Vriendschap

07-03-2019 09:16 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedmorgen mensen,

Ik ben in een relatie en een vriendin is er tegen omdat ik alleenstaand ben, een kind heb en deze jongen is van ander afkomst. Voor zover geen probleem. Ik zeg tegen haar ik begrijp jou reactie maar ik ben gelukkig met mijn vriend...

Laatste weken word ik met een privénummer gebeld. Er schreeuwt een meid door de telefoon van blijf van mijn vent af!! en nog andere vernederende zinnen. Ik heb gezegd tegen deze meid dat ik haar vriend niet ken en gevraagd waar ze mijn nummer vandaan heeft. Ze zei dat ze mijn telefoonnummer in de mobiel van haar vriend heeft gezien waarop mijn antwoord was dat ik anders haar wel wil spreken met haar vriend want er is blijkbaar een miscommunicatie. Misschien heeft iemand anders met de mobiel mij destijds gebeld. Ik heb dit besproken met mijn vriend vroeg hem of hij een relatie heeft en hij zei van niet... Gisteren avond werd ik weer gebeld, ik had geen zin meer om haar gezeur aan te horen en heb ik de privénummers geblokkeerd.

Gisteren avond ben ik binnen 3 x gebeld binnen 4 minuten. Raad eens eerste keer een privénummer tweede keer mijn vriendin derde keer weer privénummer. Dit heb ik later in mijn oproepenlijst gezien omdat ik de privénummers heb geblokkeerd gaat de telefoon niet over.
Ik ben nu zeker dat het mijn vriendin is want haar stem leek er wel een beetje op heeft ze blijkbaar haar stem een beetje proberen te veranderen. Wat kinderachtig dit en onbegrijpelijk. Zou ik dit bespreken met haar?
Nee, zou er niets over zeggen.
Meisje toch, wat maak jij een zooitje van je leven (loepen is zeer zinvol)
heb je iemand die je helpt?? Van je vriendinnen moet je het blijkbaar niet hebben?
Wellicht kun je eens met de huisarts praten? er is vast hulp
Roep haar naam de volgende keer.
"Ik ben nu zeker dat het mijn vriendin is"

Als je er zeker van bent, kun je of haar confronteren (wat ze mogelijk ontkent) of je kunt je conclusies trekken dat dit eigenlijk geen leuke vriendin is. Ik zou dat laatste doen. Wekenlang iemand lastig vallen met anonieme telefoontjes klinkt niet als gezond, leuk en volwassen gedrag.
chocolol wijzigde dit bericht op 07-03-2019 10:31
1.05% gewijzigd
Ik zou haar blokkeren en niet meer mee omgaan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Bel op het moment dat zij belt met een andere telefoon haar nummer en kijk wat er gebeurd.
lilalinda schreef:
07-03-2019 09:38
(loepen is zeer zinvol)
Hmm dit valt me op als ik loep:

TO zegt in een ander topic: "Iets wat me is opgevallen dat er word gesproken over dat ik een minnares ben. Dat is waar maar dit is gebeurd na mijn scheiding. Ik kwam er later achter dat mijn nieuwe vriend een vriendin heeft."

TO hoe zit dat? Dit zei jij nog geen maand geleden :?:
Volgende keer als je wordt gebeld neem je op met 'hey, precilla, hoe is het ermee?'
chocolol schreef:
07-03-2019 09:49
Hmm dit valt me op als ik loep:

TO zegt in een ander topic: "Iets wat me is opgevallen dat er word gesproken over dat ik een minnares ben. Dat is waar maar dit is gebeurd na mijn scheiding. Ik kwam er later achter dat mijn nieuwe vriend een vriendin heeft."

TO hoe zit dat? Dit zei jij nog geen maand geleden :?:
Hallo chocolol hij is nu vrijgezel daar kon je toch wel vanuit gaan? Maar wat ben jij goed zeg blijf loepen. :thumbsup:
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 10:50
Hallo chocolol hij is nu vrijgezel daar kon je toch wel vanuit gaan? Maar wat ben jij goed zeg blijf loepen. :thumbsup:
O, waarom kan je daarvan uitgaan? Hij is een bedrieger en een leugenaar. En daar trek je ook nog eens een kind in mee.

Ik snap trouwens niet waarom het je vriendin zou moeten zijn. Zijn partner/ex is veel logischer.
Alleenstaand in een relatie :wtf:

Maar goed, mensen afzeiken die wel kunnen lezen is je ding zie ik
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
lilalinda schreef:
07-03-2019 09:38
Meisje toch, wat maak jij een zooitje van je leven (loepen is zeer zinvol)
heb je iemand die je helpt?? Van je vriendinnen moet je het blijkbaar niet hebben?
Wellicht kun je eens met de huisarts praten? er is vast hulp
Dankjewel lilanda maar ik ben tevreden met mijn leven. Ik focus me op mezelf mijn kind en heb plannen voor de toekomst waar ik aan werk. Wat betreft al mijn relaties, ik vertrouwde veel te snel in mannen en ik heb mijn lesje geleerd. Ik deel hier mijn gevoelens en vraag om adviezen zoals anderen dit ook doen.
JollyRider schreef:
07-03-2019 10:54
Alleenstaand in een relatie :wtf:

Maar goed, mensen afzeiken die wel kunnen lezen is je ding zie ik

Ja jollyrider alleenstaand in een relatie. Kan een moeder geen relatie hebben?
Moire schreef:
07-03-2019 10:53
O, waarom kan je daarvan uitgaan? Hij is een bedrieger en een leugenaar. En daar trek je ook nog eens een kind in mee.

Ik snap trouwens niet waarom het je vriendin zou moeten zijn. Zijn partner/ex is veel logischer.
Hij heeft nog niet kennisgemaakt met mijn kind. Dit doe ik wanneer ik hem 100% vertrouw ;-) ik neem aan dat jij dit ook zou doen.
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:05
Als je een relatie hebt ben je dus niet alleenstaand.. :lightbulb:
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:05
Alleenstaand = geen relatie, in ABN tenminste
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alleenstaande moeder?
Zie hier de definitie(s) van alleenstaand:

ALLEENSTAAND

1) Afgezonderd 2) Afzonderlijk 3) Als je geen partner hebt 4) Apart 5) Enkel 6) Enkeling 7) Geïsoleerd 8) Gescheiden 9) Losstaand 10) Ongebonden 11) Ongetrouwd 12) Op zich zelf bestaand 13) Op zichzelfstaand 14) Separaat 15) Single 16) Vrijgezel 17) Vrijstaand 18) Zonder partner 19) Zonder vaste partner 20) Zonder vriend of vriendin
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... ENSTAAND/1
tiswa wijzigde dit bericht op 07-03-2019 11:21
9.72% gewijzigd
Jolly rider waar heb je gelezen dat ik mensen afzeik?
Tiswa schreef:
07-03-2019 11:21
Zie hier de definitie(s) van alleenstaand:

ALLEENSTAAND

1) Afgezonderd 2) Afzonderlijk 3) Als je geen partner hebt 4) Apart 5) Enkel 6) Enkeling 7) Geïsoleerd 8) Gescheiden 9) Losstaand 10) Ongebonden 11) Ongetrouwd 12) Op zich zelf bestaand 13) Op zichzelfstaand 14) Separaat 15) Single 16) Vrijgezel 17) Vrijstaand 18) Zonder partner 19) Zonder vaste partner 20) Zonder vriend of vriendin
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... ENSTAAND/1
Precies ik ben alleenstaand. Gescheiden en heb een kind met mijn ex partner. Per definitie een alleenstaande moeder die een relatie heeft. Wat is hier niet duidelijk aan? :-D
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 07-03-2019 11:26
6.60% gewijzigd
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:21
Jolly rider waar heb je gelezen dat ik mensen afzeik?
Grappenmaker.
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:24
Precies ik ben alleenstaand. Gescheiden met een kind. Wat is hier niet duidelijk aan? :-D
Je zegt zelf dat je een relatie hebt...
Een relatie = een partner
Alleenstaand = zonder partner

Ja je hebt een ex-partner en kinderen van die ex-partner, maar je hebt NU een relatie, dus ben je NU niet alleenstaand.

Wat is hier niet duidelijk aan?
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:07
Hij heeft nog niet kennisgemaakt met mijn kind. Dit doe ik wanneer ik hem 100% vertrouw ;-) ik neem aan dat jij dit ook zou doen.
Ik zou niet eens doorgaan met iemand die dus al een partner bleek te hebben terwijl ie tegen mij zei single te zijn.
Waar is je zelfrespect vrouw. Ben je zo wanhopig dat je tevreden bent met dit soort kanslozen?
ingewikkeldd schreef:
07-03-2019 11:24
Precies ik ben alleenstaand. Gescheiden en heb een kind met mijn ex partner. Per definitie een alleenstaande moeder die een relatie heeft. Wat is hier niet duidelijk aan? :-D
Alleenstaand zegt het al: alleen.
Je zegt een partner te hebben, dat is dus niet alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven