waarom doet liefde zon pijn!?!

23-03-2010 02:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Geen idee? Doet het de regen ook pijn, of slechts de zon? Vragen, vragen...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
wow. dat is een nieuw record. De OP weghalen nog VOOR er reacties zijn gekomen....

In een punaise gaan liggen terwijl je de liefde bedreef? Je hoofd gestoten toen je hem uitzwaaide na een stomende nacht? Met je vingers tussen de autodeur gekomen toen jullie op weg waren naar een romatische wandeling op het strand? Love hurts....
Ik zie niet dat de post is veranderd. Volgens mij is de OP gewoon: "......"
Misschien wil ze graag aandacht?
ow. Daar had ik niet op gerekend, dat .... het was
Wat een fijne levensvraag zo op de dinsdagmorgen...

Hoewel, zo lang hoef ik er niet over na te denken, liefde hoort geen pijn te doen.
Liefde doet geen pijn.

Liefde is fijn en veilig en leuk.

Dus als het pijn doet om van iemand te houden dan is de liefde ver te zoeken.
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
In de kern van de zon is het 15 miljoen graden Celsius. Op het oppervlakte is de zon zo’n 6000 graden Celsius. Zelfs een stuk ijzer zou daar nog gaan koken.

Daarom doet het denkik pijn!
Liefde hoort geen pijn te doen.

Als dat wel zo is, dan is het beter afscheid te nemen van de persoon die de pijn veroorzaakt.

Stressed is just desserts spelled backwards
Liefde is warm en mooi en blij. Van liefde word je gelukkig. Intens gelukkig zelfs! Iedere ochtend prijs ik me rijk met mijn fantastische man en mijn parel van een dochter

Liefde doet geen pijn, maar inderdaad van sommige relaties word je diep ongelukkig en foute kerels doen meer pijn dan een zenuwbehandeling. Als je denkt dat liefde pijn doet, verwar je liefde met relatie. Twee heel verschillende zaken. Sterkte meid.
Volgens mij is de OP niet weggehaald, er is gewoon niks geschreven, anders had dat wel onderin het bericht gestaan toch?

Het lijkt mij een noodkreet midden in de nacht.. zoiets.

Liefde zou geen pijn moeten doen. En als het wel pijn doet is het waarschijnlijk geen liefde en kan je beter afscheid nemen.
Nou, ik weet dat onbeantwoorde liefde heel erg pijn doet.....
?

Omdat te hoge verwachtingne achterhaald worden door de ,minder rooskleurige, werkelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven