Vriendschap met ex????

17-04-2008 12:52 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik wil graag mijn verhaal hier kwijt en advies...

Toen ik 22 was had k met een jongen van 16,5. Hij is inmiddels 18 en ik 24. We hadden 1,5 jaar met elkaar en het is nu al iets meer als een maand uit.

Reden was dat zijn gevoelens voor mij steeds minder werden. Hij miste me ook steeds minder, de behoefte om te zien werd ook steeds minder. En uiteindelijkkkk begon het te kriebelen.. hij wilde meer vrijheid, meer tijd met zijn vrienden en minder met mij... van eerst elke dag elkaar tot opeens 1 a 2 x in de week.

Op een gegeven moment vroeg ik hem: als je niet zoveel meer voor me voelt, wat doe je dan nog met mij? Je speelt met mijn gevoelens en beter maak je het dan gelijk uit.. kan niet leven met die onzekerheidddd of je gevoelens voor mij ooit weer sterker gaat worden als eerst. En toen heeft hij het ook uitgemaakt vanwege zijn onzekerheid over onze relatie en omdat hij meer vrijheid wou (die had ik al gegeven maar hij groeide er steeds meer naartoe).

En nu wilt hij vrienden blijven. Ben laatst jarig geweest en toen belde hij me op en wou me een cadeau geven op 1 voorwaarde, dat ik em zelf moest ophalen. Hij heeft me een keer 15 x gebeld om 5 uur sochtends (wou men stem horen... na het stappen, waarschijnlijk was hij dronken maar hij kon me niet te pakken krijgen) Hij wil dat ik in zijn leven blijf. Ik heb gezegd tegen hem... als je een cadeau wilt geven, neem me dan maar een x mee uit....

gaan we stappen ergens, voor 1 dagje, en daarna gewoon geen contact meer... maar ik heb afgezegd omdat ik niet weet wat ik moet doen? En afspraak staat nu voor volgende week... ik weet dat hij te jong is en hij kan mij niet loslaten en ik wil hem loslaten maar hoe?????????? Zijn moeder wil ook nog contact houden met mij maar ik vind dat moeilijk want ze heeft me bij hun thuis geroepen en ik weet niet wat ik ermee aanmoet... ze vind mij nog steeds de perfecte schoondochter.. maar ik weet dat het niks meer kan worden tussen mij en hem. Hijs gewoon te jong... alleen vrienden zijn.. kan dat wel?????
-
anoniem_6491bdc7537f8 wijzigde dit bericht op 17-04-2008 13:58
Reden: Was te flauw
% gewijzigd
quote:Jade_Jade schreef op 17 april 2008 @ 13:34:

Ja maar zoals ik al zei: Ik zit niet op school nu maar op een forum..... doe trouwens HBO. En heb voor Nederlands op mijn HAVO-diploma een 8 staan.

Ben gewoon gewend om met een y te typen omdat ik ook zo mijn smsjes verstuur.. maar is goed ik begrijp dat sommige mensen dat niet aankunnen die Y wuahahahahahah moet er wel omlachen die ophef haha.Schouderklopje voor de 8 voor Nederlands op je HAVO-diploma. Echt om heel trots op te zijn. Hoe oud ben je ook al weer? O, ja, 22. Grappig dat je daar dan mee schermt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:[ Hijs gewoon te jong... alleen vrienden zijn.. kan dat wel?????Probeer het gewoon als je verstand het je niet al heeft verteld.
Nouw Oldu bedankt voor je reactie... je bent ieder geval niet iemand die zeikt over mijn manier van typen maar wel echt tijd heeft genomen voor mijn verhaal. Bedankt! Gelukkig zijn er nog mensen als jou.

Ik wil hem ook het liefst gewoon laten. Maar hij zoekt elke keer weer contact met me op en ik vind het dan moeilijk om de telefoon op te hangen want kon wel altijd met hem lachen (we hebben dezelfde droge humor) en die hebben we dus nog steeds aan de telefoon maar ik weet gewoon dat hij te jong is en nog moet uitleven.

En daarom wil ik hem het liefst gewoon vergeten. Maar nu staat die afspraak voor volgend weekend.... moet ik gaan of niet?

Ben nog niet helemaal over hem heen denk ik????

Ik twijfel.
FAME for the record... ik ben 24, dat is te lezen uit mijn verhaal.. maar kennelijk ben jij niet iemand die dat goed kan, zeker een 5 op jouw diploma voor nederlands of niet? haha, hey ben echt blij met jullie reacties....... voelde me beetje kut maar voel me gelijk beter door die opmerkingen, lach me echt krom om sommige dwaze reacties.....

mensen reageren meer over ABN dan over het onderwerp zelf.... niks te doen ofzo?
Nou nee eigenlijk niet.
Ja op zich wel, morgen 3 tentamens, maar echt, dit is leuker!
Tja zoals ik al zei, vriendschap met ex werkt gewoon niet, bel hem op en zeg de afspraak af en laat hem weten je met rust te laten. als hij je echt aardig vind respecteert hij je genoeg dat te begrijpen.

en over dat typen, als iemand niet de moeite neemt zijn verhaal duidelijk op te schrijven neem ik niet de moeite om erop te reageren, ook niet met een reactie dat het niet te lezen is. Laat ik lekker aan andere mensen over die dat wel nodig vinden :-D
Nee vrienden zijn kan niet!

Je wilt hem stiekum toch maar hij jou niet meer, hij wil genieten van zijn puberteit

Laat hem lekker

Als jullie elkaar over 10 jaar weer eens tegenkomen lijkt dat me vroeg genoeg om eens te kijken wat er van jullie gevoel naar elkaar over is

Dus NEE het afspraakje niet door laten gaan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zat te denken om gewoon volgend weekend een avond te gaan stappen... gewoon voor 1 x mijn sexy outfit uit de kast halen, hem helemaal gek maken.. heel de nacht tegen hem aan dansen en beetje zwoel kijken (gewoon, om hem te laten weten wat hij nu wel niet allemaal misloopt).

En ik weet gewoon zeker dat hij me einde van de avond gaat vragen of ik met hem mee wil naar huis. (ik weet dat hij dan waarschijnlijk seks wil want hij staat droog en vroeg me al een keer via sms of ik zin had in seks)

En dan zeg ik gewoon NEE! Afspraak was dat ik je de laatste keer zou zien als vrienden dus niet meer als dat, vanaf hier scheiden onze wegen.

Ik denk dat ik me daarna gewoon beter zal voelen? Ik weet niet of iemand zich kan identificeren met mij?

Maar alle pijn die hij me heeft bezorgd kan ik hiermee weg laten varen...

Moeilijk uit te leggen....
Jahaaaaa, ik denk dat je je daarna héél veel beter zal voelen.

Beetje kinderachtig, vind je ook niet?
quote:Ik weet niet of iemand zich kan identificeren met mij ?Eh nee. In geen enkel opzicht.
Mijn god, wat een domme oplossing
quote:Jade_Jade schreef op 17 april 2008 @ 16:34:

Ik weet niet of iemand zich kan identificeren met mij?

Je hebt écht droge humor.

Ben jij werkelijk 24? Dan heb je nog maar weinig verstand voor die leeftijd, sorry dat ik het zeg.
Wedden dat jij geen NEE zegt als hij vraagt of je mee gaat naar zijn huis....

En dan niet de volgend dag een topic openen dat je gebruikt word door je ex hoor!
quote:Jade_Jade schreef op 17 april 2008 @ 14:04:

FAME for the record... ik ben 24, dat is te lezen uit mijn verhaal.. maar kennelijk ben jij niet iemand die dat goed kan, zeker een 5 op jouw diploma voor nederlands of niet? haha, hey ben echt blij met jullie reacties....... voelde me beetje kut maar voel me gelijk beter door die opmerkingen, lach me echt krom om sommige dwaze reacties.....

mensen reageren meer over ABN dan over het onderwerp zelf.... niks te doen ofzo?Sorry hoor, maar je verhaal was op dat moment niet te lezen omdat er heel veel Y-tjes en andere rariteiten in stonden. Maar ok, je bent 24. Gefeliciteerd met het feit dat je op de cijferlijst behorend bij je HAVO-diploma een 8 voor de Nederlandse taal had. Wel jammer dat het al zo snel is weggezakt! Ha.
Het is ook niet erg wijs om het op een forum te gaan hebben over sex met een minderjarige. Dat is in Nederland namelijk heel erg strafbaar! Maar deze alwetende HBO-er met een 8 voor Nederlands op haar HAVO-cijferlijst weet dat natuurlijk allang!
Het is een beetje nieuwe stijl, oeps styl, onder jongeren. Ik verbaas me over vwo leerlingen die toch zo debiel hun krabbeltjes op elkaars hyves plaatsen. Het lijkt wel alsof ze compleet ander Nederlands krijgen dan ik ooit heb gehad. Toen stond het heel suf als je spelfouten maakte. Afkortingen als ff of idd in een smsje kunnen nog wel....Maar goed iedereen zegt er nu wat van, sorry (he daar klopt de y wel!).

Vrienden zijn met een ex, dat moet vooral leuk zijn en niet beladen. Zo klinkt het niet bij jou, afkappen dus. Je bent oud genoeg om NEE te zeggen.
Jade, ik zou zeker met hem op stap gaan! Dan heb je tenminste nog een leuke avond. En als je hem helemaal opgegeild hebt, zou ik echt niet nee zeggen! Dan gaat ie met z'n stijve achter een ander aan, terwijl hij jou wil. Dat moet je niet hebben! En als je nu achteraf zegt dat je de pil bent vergeten, dan gaat ie mss nog eens goed nadenken wat voor goeds ie laat lopen!
Jade..

Jouw gedachtengang doet me denken aan mezelf........ toen ik 14 was..

Ik zou zeggen, vergeet je 18-jarige ex en ga eens met iemand van je eigen leeftijd uit.. Het is leuk dat hij je nog wil (iig in bed) en jij geniet met volle teugen van de aandacht die hij je geeft, maar ben je niet een beetje te oud voor zulke infantiele spelletjes (verleiden en dan nee zeggen)?.. Duidelijk communiceren dat het over is lijkt me het beste, dan kun je je op jezelf concentreren..

Succes!
24 en nog op het HBO?

Hmm.
hehehee tja....wat valt hier nou nog op te zeggen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven