Vriendinnen boos op mij :-(

09-07-2008 12:03 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
Thunderforce, nou het moge duidelijk zijn; die vriendinnen ben je liever kwijt dan rijk! Vergeet ze en ga door met je leven!

Goed dat je je sterk genoeg voelt om in je eigen goede bedoelingen te blijven geloven terwijl je jouw aandeel ook erkent. Houd je rug recht, en ga vol zelfvertrouwen verder.

Nogmaals, volgens mij heb jij in een vriendschap veel te bieden! Je vindt vast wel weer vriendinnen die dat ook waard zijn! Alle goeds gewenst!
Nou ja zeg! Dat staartje maakt het verhaal wel helemaal af.

Wat een domme dozen.

Groot gelijk dat je niks meer van je laat horen.
Inderdaad, wegwezen met die horken! \\:-)//

Ik vind dat je helemaal geen verklaring hoeft af te leggen vanwege die auto. Je hebt daar een leugentje om bestwil van gemaakt, om hun ogen niet uit te steken. Als hun dat niet willen of kunnen begrijpen dan is het exit. En wat een belachelijk idee om jou met zijn allen op zitten te wachten, en je de les te gaan lezen. Dit zijn geen vriendinnen maar een stelletje jaloerse en achterbakse krengen.

Meid, je hebt de juiste beslissing gemaakt. Laat ze maar lekker voor wat het zijn. Jij heb tenminste nog een hart in je lijf. dat kun je van hun niet zeggen

succes!

En trouwens, als je gezegd had dat die auto van je vader kwam waren de reacties vast niet van de lucht geweest. ''Hee jongens, allemaal een rondje door de stad, gesponsord door de vader van Thunder!'' Of wij rijden de tank wel leeg met dank aan pa thunder!. Nee daar zitten we op te wachten

Dus een leugentje om bestwil mag best! TO is niks te verwijten...
Pff, ik heb dit topic met stijgende verbazing doorgelezen. Wat een treurige wijven; met zulke ''vriendinnen'' heb je geen vijanden nodig. Die zijn duidelijk in de puberteit blijven hangen. Stelletje energievampiers.

Ik zou hier zeker geen energie meer insteken en geen woord meer aan vuil maken. Thunder, met volle kracht vooruit , laat ze maar lekker in hun sop gaar koken!
Vol verbazing heb ik gelezen...

Wat een sneue types!

Kan me voorstellen dat je daar nu wel helemaal klaar mee bent!
Jeetje Thunderforce, wat heftig! Knap van je dat je het nu kunt laten zitten. Ik zou er een erg naar gevoel aan overhouden denk ik, dat ik mijn kant niet heb kunnen vertellen.

Ongelofelijk zeg, wat een rare dozen en wat bot van ze! voor jou.
"Don't call us, we'll call you". Oftewel: kom maar opdraven als wij daar tijd voor hebben. Wat denken ze wel niet!

Thunder, hartstikke goed dat je de eer aan jezelf houdt! Lekker je aandacht geven aan mensen die het wél waard zijn...
quote:alice33 schreef op 21 juli 2008 @ 14:24:

Pff, ik heb dit topic met stijgende verbazing doorgelezen. Wat een treurige wijven; met zulke ''vriendinnen'' heb je geen vijanden nodig. Die zijn duidelijk in de puberteit blijven hangen. Stelletje energievampiers.

Ik zou hier zeker geen energie meer insteken en geen woord meer aan vuil maken. Thunder, met volle kracht vooruit , laat ze maar lekker in hun sop gaar koken!Mooi gezegd
Noujaaaaa zeg, ook ik zit dit met stijgende verbazing te lezen...

Groot gelijk Thunder, laat ze lekker in hun eigen sop gaar koken. Houd de eer aan jezelf en laat het hierbij. Jij hebt je best gedaan, zulke meiden zou ik niet eens meer tot mn vriendengroep willen hebben.

Ga leuk fijne dingen doen met mensen die je wel op waarde weten te schatten, en die jou leuk vinden om wie je bent, niet om wat je wel of niet hebt!
Wat een stelletje schaapachtige mutsen zeg. TO je hebt je best gedaan en stijgt overduidelijk boven dat groepje theemutsen uit. Tijd voor nieuwe volwassen meiden om je heen!!
Als ik jou was zou ik ze nog even de link van dit topic door mailen en het er dán bij laten. Zij hebben wel geen recht meer op jou als vriendin, maar recht op de waarheid hebben we allemaal, niet dan.

In ieder geval ben je met zulke vriendinnen slechter af dan zonder. Their lost. Lekker makkelijk, zo even achter je rug om een verhaaltje doen en dan niet face to face durven.
Thunderforce, heel sterk van je. Een eigenlijk ook het enige wat je kunt doen want omdat zij een soort 'frontje' tegen jou hebben verzonnen is het heel moeilijk om nog objectief beoordeeld te gaan worden. Met elkaar hebben zij al besloten hoe het zit met jou.

Het zou me niks verbazen als over een tijdje een aantal van deze meiden weer bij zinnen komt en jou individueel op gaan zoeken. Bijvoorbeeld als een van de andere fronters ergens in tegenvalt en er een soortgelijke situatie ontstaat als nu met jou of als de grootste agressor zelf niet zo lief blijkt en door de mand valt. Ook zijn er meelopers die spijt zouden kunnen krijgen van hun harde opstelling. Dan vallen er kwartjes en gaan mensen zich dingen afvragen. Als groepje zullen ze je niet meer toelaten in hun midden, dat is groepspsychologie helaas.

Je hebt je best gedaan en zij hebben besloten dat je best niet goed genoeg is voor in ieder geval een kans om het uit te leggen op een normale, menselijke manier. Jij moet blijkbaar diep door het stof en dan nog maar afwachten of zij met de hand over het hart strijken en dat toelaten en dat wordt lastig gezien de groepsdynamiek.

Het is heel middelbare school-achtig, heel kinderlijk 'wie-het-hardst-buitengeslotenertje' kan spelen, maar volwassenen doen het ook en jij maakt dat nu mee. Ik vind het heel goed van je dat je de eer aan jezelf houdt vanaf nu. Je nog meer inspannen heeft geen enkele zin. Als je niets meer laten horen en er boven staat heb je kans dat ze (zoals ik al zei) wel weer naar jou toekomen. Geen reactie is tenslotte niet zo leuk als wanneer je het was blijven proberen. Nu hebben ze niks meer om over te samenspannen. Geef ze die kans ook niet meer.

Sterkte meid!

(f)
Hi Thunderforce, dat betekent dat het gevoel van vrijheid dat je de laatste tijd hebt terecht is. Je bent er vanaf, zo'n groep zogenaamde vriendinnen die alles wat je doet of krijgt met argusogen bekijkt. Je intuitie werkt dus uitstekend.

Zou zelf geen enkel contact meer willen, al dat Eleonora wel een punt heeft. Het zou kunnen dat een van die vriendinnen jou ooit opzoekt als zij opeens de gebeten hond is. Het is dan aan jou of je dat wil. Houd in elk geval dat gevoel van vrijheid in de gaten, en laat het niet aantasten door welke van die meiden dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven