Waarom doet hij zo?

14-07-2014 16:37 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heeft mijn ex het uitgemaakt. Hij vond mij te jong in mijn doen en laten en vond dat we niet op 1 lijn zaten. Ik was enorm verdrietig en die avond ben ik alsnog naar een etentje van mijn studentenvereniging geweest. Ik wou helemaal nief, maar ik werd gepusht door vriendinnen zodat ik toch een beetje mijn verdriet kon vergeten.

Daar was het toch best gezellig en leerde ik een jongen kennen. Hij is best wel mijn type en herkende mijn gevoelens waardoor we de hele avond gepraat hadden voormamelijk over mijn ex. Hij herkende zich helemaal in mijn verhaal omdat hij ook recentelijk was gedumpt. Ik ben met hem mee gegaan naar zijn huis omdat hij zei dat we daar wat prettiger (zonder harde muziek en mensen om ons heen) verder konden praten.

Dat was ook gewoon leuk en fijn, want ik voelde voor het eerst dat iemand mij echt begreep. Ik ben nog nooit verdrietig geweest om een jongen, maar het doet echt heel erg pijn. Ik was ook voor het eerst in mijn leven verliefd op iemand. Dus ik vond het prettig dat hij mij zo goed begreep, beter dan vriendinnen eigenlijk.

Daarnaast zei hij ook gewoon eerlijk dat hij mij heel mooi vindt, wel leuk, zeker niet kinderachtig en dat het dom is dat mijn ex mij heeft gedumpt. Wilde ik allemaal horen, want ik denk er steeds over na dat ik waarschijnlijk te kinderachtig ben voor mijn leeftijd en soms ben ik onzeker over mijn uiterlijk.

Ik vond hem dus erg betrokken en aardig. Op een bepaald moment werd hij handtastelijk en eigenlijk vond ik dat prettig. Misschien omdat hij gewoon best knap en aantrekkelijk is en ook best populair, volwassen en sociaal. Dat ik tegen hem opkijk. Toen hebben we wat gezoend en gedaan, maar toen het op seks aankwam schrok ik gewoon en heb ik aangegeven niet te willen. Dus dat is niet gebeurd.

Ik bleef slapen en de volgende dag ben ik naar huis gegaan. Hij belde meteen om af te spreken en dat hebben we snel daarna weer gedaan. Iedere dag hadden we wel contact en op de avonden zagen we elkaar meestal. Na een paar dagen hadden we seks en vreemd genoeg vind ik dat best leuk met hem.. Ik had bij hem het gevoel dat het allemaal vanzelf ging en kon me wat meer laten gaan..

Gisteravond ging hij uit en wou hij daarna (dus 's nachts) nog langskomen en ik vond het goed, dus sliep hij hier. Vanochtend heb ik hem eerlijk gezegd dat ik echt verliefd begin te worden op hem en toen barstte hij in lachen uit dat het onmogelijk is binnen 2 weken, dat hij dat niet zo ervaart. Toen hebben we best lullig afscheid genomen want ik was en ben nogal verbaasd en hij nogal laconiek. Hoe kan hij dat zeggen als hij juist heel aardig en romantisch doet? Zegt dat hij me leuk vindt, de mooiste vindt, enzo.

Dus ik was best verdrietig. Toen heb ik hem vanmiddag een app gestuurd met dat ik misschien te hard van stapel loop en te goedgelovig ben, omdat hij blijkbaar toch niet zo gek op mij is. En toen kreeg ik een app terug dat het inderdaad zo is en dat was het dan. Ik begrijp niets van waarom hij zo doet. Hebben jullie hier ervaring mee of enig idee? Voel me nogal dom, weer eens.
Een meisje van 17 met meerdere bedpartners die zegt dat ze 'niet zomaar seks heeft'? Dafuq?

Ik heb dubbele gevoelens bij dit topic. Aan de ene kant heb ik enorm veel medelijden, aan de andere kant ben je gewoon enorm dom geweest. Jongens die snel willen scoren. Alsof die op zoek zijn naar relaties Jouw beeld van die ene Disney-prins moet je overigens niet laten varen. Die jongens bestaan wel, maar zijn zo enorm zeldzaam en ga je écht niet vinden tussen al die mooiboys die uit zijn op seks. Nóg belangrijker is dat die Disney-prinsen jou niet meer zien zitten als ze weten dat je er teveel hebt gehad.
quote:elninjoo schreef op 14 juli 2014 @ 18:40:

Als je nog maar 17 bent, ben je nog veel te jong en naief om al op jezelf te wonen.Jij misschien, ging mij prima af.
Jaja, jullie zijn allemaal anders en wisten het allemaal beter op die leefitjd. Mááááár niet iedereen is hetzelfde. Er zijn mensen die geloven dat seks met geesten bestaat. Er zijn mensen die geloven dat er aliens zijn. Er zijn 17-jarige meisjes die trappen in mooie praatjes en geloven dat de jongen verliefd is na één of een paar keer seks. En het vervolgens oprecht raar vinden dat iemand dan helemaal niet serieus blijkt te zijn, want hij was zo lief en alles. En er zijn mensen die vreemdgaan vergeven.

Het bestaat. En zulke mensen komen ook op internet. Meestal leren mensen er wel van, vooral op jongere leeftijd natuurlijk. Ik heb genoeg gezien van vriendinnen om te weten dat dit bestaat, en nu 4 jaar later, hebben we allemaal wat meer verstand. Gelukkig.
quote:lolmutsen schreef op 14 juli 2014 @ 19:09:

Een meisje van 17 met meerdere bedpartners die zegt dat ze 'niet zomaar seks heeft'? Dafuq?

Ik heb dubbele gevoelens bij dit topic. Aan de ene kant heb ik enorm veel medelijden, aan de andere kant ben je gewoon enorm dom geweest. Jongens die snel willen scoren. Alsof die op zoek zijn naar relaties Jouw beeld van die ene Disney-prins moet je overigens niet laten varen. Die jongens bestaan wel, maar zijn zo enorm zeldzaam en ga je écht niet vinden tussen al die mooiboys die uit zijn op seks.dat gaat wel als ze eens wacht met seks. Ik heb mijn droomprins al 4,5 jaar. Maar ik heb nooit te snel seks gehad.
Dit was leerzaam. Zo doe je nou net de ervaring op waardoor je van naïeve puber uitgroeit in een volwassene die beter op de hoogt is van hoe het meestal loopt in het leven.

Gooi de prulromannetjes bij het oud papier en lees je in op een (ander) forum hoe jongens denken.

En deze jongen was niet lief, hij heeft je regelrecht het bed in proberen te praten en degenen die daar goed in zijn geven meisjes ook het gevoel dat er iets heel speciaals is.
Maar hij heeft toch niets verkeerd gedaan? Ze wilden seks, ze hadden seks. Alleen verwachtte zij een relatie, en vond hij naar gewoon leuk en lekker en verder niet. Nou, dan heb je geen verschil in visie, en je kunt ook niet stellen dat hij haar 'in bed heeft gepraat' want dat weet je niet.
quote:mlisz schreef op 14 juli 2014 @ 19:14:

[...]

dat gaat wel als ze eens wacht met seks. Ik heb mijn droomprins al 4,5 jaar. Maar ik heb nooit te snel seks gehad.

Hoera, daar is de kuisheidsclub.

Het verband tussen 'snel ' seks hebben en het vinden van je droomprins is nooit aangetoond. Een relatie is niet beter omdat je pas na 6 dates, een half jaar, het huwelijk, seks hebt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik heb mijn droomprins al tien jaar en we hadden seks vanaf het begin. Voor het begin zelfs. Wachten haalt niks uit, genoeg mannen die daar hun kick uit halen.
quote:Annelaure schreef op 14 juli 2014 @ 19:59:

Ik heb mijn droomprins al tien jaar en we hadden seks vanaf het begin. Voor het begin zelfs. Wachten haalt niks uit, genoeg mannen die daar hun kick uit halen.Dat zegt natuurlijk helemaal niets over de kwaliteit. TO is duidelijk anders gesteld. Droomprins is ook maar net waar je genoegen aan neemt.
Je bent 17. Je bent dus eerstejaars bij je studentenvereniging?

Welkom in het verenigingsleven. Daar wipt men om het wippen.

Relaties zit men op die leeftijd en situatie vaak nog niet op te wachten.

Als een jongen je dus meevraagt voor kopje thee thuis, dan weet je dat je condooms moet meebrengen.

Word wat minder naïef, anders gebeurt het je zo weer.

Ga niet zo snel met iemand mee naar huis.

Praten doe je maar in de kroeg als je geen seks wilt.

Die mannen interesseert het geen biet wat je met een ex hebt beleefd.
quote:mlisz schreef op 14 juli 2014 @ 19:14:

[...]

dat gaat wel als ze eens wacht met seks. Ik heb mijn droomprins al 4,5 jaar. Maar ik heb nooit te snel seks gehad.

Gelukkig is het voor mijn droomprins nooit een probleem geweest dat we als 16-jarigen relatief snel (voor ons beiden de eerste keer) seks hadden, daar was hij immers zelf ook bij.

Droomprinsen die daarover vallen zijn de moeite niet waard.
Mijn prins en ik lagen op date 1 al in bed, na date 3 wilde ik niet meer, na een jaar of wat weer ontmoet, seks op date 2. Nu met hem getrouwd. Dus.
quote:beetjegek schreef op 24 juli 2014 @ 10:21:

Mijn prins en ik lagen op date 1 al in bed, na date 3 wilde ik niet meer, na een jaar of wat weer ontmoet, seks op date 2. Nu met hem getrouwd. Dus.Wij zijn begonnen met een seksrelatie. Nu ook getrouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven