Vrouw groter dan de man?
maandag 11 januari 2010 om 17:53
Hallo forumlezers,
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
Allereerst, ik heb een andere nick om herkenbaarheid te voorkomen. Ik wil iets delen en daarbij mijn eigen nick geen rol laten spelen in de reacties over dit onderwerp.
Ik wil jullie mening horen over het volgende:
Ik heb onlangs een man ontmoet. Het klikte gelijk, hebben veel raakvlakken en ideeën over veel dingen van het leven.
Na de ontmoeting hebben we elkaar nog 2/3 keer gezien. Verder hebben wij veel contact dmv telefoon.
Interesse is er duidelijk van zijn kant en ook vanuit mijn kant laat zijn aanwezigheid mij niet koud.
Er is alleen één maar, Hij is zo'n 10cm korter.
Ik vind het moeilijk te bepalen wat ik hiervan vind. Het is toch een algemeen iets, dat in een relatie de man groter is dan de vrouw. Je ziet maar heel sporadisch anders.
Nu zit ik ermee, laat ik mij leiden door hoe ik vind dat hij kleiner is, of laat ik mij leiden door hetgeen wat als "normaal" wordt gezien in de maatschappij?
Één van jullie zelf ervaren? Of wat vinden jullie ervan?
maandag 11 januari 2010 om 19:02
't Is maar waar je verliefd op wordt, als de rest van de man je aanspreekt kan 't best zijn dat minpunten je niet/minder opvallen. Persoonlijk vind ik 'n man die langer dan mij is aantrekkelijker en als kleintje van 1.65 komt het gelukkig sowieso nauwelijks voor mannen te treffen die net zo klein of kleiner zijn als ik. Een man van 1.80/1.85 vind ik voor mijzelf ideaal.
maandag 11 januari 2010 om 19:02
Ik ben ook zonnetje, maar dubbelnicken ging mij niet goed af......Viel al na een paar posts door de mand
Tuurlijk wil ik iets helemaal zeker weten. Ik vind zijn innerlijk mooi, we hebben dezelfde ideeën over de toekomst, veel dezelfde raakvlakken en interesses. Uiterlijk vind ik het ook een lekker ding, alleen de lengte is iets waar ik aan denk. Moet wel zeggen dat het steeds "minder" opvalt.
Tuurlijk wil ik iets helemaal zeker weten. Ik vind zijn innerlijk mooi, we hebben dezelfde ideeën over de toekomst, veel dezelfde raakvlakken en interesses. Uiterlijk vind ik het ook een lekker ding, alleen de lengte is iets waar ik aan denk. Moet wel zeggen dat het steeds "minder" opvalt.
maandag 11 januari 2010 om 19:15
maandag 11 januari 2010 om 19:16
(...niet kunnen zien of deze er al bij staat, want ik heb wat problemen om alle berichten zichtbaar te krijgen.)
Tom Cruise is meest sexy kleine man
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... -man.dhtml
Ik vond het bericht wel grappig te plaatsen in de context van deze topic. Verder zou ik het geen bezwaar vinden die 10 cm.
Tom Cruise is meest sexy kleine man
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebritie ... -man.dhtml
Ik vond het bericht wel grappig te plaatsen in de context van deze topic. Verder zou ik het geen bezwaar vinden die 10 cm.
maandag 11 januari 2010 om 19:29
quote:Zamirah schreef op 11 januari 2010 @ 19:15:
Dus jij bent aan de lange kant, ipv dat hij aan de korte kant is.
Dan zou ik er maar heel gauw geen probleem meer van maken, want de kans dat je een leuke man tegenkomt die minstens 1.86 is, is niet zo groot.
De meeste mannen zijn toch echt richting 1.90
Voor mij is het makkie: ik ben 1.63. Dus alles groter dan 175 is voor mij al heel leuk.
Dus jij bent aan de lange kant, ipv dat hij aan de korte kant is.
Dan zou ik er maar heel gauw geen probleem meer van maken, want de kans dat je een leuke man tegenkomt die minstens 1.86 is, is niet zo groot.
De meeste mannen zijn toch echt richting 1.90
Voor mij is het makkie: ik ben 1.63. Dus alles groter dan 175 is voor mij al heel leuk.
maandag 11 januari 2010 om 20:27
Aan ene kant ben ik het met je eens dat je t gewoon even aan moet kijken (naar beneden kijken dus
, maar aan de andere kant loop je t risico als je blijft doordaten dat je de man in kwestie uiteindelijk toch afwijst om zn lengte....en dat zou wel superzuur zijn voor hem natuurlijk.
Doe t rustig aan (beloofd?) en probeer voor jezelf snel uit te vinden of dit een onoverkoombaar probleem is voor je of niet.
Doe t rustig aan (beloofd?) en probeer voor jezelf snel uit te vinden of dit een onoverkoombaar probleem is voor je of niet.
maandag 11 januari 2010 om 20:34
maandag 11 januari 2010 om 20:41
quote:Zamirah schreef op 11 januari 2010 @ 19:15:
In China misschien...
Je hoort dit wel vaak, dat vrouwen alleen mannen willen die groter zijn. Ik heb dat juist met gewicht, ik zou echt geen man willen die dunner is dan ik! Gelukkig is dat niet moeilijk Als mijn vriend 10 cm kleiner dan ik was geweest, dan had mij dat weinig uitgemaakt.
In China misschien...
Je hoort dit wel vaak, dat vrouwen alleen mannen willen die groter zijn. Ik heb dat juist met gewicht, ik zou echt geen man willen die dunner is dan ik! Gelukkig is dat niet moeilijk Als mijn vriend 10 cm kleiner dan ik was geweest, dan had mij dat weinig uitgemaakt.
maandag 11 januari 2010 om 20:52
maandag 11 januari 2010 om 20:54
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 11 januari 2010 @ 18:08:
Dit weekend nog met elkaar getrouwd: Sophie Dahl en Jamie Cullum. Daar zit ook een aardig verschil tussen. Maar ik vind het wel een leuk stel.
[afbeelding]Volgens mij zit óf Sophie op haar knieen óf staat Jamie op een krukje...het lengteverschil is veel groter!
Dit weekend nog met elkaar getrouwd: Sophie Dahl en Jamie Cullum. Daar zit ook een aardig verschil tussen. Maar ik vind het wel een leuk stel.
[afbeelding]Volgens mij zit óf Sophie op haar knieen óf staat Jamie op een krukje...het lengteverschil is veel groter!
maandag 11 januari 2010 om 20:57
maandag 11 januari 2010 om 23:01
Ik zou ook nooit gedacht hebben dat ik zou vallen op een kleinere man, alhoewel ik zelf best lang ben. Maar goed, uiteindelijk val je toch op iemand en als die dan 10 cm kleiner is, dan ga je het daar toch echt niet om laten!
We zijn inmiddels al 9 jaar bij elkaar, ik en mijn kleinere man. We grappen er nu al over dat onze dochter later ook groter is dan hij en dat hij dan helemaal de kleinste in huis is.
Hier is het echt nooit het issue geweest. Hij vraagt me zelfs zonder schroom iets te pakken als hij er niet bij kan en ik wel ,-) .
We zijn inmiddels al 9 jaar bij elkaar, ik en mijn kleinere man. We grappen er nu al over dat onze dochter later ook groter is dan hij en dat hij dan helemaal de kleinste in huis is.
Hier is het echt nooit het issue geweest. Hij vraagt me zelfs zonder schroom iets te pakken als hij er niet bij kan en ik wel ,-) .