Vrouw groter dan de man?
maandag 11 januari 2010 om 17:53
Hallo forumlezers,
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
maandag 11 januari 2010 om 18:04
Om eerlijk te zijn: een vrouw die langer is dan de man vind ik niet echt mooi, maar at nog belangrijker is voor mij, is dat ik me 'veilig' wil voelen bij een man, ik wil bij hem weg kunnen kruipen. Dat zou een reden zijn om een kleinere man niet direct als aantrekkelijk te zien.
Maar ik zou een man waarmee het ontzettend klikt, niet 'afwijzen' vanwege zijn lengte.
Ben je zelf trouwens heel lang? Of is de man heel erg klein? En hoe oud ben je eigenlijk (sorry, dat is gewoon even interesse)
Maar dus wat betreft lengte zou ik hem niet laten lopen als jullie het zo goed kunnen vinden samen.
Maar ik zou een man waarmee het ontzettend klikt, niet 'afwijzen' vanwege zijn lengte.
Ben je zelf trouwens heel lang? Of is de man heel erg klein? En hoe oud ben je eigenlijk (sorry, dat is gewoon even interesse)
Maar dus wat betreft lengte zou ik hem niet laten lopen als jullie het zo goed kunnen vinden samen.
maandag 11 januari 2010 om 18:05
maandag 11 januari 2010 om 18:11
Tja, ik heb ook wel eens een vriendje gehad die kleiner was, nou en?
Ik snap wel dat je het leuker zou vinden als hij wat groter was,
maar je laat een leuke vent, misschien wel de liefde van je leven, toch niet lopen omdat hij niet lang genoeg is???
Daarme vergooi je misschien wel iets heel moois,
dat risico zou ik niet nemen.
Ik snap wel dat je het leuker zou vinden als hij wat groter was,
maar je laat een leuke vent, misschien wel de liefde van je leven, toch niet lopen omdat hij niet lang genoeg is???
Daarme vergooi je misschien wel iets heel moois,
dat risico zou ik niet nemen.
maandag 11 januari 2010 om 18:13
quote:robo schreef op 11 januari 2010 @ 18:06:
Mijn man is 9cm korter dan ik en het interesseert me werkelijk helemaal niets.
Liefde zit 'm echt niet in iemands lengte!
Idem! Wat kan het mij schelen dat mijn vriend kleiner is dan mij, ik ben gelukkig met hem! Ik draag zowiezo nooit hakken, de enige keer dat het nog meer opvalt, is als ik mijn winterschoenen aan heb. Anders valt het verschil echt niet veel op.
Waar maak je je trouwens druk om, al snap ik het wel. In het begin had ik het ook maar ik ben er voor gegaan. Ik vind een lange man van 1,90 en een vrouw van 1,60 ook geen zicht, maar dat bestaat ook.
Mijn man is 9cm korter dan ik en het interesseert me werkelijk helemaal niets.
Liefde zit 'm echt niet in iemands lengte!
Idem! Wat kan het mij schelen dat mijn vriend kleiner is dan mij, ik ben gelukkig met hem! Ik draag zowiezo nooit hakken, de enige keer dat het nog meer opvalt, is als ik mijn winterschoenen aan heb. Anders valt het verschil echt niet veel op.
Waar maak je je trouwens druk om, al snap ik het wel. In het begin had ik het ook maar ik ben er voor gegaan. Ik vind een lange man van 1,90 en een vrouw van 1,60 ook geen zicht, maar dat bestaat ook.
maandag 11 januari 2010 om 18:18
Een aantal malen een relatie gehad met iemand die kleiner was (ook 10 cm), er zelfs mee getrouwd! Daarna een relatie gehad met iemand die 25 cm langer was..en eerlijk is eerlijk: Ik vind dat toch prettiger! Ik draag graag hakken en als je al 10 cm langer bent, doe je dat niet. Ik kijk namelijk niet graag neer op mensen...letterlijke n figuurlijk.
maandag 11 januari 2010 om 18:21
maandag 11 januari 2010 om 18:22
quote:StefanieV schreef op 11 januari 2010 @ 18:13:
[...
Maar dan is het een IPH-tje
Mijn man en ik zijn even groot, mag dat eigenlijk wel?
[...
Maar dan is het een IPH-tje
Mijn man en ik zijn even groot, mag dat eigenlijk wel?