Vrouwen en exen

07-03-2018 15:46 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaak is er veel gedoe tussen exen. Hoe leuk de relatie ook eindigde, of hoe leuk het ook was, exen kunnen meestal op lange termijn niet vrienden blijven.

Zelf heb ik het idee dat dit meer vanwege de vrouw komt dan de man. Dus dat vrouwen gewoonweg hebben om in contact te blijven met hun ex, no matter what. Klopt dit? Of heb ik het mis?
anoniem_363161 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 16:14
5.12% gewijzigd
ik stem op:
- wat een gelul
lilalinda schreef:
07-03-2018 15:47
ik stem op:
- wat een gelul
Mee eens
Volgens mij drinken alle mannen bier.
Ik heb geen gedoe met mijn ex. Heb ook geen hekel aan hem Het interesseert me gewoon niet wat hij doet of wat hij niet doet.
Onzin
TO, met dat soort statements ga je op een vrouwenforum niet op veel bijval moeten rekenen, of het nu zo zou zijn of niet.

Los daarvan zou ik zeggen dat je het mis hebt.
Mijn man is al jaren bevriend met zijn ex. Gaat prima ze was er zelfs op onze bruiloft.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Exen met wie ik vooraf bevriend was, blijven vrienden, no matter what, maar exen waarmee ik iets langer dan een ONS had die zie ik niet meer.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Ik ben nog altijd gelukkig samen met mijn eerste liefde, ik heb dus geen ex, tenzij je kalverliefde van de basisschool meetelt :biggrin:

Maar nee, waarom zou dit kloppen?
Je kan evenzeer "stellen" dat de meeste mannen oetlullen zijn en dat stellen daarom als boze exen uit elkaar gaan.

Net zo onzinnig.
LAgirl82 schreef:
07-03-2018 15:54
Ik ben nog altijd gelukkig samen met mijn eerste liefde, ik heb dus geen ex, tenzij je kalverliefde van de basisschool meetelt :biggrin:

Maar nee, waarom zou dit kloppen?
Mijn kalvervriendje telt wel mee want daar heb ik twee jaar verkering mee gehad en we waren net een Siamese tweeling. Tot ik ging verhuizen.
anoniem_349484 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 15:58
3.46% gewijzigd
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
:high5: Helemaal mee eens TO! Al die vrouwen...BAH
Those who don’t believe in magic will never find it
pearle schreef:
07-03-2018 15:50
Ik heb geen gedoe met mijn ex. Heb ook geen hekel aan hem Het interesseert me gewoon niet wat hij doet of wat hij niet doet.
Ja, dit bedoel ik dus. Dus niet perse een hekel, je wil gewoon niks met hem te maken hebben.

Verder wil ik niemand hiermee beledigen. Ik vraag me gewoon af of het zo is.

Als ik met mijn mannenvrienden spreek, blijven ze zich vaak bekommeren over hun exen. Niet altijd, zeker niet als de relatie slecht was of met zware ruzie uit elkaar is gegaan.

Vrouwen daarentegen die ik ken, willen niks te maken hebben met hun ex. Er is altijd wel eentje die bijzonder was voor hun, maar voor de rest willen ze niks meer van weten.

Misschien heb ik het mis hoor.
Wat een onzin zeg...
Misschien heb je het inderdaad mis.
Bij TS ligt het niet aan haar exen.
EuthanasiaPsychotica schreef:
07-03-2018 15:57
Ja, dit bedoel ik dus. Dus niet perse een hekel, je wil gewoon niks met hem te maken hebben.

Verder wil ik niemand hiermee beledigen. Ik vraag me gewoon af of het zo is.

Als ik met mijn mannenvrienden spreek, blijven ze zich vaak bekommeren over hun exen. Niet altijd, zeker niet als de relatie slecht was of met zware ruzie uit elkaar is gegaan.

Vrouwen daarentegen die ik ken, willen niks te maken hebben met hun ex. Er is altijd wel eentje die bijzonder was voor hun, maar voor de rest willen ze niks meer van weten.

Klopt, want n=1.
Ik twijfel nog.
Amant schreef:
07-03-2018 16:06
Ik twijfel nog.
Waarover twijfel je?
pearle schreef:
07-03-2018 15:50
Dit dus.. Het is ook niet van niks meer met elkaar te maken willen hebben.. Als je elkaar tegen komt moet je gewoon gedag kunnen zeggen en eventueel vragen hoe het gaat. Vind het leuk om te weten of het goed met hem gaat maar voor de rest interesseert het mij geen bal meer wat die doet :)
anoniem_364040 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 16:11
40.35% gewijzigd
Blijevlinder94 schreef:
07-03-2018 16:09
Dit dus..
Maar dat bedoel ik dus. Hekel is een verkeerd gekozen woord.
Julia10 schreef:
07-03-2018 15:54
Je kan evenzeer "stellen" dat de meeste mannen oetlullen zijn en dat stellen daarom als boze exen uit elkaar gaan.

Net zo onzinnig.
exen zijn op dit forum toch meestal narcisten?
07-03-2018 15:46
Vaak is er veel gedoe tussen exen. Hoe leuk de relatie ook eindigde, of hoe leuk het ook was, exen kunnen meestal op lange termijn niet vrienden blijven.

Zelf heb ik het idee dat dit meer vanwege de vrouw komt dan de man. Dus dat vrouwen gewoonweg geen zin hebben om in contact te blijven met hun ex, no matter what. Klopt dit? Of heb ik het mis?
07-03-2018 15:57

ja, je hebt het mis

er van uitgaande, dat het gaat om exen, waar je geen kinderen mee hebt... Dan is contact houden toch ook niet nodig??
Ik kom wel eens een ex (definieer een ex..., is enkel een avondje leuke seks ook al een ex?) tegen.
En dan kletsen we even.
En soms denk je: lekker jong was het toch.
En bij anderen: What was I Thinking!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven