vriendin heeft verteld dat ze haar vriend bedriegd

01-03-2010 13:46 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb jullie hulp/mening/advies nodig.

Zaterdagavond waren mijn vriend en ik op een verjaardag van een vriend van ons. Wij hebben in onze oude woonplaats nog een vriendengroep en met de verjaardagen komen we met zijn allen bij elkaar. Toen ik even in de tuin stond (was erg warm en benauwd binnen dus even frisse neus halen) kwam een vriendin van me bij me staan. Ze had duidelijk teveel gedronken. Ze vertelde me dat ze een paar maanden geleden een leuke studiegenoot had ontmoet. Ze hadden en klik en zijn wat gaan drinken. Uiteindelijk hebben ze gezoend en zijn ze met elkaar in bed geland. Het probleem is dat ze een vriend heeft en dat is ook een vriend van mijn vriend en mij. Nu is het zo dat ze nog steeds af en toe met die kerel afspreekt. Haar vriend zit in het leger dus ook af en toe een week op oefening. Ze vertelde dat die studiegenoot dan wel eens bij haar blijft slapen enzo. Ik zit met dit verhaal in mijn maag en heb haar dit ook verteld. Nu merkt mijn vriend dat er iets met me is en dat ik iets voor hem verberg. Ik wil mijn vriend zo graag vertellen wat die vriendin mij heeft verteld omdat ik dit echt met iemand moet delen, haar vriend zien wij namelijk ook veel. Maar als ik dit aan mijn vriend vertel weet ik zeker dat hij naar die vriend van ons gaat om te vertellen dat zijn vriendin vreemd gaat. Oh wat ingewikkeld allemaal! Ik wil hier helemaal niet betrokken bij zijn en dat had ik haar eigenlijk zaterdag tegen haar moeten zeggen voordat ze met dit verhaal kwam, maarja dat is weer achteraf. Ik ben er al bij betrokken. Wat moet ik nou doen? Mijn vriendin de hand boven het hoofd houden en niks zeggen tegen haar vriend. Ik weet als het uit komt en hij weet dat ik dit wist is die vriendschap voorbij natuurlijk.

Als ik het hem wel vertel ben ik mijn vriendin kwijt. En eigenlijk heb ik het recht niet om hun 'relatie' kapot te maken op deze manier.

Als ik hier niks mee doe kan ik niet normaal doen als die vriend en vriendin bij ons zijn, ik weet wat zij heeft gedaan en dat vind ik gewoon heel erg.

Wat kan ik nu het beste doen? Wat ik ook ga doen ik doe iemand pijn. Ik hoop dat jullie wijze raad voor mij hebben.

Liefs Charley
Bemoei je lekker met je eigen leven, want je zal het zwarte schaap zijn.
En nu ben jij blij dat je van het geheim af bent?
Goed gedaan Charley.

Jammer dat het zo gelopen is maar dat is haar keuze geweest, niet de jouwe.

Slap van haar om het niet zelf te hebben verteld maar het er op aan te laten komen zodat jij het hebt moeten doen.

Dat kon ze toch wel nagaan, zeker na jullie gesprek van maandag.

Ze had het inderdaad beter op een forum kunnen plempen in plaats van bij iemand die beide partijen goed kent.

En vanaf nu je er niet meer mee bemoeien, het is niet jouw probleem meer, het is hun relatie en zij moeten de brokstukken op zien te ruimen. Jammer dat doordat ze het jou vertelde het ineens wel jouw probleem werd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven