Vriendlief liegt

12-10-2018 09:18 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen hier,

Ik zou graag even mijn verhaal kwijt willen. Ik heb een hartstikke lieve vriend en ben ook heel erg gek op hem. Heel veel dingen gaan goed tussen ons. De liefde en we genieten heerlijk samen. Maar ik ben erachter gekomen dat hij gelogen heeft tegen me.
Gisteravond kreeg hij een messenger bericht om 23:00. Ik vroeg vanochtend van wie die eigenlijk was zo laat nog, die was gewoon van vrienden zei die. Toevallig heb ik die ochtend gezien dat het van een vrouw was waarin als laatste stond: slaap lekker, Werkze morgen X. En hij dit hele gesprek verwijderd had.
Ik heb echt drie keer gevraagd, je weet dat je altijd eerlijk tegen me kan zijn, was het echt van je vrienden? Hij raakte nogal geïrriteerd en bleef zeggen dat het van zijn vrienden was. Nee, hij loog echt niet tegen me en ik moest niet zo irritant doen.

Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Wij hebben een lastige tijd achter de rug en dit speelt nog steeds waarbij vertrouwen heel belangrijk is. Ik heb hem verteld dat het me verder niet boeit waar het gesprek over ging of wie ze is, maar ik weet dat het een bericht was van ene Laura. En dat hij niet moet liegen tegen me. Hij voelde zich een sukkel en heeft wel 30 x sorry gezegd.

Ik vind dit echt moeilijk. En dan het feit dat hij erover liegt. Wat vinden jullie hiervan? Of gewoon een leugentje om eigen bestwil? Stel ik me aan? Ik heb gezegd dat ik het vergeet, verder niet meer erover wil hebben, dat hij eraan moet werken want niet iedereen is perfect en niet nog een keer moet liegen tegen me.
*Mel schreef:
12-10-2018 09:25
Als hij eerlijk had gezegd, wist ik in ieder geval dat die niet loog. Ik had dan wel gevraagd, oh wie is dat dan en waar ging dat gesprek over? Het feit dat die niet loog, deed me goed. Dit was het moment om te kijken of die eerlijk was. Ik ben teleurgesteld.
Hoe kan het feit dat een leugenaar liegt voor jou als verrassing komen?

Ik denk dat dit een troll is hoor.
schat van een man
Deed mijn ex ook. Vergat altijd en overal zijn telefoon. Liet hem overal slingeren. Tot hij ineens dat ding krampachtig bij zich ging houden. Mee nam naar bed, douche en zelfs wc. Appjes niet direct beantwoordde als ik erbij was. Dat soort dingen. Ik had het al heel snel door.

Tot op een avond hij weer laat appjes kreeg, toen hij zijn telefoon was vergeten mee te nemen naar de badkamer. Ik heb de eerste zinnen van de berichtjes kunnen lezen, maar niet alles want de telefoon was (uiteraard) verder vergrendeld.

Ik heb hem geconfronteerd en hij draaide erom heen. Uiteindelijk kwam schoorvoetend naar voren dat hij chatte met andere vrouwen omdat hij behoefte had aan aandacht en dat van mij te weinig kreeg op dat moment. Dat ik op dat moment door de zwartste periode van mijn leven ging vanwege het verlies van dierbaren en mijn werk, liet hij maar even buiten beschouwing. Hij had aandacht nodig.

Ik heb hem de volgende dag laten weten dat hij 's avonds niet meer thuis hoefde te komen. Hij is naar een vriend gegaan en heeft 3 dagen later zijn spullen opgehaald. Wat niet in zijn auto paste heb ik gehouden of weg gegooid.
Hoe krijg je dat als man uit je strot, "ik had aandacht nodig". Je bent toch geen vijfjarige?
die hartstikke lieve vriend ligt binnenkort bovenop Laura, dat voel je van kilometers afstand aankomen
Wat voor moeilijke tijd heb je gehad?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
RikM schreef:
12-10-2018 11:02
Hoe krijg je dat als man uit je strot, "ik had aandacht nodig". Je bent toch geen vijfjarige?
Hij kreeg het letterlijk uit zijn strot. Met de aanvulling dat hij zich "aantrekkelijk" wilde voelen.
Ik heb me er naderhand om bescheurd. En velen met mij.
viva-amber schreef:
12-10-2018 11:17
Wat voor moeilijke tijd heb je gehad?
Dat ze medeverantwoordelijk is voor het stranden van een huwelijk en vriendlief 2 jonge kinderen mee de ellende in heeft gesleurd?
NaatjeLief1991 schreef:
12-10-2018 11:07
die hartstikke lieve vriend ligt binnenkort bovenop Laura, dat voel je van kilometers afstand aankomen
En ietsjes later NAAST Laura te appen met Carola.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Wat lief zeg, dat jij nu bij elke uitspraak van hem moet gaan afwegen of het de waarheid of een leugen is.
Hij klinkt dus helemaal niet zo lief. EXIT!
tja TO
je gaat hem kwijtraken zoals je er aan gekomen bent
gelukkig voor zijn huidige kinderen heeft hij bij jou nog geen kinderen gemaakt,

laura is de next mel, nog een "stiefmoeder" waar zijn kinderen aan gaan wennen
daarna komt corala, ellen, marjolijn en dan nog een keer een belle
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vivautrecht85 schreef:
12-10-2018 11:32
Dat ze medeverantwoordelijk is voor het stranden van een huwelijk en vriendlief 2 jonge kinderen mee de ellende in heeft gesleurd?
Oh dus dit is gewoon karma. Hij ging vreemd met haar en nu is zij verbaasd dat hij niet te vertrouwen is.

Jammer dat er kinderen bij betrokken zijn...verder eigen schuld dikke bult.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt dus de antwoorden op de vragen die je in je andere topic stelde.
Je wordt ook weer ingewisseld. Je was even leuk, maar ja deze minnaar twijfelt ook aan jou, want je bent zo’n manneninpikster. En dat vindt deze vreemdganger dan ook weer niet sexy.
Een harde les voor je, want deze man gaat niet serieus voor jou.
Ongelooflijk dat je verbaasd bent dat je zo wordt bedonderd.
Uithuilen en niet meer mannen inpikken. Zoek iemand die vrij is.
OMG. Zulke vrouwen bestaan dus echt.
Die heeft allang liggen rampestampen met Laura. Ja kind, zoals je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.
ik geef mn bek ook maar een douw
Verhip schreef:
12-10-2018 09:22
TO, hoe had jij gereageerd als hij gewoon eerlijk had verteld met Laura te chatten?
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Ja hoor, hij liegt omdat JIJ zo jaloers bent. Hij liegt omdat hij weet dat het niet in de haak is.
Wat vinden jullie hiervan? Of gewoon een leugentje om eigen bestwil?

Dat lijkt me wel. Hij is nou niet bepaald het prototype betrouwbare partner hè. Jouw 'relatie' met hem komt ook voort uit een leugen. Zou zomaar kunnen dat ie op herhaling aan het gaan is.
There is always something happening, and it's usually right now
Mensen zijn zo overduidelijk niet monogaam.
Maar iedereen wil het zó graag.
Mensen maken overal regels voor, dieren hebben gewoon instinct.
Vroeger had 'het huwelijk' misschien nog wel zin, tegenwoordig ben je nergens meer 100% zeker van.
Ik zie zoveel topic's over vreemdgaan voorbij komen hier.
Dat ik haast het nut van relaties niet meer in ga zien....

TO, vervelend voor je dit.
Ik denk dat je naar je onderbuikgevoel moet luisteren.
Deze meneer lijkt me echt een loser.

Sorry, kan het niet mooier maken.
*Mel schreef:
12-10-2018 09:18
Gisteravond kreeg hij een messenger bericht om 23:00. Ik vroeg vanochtend van wie die eigenlijk was zo laat nog, die was gewoon van vrienden zei die. Toevallig heb ik die ochtend gezien dat het van een vrouw was waarin als laatste stond: slaap lekker, Werkze morgen X. En hij dit hele gesprek verwijderd had.
Ik heb echt drie keer gevraagd, je weet dat je altijd eerlijk tegen me kan zijn, was het echt van je vrienden? Hij raakte nogal geïrriteerd en bleef zeggen dat het van zijn vrienden was. Nee, hij loog echt niet tegen me en ik moest niet zo irritant doen.

Ik heb hem hiermee geconfronteerd. Wij hebben een lastige tijd achter de rug en dit speelt nog steeds waarbij vertrouwen heel belangrijk is. Ik heb hem verteld dat het me verder niet boeit waar het gesprek over ging of wie ze is, maar ik weet dat het een bericht was van ene Laura. En dat hij niet moet liegen tegen me.
Nee? Ene Laura appt hem welterusten x en tot morgen en het boeit jou niet wie ze is en waar het gesprek over ging? Vreemd. Geloof er niks van.
Dat vorige topic kan ik me ook nog wel herinneren, is dit diezelfde kerel die z'n vrouw belazerde met jou TO?
Tja, bij sommige mensen is het verleden nou eenmaal wel een garantie voor de toekomst,
Ik zou eens gaan werken aan je "partner-antenne" en wat je zelf niet wil in een relatie, een ander ook niet aandoen, of faciliteren, dan taaien dat soort gasten een stuk sneller af.
Of hij al is vreemdgegaan weet ik niet, maar hij appt met een ander, en hij heeft erover gelogen.
Als het allemaal vriendschappelijk was geweest, had hij geen gesprekken hoeven wissen, en zitten te liegen,
Kortom, met zo'n vent zul je altijd achterom moeten kijken, en als dit dus dezelfde vent is, weet je waartoe hij in staat is.
Hij gaat je echt niet vertellen wat hij uitspookt. Als ik jou was wegwezen bij die knul
Als dit die getrouwde man is dan is het je verdiende loon😝
De reacties zeggen al genoeg. Wat ik apart vindt is dat je genoegen lijkt te nemen met 30x sorry NADAT jij met 'bewijs' bent gekomen. Besef je dat je anders dit nooit had geweten. Hij jou dus bedriegd. Privacy..tot hoever is het privacy.

En waarom stel je je zo onderdanig op? Als hij liegt en uiteindelijk 'toegeeft' is het goed. Oke hij gaat waarschijnlijk liegen over wat erin stond. Maar om het zo af te doen is echt niet goed.
Ikkuz schreef:
12-10-2018 19:16
De reacties zeggen al genoeg. Wat ik apart vindt is dat je genoegen lijkt te nemen met 30x sorry NADAT jij met 'bewijs' bent gekomen. Besef je dat je anders dit nooit had geweten. Hij jou dus bedriegd. Privacy..tot hoever is het privacy.

En waarom stel je je zo onderdanig op? Als hij liegt en uiteindelijk 'toegeeft' is het goed. Oke hij gaat waarschijnlijk liegen over wat erin stond. Maar om het zo af te doen is echt niet goed.
Grappig, ik zie het meer als grenzeloze zelfoverschatting dan onderdanigheid. Weer zo'n vrouw die denkt dat ze een notoire vreemdganger wel even kan temmen omdat zij zo speciaal is.
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 20:08
0.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven