Vrouwen en exen

07-03-2018 15:46 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaak is er veel gedoe tussen exen. Hoe leuk de relatie ook eindigde, of hoe leuk het ook was, exen kunnen meestal op lange termijn niet vrienden blijven.

Zelf heb ik het idee dat dit meer vanwege de vrouw komt dan de man. Dus dat vrouwen gewoonweg hebben om in contact te blijven met hun ex, no matter what. Klopt dit? Of heb ik het mis?
anoniem_363161 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 16:14
5.12% gewijzigd
Moiren’ schreef:
07-03-2018 17:10
Ja, en dat is relevant omdat? Omdat jij wel contact wil met ze?
Nee. Ik heb vrede met geen contact. Is ook beter zo.
Oneens.
Fauna69 schreef:
07-03-2018 16:36
Ik haat ze trouwens ook intens. Alle 50.
:hug:
Amant schreef:
07-03-2018 18:11
:hug:
Dank je... :proud:
EuthanasiaPsychotica schreef:
07-03-2018 16:37
Is dat echt zo of zien vrouwen het zo? In mijn geval was ik degene die veel investeerde in de relatie, dat gaf mijn eerste vriendin ook toe. Ze hield ook van me, maar toen het uitging wou ze geen contact meer. Mijn laatste ex ook hetzelfde.
.
Sja.. ik heb één ex, met wie ik geen contact meer wil, omdat hij elke keer weer wilde analyseren waarom het uitgegaan was. Zelfs na 10 jaar nog, toen ik alweer een ex verder was.

Ik heb mijn andere exen op facebook.

Ik herken niet zoveel in jouw verhaal. Eigenlijk helemaal niets. Zie hier wel veel verhalen van vrouwen op het forum, waarbij ik contacten met de ex sterk afraad. Dat zal ook vaak andersom zo zijn.

Verder geloof ik niet zo in vrouwen versus mannen. Ik geloof meer in mensen versus mensen. Iedereen is anders.
Later is nu
07-03-2018 16:45
De meeste spreek ik niet meer. Ik heb het bij mijn eerste vriendin geprobeerd, maar dat ging niet zo goed. Ik haat haar ook echt.

Bij mijn laatste vriendin heb ik gevraagd of ze dat wou, dat wou ze niet.

Alleen met een FWB heb ik nog veel contact gehad, inmiddels is ze getrouwd en zwanger, dus die hoor ik ook weinig van.
.
Waarom wil jij contact met iemand die je ook echt haat? Of kun je vanwege die haat geen contact meer onderhouden? En spreek je jezelf hiermee dan ook niet gigantisch tegen?
Later is nu
Dreamer schreef:
07-03-2018 19:09
.
Waarom wil jij contact met iemand die je ook echt haat? Of kun je vanwege die haat geen contact meer onderhouden? En spreek je jezelf hiermee dan ook niet gigantisch tegen?
Ik wil geen contact met de ex die haat. Ik hoef haar nooit meer te zien.

Ik wou contact met mijn laatste ex. Daar was de einde positief.
07-03-2018 17:36
Nee. Ik heb vrede met geen contact. Is ook beter zo.
Ah zie, vrouwen hebben gewoon wat sneller door, dat geen contact prima is
Rare topics van mannen de laatste paar dagen.

Zitten er niet een paar normale kerels op dit forum die wel iets zinnigs kunnen bijdragen?
07-03-2018 16:32
Is het onmogelijk om verder te gaan zonder contact te verbreken? En ik dat dat mannen ook een break-up heel zwaar kunnen ervaren hoor.
Maar waarom zou je contact willen houden met je ex? Het is toch niet voor niets je ex?
Wat voor nut heeft het om contact te blijven houden?
07-03-2018 19:14
Ik wil geen contact met de ex die haat. Ik hoef haar nooit meer te zien.

Wat een gedoe zeg!

Haten?
Dat deed ik op de basis school en stampte ik driftig op de grond als ik mijn zin niet kreeg.

1 ex is hier mijn beste vriend, en is straks gast op mijn huwelijk
1 ex spreek ik niet meer want beide geen behoefte aan
En 1 ex spreek ik heel af en toe via social media.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Totaal niet herkenbaar.
Ik snap die behoefte aan contact houden nooit zo.
Soms ben je gewoon klaar met iemand, maar misschien heb ik dat wel vaker dan anderen, ik vind contact met bepaalde mensen gewoon totale onzin als het wederzijdse belang er niet meer is.
En mijmeren over vroeger heb ik geen behoefte aan, al helemaal niet met exen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven