Vriendins partner op datingsite, geen reactie van haar

20-09-2020 22:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was pas met een paar vriendinnen op een datingsite aan het kijken en we zagen de vriend van een vriendin langskomen die enkele dagen terug online was geweest.

Om haar niet voor een blok te zetten (met bellen/langsgaan) en omdat ik dacht dat het wellicht gewoon een oud profiel was, heb ik haar geappt (we bellen nooit). Ik wilde haar sowieso nog appen om weer af te spreken, dus dat gedaan, en ook geappt van: "Kan het dat [naam vriend] (nog) actief is op datingsite X? We waren voor een vriendin aan het kijken en ik zag zijn profiel langskomen met enkele dagen geleden nog online"

Ze heeft nu na enkele dagen alleen gereageerd op de vraag over afspreken (op een vrolijke manier) en niet op mijn opmerking over haar vriend. Betekent dit dat ze er niet over wilt hebben? Ik durf nu niet meer naar haar vriend te vragen, maar normaal praten we wel over onze relaties als we afspreken.
dancesleeprepeat wijzigde dit bericht op 20-09-2020 23:15
56.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Team app. De bal ligt nu bij haar.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet raar om dit via de app te doen. Via de telefoon of face to face zou ik me overvallen voelen.

Ik heb dit ook eens meegemaakt en toen vriendin geappt (ik wist wel dat ze op dat moment niet aan het werk was oid). Vriendin bleek zelf op het account van vriend te zitten.

Ik zou er verder niks over zeggen. De bal ligt bij haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven