Vriendschap

07-03-2019 09:16 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedmorgen mensen,

Ik ben in een relatie en een vriendin is er tegen omdat ik alleenstaand ben, een kind heb en deze jongen is van ander afkomst. Voor zover geen probleem. Ik zeg tegen haar ik begrijp jou reactie maar ik ben gelukkig met mijn vriend...

Laatste weken word ik met een privénummer gebeld. Er schreeuwt een meid door de telefoon van blijf van mijn vent af!! en nog andere vernederende zinnen. Ik heb gezegd tegen deze meid dat ik haar vriend niet ken en gevraagd waar ze mijn nummer vandaan heeft. Ze zei dat ze mijn telefoonnummer in de mobiel van haar vriend heeft gezien waarop mijn antwoord was dat ik anders haar wel wil spreken met haar vriend want er is blijkbaar een miscommunicatie. Misschien heeft iemand anders met de mobiel mij destijds gebeld. Ik heb dit besproken met mijn vriend vroeg hem of hij een relatie heeft en hij zei van niet... Gisteren avond werd ik weer gebeld, ik had geen zin meer om haar gezeur aan te horen en heb ik de privénummers geblokkeerd.

Gisteren avond ben ik binnen 3 x gebeld binnen 4 minuten. Raad eens eerste keer een privénummer tweede keer mijn vriendin derde keer weer privénummer. Dit heb ik later in mijn oproepenlijst gezien omdat ik de privénummers heb geblokkeerd gaat de telefoon niet over.
Ik ben nu zeker dat het mijn vriendin is want haar stem leek er wel een beetje op heeft ze blijkbaar haar stem een beetje proberen te veranderen. Wat kinderachtig dit en onbegrijpelijk. Zou ik dit bespreken met haar?
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:24
Precies ik ben alleenstaand. Gescheiden en heb een kind met mijn ex partner. Per definitie een alleenstaande moeder die een relatie heeft. Wat is hier niet duidelijk aan? :-D
:facepalm:
Waar hebben we het toch allemaal over. Al dat gezeur van ABN taal maar toch bedankt. Zo kan ik me ontwikkelen. Mijn excuus voor mijn taal gebruik.
Moire mijn zelfrespect en wanhoop is niet van sprake. Ik heb een relatie waarin ik gelukkig ben.
Joanjett schreef:
07-03-2019 11:38
:facepalm:

Ik begrijp natuurlijk wel wat ze zeggen. Ze hebben gelijk en ik heb me verkeerd verwoord. :whistle: :-D
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:45
Waar hebben we het toch allemaal over. Al dat gezeur van ABN taal maar toch bedankt. Zo kan ik me ontwikkelen. Mijn excuus voor mijn taal gebruik.
Moire mijn zelfrespect en wanhoop is niet van sprake. Ik heb een relatie waarin ik gelukkig ben.
Hm, nou ja, veel plezier maar totdat hij ook weer niet te vertrouwen blijkt. Ik hoop dat je je kind het komende jaar er buiten laat.

Wat taal betreft: juist op een forum gaat het om taal. Gebruik je woorden in de verkeerde betekenis dan geeft dat verwarring. Bovendien is het ergerlijk om al puzzelend te moeten lezen om proberen te begrijpen wat er staat. Een beetje je best doen is wel zo prettig en beleefd.
Moire schreef:
07-03-2019 11:55
Hm, nou ja, veel plezier maar totdat hij ook weer niet te vertrouwen blijkt. Ik hoop dat je je kind het komende jaar er buiten laat.

Wat taal betreft: juist op een forum gaat het om taal. Gebruik je woorden in de verkeerde betekenis dan geeft dat verwarring. Bovendien is het ergerlijk om al puzzelend te moeten lezen om proberen te begrijpen wat er staat. Een beetje je best doen is wel zo prettig en beleefd.

Ik laat me mijn kind sws erbuiten in dit soort situaties en zal mijn best doen om mijn taal te verbeteren moire bedankt!
is je nieuwe vriend die collega die al een relatie had?

dus je was eerst zijn minnares en nu is hij vrij en nu ben je zijn vriendin dus

nou je vriendin heeft gelijk
zeker met dit

Wat betreft al mijn relaties, ik vertrouwde veel te snel in mannen en ik heb mijn lesje geleerd. Ik deel hier mijn gevoelens en vraag om adviezen zoals anderen dit ook doen.

of degene die jou belde is inderdaad degene waar die mee wipt buiten jou om
zo is hij ook aan jou gekomen tenslotte
en alsnog heb je nog steeds geen bewijs dat zij het is
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
07-03-2019 12:40
is je nieuwe vriend die collega die al een relatie had?

dus je was eerst zijn minnares en nu is hij vrij en nu ben je zijn vriendin dus

nou je vriendin heeft gelijk
zeker met dit

Wat betreft al mijn relaties, ik vertrouwde veel te snel in mannen en ik heb mijn lesje geleerd. Ik deel hier mijn gevoelens en vraag om adviezen zoals anderen dit ook doen.

of degene die jou belde is inderdaad degene waar die mee wipt buiten jou om
zo is hij ook aan jou gekomen tenslotte
en alsnog heb je nog steeds geen bewijs dat zij het is
Nee zij is het mamsvan. Die avond had ik eerder gesproken en heb ik haar geblokkeerd. Laat in de avond is er om 22.22 prive gebeld 22.23 mijn vriendin 22.24 privé. Snap je. Heeft ze perongeluk blijkbaar #31# te vergeten voor te zetten om mij privé te kunnen bellen. :-D

Als je iemand blokkeerd gaat je telefoon niet over maar je kan het later wel zien in je oproepenlijst.
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 13:59
Nee zij is het mamsvan. Die avond had ik eerder gesproken en heb ik haar geblokkeerd. Laat in de avond is er om 22.22 prive gebeld 22.23 mijn vriendin 22.24 privé. Snap je. Heeft ze perongeluk blijkbaar #31# te vergeten voor te zetten om mij privé te kunnen bellen. :-D

Als je iemand blokkeerd gaat je telefoon niet over maar je kan het later wel zien in je oproepenlijst.
Dus je hebt gewoon zelf verzonnen dat het zo is zonder te checken?

Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd!
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 13:59

alleen al, dat je dat weet, zegt iets over de complexiteit van jouw leven
lilalinda schreef:
07-03-2019 14:31
alleen al, dat je dat weet, zegt iets over de complexiteit van jouw leven
Eigenlijk precies het tegenovergesteld. Ik maak me niet zo gauw ergens druk om en het boeit me niet wat anderen doen, denken of zeggen. Ik vind niet dat ik een complex heb lilalinda. Dat maak jij ervan? Het is duidelijk dat zij het was. Want ik had haar een poos niet gesproken. Heeft ze gehoord dat ik een relatie heb met iemand. Sinds dat ik haar hierover heb gesproken kreeg ik deze privé telefoontjes. Nog iets zij is een goede vriendin van mijn ex partner en ze heeft zelf een relatie met iemand anders. Mijn ex partner weet dat ik een relatie heb en hij is er tegen. Hij vindt dat ik geen relatie moet hebben totdat de kinderen wat ouder zijn. Hij denkt dat ik dan minder aandacht zou geven aan de kinderen. Dit vind ik klant en klare onzin. Waarom hij zo denkt weet ik niet en heb er om gevraagd. Hij zei nee dat is gewoon zo. Dat was de antwoord dat ik kreeg. Nogmaals ik heb geen complexiteit in mijn leven omdat ik ook geen complexen heb. Ik ben tevreden met wie ik ben. Jammer dat je dit zo heb ervaren. Groetjes
Ik ben alleen gefrustreerd en ik wou het hier even afschrijven. Het maakt mij niet uit wat ze denkt en of ze het accepteert dat ik een relatie heb. Het komt wel hard aan als je vriendin zoiets doet.
Ow ja en nog iets die tijdstippen heb ik verzonnen alleen dat is wel het verhaal tussen de privé telefoontjes werd ik ook gebeld door haar en het ging 1 keer over. Snapje vandaar.
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 15:29
Eigenlijk precies het tegenovergesteld. Ik maak me niet zo gauw ergens druk om en het boeit me niet wat anderen doen, denken of zeggen. Ik vind niet dat ik een complex heb lilalinda. Dat maak jij ervan? Het is duidelijk dat zij het was. Want ik had haar een poos niet gesproken. Heeft ze gehoord dat ik een relatie heb met iemand. Sinds dat ik haar hierover heb gesproken kreeg ik deze privé telefoontjes. Nog iets zij is een goede vriendin van mijn ex partner en ze heeft zelf een relatie met iemand anders. Mijn ex partner weet dat ik een relatie heb en hij is er tegen. Hij vindt dat ik geen relatie moet hebben totdat de kinderen wat ouder zijn. Hij denkt dat ik dan minder aandacht zou geven aan de kinderen. Dit vind ik klant en klare onzin. Waarom hij zo denkt weet ik niet en heb er om gevraagd. Hij zei nee dat is gewoon zo. Dat was de antwoord dat ik kreeg. Nogmaals ik heb geen complexiteit in mijn leven omdat ik ook geen complexen heb. Ik ben tevreden met wie ik ben. Jammer dat je dit zo heb ervaren. Groetjes
Klopt hoor, alle anderen zijn gek, en jij bent heel normaal
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 15:29
Nee, dat zegt ze ook in het geheel niet.
chocolol schreef:
07-03-2019 09:49
Hmm dit valt me op als ik loep:

TO zegt in een ander topic: "Dit mag niet gequote wórden

TO hoe zit dat? Dit zei jij nog geen maand geleden :?:
je mag niet quoten uit een ander topic! wat belachelijk ook!

to ik heb je een pc gestuurd er zijn heel wat manier om erachter te komen of zij het is.
TO investeer niet in een relatie als je niet eens weet of het klikt tussen je partner en je kind.
Dit kan je onschuldig ook doen. Speeldate ofzo.

Wat betreft die vriendschap. Ik zou het erg gek vinden. Als het een wanhopige ex is of een minnares...wat dan!?
Ilovefairytales schreef:
07-03-2019 18:52
TO investeer niet in een relatie als je niet eens weet of het klikt tussen je partner en je kind.
Dit kan je onschuldig ook doen. Speeldate ofzo.

Wat betreft die vriendschap. Ik zou het erg gek vinden. Als het een wanhopige ex is of een minnares...wat dan!?
Wat een slecht advies.
cookiedevil schreef:
07-03-2019 16:05
to ik heb je een pc gestuurd

Oh, stuur mij een laptop?
lilalinda schreef:
07-03-2019 15:48
Klopt hoor, alle anderen zijn gek, en jij bent heel normaal
Dat zeg ik niet dat zeg jij.
cookiedevil schreef:
07-03-2019 16:05
je mag niet quoten uit een ander topic! wat belachelijk ook!

to ik heb je een pc gestuurd er zijn heel wat manier om erachter te komen of zij het is.

Pc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven