Vriendschap met ex????

17-04-2008 12:52 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik wil graag mijn verhaal hier kwijt en advies...

Toen ik 22 was had k met een jongen van 16,5. Hij is inmiddels 18 en ik 24. We hadden 1,5 jaar met elkaar en het is nu al iets meer als een maand uit.

Reden was dat zijn gevoelens voor mij steeds minder werden. Hij miste me ook steeds minder, de behoefte om te zien werd ook steeds minder. En uiteindelijkkkk begon het te kriebelen.. hij wilde meer vrijheid, meer tijd met zijn vrienden en minder met mij... van eerst elke dag elkaar tot opeens 1 a 2 x in de week.

Op een gegeven moment vroeg ik hem: als je niet zoveel meer voor me voelt, wat doe je dan nog met mij? Je speelt met mijn gevoelens en beter maak je het dan gelijk uit.. kan niet leven met die onzekerheidddd of je gevoelens voor mij ooit weer sterker gaat worden als eerst. En toen heeft hij het ook uitgemaakt vanwege zijn onzekerheid over onze relatie en omdat hij meer vrijheid wou (die had ik al gegeven maar hij groeide er steeds meer naartoe).

En nu wilt hij vrienden blijven. Ben laatst jarig geweest en toen belde hij me op en wou me een cadeau geven op 1 voorwaarde, dat ik em zelf moest ophalen. Hij heeft me een keer 15 x gebeld om 5 uur sochtends (wou men stem horen... na het stappen, waarschijnlijk was hij dronken maar hij kon me niet te pakken krijgen) Hij wil dat ik in zijn leven blijf. Ik heb gezegd tegen hem... als je een cadeau wilt geven, neem me dan maar een x mee uit....

gaan we stappen ergens, voor 1 dagje, en daarna gewoon geen contact meer... maar ik heb afgezegd omdat ik niet weet wat ik moet doen? En afspraak staat nu voor volgende week... ik weet dat hij te jong is en hij kan mij niet loslaten en ik wil hem loslaten maar hoe?????????? Zijn moeder wil ook nog contact houden met mij maar ik vind dat moeilijk want ze heeft me bij hun thuis geroepen en ik weet niet wat ik ermee aanmoet... ze vind mij nog steeds de perfecte schoondochter.. maar ik weet dat het niks meer kan worden tussen mij en hem. Hijs gewoon te jong... alleen vrienden zijn.. kan dat wel?????
Ik vind het wel leuk hoor... mag dan wel 24 zijn maar als je iemand pakt... doe het dan ook gelijk goed!!

Ik zal zeker NEE zeggen.... ben niet zoals de meesten die gelijk op iedereen springen zodra ze de kans krijgen... slettebakjes van tegenwoordig...
Op deze forum zitten trouwens veel te serieuze mensen!! Zijn jullie allemaal 30 ofzo met kindjes??

Lighten up a bit, will ya??

Kan soms heel leuk zijn om kinderachtig te zijn, op zijn tijd..... serieuze mensen zijn maar saai.
een aantal van de mensen die op je reageerde, kunnen zeker wel ohen, alleen worden relaties en aanverwante dingen wel serieus genomen. Je opent hier een topic om serieuze reacties te krijgen en dan ga je zitten miepen over dat er te serieus wordt gereageerd? please.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoi Jade,

Volgens mij weet je het antwoord zelf al. Leuk om over te dromen, hem een avondje verleiden en dan nee verkopen. Maar toch maar niet doen.

Vrienden blijven met een ex kan wel, weet ik uit ervaring. Maar ik denk wel dat je dan allebei geaccepteerd moet hebben dat een relatie niet gaat werken. Zo te horen snap jij met je verstand wel dat het goed is hem vrij te laten. Dat hij erg jong is om zich te binden. Maar je hart denkt er heel anders over.

Denk dat het in zo'n geval beter is om afstand van elkaar te nemen tot je allebei weer een beetje een leven zonder elkaar hebt. Misschien dat vriendschap er dan wel in zit.

Rot voor je joh. Maar je gaat er goed mee om.

Veel sterkte
Nou suffe miepjes van het vivaforum, ben benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren.

Gaan jullie ook steeds even kijken of er al een update is van het snode plan van Jade.

Zucht, mij wacht weer een saai weekend met man van eigen leeftijd.

Beetje genieten van elkaar in alle eerlijkheid en openheid

Dodelijk saai....

Was ik nog maar 24 dan kon ik heerlijk slettebakken op HBO niveau

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
het was ook de bedoeling om serieuze reacties te krijgen van mensen, maar het enige wat je dan te horen krijgt is: ga ABN leren vanwege een Y die zo IJ hoort te zijn...

dan denk ik bij mezelf waar gaat het over? Zijn wel belangrijkere dingen op de wereld om over te zeiken dan een Y? Lachte me echt dood om die gasten!!!

hahaha

En dan word er weer gezeikt over dat hij minderjarig is.. er valt altijd wel iets te zeiken tegenwoordig... echt nederland weer terwijl ik om een simpel adviesje vroeg...

of het mogelijk is contact te houden met je ex!

Dus toen d8 ik bij mezelf... dan ga ik ook maar leuk kinderachtig lopen doen hier net als de ene helft die alleen maar commentaar heeft en de andere helft voelt zich te goed om een normaal antwoord te geven, de saaie mensen dus die zich hoger achten dan anderen....
Sneu tiepje.
quote:Jade_Jade schreef op 17 april 2008 @ 21:38:

Op deze forum zitten trouwens veel te serieuze mensen!! Zijn jullie allemaal 30 ofzo met kindjes??

Lighten up a bit, will ya??

Kan soms heel leuk zijn om kinderachtig te zijn, op zijn tijd..... serieuze mensen zijn maar saai.

Correctie: hier zitten niet per definitie serieuze mensen, maar mensen die kunnen NADENKEN. Zou jij ook eens moeten proberen. Ik hou best van een lolletje, maar wat jij doet heeft daar niks mee te maken, jij zet jezelf gewoon voor schut

En dat niet alleen op dit forum heb ik het idee.....
Geef ik een advies, is het ook niet goed
Hey Blumpke ja jouw advies heb k gelezen en k ga ook zeker op stap met hem... heb besloten toch geen vrienden te zijn dus dan maar laatste stap om er toch een leuke avond van te maken.

Ik weet dat hij na het stappen niet naar niemand anders toegaat, want hij heeft al aangegeven dat hij alleen seks wilt met mij en pas met iemand anders als die persoon echt zijn vriendin kan worden. Anders niet. Maar ook al doet hij dat wel, het doet me niks want is toch zijn keus... ik word er niet beter van, ook niet slechter.

Ik wil hem alleen laten zien wat hij zal missen.... en vandaar het opgeilen.... is verder niks ergs of kinderachtig aan vind ik... want we gingn elkaar ook altijd opgeilen tijdens stappen toen we nog een relatie met elkaar hadden.. en nu het uit is kunnen we nog steeds wel onze oude gewoontes houden, wil hem alleen laten zien dat seksss er niet in zit voor ons, omdat vrienden gewoonweg geen seks met elkaar hebben maar beetje stoeien in openbaar kan toch geen kwaad? Weet ik ieder geval zeker dat het niet verder dan dat kan gaan! haha want je bevind je nog steeds onder mensen.
Sjonge.
quote:Jade_Jade schreef op 18 april 2008 @ 12:38:

Hey Blumpke ja jouw advies heb k gelezen en k ga ook zeker op stap met hem... .ooit van ironie gehoord?
quote:Koelkast schreef op 18 april 2008 @ 13:13:

[...]

ooit van ironie gehoord?waass daa? Ken je ut ete?
ja, kun je halen bij de slager, per ons
JaDe, NiET tEveEl BrEezAhs drInkuH he?
quote:Koelkast schreef op 18 april 2008 @ 13:19:

ja, kun je halen bij de slager, per onsduur?
quote:rosanna08 schreef op 18 april 2008 @ 13:31:

[...]

duur?Goedkoper dan respect, maar weer duurder dan een breezah
Maar Jade, echt serieus, als je met andere gewone vrienden uitgaat, dan loop je die toch ook niet op te geilen? Als je vriendschap met je ex wilt, dan betekent dat meer (of minder) dan alleen maar geen seks meer hoor.
Nee jullie begrijpen het niet....

Ik wil geen vrienden meer met hem zijn... maar we zijn ook geen stel meer en aangezien het laatste dag samen is moet je ervan genieten maar dat hoeft niet zo te zijn dat je gelijk met elkaar naar bed moet... dat bedoel ik met opgeilen.

Als ik met vrienden uitga doe ik dat zeker niet bij hun, maar mijn ex is ook niet een vriend van me duhhhh

Dat had ik toch al duidelijk gemaakt?

Als je elkaar daarna niet meer ziet is het toch overduidelijk dat je geen vrienden van elkaar bent of zie ik dat verkeerd..

Hierbij scheiden onze wegen..... ja overduidelijk dus dat ik mijn laatste avond nog wel leuk kan maken zoals hoe wij altijd gingen stappen. Het enige verschil is dat we apart naar huis gaan en dat daarna het contact is verbroken.
En voor de mensen die breezers-opmerkingen hebben...

Alleen breezer sletjes gaan gelijk met hun ex mee naar huis om te n*uken (niet eens ex, wildvreemde is al genoeg) dus daar hoor ik kennelijk niet bij he hahahaha echt grappiggg jullie
Oh, ben je dat niet?

Je schrijfstijl deed anders vermoeden.
quote:Jade_Jade schreef op 18 april 2008 @ 16:09:

En voor de mensen die breezers-opmerkingen hebben...

Alleen breezer sletjes gaan gelijk met hun ex mee naar huis om te n*uken (niet eens ex, wildvreemde is al genoeg) dus daar hoor ik kennelijk niet bij he hahahaha echt grappiggg julliehaphap
Fleurtje mijn schrijfstijl is mijn schrijfstijl.. precies mijn eigen style ja. Dat betekent niet gelijk dat je dan een breezerslet bent...

Wat kunnen mensen toch jaloers zijn op mensen die zich durven te uiten.. niet normaal meer

echt weer vooroordelen...

heb respect voor een ander en die persoon heeft dat dan ook voor jou...
uh, Jade, ik ken jouw ex natuurlijk niet, weet niet hoe hij zal reageren, maar volgens mij zijn veel mannen niet erg blij wanneer ze worden opgegeild en de dame in kwestie beschouwd dat als een grapje.
Woehahahahahaah, jaloers! Tuurlijk. Grow up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven