Vriendin van ex stookt

12-10-2010 15:28 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb 4,5 jaar een relatie gehad en het is nu een jaar uit tussen mij en mijn ex. Hij maakte het uit omdat zijn gevoel weg was. Ik heb hier veel verdriet van gehad en heb dat nu soms nog steeds. Vooral als ik hem en zijn nieuwe vriendin met het uitgaan tegenkom. Het probleem is nu dat wij altijd een gezamenlijke vriendengroep hadden. Deze mensen zie ik nu natuurlijk veel minder. Af en toe spreek ik ze nog omdat ik ze met uitgaan tegenkom. Dan is het ook gewoon gezellig.

Nu heb ik het gevoel dat zijn nieuwe vriendin lullig aan het praten is over mij en dingen zegt die niet waar zijn. Met uitgaan zie ik ze altijd tegen die jongens uit de groep praten en dan heel sneaky mijn kant opkijken. Ik voel me hier zo rot onder omdat ik niet weet wat ze over mij zegt en ik bang ben dat ze mij afschilderd als een stumper. Mijn ex en ik hebben namelijk nog wel eens contact omdat hij mij op zakelijk gebied wel eens met dingen helpt. En aangezien we veel gezamenlijke kennissen hebben kom ik hem vaak tegen met uitgaan en staan we bij dezelfde mensen. Ik vind het ook vermoeiend om hem altijd te ontlopen dus dat doe ik ook niet. Maar hierdoor lijkt het misschien soms wel alsof ik het er om doe terwijl ik het helemaal niet zo bedoel. Daarbij heb ik niet het idee dat mijn ex het vervelend vind want hij ouwehoert gewoon met mij, maar wel als zijn ex er toevallig niet bij staat.

Het komt misschien kinderachtig over maar ik voel me ook te goed om mijn 'oude' vriendengroep te gana vragen of ze lullige dingen over mij verspreid.
Jammer TO. Waar is het nou voor nodig om ons voor de gek te houden? Ik neem toch aan dat je hier een topic opent omdat je advies wil waarmee je echt verder kan? Wees dan ook eerlijk. Wat heb je er nou aan om je anders voor te doen? Wat wil je daar mee bereiken? Het enige wat je bereikt is dat je advies krijgt die niet van toepassing is op de daadwerkelijke situatie. Daar heb je dan toch ook geen bal aan? Of wil je graag aandacht?
En als de antwoorden niet bevallen, dan ga je toch gewoon met een kleine wijziging in je verhaal naar dit forum waar je wel antwoorden krijgt die je wilt horen???

Ed, of hoe was de naam? Láát hém lós!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven