Vrouw groter dan de man?

11-01-2010 17:53 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumlezers,

Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.

Ik wil jullie mening horen over het volgende:

Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.

Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.

Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.

Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.

Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.

Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?

Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
10 cm korter, wat maakt het uit als je elkaar echt heel leuk vindt?

Gewoon blijven daten, misschien is het wel de liefde van je leven!
Ik zou er niet van op-of omkijken. Ik ben namelijk gewend aan een stel zoals jij beschrijft. Mijn broer is een lilliputter en zijn vriendin niet. En niemand, voor zover ik weet, had er moeite mee. Haar familie ook niet.
als dat het enige is..

lijkt me niet dat er iemand is die je daarvoor gaat uitlachen of beoordelen ofzo
Ik val er zelf persoonlijk niet op. Maar voor die ene hele leuke maak ik graag een uitzondering.
Een vrouw die groter is dan haar man? Nee, dat kan ab-so-luut niet!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Heel eerlijk? ik vind het geen gezicht!

Zou voor mij echt een afknapper zijn, gelukkig ben ik klein dus heb ik er nooit last van.

En 10 cm is best veel vind ik.
Oerstom om een leuke vent te laten lopen omdat JIJ te GROOT bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Verschrikkelijk!Alsof je met een kleuter loopt...vind ik dan...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Om eerlijk te zijn: een vrouw die langer is dan de man vind ik niet echt mooi, maar at nog belangrijker is voor mij, is dat ik me 'veilig' wil voelen bij een man, ik wil bij hem weg kunnen kruipen. Dat zou een reden zijn om een kleinere man niet direct als aantrekkelijk te zien.

Maar ik zou een man waarmee het ontzettend klikt, niet 'afwijzen' vanwege zijn lengte.

Ben je zelf trouwens heel lang? Of is de man heel erg klein? En hoe oud ben je eigenlijk (sorry, dat is gewoon even interesse)

Maar dus wat betreft lengte zou ik hem niet laten lopen als jullie het zo goed kunnen vinden samen.
Helemaal eensch met BGB

Ik was zo vreselijk zwaar verliefd op Mr Nilsson dat ik pas doorhad dat hij kleiner is dan ik toen mijn zus me daarop wees.
quote:MissZonnetje schreef op 11 januari 2010 @ 17:53:

Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter. ik ben 10 cm langer.
Met een beetje mazzel geeft hij jou de bons omdat jij zo'n reuzin bent en dan hoef je helemaal niet eens te kiezen of je hem wilt houden.
Och heden, ik vroeg me al af wanneer dat domme 'ik wil me veilig voelen en daarom moet ie langer zijn' verhaal eraan kwam.

Dat zit niet in iemands lengte, dat zit in zijn karakter
Mijn man is 9cm korter dan ik en het interesseert me werkelijk helemaal niets.

Liefde zit 'm echt niet in iemands lengte!
Wat vindt hij van het lengteverschil? Volgens jou is hij geinteresseerd, maar misschien heeft hij ook bedenkingen bij het lengteverschil?

Overigens vind ik dat als jullie elkaar echt leuk vinden, je de relatie een kans moet geven.
Mijn schoonvader is ook kleiner dan mijn schoonmoeder en die hebben best vaak ruzie (ligt vast daaraan toch?)!

En mijn opa was kleiner dan mijn oma en die is nu dood!

Ik zou het niet doen als ik hem was.
Dit weekend nog met elkaar getrouwd: Sophie Dahl en Jamie Cullum. Daar zit ook een aardig verschil tussen. Maar ik vind het wel een leuk stel.

Tja, ik heb ook wel eens een vriendje gehad die kleiner was, nou en?

Ik snap wel dat je het leuker zou vinden als hij wat groter was,

maar je laat een leuke vent, misschien wel de liefde van je leven, toch niet lopen omdat hij niet lang genoeg is???

Daarme vergooi je misschien wel iets heel moois,

dat risico zou ik niet nemen.
quote:robo schreef op 11 januari 2010 @ 18:06:

Mijn man is 9cm korter dan ik en het interesseert me werkelijk helemaal niets.

Liefde zit 'm echt niet in iemands lengte!

Idem! Wat kan het mij schelen dat mijn vriend kleiner is dan mij, ik ben gelukkig met hem! Ik draag zowiezo nooit hakken, de enige keer dat het nog meer opvalt, is als ik mijn winterschoenen aan heb. Anders valt het verschil echt niet veel op.

Waar maak je je trouwens druk om, al snap ik het wel. In het begin had ik het ook maar ik ben er voor gegaan. Ik vind een lange man van 1,90 en een vrouw van 1,60 ook geen zicht, maar dat bestaat ook.
Handig was het dubbelnicken niet. Ben ik niet voor gemaakt

Kunnen nu ineens de serieuze reacties doen verdwijnen helaas...

Maar feit blijft wel dat ik niet zo goed weet wat ik ervan moet vinden...
Een aantal malen een relatie gehad met iemand die kleiner was (ook 10 cm), er zelfs mee getrouwd! Daarna een relatie gehad met iemand die 25 cm langer was..en eerlijk is eerlijk: Ik vind dat toch prettiger! Ik draag graag hakken en als je al 10 cm langer bent, doe je dat niet. Ik kijk namelijk niet graag neer op mensen...letterlijke n figuurlijk.
Ik val niet op mannen die kleiner zijn dan ik, of even groot. Ben redelijk lang, maar niet veel boven gemiddeld. Maar als ik er wel op zou vallen, zou het voor mij geen probleem zijn. Maar ik vind het gewoon niet aantrekkelijk.
Ik weet niet of je ook nog hakken aandoet, dan is het verschil nog groter. IK hou er zelf niet van. Gaat me toch storen, wil lekkere hakken aan kunnen doen en een man moet toch wat langer zijn, zeker niet 10 cm korter.

Vaak wel zonde, hoor. Dat herken ik wel.

Leuk koppie, alles ok maar te kort.
quote:StefanieV schreef op 11 januari 2010 @ 18:13:

[...

Waar maak je je trouwens druk om, al snap ik het wel. In het begin had ik het ook maar ik ben er voor gegaan. Ik vind een lange man van 1,90 en een vrouw van 1,60 ook geen zicht, maar dat bestaat ook.

Maar dan is het een IPH-tje

Mijn man en ik zijn even groot, mag dat eigenlijk wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven