Broer gelijk: ‘Gadver Lemoos, wat heb jij ranzige collega’s zeg’
lemoos2 schreef:
13-08-2019 15:01
Zo haalde ik eens iemand op van Schiphol. Gelijk daar wat gegeten wegens uitgehongerd en niet kunnen wachten. Zit je daar, komt een vage collega aangelopen en mij wat aanstoten. Zooo Lemoos, lekker jochie aan de haak geslagen. Hahaha you go girl...

Ehm...dat is mijn broertje. Broer gelijk: ‘Gadver Lemoos, wat heb jij ranzige collega’s zeg’
Hahaha, dat ken ik ja. Heb ook al eens een fling gehad met mijn eigen broer.
Maar dit soort voorbeelden geven wel aan dat er vrolijk wordt ingevuld.
Sjaantje37 schreef:
13-08-2019 11:22
Hier ook team TO, zijn vriendin is duidelijk niet toe aan een serieuze relatie, begrijp echt niet waarom ze deze info aan TO verteld, hij kan er niets mee.

Ze wilde die gast op het vliegveld duidelijk niet haar nummer geven en laat zich toch overhalen, dat vind ik al bizar.

En wat moet ze ermee, die vent heeft een relatie en zij ook. Dus als ik TO was zou ik haar dumpen, totaal geen respect heeft zijn vriendin voor hem.
vreemde conclusies trek jij
ja? Is dat zo? Reageer ik bizar?

Of is het omdat het niet in jullie kraam past, dat jullie het 'bizar' noemen?

Ik vind dat er echt 'bijna hatelijke' reacties komen op mijn inzending.

Lillinda schrijft: er was niemand die haar gezien heeft, dus moest ze het niet vertellen. En ik antwoord daarop: is het enkel als je (weet dat je) gezien bent, dat je moet vertellen dat je met iemand op de luchthaven was.
mammezel schreef:
13-08-2019 12:41
ik ga het verhaal maar snel zelf vertellen, want
° dan ben ik eerlijk,
° dan gelooft hij dat ik geen slechte bedoelingen had,
° dan denkt hij dat het me is overkomen,
° dan heb ik geen enkele verantwoordelijkheid.

Dit klasseer ik onder: de aanval is de beste verdediging.

ha - ha - haaaaaaaaaaa
Dit vind ik redelijk bizar ja.
Jij gaat, net als TO, er gewoon vanuit dat jóuw waarheid de enige is.
Andere opties zijn er blijkbaar niet eens denkbaar.
mammezel schreef:

Afbeelding
mammezel schreef:
13-08-2019 15:12
Niet wat ik zou zeggen. Ben het wel oneens.
mammezel schreef:
Of is het omdat het niet in jullie kraam past, dat jullie het 'bizar' noemen?
Dat het niet 'in mijn kraam past' geeft mijn reactie niet. Je onderbouwing geeft mijn weerwoord.
mammezel schreef:

Lillinda schrijft: er was niemand die haar gezien heeft, dus moest ze het niet vertellen. En ik antwoord daarop: is het enkel als je (weet dat je) gezien bent, dat je moet vertellen dat je met iemand op de luchthaven was.
nee juist niet (begrijpend lezen is tegenwoordig een belangrijk vak op school)

Ze heeft het verteld, vanuit intrinsieke motivatie. Gewoon als leuk verhaal.
Niet om zich in te dekken oid.
mammezel schreef:

je opsomming met punten vond ik niet heel bizar, de ander bericht ergens daarna vond ik wel beetje apart

wat wel kan zijn als we beetje in achterdocht gaan reageren ;)
is dat ze het verhaal al voor wilt zijn voordat die gast opeens haar op social media vind en/of haar inderdaad belt,
en TO (BM) dat kan zien
maar vrouwen doen dat meestal omdat ze anders "bang" zijn voor gezeik van hun wederhelft

maar eerlijk denk dat ze in totale onschuld heeft verteld van
GOH BM
kijk wat mij nou es overkomen en ze geen idee heeft wat dat kennelijk bij haar onzekere vriend heeft veroorzaakt
Dus als hier enkele mensen schrijven: er zal niks aan de hand zijn want ze heeft het zelf verteld, dan reageer ik:
oh, als je iets zelf vertelt, dan is het altijd in orde?

Daarmee bedoel ik: je kan best iets niet correct hebben gedaan, dat zelf spontaan vertellen, WANT: als je het zelf vertelt = synoniem van: totaal niks aan de hand.

Ik zeg niet dat er hier IETS is gebeurd tussen vriendin en die versierder, ik zeg alleen het is niet omdat je er zelf over begint dat dit noodzakelijk OKE is.

Misschien is dit duidelijker. En ik moet niet noodzakelijk gelijk hebben, ik zie het zo, dat is anders dan gelijk hebben. Misschien is mijn mening verkeerd, dat kan, maar mag ik ze ook schrijven aub?
BM

Ja ik vind het raar dat ze op aandringen alsnog haar nummer heeft gegeven aan deze vliegveld-man, ondanks dat ze het dus gewoon niet wou, op dat moment ging ze haar eigen grens duidelijk over,
Gelukkig kan ze als hij contact opneemt hem gewoon blokkeren

dat ze in een eerdere relatie vreemd is gegaan heeft niks met dit verhaal te maken, misschien wel voor jou omdat je haar toch een beetje wantrouwt

dat je mannelijke vrienden het ook vreemd gedrag vinden (van wie eigenlijk van haar of die man ?)
tja heel veel mannen denken nu eenmaal wel zo

mijn advies
bespreek het gewoon met haar maar maak er niet zo een heisa van en laat het daarna varen
en doe wat aan je onzekerheid
Ik begrijp TO wel.
Ik zou zeker ook geïrriteerd raken als mijn vriend telefoonnummers zou uitwisselen met een vrouw die hij net op het vliegveld heeft ontmoet. Ik zou van mening zijn dat hij met dit gedrag lijntjes uitgooit naar andere vrouwen.
mammezel schreef:
13-08-2019 15:29
Dus als hier enkele mensen schrijven: er zal niks aan de hand zijn want ze heeft het zelf verteld, dan reageer ik:
oh, als je iets zelf vertelt, dan is het altijd in orde?

Daarmee bedoel ik: je kan best iets niet correct hebben gedaan, dat zelf spontaan vertellen, WANT: als je het zelf vertelt = synoniem van: totaal niks aan de hand.

Ik zeg niet dat er hier IETS is gebeurd tussen vriendin en die versierder, ik zeg alleen het is niet omdat je er zelf over begint dat dit noodzakelijk OKE is.

Misschien is dit duidelijker. En ik moet niet noodzakelijk gelijk hebben, ik zie het zo, dat is anders dan gelijk hebben. Misschien is mijn mening verkeerd, dat kan, maar mag ik ze ook schrijven aub?
maar waarom denk jij, dat vriendin van TO het verhaal vertelde dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven