Vrouw van 50+

14-06-2018 00:53 125 berichten
Ik wist niet of ik mijn verhaal hier moest plaatsen of onder "sex". Dus post ik het onder Relaties.

Ik ben 50+ en was een tijdje alleen. Op een bepaald moment heb ik een man ontmoet, ook 50+, waarmee het wel klikte en zijn we een relatie begonnen, nu al enkele maanden. Hij is heel attent en de relatie loopt heel goed, behalve wat sex betreft, maakt hij precies geen aanstalten om iets te ondernemen, hoeveel hints ik ook geef.

Is dit herkenbaar? Of juist niet?
Het kan natuurlijk zijn dat hij wat erectieproblemen heeft, dat is niet ongebruikelijk na je 50e.

Het kan zijn dat hij jou als zijn maatje ziet en blij is van al dat gedoe af te zijn.

Het kan ook zijn dat hij jouw hints totaal niet oppakt en jou op je woord gelooft over dat je slechts een vriendschap wil (raar advies trouwens, is dit een nieuwe variant op hard to get?).

Hoe dan ook, je zal met de billen bloot moeten. Ik laat het aan jou over of dat letterlijk of figuurlijk gebeurt ;-)
Ik denk dat je wel graag een relatie wilt, maar je hebt nu in iedergeval niets. Hooguit een vage vriendschap. Hoe kom je er toch bij om het een relatie te noemen?
Hoe je het ook noemt, het is meer dan een vage vriendschap. In elk geval is heel mijn omgeving er van overtuigd dat wij een koppel zijn. Mijn vriendinnen zijn er ook van overtuigd dat wij sex hebben.
Ik weet nou wel dat je geen seks wil dat hoef je niet elke keer te benadrukken, dat weet ik nou wel.
Dat wil ik net wel
anoniem_641c46ce56f46 wijzigde dit bericht op 14-06-2018 22:03
6.71% gewijzigd
Dommert
Daar heb je nu echt gelijk in.
Het kan natuurlijk zijn dat hij wat erectieproblemen heeft, dat is niet ongebruikelijk na je 50e
Daar bestaan toch oplossing voor?
Misschien is zijn dinges met pensioen? Lang niet alle 50+ers zijn nog geinteresseerd in seks. Misschien was hij inderdaad blij dat hij er van af was en vond hij jou daarom zo'n goede catch. Je moet voor jezelf beslissen of je seks nog belangrijk genoeg vindt en misschien kan je ook wel zonder als je verder wel intimiteit en gezelligheid met elkaar hebt? Hoef je die pillen ook niet meer te slikken.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
14-06-2018 21:21
Het kan natuurlijk zijn dat hij wat erectieproblemen heeft, dat is niet ongebruikelijk na je 50e.
Ach kom op nou, wat een onzin. Je bedoelt vér na 50 zeker? Zo richting 70 ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Man oh man oh man. Met 50 ben je niet dood, niet bejaard en niet seKsloos. Ja TO seKS is niet met een x.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk gedoe zeg . Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je graag seks wil? Of laat het blijken als jullie zoenen en knuffelen. Zeg dan : ik heb zin in seks , zullen we...?
Wat toch best heel normaal is, in een relatie .
Of wil hij helemaal geen seks ?
Anyway praat er over met hem en geef aan wat jij wil.
Beter praten dan stilletjes zitten mokken omdat er maar niks gebeurt.
Misschien is zijn dinges met pensioen? Lang niet alle 50+ers zijn nog geinteresseerd in seks.
Ik wist niet eens dat dit bestond.

Ik ben 50+ en eigenlijk stel ik domme vragen en dat weet ik. Men gaat er van uit dat ik, omdat ik ouder ben, zoveel meer weet over die dingen, maar dat is niet zo. Ik denk dat vele 16-jarigen er al meer over weten dan ik.

Tegenwoordig heeft iedereen 20 à 30 bedpartners gehad voordat ze definitief in zee gaan met iemand. Ik veroordeel dat niet, en misschien denkt men hier dat ik er al 50 heb gehad, maar ik heb nooit maar één man gehad die mijn eerste liefde was, ik ben gehuwd met mijn eerste lief.

Als ik mijn vriendinnen hoor en de verhalen lees op het internet, komt het voor alsof mannen helemaal geen interesse hebben en niet willen investeren in een relatie en er enkel op uit zijn om zoveel mogelijk sex te hebben. Wat ik nu meemaak past helemaal niet in dat verhaal.

Mijn man had altijd meer zin dan ik, en dat vond ik al die tijd heel vervelend. Tot op het moment dat ik het heb moeten missen. Ik heb trouwens lang gedacht dat ik het nooit zou missen. Zo zie je maar.

Als je 50+ plus bent, ben je nog niet afgeschreven, maar je publiciteitsjaren zijn wel al voorbij. Je hoopt een man te ontmoeten en vooraf stel je je zelf een aantal dingen voor en je stelt voor jezelf , zij het dan onbewust, een aantal voorwaarden op waarop hij aan moet voldoen, de prins-op-het-witte-paard verhaal. Je ontmoet dan iemand waarmee het goed klikt en die in het plaatje past, terwijl je sex, die je als een evidentie beschouwt, dan gewoon niet komt.

Ik heb hem dan vanavond rechtstreeks gevraagd of hij sex met me wil en hij zei van wel, maar er kwam niets van initiatief van zijn kant, terwijl hij altijd de initiatieven neemt, dus sta ik helemaal niet veel verder. Misschien een beetje zoals iemand die zegt dat hij voetbalfan is en tijdens het WK België-Holland naar een film zit te kijken.

Wat moet ik nu hiermee? Op de rem gaan staan of op het gaspedaal? Alles komt zo heel verwarrend over. Wat moet ik nu?
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
15-06-2018 01:26
Ik wist niet eens dat dit bestond.

Ik ben 50+ en eigenlijk stel ik domme vragen en dat weet ik. Men gaat er van uit dat ik, omdat ik ouder ben, zoveel meer weet over die dingen, maar dat is niet zo. Ik denk dat vele 16-jarigen er al meer over weten dan ik.

Tegenwoordig heeft iedereen 20 à 30 bedpartners gehad voordat ze definitief in zee gaan met iemand. Ik veroordeel dat niet, en misschien denkt men hier dat ik er al 50 heb gehad, maar ik heb nooit maar één man gehad die mijn eerste liefde was, ik ben gehuwd met mijn eerste lief.

Als ik mijn vriendinnen hoor en de verhalen lees op het internet, komt het voor alsof mannen helemaal geen interesse hebben en niet willen investeren in een relatie en er enkel op uit zijn om zoveel mogelijk sex te hebben. Wat ik nu meemaak past helemaal niet in dat verhaal.

Mijn man had altijd meer zin dan ik, en dat vond ik al die tijd heel vervelend. Tot op het moment dat ik het heb moeten missen. Ik heb trouwens lang gedacht dat ik het nooit zou missen. Zo zie je maar.

Als je 50+ plus bent, ben je nog niet afgeschreven, maar je publiciteitsjaren zijn wel al voorbij. Je hoopt een man te ontmoeten en vooraf stel je je zelf een aantal dingen voor en je stelt voor jezelf , zij het dan onbewust, een aantal voorwaarden op waarop hij aan moet voldoen, de prins-op-het-witte-paard verhaal. Je ontmoet dan iemand waarmee het goed klikt en die in het plaatje past, terwijl je sex, die je als een evidentie beschouwt, dan gewoon niet komt.

Ik heb hem dan vanavond rechtstreeks gevraagd of hij sex met me wil en hij zei van wel, maar er kwam niets van initiatief van zijn kant, terwijl hij altijd de initiatieven neemt, dus sta ik helemaal niet veel verder. Misschien een beetje zoals iemand die zegt dat hij voetbalfan is en tijdens het WK België-Holland naar een film zit te kijken.

Wat moet ik nu hiermee? Op de rem gaan staan of op het gaspedaal? Alles komt zo heel verwarrend over. Wat moet ik nu?
.
Wat ik in je hele verhaal niet snap is dat je 2 weken geleden nog langdurig getrouwd was en dat je daar in je laatste alinea heel duidelijk in de tegenwoordige tijd sprak.
Oja, en met dezelfde schrijfstijl als nu hier, dus niet dat je het account van een vriendin hebt geleend ofzo.
Zet je de eerste schreden in de open relatie? Of wil je er een vriendje naast hebben?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Moet er een gewoonte van maken om altijd eerst te loepen.
2 weken geleden was je inderdaad nog gewoon getrouwd..
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 15-06-2018 07:22
0.88% gewijzigd
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 21:56
Hoe je het ook noemt, het is meer dan een vage vriendschap. In elk geval is heel mijn omgeving er van overtuigd dat wij een koppel zijn. Mijn vriendinnen zijn er ook van overtuigd dat wij sex hebben.



Dat wil ik net wel
Nou prima, dan is het meer dan een vage vriendschap. Een beginnende vriendschap dan.
Leuk dat je omgeving denkt dat jullie een koppel zijn, maar de realiteit is dat het geen bal voorstelt wat jullie hebben, want je kunt niet eens een normaal gesprek met hem voeren.

Misschien is deze man wel homoseksueel. Of vindt hij jou niet aantrekkelijk. Hoe het ook zit, deze man heeft weinig interesse in je.
Ik vraag me dan ook echt af wat jullie met elkaar moeten. Dan ga je toch verder kijken naar een leuke partner en houd je deze als oppervlakkige vriend ernaast? Hier heb je toch niets aan?
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
14-06-2018 21:56
Hoe je het ook noemt, het is meer dan een vage vriendschap. In elk geval is heel mijn omgeving er van overtuigd dat wij een koppel zijn.

Het gaat niet om je omgeving, het gaat om hem. Weet hij ook dat jullie een koppel zijn?

Maar goed, blijkbaar neem je ons gewoon in de maling, veel plezier verder met je niet-bestaande relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel + ben je over de 50 ?

Ben je zeg maar in de 60?

De vriendschap tussen jou en die man klinkt nogal bejaard namelijk.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
14-06-2018 07:16
Je reageert in het verkeerde topic. :P
Ik dacht al.. huhhh?? :HA:
Aha, ik had weer eens moeten loepen. :nut: Reageren heeft dus geen zin.
Oja, en met dezelfde schrijfstijl als nu hier, dus niet dat je het account van een vriendin hebt geleend ofzo.
Het is het account van mijn dochter, mag dat niet? Op het internet ben ik even hulpeloos als een 14-jarige zonder smartphone.
Ben je zeg maar in de 60?
Ik ben 61. Mijn vriend is er 59. Is dit echt zo zichtbaar?
Wat toch best heel normaal is, in een relatie .
Moeilijk gedoe zeg . Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je graag seks wil?
Dat is het resultaat van 12 jaar nonnenschool met jongens en meisjes gescheiden, sex voor het huwelijk was niet mogelijk en toen we huwden wist ik nauwelijks hoe de dingen in elkaar zaten.

Over seks spreken was een groot taboe,
dus ja het is moeilijk om daarover te spreken
en neen ik weet heel wat dingen niet, daarom vraag ik ze anoniem op het forum omdat ik ze niet durf vragen aan iemand anders
en ja ik weet dat het allemaal dom overkomt.
Account van je dochter :applause:
Zo te horen kom je uit 1880, hoe kun je dan pas 61 zijn? Dat je bloempje nog steeds bloeit, heide, het is een wonder.
Zo te horen kom je uit 1880, hoe kun je dan pas 61 zijn? Dat je bloempje nog steeds bloeit, heide, het is een wonder.
Wat wil je dat ik hier op zeg? Ik kom uit een boerengat, ik ben opgevoed door mijn grootouders en ben naar de nonnenschool geweest. In de moderne wereld voel ik me ook soms alsof ik uit 1880 kom.
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
15-06-2018 16:33
Wat wil je dat ik hier op zeg? Ik kom uit een boerengat, ik ben opgevoed door mijn grootouders en ben naar de nonnenschool geweest. In de moderne wereld voel ik me ook soms alsof ik uit 1880 kom.
Gekkie, die mensen uit 1880 kunnen niet met een forum omgaan. Die zetten een postduif op de laptop en klappen hem snel dicht.
...
Is dit je nieuwe vriend?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
15-06-2018 16:10
Het is het account van mijn dochter, mag dat niet?

Het account van je dochter, natuurlijk. :facepalm: Heeft je dochter geen tips voor je? Die weet nu toch al dat haar moeder droogstaat, kan ze je net zo goed meteen wat adviezen geven.
Alle reacties Link kopieren
HeideBloem5 schreef:
15-06-2018 16:10
Het is het account van mijn dochter, mag dat niet?


Het mag wel maar ik zou dit niet willen weten van mijn moeder. @(
Het account van je dochter, natuurlijk. :facepalm: Heeft je dochter geen tips voor je? Die weet nu toch al dat haar moeder droogstaat, kan ze je net zo goed meteen wat adviezen geven.
Ze heeft ook de tip gegeven om mijn probleem op het forum te plaatsen. Ze kan niet goed om met de situatie, ze vindt dat ik me aanstel.
Het mag wel maar ik zou dit niet willen weten van mijn moeder.
Zij ook niet, maar zelfs al staat het mijn vraag onder een andere naam, ze kan het even goed lezen.
Gekkie, die mensen uit 1880 kunnen niet met een forum omgaan.
Ik eigenlijk ook niet. De laptop blijft gewoon open staan op het forum.
|Courage| schreef:
15-06-2018 03:20
.
Wat ik in je hele verhaal niet snap is dat je 2 weken geleden nog langdurig getrouwd was en dat je daar in je laatste alinea heel duidelijk in de tegenwoordige tijd sprak.
Oja, en met dezelfde schrijfstijl als nu hier, dus niet dat je het account van een vriendin hebt geleend ofzo.
Zet je de eerste schreden in de open relatie? Of wil je er een vriendje naast hebben?
O_O en :rofl: :rofl:

Mijn complimenten To, bij twijfel loep ik altijd maar ik geloofde het meteen.
Succes met de man van je dromen. Letterlijk. Van wie droom je, de buurman?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven