Vriendin vreemdgegaan met beste vriend

29-01-2019 23:55 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 18 jaar en ik woon in Eindhoven. Ik heb een groot probleem in mijn relatie gekregen en wil graag wat hulp want ik weer zeg niet wat ik moet doen.

Personen die in het verhaal spelen:
Ik
Vriendin
Beste vriend

Verhaal:
Ik ken haar al ongeveer 3 jaar en zijn goede vrienden geweest. Ongeveer 2 maanden geleden gingen we daten en klikte het heel goed. Op oudjaarsavond heb ik haar daarom als vriendin gevraagd. Ze vierde haar verjaardag zaterdag en waten we gelukkig en hebben we foto’s gemaakt. We hebben samen gedanst en al. Zelf was ze nog maagd en heb ik haar 1 keer gevingerd 5 dagen ervoor. Dit was voor haar de eerste keer dat ze gevingerd werd of zelf heeft gedaan. Er ging een wereld voor haar open. Ze werd gezelliger en heeft 3 dagen lang een smile op haar gezicht gehad. Wanneer ze zat is heeft ze meer zin in seks en is ze geiler. Wat ik overigens wel normaal vind. Op haar verjaardag hebben we een aantal keren gezoend en werden we geil. Ze heeft van te voren gezegd dat ze dinsdag (vandaag) seks wilde hebben en dat ik haar weg moest duwen als ze zat was. Op het feest toen we gezoend hadden gingen we naar haar kamer en zij ze alleen zoenen en stemde ermee in. Na wat zoenen kleedje ze zich uit en zoende we verder. Toen zij ze ik wil het nu wel en is het toen gebeurt terwijl ik wel meerdere keren gezegd dit wil je niet. Nadat we seks hadden gehad had ze enorm veel pijn en heeft een half uur gehuild met vriendinnen op een andere kamer. Die vriendinnen werden boos en dachten dat ik iets verkeerds had gedaan. Toen ze zei dat ik het heel netjes heb gedaan en voorzichtig en respectvol waren ze niet meer boos. Ik voelde me wel klote en gong meer drinken en zij ook. We hebben daarna nog wel een keer gezoend maar meer niet. Ik had best wel wat gedronken en ging naar beneden om te kijken waar ze was. Ze lag alleen op bed en ze was best dronken. Ik heb haar bed verschoont met een vriendin van haar omdat er wat bloedvlekjes op zaten. De volgende dag (zondag) is ze naar mij toe gekomen om een film te kijken en uit te kateren. Ze lag op bed nadat ik uit de douche kwam en ze had een beetje tranen in haar ogen. Ik ga bij haar liggen en ze zegd heb jij er spijt van. Ik zeg nee eigenlijk niet jij? Ik weet her niet zegt ze. Na eventjes gelegen te hebben en film hebben gekeken. Belde mijn vriendengroep aan die ook bij dat feest waren. Eentje er van is mijn beste vriend en kek ik al best lang. Ze zei kom gezellig mee boven film kijken dus op een begeven moment waren we film aan het kijken met zijn alle. Daarna is ze naar huis gegaan en werd ik de volgende ochtend wakker en voorbereid om in de avond naar haar te gaan om haar officiële verjaardag om 12 uur te vieren. Na eventjes op bank hebben gezeten met wat vriendinnen van haar en een andere vriend die ik ook ken. Ben ik en een vriend van mij (die niet bij mijn aparte vriendengroep hoort) naar de mcdonalds gegaan ok wat eten te halen. Wanneer wij terug komen liggen de meiden in bed en heeft ze tranen in haar ogen. Zeg zegt ik moet iets vertellen. - heeft op Snapchat gezegd dat ik na jou op mijn verjaardag met hem heb gezoend en seks heb gehad. Ik schrok me kapot en belde meteen mijn beste vriend op die niet opnam. Ik ben er dus meteen heen gereden uit woede en ben verhaal gaan halen. En hij bevestigde het inderdaad met alle details. (Ik had hem nog net niet geslagen) toenemen ik ik teruggegaan naar haar en gezegd dat het klaar was dat ik haar niet meer wou zien. Daarna ben ik naar huis gegaan en kwam ze naar mij met de vriendinnen. Ze moest huilen en ze zij ik weet helemaal niks meer van die avond. Ze zei Het enigste dat ik wazig weet is dat ik hem heb gezoend op de badkamer. Maar verder helemaal niks en zo ben ik helemaal niet. En ik had ook ongelofelijk veel pijndet kan helemaal niet dat ik met hem seks heb gehad. Waarop ik reageerde ga eerst maar verhaal halen bij hem halen en je hoeft niet meer terug te komen. Dus ze ging maar hem toe en de ouders waren ook beneden. Hij heeft in detail uitgelegd wat er is gebeurt en hoe. Terwijl zij alleen het zoenen nog weet en dat ze niet weet wrm ze het heeft gedaan. Daarna is ze naar huis gegaan en heeft gehuild. Ik heb in de avond nog opgebeld of ze even wilde praten. We zijn in de auto gaan zitten en ik was erg kwaad en ze snapte niet waarom ze het heeft gedaan want ik zie niks in die jongen zegt ze. Toen heb ik er een punt achter gezet dat het klaar is. Wel hebben we nog een beetje geappt omdat ik haar eigenlijk ook exht niet kwijt wilde en dat we exht verliefd zijn. Maar ondertussen was ik echt boos. Toen ben ik erachter gekomen dat ze zondag (de dag na het feest) het al zeker wist dat ze hem had gezoen want dat kwam naar boven toen mijn este vriend haar op Snapchat heeft gezegd dat ze gezoend hebben. Dit is dus ook allemaal automatisch verwijderd door Snapchat. Dus kan ik niet terugzien. Toen we die zondag hebben uitgekoterd heeft ze niks gezegd toen ze tranen in haar ogen had omdat ze het niet durfde te vertellen zegt ze. Maar die avond kwam wel mijn beste vriend ook in de slaapkamer om mee film te kijken. Ze heeft het toen nog steeds niet verteld. Maandag toen ze dus op bed zat en het aan mij vertelde zei ze ook dat hij die middag pas heeft gezegd dat ze seks hebben gehad waar zij niks van wist zegt ze. Ze was ook behoorlijk drinken toen ik haar bed verschoonde. Ze heeft dus zondag tot en met de volgende dag kn de avond volgehouden om het niet te zeggen dat ze gezoend hadden. Maandag in de middag kreeg ze het berichtje van hem dat het niet alleen zoenen maar ook seks was. Toen heeft ze die avond toen e haar verjaardag wouden vieren gewoon tegen me aan gelegen zonder iets te zeggen. Toen wij mcdonalds gingen halen heeft ze het tegen haar vriendinnen verteld. En hebben ze het daarna dus aan mij verteld toen ik terugkwam. Zelf zegt ze dat ze te vang was om het te vertellen maar mij beste vriend zij ook tegen haar als we dit biet vertellen dan gaat mijn relatie niet kapot en die van jou ook niet. Omdat hij ook een vriendin heeft.

Ik ben hier enorm kapot van en zit ook heel de dag te huilen omdat ik echt verliefd ben. Zij moet ook huilen en zegt ik weet niet wat me bezielde en ik weet niks meer van die avond alleen het zoenen. Ze heeft me een aantal keer gebeld on te zeggen dat het haar enorm spijt en mij niet kwijt wil.

Zelf ga ik op skivakantie en zomervakantie met mij beste vriend waar ik nuwoedend op ben en hem echt niet meer wil zien.

Ik weet nu niet of ik haar moet vergeven en opnieuw vertrouwen moet krijgen in haar. Of dat ik er echt definitief een punt achter wil zetten want ik wil het allebei. Ik wil haar niet kwijt maar ook wil ik haar niet meer zien.

Kan iemand mij hiermee helpen ik weet echt geen raad meer

Alvast bedankt!


Edit:
De relatie tussen mijn beste vriend en de vriendin daarvan is nu ook uit.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-01-2019 14:01
Reden: Ongepast.
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
30-01-2019 11:09
Of gewoon die vriendin, haar vriendinnen EN die zogenaamde vriend lekker mijden.
ook een idee, maar die vakanties dan?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Een ander scenario: Is het ook niet mogelijk dat je beste vriend 'misbruik' heeft gemaakt van de situatie?

Het gebeurt wel vaker dat jongens gebruik maken van te dronken meisjes...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is forum.vivajr.nl een idee
Wat fijn dat alles steeds goed komt
:popcorn: :rofl:

Ik dacht dat ik alles al voorbij had zien komen.
Maar dit dus nog niet.

Doe er aub een paar alinea's tussen ennuh.. we hoeven echt niet alles te weten hoor.

Sjonge sjonge echt schaamteloos dit.
Murrmurr schreef:
30-01-2019 08:55
Ik mis nog wat je had gegeten bij de Mac? Zo krijg ik geen beeld
:rofl: :rofl: :rofl: Ik lig echt helemaal in een deuk!
Wat een klote situatie man! Een rot begin van een relatie.

Tjonge, wat een lol die drank. Zo te horen is je vriendin rijp voor de Brijder.
- Kun je haar kwalijk nemen wat is gebeurd: onduidelijk. Als ze helemaal van de wereld was niet. Hooguit DAT ze helemaal van de wereld raakt, maar dan mag jezelf ook wel even in de spiegel kijken dat je niet een beetje op haar let.
- Zal zoiets nog eens gebeuren: Als ze zo met drank in de weer blijft waarschijnlijk wel.
- Die "vriend" daar zou ik klaar mee zijn.

Wees toch een beetje lief voor je (ex?) vriendin. Dit was ook niet hoe zij haar eerste keer voor ogen had. Praat er met haar over. Wil zij iets veranderen in haar leven (haar drankinname)?
Alle reacties Link kopieren
vinsent schreef:
30-01-2019 13:27
Wat een klote situatie man! Een rot begin van een relatie.

Tjonge, wat een lol die drank. Zo te horen is je vriendin rijp voor de Brijder.
- Kun je haar kwalijk nemen wat is gebeurd: onduidelijk. Als ze helemaal van de wereld was niet. Hooguit DAT ze helemaal van de wereld raakt, maar dan mag jezelf ook wel even in de spiegel kijken dat je niet een beetje op haar let.
- Zal zoiets nog eens gebeuren: Als ze zo met drank in de weer blijft waarschijnlijk wel.
- Die "vriend" daar zou ik klaar mee zijn.

Wees toch een beetje lief voor je (ex?) vriendin. Dit was ook niet hoe zij haar eerste keer voor ogen had. Praat er met haar over. Wil zij iets veranderen in haar leven (haar drankinname)?

Hoi Vinsent,

Ik wil haar eigenlijk echt graag terug en veel mensen zeggen ga er vanuit de buurt. Maar u zegt praat met haar erover en dat wil ik ook wel. Maar ik denk dat veel mensen me ook voor gek gaan verklaren hierdoor. Maar hoe kom ik erachter dat ze me echt echt wil want dat zegt ze wel maar wat kan ik doen om te merken dat ze me wil. Het enigste wat ik kan bedenken is vergeven en veel eisen aan haar stellen er ze niet moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Geennaamsorry schreef:
30-01-2019 14:54
Hoi Vinsent,

Ik wil haar eigenlijk echt graag terug en veel mensen zeggen ga er vanuit de buurt. Maar u zegt praat met haar erover en dat wil ik ook wel. Maar ik denk dat veel mensen me ook voor gek gaan verklaren hierdoor. Maar hoe kom ik erachter dat ze me echt echt wil want dat zegt ze wel maar wat kan ik doen om te merken dat ze me wil. Het enigste wat ik kan bedenken is vergeven en veel eisen aan haar stellen er ze niet moet doen.
Mensen zoals jij komen hier met advies, krijgen advies en slaan dat advies vervolgens in de wind. Als je weet wat je wilt (met haar praten en haar terug), doe dat dan ook en kom dan niet hier advies inwinnen waar je toch niets mee doet.

Je kunt geen eisen aan haar stellen.
anoniem_372787 wijzigde dit bericht op 30-01-2019 15:04
Reden: spelfout
0.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
30-01-2019 15:04
Mensen zoals jij komen hier met advies, krijgen advies en slaan dat advies vervolgens in de wind. Als je weet wat je wilt (met haar praten en haar terug), doe dat dan ook en kom dan niet hier advies inwinnen waar je toch niets mee doet.

Je kunt geen eisen aan haar stellen.
Waarom zou ik geen eisen kunnen stellen zoals maar 3 wijntjes en meerdere dingen? Alleen daarmee kom ik er toch achter ofdat ze om me geeft of heb ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Geennaamsorry schreef:
30-01-2019 15:08
Waarom zou ik geen eisen kunnen stellen zoals maar 3 wijntjes en meerdere dingen? Alleen daarmee kom ik er toch achter ofdat ze om me geeft of heb ik dat verkeerd?
Als het zo zou werken dan zou de wereld een stuk leuker zijn. Sorry vriend, het werkt helaas niet zo! Het is haar leven en zij doet wat ze wil. Je kunt wel met haar praten en duidelijk aangeven wat je denkt, vindt en voelt, maar je kunt niet eisen dat zij iets wel of niet doet. En hoeveel zij drinkt heeft niets te maken met of ze om je geeft, dat zou ze wel op een andere manier laten merken. Vertel haar wat je dwars zit en kijk wat ze dan zelf te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dus eerst praat ze jou een half schuldgevoel aan vanwege pijn door de seks. Ze verleidt je, gaat daarna liggen janken bij andere meiden om de pijn en vervolgens gaat ze seksen met je beste vriend. In een woord: borderliner.

Thank you, next.
Alle reacties Link kopieren
Oja TO, het advies dat iedereen geeft 'ga uit de buurt' is logisch, dit is geen leuk en zeker geen goed begin van een gezonde relatie. Je bent nog piepjong en kunt zo veel leukere en lievere meiden en vrouwen ontmoeten. Doe een beetje moeite als je dat wilt, maar loop alsjeblieft niet te lang achter haar aan!
Alle reacties Link kopieren
Zij wil helemaal geen relatie, zij wil gewoon af en toe lekker neuken met iemand die ze leuk vindt wanneer ze dronken is. Dus neem dat als jouw uitgangspunt.

Als jij meer wilt van haar, zeg dan tegen haar dat jij voortaan alleen nog maar met haar wil wanneer jullie beide nuchter zijn. Dan kunnen jullie beide er ook veel meer van genieten.

Oh, en van die beste vriend is het Not-done om bezopen vrouwen te neuken, dat valt onder verkrachting.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
30-01-2019 15:35
Zij wil helemaal geen relatie, zij wil gewoon af en toe lekker neuken met iemand die ze leuk vindt wanneer ze dronken is. Dus neem dat als jouw uitgangspunt.

Als jij meer wilt van haar, zeg dan tegen haar dat jij voortaan alleen nog maar met haar wil wanneer jullie beide nuchter zijn. Dan kunnen jullie beide er ook veel meer van genieten.

Oh, en van die beste vriend is het Not-done om bezopen vrouwen te neuken, dat valt onder verkrachting.
Maar dat deed TO ook toch?
Alle reacties Link kopieren
fotoroid schreef:
30-01-2019 15:38
Maar dat deed TO ook toch?
Ja.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Trouwens, zoveel pijn na een ontmaagding is niet echt heel gangbaar.

En verder, laat die alcohol eens staan en blijf gewoon een tijdje nuchter.
Alle reacties Link kopieren
TO, een tip: Sla dit topic ergens op en lees het over 20 jaar nog eens. Dan snap je denk ik hoe wij er in staan.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
30-01-2019 08:55
Ik mis nog wat je had gegeten bij de Mac? Zo krijg ik geen beeld
ja dat.
Och jongen toch, ze naait je NU al met je beste vriend?

Ik kan je oprecht uit eigen ervaring zeggen. Als het er NU al in zit en ze het niet zo "nou" neemt dan zegt dit wat over haar instelling. Het is een keuze hè vreemd gaan. En je vriend had ook een keuze. Hoe zat je ook bent. Je maakt mij niet wijs dat ze niet wist dat ze zover ging. Als ze het " poortje " zo gemakkelijk op een kiertje zet ook al zit ze in een " relatie " met jou is dit niet zo moeilijk de volgende keer. Het zit erin. Het wantrouwen voor de toekomst is vreselijk. Ook daar heb ik ervaring mee. En word zelde minder. Of het gaat de andere kant op... uit elkaar. Hoe veel verdriet het ook doet, een huis en een kind verder... dat doet pas pijn...

Zorg goed voor jezelf... hou je taai..
Geennaamsorry schreef:
30-01-2019 14:54
Hoi Vinsent,
Ik wil haar eigenlijk echt graag terug en veel mensen zeggen ga er vanuit de buurt. Maar u zegt praat met haar erover en dat wil ik ook wel. Maar ik denk dat veel mensen me ook voor gek gaan verklaren hierdoor. Maar hoe kom ik erachter dat ze me echt echt wil want dat zegt ze wel maar wat kan ik doen om te merken dat ze me wil. Het enigste wat ik kan bedenken is vergeven en veel eisen aan haar stellen er ze niet moet doen.
Eisen stellen heeft weinig zin, je moet kijken of zij zelf doorheeft dat er iets moet veranderen. Dus vooral vragen stellen. Hoe kijkt ze er tegenaan, hoe wil ze verder met haar leven? Geef haar de ruimte om te vertellen hoe zij zich er over voelt.
Leg ook uit wat het met jou gedaan heeft.

Je lijkt je erg druk te maken over hoe anderen naar jou kijken als je met haar verder gaat. Het zou mooi zijn als je dat niet mee laat wegen in je mening over hoe nu verder. De mening van anderen is altijd heel makkelijk gevormd, zij zien alleen de buitenkant, niet het echte verhaal.

Jij houdt van haar, zij van jou. Zij heeft dit zeker niet zo gewild.
Mocht het weer wat worden dan zou ik je aanraden "de eerste keer" over te doen, hoe raar dat ook klinkt. Je spreekt dan af: dit is de eerste keer dat we echt met elkaar vrijen. Als je er alle twee aan toe bent, zonder drank, bewust, en goed afgestemd op elkaar.

Ik, Anna de vriendin van Vinsent, wil ook iets zeggen.
Luister naar je hart en laat deze spreken. Zoals ik het zie hebben jullie allebei de drank tussen jullie ingezet. Jij, omdat je toch seks met haar heb gehad, terwijl jullie samen daarvoor echt hebben bedacht dat jullie, heel bewust en vol liefde, elkaar wilden beminnen. Zij, omdat ze in de walm van drank zichzelf is verloren. Een mooi advies van mijn vriend vind ik om de eerste keer over te doen en er samen voor te zorgen dat dit een mooie herinnering wordt die samen met jullie mee mag reizen...
Alle reacties Link kopieren
vinsent schreef:
30-01-2019 20:02
Eisen stellen heeft weinig zin, je moet kijken of zij zelf doorheeft dat er iets moet veranderen. Dus vooral vragen stellen. Hoe kijkt ze er tegenaan, hoe wil ze verder met haar leven? Geef haar de ruimte om te vertellen hoe zij zich er over voelt.
Leg ook uit wat het met jou gedaan heeft.

Je lijkt je erg druk te maken over hoe anderen naar jou kijken als je met haar verder gaat. Het zou mooi zijn als je dat niet mee laat wegen in je mening over hoe nu verder. De mening van anderen is altijd heel makkelijk gevormd, zij zien alleen de buitenkant, niet het echte verhaal.

Jij houdt van haar, zij van jou. Zij heeft dit zeker niet zo gewild.
Mocht het weer wat worden dan zou ik je aanraden "de eerste keer" over te doen, hoe raar dat ook klinkt. Je spreekt dan af: dit is de eerste keer dat we echt met elkaar vrijen. Als je er alle twee aan toe bent, zonder drank, bewust, en goed afgestemd op elkaar.

Ik, Anna de vriendin van Vinsent, wil ook iets zeggen.
Luister naar je hart en laat deze spreken. Zoals ik het zie hebben jullie allebei de drank tussen jullie ingezet. Jij, omdat je toch seks met haar heb gehad, terwijl jullie samen daarvoor echt hebben bedacht dat jullie, heel bewust en vol liefde, elkaar wilden beminnen. Zij, omdat ze in de walm van drank zichzelf is verloren. Een mooi advies van mijn vriend vind ik om de eerste keer over te doen en er samen voor te zorgen dat dit een mooie herinnering wordt die samen met jullie mee mag reizen...
Echt heel erg bedankt dat jullie zo met me mee kunnen denken daar ben ik echt blij mee. Wat kan ik doen om meer vertrouwen te krijgen in haar en wat kan zij doen daarvoor? En wat is een goede manier om iemand te vergeven?
Geennaamsorry schreef:
30-01-2019 20:37
Echt heel erg bedankt dat jullie zo met me mee kunnen denken daar ben ik echt blij mee. Wat kan ik doen om meer vertrouwen te krijgen in haar en wat kan zij doen daarvoor? En wat is een goede manier om iemand te vergeven?
Minder alcohol drinken!
Geennaamsorry schreef:
30-01-2019 20:37
Echt heel erg bedankt dat jullie zo met me mee kunnen denken daar ben ik echt blij mee. Wat kan ik doen om meer vertrouwen te krijgen in haar en wat kan zij doen daarvoor? En wat is een goede manier om iemand te vergeven?
Praat over je verlangen (wat heb je van haar nodig), en geef ook haar de mogelijkheid dit te vertellen.
Probeer niet te veroordelen, maar zeg wat je wel nodig hebt.

"Vertrouwen komt te voet en gaat te paard".
Voor vergeven is gewoon veel tijd nodig, en natuurlijk moet de ander goede bedoelingen hebben en laten zien dat ze die ook wil naleven.
Alle reacties Link kopieren
Ergens denk ik wel, je moet ook je eigen grenzen bepalen en je eigenwaarde een beetje bewaken. Waarom mag iemand jou zo behandelen?

Het gaat nu heel erg om haar, haar spijt en dergelijke. Die mag zeker aanwezig zijn. Maar is dit goed voor jou? Wat voel je erbij? Waarom ben je zo vergevend naar haar, maar niet naar je beste vriend? Waarom mag zij jou zo behandelen?

Ik zou er niet voor gaan. Het is niet dat mensen je voor gek verklaren, maar al inschatten dat er een grote kans is dat ze je op termijn weer pijn gaat doen. Mensen moeten hun eigen fouten maken dus ga er vooral voor zou ik zeggen. Het geeft je levenservaring... Maar wil je dat voor zijn en jezelf veel besparen, vertik het om je zo te laten behandelen, maakt niet uit door wie. Kies voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven