Waarom praten Vivaers over zichzelf in 3e persoon enkelvoud?

20-10-2008 13:38 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel erg vaak kom ik op de relatie-pijler posts tegen van het type "A gaat even thee inschenken", "B had gisteren een spannende date"....

Ik denk dan: Is het niet een beetje roddelachtig om zomaar de avonturen van anderen op een forum te plaatsen? Of: hee, hoe weet hij/zij dat A nu thee aan het inschenken is? Kennen die elkaar dan?

Maar dan blijkt dat men het gewoon over zichzelf heeft! Is dit merkwaardige taalgebruik historisch zo gegroeid op het forum? En zo ja, wat is de reden/achtergrond ervan?
quote:MissMara schreef op 20 oktober 2008 @ 20:56:

[...]

Havisten, Eleonora, Havisten zijn jullie.Sorry Miss M, vergeet ik steeds,,,,
quote:eleonora schreef op 20 oktober 2008 @ 21:01:

[...]

Sorry Miss M, vergeet ik steeds,,,,Geeft niks joh, ieder z'n uitdagingen. Ik ben echt niet te beroerd het nog een paar keer te herhalen als je weer de fout in gaat!
quote:IvyRosa schreef op 20 oktober 2008 @ 17:43:

Ivy denkt dat dit een topic voor overig is.Hans denkt hetzelfde. Hij denkt dat Geleerd graag in Relaties en in Seks post, en dus dit topic hier dan ook maar neerzet.
World of Warcraft: Legion
* Capibara denkt dat het forum voor Geleerd alleen uit deze 2 pijlers bestaat
Dat denkt Hans eigenlijk ook wel.
World of Warcraft: Legion
Ik heb anders ook een veelbesproken topic op "Overige" hoor....

Al heb ik al vaak toegegeven dat mijn interesse idd primair uitgaat naar de relatie-pijler en de seks-pijler.
* IvyRosa moet ook even testen.
Cewl!
@Ivy: wil jij mij nomineren voor "forummer van de maand"?
Nee
* ik vind het ook kewl!
DTEEZ!
@Ivy: huh???? we zijn toch vrienden nu?
Ik ben principiëel tegen het hele forummer van de maand gebeuren. Iedereen levert op zijn of haar wijze een bijdrage. Ik heb een hekel aan en vind het onnodig om daar een waarde oordeel aan te hangen.

In deze prestatiegerichte maatschappij moet je zelfs als forummer al de "beste" zijn.

Oh, en principes zet ik niet snel aan de kant, dus ook niet voor jou liefje.
* Capibara vindt het heel zielig als iemand bij zijn medeforummers gaat bedelen of ze hem als forummer van de maand willen nomineren.

* Capibara weet zelfs zeker dat iemand op zo'n manier helemaal nooit forummer van de maand zal worden.
quote:Geleerd schreef op 21 oktober 2008 @ 09:50:

Ik heb anders ook een veelbesproken topic op "Overige" hoor....Als je de Overige-pijler blijkbaar kent, waarom zet je dit topic dan op Relaties?
*SummerD steekt ook weer even haar koppie om de hoek*

nog steeds gezellig hier zie ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*Suy vraagt zich af wat de criteria zijn om forummer van de maand te worden geleerd*
* Donkeyshot neemt SD in zijn armen en geeft haar een adembenemend hartstochtelijke zoen *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
*SD valt spontaan uit haar schoenen van die heerlijke zoen van haar Viva lief*

*en bedenkt zich ineens......tis niet uit mijn kleren lullen, maar uit mijn kleren zoenen DS*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:eleonora schreef op 20 oktober 2008 @ 20:54:

O hebben die ook al eigen chatprogramma's waar wij HAVO-ers niet op kunnen of zo?Ja natuurlijk. Da's wel zo veilig. Stel je voor dat je vooroordelen niet blijkt te kloppen en je je wereld- en/of zelfbeeld bij moet gaan stellen. Dat zou toch ook niet leuk zijn....
Superstar snapt helemaal niks van dit topic
Queenie ligt helemaal in een deuk om de vragen en antwoorden van Geleerd!
...
Ainne snapt geen reet van al die aandacht dat die vent krijgt. Maar goed, ze is dan ook maar een HBO'tje.
quote:Ainne schreef op 21 oktober 2008 @ 11:52:

Ainne snapt geen reet van al die aandacht dat die vent krijgt. Maar goed, ze is dan ook maar een HBO'tje.Het kan nog erger,superstar is maar een MBO'tje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven