Waarom doet hij zo?

14-07-2014 16:37 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt. Hij vond mij te jong in mijn doen en laten en vond dat we niet op 1 lijn zaten. Ik was enorm verdrietig en die avond ben ik alsnog naar een etentje van mijn studentenvereniging geweest. Ik wou helemaal nief, maar ik werd gepusht door vriendinnen zodat ik toch een beetje mijn verdriet kon vergeten.

Daar was het toch best gezellig en leerde ik een jongen kennen. Hij is best wel mijn type en herkende mijn gevoelens waardoor we de hele avond gepraat hadden voormamelijk over mijn ex. Hij herkende zich helemaal in mijn verhaal omdat hij ook recentelijk was gedumpt. Ik ben met hem mee gegaan naar zijn huis omdat hij zei dat we daar wat prettiger (zonder harde muziek en mensen om ons heen) verder konden praten.

Dat was ook gewoon leuk en fijn, want ik voelde voor het eerst dat iemand mij echt begreep. Ik ben nog nooit verdrietig geweest om een jongen, maar het doet echt heel erg pijn. Ik was ook voor het eerst in mijn leven verliefd op iemand. Dus ik vond het prettig dat hij mij zo goed begreep, beter dan vriendinnen eigenlijk.

Daarnaast zei hij ook gewoon eerlijk dat hij mij heel mooi vindt, wel leuk, zeker niet kinderachtig en dat het dom is dat mijn ex mij heeft gedumpt. Wilde ik allemaal horen, want ik denk er steeds over na dat ik waarschijnlijk te kinderachtig ben voor mijn leeftijd en soms ben ik onzeker over mijn uiterlijk.

Ik vond hem dus erg betrokken en aardig. Op een bepaald moment werd hij handtastelijk en eigenlijk vond ik dat prettig. Misschien omdat hij gewoon best knap en aantrekkelijk is en ook best populair, volwassen en sociaal. Dat ik tegen hem opkijk. Toen hebben we wat gezoend en gedaan, maar toen het op seks aankwam schrok ik gewoon en heb ik aangegeven niet te willen. Dus dat is niet gebeurd.

Ik bleef slapen en de volgende dag ben ik naar huis gegaan. Hij belde meteen om af te spreken en dat hebben we snel daarna weer gedaan. Iedere dag hadden we wel contact en op de avonden zagen we elkaar meestal. Na een paar dagen hadden we seks en vreemd genoeg vind ik dat best leuk met hem.. Ik had bij hem het gevoel dat het allemaal vanzelf ging en kon me wat meer laten gaan..

Gisteravond ging hij uit en wou hij daarna (dus 's nachts) nog langskomen en ik vond het goed, dus sliep hij hier. Vanochtend heb ik hem eerlijk gezegd dat ik echt verliefd begin te worden op hem en toen barstte hij in lachen uit dat het onmogelijk is binnen 2 weken, dat hij dat niet zo ervaart. Toen hebben we best lullig afscheid genomen want ik was en ben nogal verbaasd en hij nogal laconiek. Hoe kan hij dat zeggen als hij juist heel aardig en romantisch doet? Zegt dat hij me leuk vindt, de mooiste vindt, enzo.

Dus ik was best verdrietig. Toen heb ik hem vanmiddag een app gestuurd met dat ik misschien te hard van stapel loop en te goedgelovig ben, omdat hij blijkbaar toch niet zo gek op mij is. En toen kreeg ik een app terug dat het inderdaad zo is en dat was het dan. Ik begrijp niets van waarom hij zo doet. Hebben jullie hier ervaring mee of enig idee? Voel me nogal dom, weer eens.
quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2014 @ 17:20:

[...]

Ik ben het continue met jou eens vandaag. Dank je wel dat al mijn teksten typt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:15:

Maar ik zie dus niet in wat er makkelijk is aan met iemand mee naar huis gaan als je iemand net kent. Het praat gewoon losser en makkelijker dan op een feestje en ik vond hem best aardig. Echt, ik zie het negatieve er niet in. Ik stond dus echt niet stil bij seks.

Misschien zitten jongens inderdaad niet te wachten op gepraat over mijn ex, maar ik zat ermee en hij vroeg er zelf heel erg over door. Daar had ik niet bij stilgestaan juist omdat hij heel betrokken reageerde..

Nou ik vind ècht dat als je zo met elkaar omgaat zoals wij deden (veel contact, lief voor elkaar en seks hebben) dat de verwachtingen wel duidelijk zijn. Dat je elkaar dus leuk vindt. Maar ik begin wel te denken dat ik alleen ben die er zo over denkt.En daarom ben je dus naief. Iedereen ziet dit van mijlenver aankomen, behalve jij.
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Hij heeft geen misbruik gemaakt van de situatie

Hij wilde seks, zij wilde seks dus ze hebben seks gehad....

Dat was met wederzijds goedvinden

Seks hebben staat NIET gelijk aan een relatie hebben

Doordat hij precies zei wat zij wilde horen, vind ik dat hij misbruik gemaakt heeft van het feit dat zij niet lekker in haar vel zit.

Zonder zijn geklets zouden ze nooit seks gehad hebben.
quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Echt, nogmaals... je ex heeft gelijk. Als je na een paar uur kletsen met iemand, uitgenodigd wordt om mee naar huis te gaan, gaat het 9 van de 10 keer maar om 1 ding...Dan wil je toch gewoon kletsen over de grote filosofen, Kant, Nietzsche, Heidegger???
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:21:

[...]

Doordat hij precies zei wat zij wilde horen, vind ik dat hij misbruik gemaakt heeft van het feit dat zij niet lekker in haar vel zit.

Zonder zijn geklets zouden ze nooit seks gehad hebben.Aha. duidelijk. Dus iedere kerel die ooit gezellig tegen een meisje aan kletst in de hoop haar in bed te krijgen is een misbruiker??
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:21:

[...]

Zonder zijn geklets zouden ze nooit seks gehad hebben.

Als zij haar broekje aan had gehouden ook niet

Als je zo snel al neukt loop het risico dat het just for sex is

Niets mis mee, maar niet achteraf gaan miepen dan
quote:GarciaCM schreef op 14 juli 2014 @ 17:19:

[...]

Echt, nogmaals... je ex heeft gelijk. Als je na een paar uur kletsen met iemand, uitgenodigd wordt om mee naar huis te gaan, gaat het 9 van de 10 keer maar om 1 ding...Damn right, en als TO dat niet snapt, is ze heul erg naief.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Summerdance schreef op 14 juli 2014 @ 17:23:

[...]

Als zij haar broekje aan had gehouden ook niet

Als je zo snel al neukt loop het risico dat het just for sex is

Niets mis mee, maar niet achteraf gaan miepen danZeker niet gaan miepen dat je niet zomaar seks hebt en dat hij dus zoveel voor je betekent.
Nee ik ben niet gevleid door alle aandacht die ik krijg. Het ging niet om seks maar wel om dat hij gewoon aardig en leuk was. En scharrelen gaat om seks maar we hadden ook leuke gesprekken, zijn een keer uit eten geweest en hij liet iedere dag weten dar hij mij leuk, mooi, schattig vindt enzo.

Ik snap niet dat hij dat niks vindt, blijkbaar. En als je veel met elkaar omgaat en zo tegen elkaar doet en zulke dingen zegt, denk ik wel dat je elkaar leuker dan leuk vindt. Maar dat is dus een denkfout van mijn kant. Ik zoek geen contact meer, vind het een beschamende situatie en heb mezelf voor lul gezet.
quote:markovic schreef op 14 juli 2014 @ 17:23:

[...]

Aha. duidelijk. Dus iedere kerel die ooit gezellig tegen een meisje aan kletst in de hoop haar in bed te krijgen is een misbruiker??Dit zeg ik niet, je blaast mijn woorden op. TO komt over als een makkelijke prooi en zo is zij ook gezien en benadert door de jongen in kwestie.
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:28:

[...]

Dit zeg ik niet, je blaast mijn woorden op. TO komt over als een makkelijke prooi en zo is zij ook gezien en benadert door de jongen in kwestie.

TO is een volwassen meid die al slimmer zou moeten zijn. Hopelijk heeft ze er wat van geleerd.

Van misbruik is geen sprake.
quote:markovic schreef op 14 juli 2014 @ 17:09:

en iets serieus loop je ook niet snel op op deze manier.Nou...
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Ik ben niet zwakzinnig, niet snugger of 14.

Ik ben 17, heb niet veel ervaring met mannen, maar alles gaat verkeerd. Altijd andere verwachtingen, ik snap niet veel van liefde. Ik had er een rooskleurig beeld bij ofzo. Ik zie liefde en seks ook samen, en ik heb echt niet makkelijk seks. Ik ben ook nog niet zo bekend met seks, heb er best lang over gedaan totdat ik durfde met mijn ex en nu was deze jongen gewoon echt heel erg leuk, ik voelde me heel erg op mijn gemak en dacht dat het beginnende liefde was door hoe hij deed. Maar raar genoeg is het voor hem dus niks.

Misschien is het achteraf weer eens dom, maar ik geloof mensen gewoon op wat ze zeggen omdat ik ook echt niet begrijp waarom mensen over dit soort dingen liegen.
quote:Tommy_Gun schreef op 14 juli 2014 @ 17:33:

[...]

Nou...

Of wel natuurlijk....

Misschien jeukt het al een beetje bij TO...
quote:lovexo schreef op 14 juli 2014 @ 17:33:

Ik ben 17, heb niet veel ervaring met mannen, maar alles gaat verkeerd. Altijd andere verwachtingen, ik snap niet veel van liefde. Ik had er een rooskleurig beeld bij ofzo. Ik zie liefde en seks ook samen, en ik heb echt niet makkelijk seks. Ik ben ook nog niet zo bekend met seks, heb er best lang over gedaan totdat ik durfde met mijn ex en nu was deze jongen gewoon echt heel erg leuk, ik voelde me heel erg op mijn gemak en dacht dat het beginnende liefde was door hoe hij deed. Maar raar genoeg is het voor hem dus niks.

Misschien is het achteraf weer eens dom, maar ik geloof mensen gewoon op wat ze zeggen omdat ik ook echt niet begrijp waarom mensen over dit soort dingen liegen.

1. Verwar nooit seks met liefde.

2. Ik vind je leuk betekent niet : ik hou van jou.

3.Als je als jongen iets met een meisje wil dan moet je aardig doen.Dat hij aardig doet betekent dus dat hij alleen seks wil, of meer,, of gewoon aardig en beleefd wil doen.

4. Er is niet gelogen. Hij heeft niks beloofd, niet gezegd dat hij van je houdt, dat hij een relatie met je wil.

Hey meis.. niet luisteren naar al deze bevooroordeelde mensen. Toen ik 16/17 was heb ik ook wel eens in zo'n situatie gezeten. Als die jongen jou de hele tijd een bepaald gevoel heeft gegeven is het niet raar dat jij op die manier hebt gereageerd. Hij is de klootzak hier, ik zou hem gewoon voortaan negeren. En ik snap dat je nu spijt hebt en jezelf 'dom' voelt. Heb ik vroeger ook gehad. Is nergens voor nodig. Je kunt pas leren als je een keer op je bek bent gegaan toch? Als je het maar veilig gedaan hebt ;)

En nee je bent niet naief. Hoe moet jij weten dat die jongen je alleen maar gebruikt als hij van die lieve dingetjes tegen je zegt en je een ander gevoel geeft? Maar leer er wel van!

Ik ben 17, heb niet veel ervaring met mannen, maar alles gaat verkeerd. Altijd andere verwachtingen, ik snap niet veel van liefde. Ik had er een rooskleurig beeld bij ofzo. Ik zie liefde en seks ook samen, en ik heb echt niet makkelijk seks.

Lieverd, dat heb je wel

Dit topic getuigd daarvan...

Dat geeft niet, daar leer je alleen maar van
quote:markovic schreef op 14 juli 2014 @ 17:31:

[...]

Van misbruik is geen sprake.Je doet het weer. Ik heb nooit gezegd dat hij haar heeft misbruikt, hij heeft de situatie misbruikt. Dat vind ik verre van netjes. Hij had zelf heus wel door hoe naïef TO is. Had ze steviger in haar schoenen gestaan, dan was het nooit gebeurd.
quote:irisbloem10 schreef op 14 juli 2014 @ 17:39:

En nee je bent niet naief. Hoe moet jij weten dat die jongen je alleen maar gebruikt als hij van die lieve dingetjes tegen je zegt en je een ander gevoel geeft? Maar leer er wel van!Hoe moet die jongen weten dat zij alleen maar neukt om er een relatie uit te halen?
quote:Rubber_Ducky schreef op 14 juli 2014 @ 17:28:

[...]

Dit zeg ik niet, je blaast mijn woorden op. TO komt over als een makkelijke prooi en zo is zij ook gezien en benadert door de jongen in kwestie.

Helemaal eensch.

Je kunt het de man niet kwalijk nemen , TO was tenslotte een makkelijke prooi.

Maar voor mij zou deze vent absoluut afgedaan hebben.

Een gentlemen gaat niet zo om met een meisje/vrouw.

Nl erg manipulatief.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zoals jij het beschrijft is die vanaf minuut 1 uit om in jouw broek te komen.

Hij vindt jou waarschijnlijk ook mooi en schattig alleen zonder gevoelens erbij te hebben.

Ik heb ook nooit seks met iemand gehad zonder relatie en ben 25 jaar.

Als je alleen seks wilt met iemand die verliefd op jou is de volgende tip:

Wacht MINIMAAL 2 maanden met seks. Mannen die niet uit zijn op seks wachten wel op jou. Praten als je emotioneel bent moet je doen met mensen die je kent of op een openbare plaats bijvoorbeeld een rustig café etc maar vooral niet bij iemand thuis.
Iemand leuk vinden of verliefd op iemand zijn, zijn twee verschillende dingen. Hij heeft je gewoon naar de mond gepraat en je het bed in geluld. Voor iemand met liefdesverdriet ging je er overigens ook wel heel erg snel in mee.
Was jij niet dat meisje dat boos was omdat een huisgenoot avances maakte terwijl jullie samen onder een dekentje op bed zaten film te kijken? Ik begon haast te vermoeden dat die verhalen verzonnen zijn. De mannen volgen elkaar wel erg snel op en de naïviteit is wel heel erg in jouw geval.
Oef, als ik loep vind ik inderdaad heel veel topics over "jongens" problemen
quote:Thordis schreef op 14 juli 2014 @ 17:46:

Was jij niet dat meisje dat boos was omdat een huisgenoot avances maakte terwijl jullie samen onder een dekentje op bed zaten film te kijken? Ik begon haast te vermoeden dat die verhalen verzonnen zijn. De mannen volgen elkaar wel erg snel op en de naïviteit is wel heel erg in jouw geval.Man nummer 3 in heel wat maanden, valt reuze mee. Huisgenoot dus ze is een 17-jarige student. Gebeurt vaak in studentenland dat mannen elkaar opvolgen. Zo om t weekend, dus dit is zeker nog netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven