vriendin vertellen dat ik zwanger ben op haar bruiloft?
zaterdag 2 mei 2009 om 16:25
Hallo! Ik ben net zwanger (hoera!!!) van ons derde kindje. Ben er heel erg blij mee. Het is nu vijf weken, dus nog heel spannend. Heb het al wel tegen twee vriendinnen verteld en tegen ouders/ schoonouders. We vertellen het niet aan iedereen, maar wel aan goede vrienden. Nu trouwt volgende week een hele goede vriendin. Ik zie haar niet meer voor de bruiloft, dus kan het haar deze week niet life vertellen. Zal ik het haar op de bruiloft vertellen als daar een goed momentje voor is? Of zou dat teveel een inbreuk zijn op haar dag? Het zal haar sowieso opvallen dat ik niet drink, trouwens. Wat denken jullie?

zaterdag 2 mei 2009 om 16:28
Niet vertellen. Ze let op zo'n dag er echt niet op of jij wel of niet drinkt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 2 mei 2009 om 16:30

zaterdag 2 mei 2009 om 16:31

zaterdag 2 mei 2009 om 16:37
Inderdaad niet op de bruiloft vertellen. Je kunt overigens prima verdoezelen dat je niet drinkt, door middel van een smoes of een wijn/champagne glas met wat anders laten vullen (als je dat lukt even stiekem in overleg met horeca personeel). Of je man drinkt jouw glas ongemerkt leeg, of je moet nog rijden, of je denkt dat je de mexicaanse griep hebt.

zaterdag 2 mei 2009 om 16:39
quote:rosie76 schreef op 02 mei 2009 @ 16:36:
Ik had zo'n mooi fantasietje dat ik het haar op een stil momentje zou vertellen en dat we dan verder gaan met haar feestje. Maar dat zullen de hormonen dan wel zijn.Stil momentje op een bruiloft is wishful thinking, maar goed als je denkt dat het lukt. Maar al zou je mijn beste vriendin zijn, ik zou graag willen dat je die dag even voor mij laat. Hoe blij ik ook voor je zou zijn. Tenzij ze iets vermoed en het terloops zachtjes aan je vraagt. Dan kun je moeilijk liegen.
Ik had zo'n mooi fantasietje dat ik het haar op een stil momentje zou vertellen en dat we dan verder gaan met haar feestje. Maar dat zullen de hormonen dan wel zijn.Stil momentje op een bruiloft is wishful thinking, maar goed als je denkt dat het lukt. Maar al zou je mijn beste vriendin zijn, ik zou graag willen dat je die dag even voor mij laat. Hoe blij ik ook voor je zou zijn. Tenzij ze iets vermoed en het terloops zachtjes aan je vraagt. Dan kun je moeilijk liegen.

zaterdag 2 mei 2009 om 16:40
quote:rosie76 schreef op 02 mei 2009 @ 16:36:
Ik had zo'n mooi fantasietje dat ik het haar op een stil momentje zou vertellen en dat we dan verder gaan met haar feestje. Maar dat zullen de hormonen dan wel zijn.Ik snap dat ook wel. Maar je moet alleen niet vergeten dat niet iederéén er zo vol van is als jij..... Zeker omdat het je derde is...
Ik had zo'n mooi fantasietje dat ik het haar op een stil momentje zou vertellen en dat we dan verder gaan met haar feestje. Maar dat zullen de hormonen dan wel zijn.Ik snap dat ook wel. Maar je moet alleen niet vergeten dat niet iederéén er zo vol van is als jij..... Zeker omdat het je derde is...