Vriendin gaat trouwen

20-07-2025 17:56 415 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha,

Ik heb een vriendin sindsdat we 14 zijn. We hebben lief en leed gedeeld. Intussen is zij alweer een jaar of 9/10 samen met haar lieve vriend en gaan ze trouwen. Ik ben heel blij voor haar! Ze heeft me uitgenodigd om mee te gaan naar een afspraak om de bruidsjurk uit te zoeken. Ze is op 1 prachtige jurk verliefd geworden, maar die lag behoorlijk boven haar budget. Ik heb daarom aangeboden om als bruidscadeau dat verschil te betalen en dat waardeerde ze enorm. Het was echt een heel lief moment en ze was super gelukkig met de jurk.

Nu is het zo, dat de bruiloft er binnenkort aankomt... en ik ben niet uitgenodigd. Ze wilde het klein houden, vandaar dat zij en haar man ieder 3 vrienden hebben uitgenodigd. Nu is het haar feestje en bepaal je uiteraard zelf hoe je dit invult en dit respecteer ik. De keuze om flink te doneren aan haar bruidsjurk was daarnaast ook echt de mijne. Toch doet dit best wel pijn, omdat ik me toch afvraag waar ik sta als vriendin. Bij het uitzoeken van de bruidsjurk was trouwens verder alleen haar stiefmoeder aanwezig, geen andere vriendinnen. Ik heb het nog niet met haar besproken, wil dat wel nog gaan doen. Ik weet alleen niet echt wat hiervan te vinden.

Ik ben vooral benieuwd naar jullie ideeën hierover. Misschien verwijder ik later ivm herkenbaarheid nog wat details.
Opgelost! Een fijn feest gewenst!
Ah gelukkig! Veel plezier!!
Gelukkig maar. En gelukkig niet naar de Tikkie-adviezen geluisterd. :lol:

Veel plezier!
Ah hartstikke fijn joh :)
Fijn feest TO :D
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ah, gelukkig! :cheer:
BriannaF schreef:
23-07-2025 23:24
Ja, dat wel. Ik was nog zo naïef om te denken dat ze op de dag zelf zou bellen met de vraag waar ik bleef. Ik ben wel naar het gemeentehuis geweest en het mooiste was dat haar oma mij zag en me bij haar riep toen er foto’s werden gemaakt, met de opmerking: kind, jij hoort er ook bij.
Knap dat je bent gegaan. Maar wat een triestheid verder zeg.
Ruin it yourself.
Wat fijn om te horen, TO! Veel plezier gewenst op de bruiloft.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Ah, dat is een uitkomst waar we op hoopten! Gelukkig. Maak er een gezellige dag van met elkaar!
Gelukkig maar......
Ga lekker genieten van de bruiloft en maak mooie momenten met je vriendin.
Gelukkig, fijn om te horen dat je gewoon uitgenodigd bent maar de uitnodiging niet hebt ontvangen. Wij krijgen ook heel vaak post van anderen, dus er gaat regelmatig wat mis met de post.
Heel fijn, veel plezier!
Mooi zo :D
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Fijn Viamia, geniet van de bruiloft!
Fijne bruiloft gewenst!!
Post NL app is handig hoor. Zo zag ik gisteren dat ik die dag een belangrijke brief van de bank zou krijgen maar die heb ik niet ontvangen. Dus ik hou vandaag in de gaten of ie wel komt. Komt ie niet dan trek ik aan de bel.
In situatie van TO had ze dan misschien ook kunnen zien dat ze een envelop zou krijgen maar nooit heeft ontvangen. In die app zie je een foto van het poststuk. Goed, als ie niet eens bij het sorteercentrum aankomt zal er ook geen foto in de app staan, maar wordt ie enkel door de bezorger niet in de juiste brievenbus gegooid dan zie je in de app dus wel wat je gemist hebt.
Tulpje22 schreef:
24-07-2025 11:50
Post NL app is handig hoor. Zo zag ik gisteren dat ik die dag een belangrijke brief van de bank zou krijgen maar die heb ik niet ontvangen. Dus ik hou vandaag in de gaten of ie wel komt. Komt ie niet dan trek ik aan de bel.
In situatie van TO had ze dan misschien ook kunnen zien dat ze een envelop zou krijgen maar nooit heeft ontvangen. In die app zie je een foto van het poststuk. Goed, als ie niet eens bij het sorteercentrum aankomt zal er ook geen foto in de app staan, maar wordt ie enkel door de bezorger niet in de juiste brievenbus gegooid dan zie je in de app dus wel wat je gemist hebt.
Ik krijg geen meldingen voor post. Alleen pakketjes.
“Let’s enjoy the beautiful things we can see, my dear, and not think about those we cannot.” — Johanna Spyri
Maar als ik het goed begrijp lag het dus aan de post?

En klopte het dus ook niet dat die vriendin die je was tegen gekomen had gezegd dat er maar 3 vriendinnen op haar feest mochten komen?
Wat fijn! PostNL is gewoon best shit soms. Wij hebben dit ook gehad met onze bruiloft en kwamen er pas een paar weken na het versturen van de uitnodigingen achter dat er een paar niet aangekomen waren. We hebben iedereen via WhatsApp een herinnering gestuurd..

In de app zie je wel de post idd, maar ik heb nog nooit gehad dat ik iets wel op de app zat maar dat het niet aankwam. Ik denk dat het eerder misgaat voor het sorteercentrum, bij het transport van de brievenbus naar het sorteercentrum ofzo.
Ik begrijp nog niet helemaal waar het nou precies is misgegaan, maar ontzettend blij voor je dat het allemaal goedkomt TO! Fijne uitkomst, lekker genieten van de bruiloft!
framboosje123 schreef:
24-07-2025 00:13
En hoe reageerde ze daarop? Heeft ze nog weleens moeite gedaan?
Het ongemakkelijke was dat we elkaar elke dag passeerden op weg naar het station. Na een paar maanden sprak ze me aan. Haar uitleg: als je ouder was geweest had je mijn getuige kunnen zijn. Ennnnn exit vriendin.
"Boring conversation anyway"
Tulpje22 schreef:
24-07-2025 11:50
Alsof iedereen dagelijks in die app kijkt. Ik sowieso niet. En nu zie ik alleen maar kruizen.
Ruin it yourself.
Johanna schreef:
24-07-2025 12:07
Huh ik zie in de app gewoon m'n dagelijkse post, ook gewoon voor een enkele brief dus. Pakketjes ook maar ook brievenbuspost.
Moiren schreef:
24-07-2025 12:20
Alsof iedereen dagelijks in die app kijkt. Ik sowieso niet. En nu zie ik alleen maar kruizen.
Ik kijk zo goed als dagelijks in die app ja, zoveel moeite is dat niet. Ik zie geen kruizen. Heel soms maar meestal niet.
Johanna schreef:
24-07-2025 12:07
Dat kreeg ik tot nu ook. Maar in de app kun je bij Mijn post je aanmelden voor overige post.
Ik heb het nu aangezet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven