Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

vrijdag 9 maart 2018 om 09:22
Er is ook heel vaak tegen mij gezegd dat ik lelijk ben.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 22:11Mij is het letterlijk gezegd dat ik lelijk ben. En "je bent me type niet" is een nette manier om te zeggen "je bent lelijk".
Als ik moest afgaan op wat tijdens daten of in het uitgaansleven tegen me is gezegd zou ik in een dwangbuis worden afgevoerd.
Slim, dom, lelijk, mooiste vrouw van de hele stad, arrogant, verlegen, elegant, schattig, onhandig, stoer, etc etc.
Je kunt heus wel realistisch zijn over je uiterlijk zonder jezelf neer te sabelen. Er zijn al zat anderen die dat fantastisch vinden, laat die dat maar doen.
vrijdag 9 maart 2018 om 09:26
Ik vraag me af hoe dat gesprek dan ging, want of iemand je type is komt meestal niet meteen in een gewoon gesprek ter sprake. Ben je misschien te snel gegaan/te hard van stapel gelopen?De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 08:05Nee, ik was gewoon aan het praten/flirten met collega's, klasgenotes of meiden die ik via social media had ontmoet. En die vertelde dat ik hun type niet ben.
vrijdag 9 maart 2018 om 09:40
Maar jij hebt veel ervaring had je gezegd toch? Dus je hebt genoeg mannelijk aandacht gehad in je leven, en genoeg seksuele gevoelens opgewekt bij mannen. Dat heeft een positief effect op je zelfbeeld, om gewilt te zijn.Het-groepje schreef: ↑09-03-2018 09:22Er is ook heel vaak tegen mij gezegd dat ik lelijk ben.
Als ik moest afgaan op wat tijdens daten of in het uitgaansleven tegen me is gezegd zou ik in een dwangbuis worden afgevoerd.
Slim, dom, lelijk, mooiste vrouw van de hele stad, arrogant, verlegen, elegant, schattig, onhandig, stoer, etc etc.
Je kunt heus wel realistisch zijn over je uiterlijk zonder jezelf neer te sabelen. Er zijn al zat anderen die dat fantastisch vinden, laat die dat maar doen.
Als je het tegenovergestelde hebt meegemaakt, ben je juist onzeker en een laag zelfbeeld. Wat er ook voor zorgt dat je meer introvert bent en je jezelf sociaal isoleert.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
vrijdag 9 maart 2018 om 09:42
Wat versta jij onder experimenteren? Met je partner, of nadat het uit was geexperimenteerd met andere mannen?Framberry schreef: ↑09-03-2018 08:40Ik ben van gelijke leeftijd en ik heb jaren lang één en dezelfde partner gehad, waar ik een hele hoop nog niet mee had gedaan.
Ik ben dus eind twintig gaan experimenteren.
Kortom, je kunt doen alsof je leven voorbij is en je zo goed als bejaard bent, maar dat is niet zo. Er is geen vastgelegde periode waarin je een relatie zou moeten krijgen en met seks kan experimenteren.
Je libido geeft in ieder geval aan dat je viriel genoeg bent.
vrijdag 9 maart 2018 om 09:44
Mij is wel verteld dat ik wanhopig overkwam, omdat ik vrij snel over relaties begon.florence13 schreef: ↑09-03-2018 09:26Ik vraag me af hoe dat gesprek dan ging, want of iemand je type is komt meestal niet meteen in een gewoon gesprek ter sprake. Ben je misschien te snel gegaan/te hard van stapel gelopen?
Wil wel snel weten wat de bedoeling, wat mijn plek is. Om misverstandedn of teleurstellingen te voorkomen. Als zij bijvoorbeeld enkel vriendschap wilt, en ik meer. Dan schiet het niet echt op.

vrijdag 9 maart 2018 om 09:51
Ik ben nog met mijn partner, dus in mijn geval beidenDe_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 09:42Wat versta jij onder experimenteren? Met je partner, of nadat het uit was geexperimenteerd met andere mannen?
vrijdag 9 maart 2018 om 10:29
Dus je hebt een open relatie, dat je ook met andere mannen mag?

vrijdag 9 maart 2018 om 10:34
Lachattenoir schreef: ↑09-03-2018 08:38Nogmaals, wat wil je met dit topic?
Die vraag blijf je maar ontwijken.
En met je voorgaande topics.

vrijdag 9 maart 2018 om 10:41
NeeDe_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 10:29Dus je hebt een open relatie, dat je ook met andere mannen mag?
Het punt van mijn post was trouwens dat het goed mogelijk is om op deze leeftijd te beginnen met experimenteren op gebied van seks en hierin ook iemand te treffen die er gelijke ervaring mee heeft.
Je leven is niet voorbij als je bijna 30 bent. En het hoeft ook niet te lopen volgens de scenario's die jij in je hoofd hebt
vrijdag 9 maart 2018 om 10:47
Dit vraag ik mij dus ook af. Je komt zo negatief/laatdunkend over, er komt geen positief woord uit. Dat is sowieso al een zeer onaantrekkelijke eigenschap dus ik kan me voorstellen dat wanneer je buiten dit forum ook zo bent vrouwen tegen je zeggen dat je hun type niet bent. Kun je nog zo knap zijn, maar deze houding maakt het (hier al) niet prettig om met je te praten.Dreamer schreef: ↑09-03-2018 08:44.
Misschien kan ik het duidelijker zeggen: Je gedraagt je hier op het forum als een eikel ten opzichte van vrouwen. Als vrouwen écht op foute mannen vielen, zouden ze voor jou in de rij moeten staan.
disclaimer: ik zeg dus niet dat je een eikel bent, maar wél dat je je hier zo voordoet.
En over dat experimenteren met kinky seks, ik ben daar pas mee begonnen toen ik 35 was hoor, niks tienerjaren.
vrijdag 9 maart 2018 om 11:06
Dus je wilt liever dat ik een toneelstukje speel, om mensen er toen doen denken dat ik een leuk, normaal en positief leven heb geleidt? Dus de realiteit is te confronterend voor mensen? Die sluiten beschadigde mensen liever uitvan de samenleving omdat het "onprettig" is?QueenArachnia schreef: ↑09-03-2018 10:47Dit vraag ik mij dus ook af. Je komt zo negatief/laatdunkend over, er komt geen positief woord uit. Dat is sowieso al een zeer onaantrekkelijke eigenschap dus ik kan me voorstellen dat wanneer je buiten dit forum ook zo bent vrouwen tegen je zeggen dat je hun type niet bent. Kun je nog zo knap zijn, maar deze houding maakt het (hier al) niet prettig om met je te praten.
En over dat experimenteren met kinky seks, ik ben daar pas mee begonnen toen ik 35 was hoor, niks tienerjaren.
En ik had het over met seks beginnen in tienerjaren, niet peese kinky dingen.
vrijdag 9 maart 2018 om 12:09
Die mannelijke vrienden hebben wel ervaring met one night stands, en praten ook niet echt bepaald respectvol over hun voormalige ONS partners, die zien ze niet echt als relatiemateriaal.
En vrouwelijke vrienden hebben hun seksleven ook al uigebreidt gedeelt. En het type man wat ze willen, en dat is een knappe, gespierde man met grote lul die dominant is en hun hard neukt. En als iemand als rapper boed hun backstage zou uitnodigen, zouden ze zich wel laten neuken vertelde ze.

vrijdag 9 maart 2018 om 12:20
Dat wil nog steeds niet zeggen dat alle vrouwen naar dezelfde man opzoek zijn.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 12:09Die mannelijke vrienden hebben wel ervaring met one night stands, en praten ook niet echt bepaald respectvol over hun voormalige ONS partners, die zien ze niet echt als relatiemateriaal.
En vrouwelijke vrienden hebben hun seksleven ook al uigebreidt gedeelt. En het type man wat ze willen, en dat is een knappe, gespierde man met grote lul die dominant is en hun hard neukt. En als iemand als rapper boed hun backstage zou uitnodigen, zouden ze zich wel laten neuken vertelde ze.
Ik ben absoluut niet gevoelig voor rappers of voetballers, hoe knap of gespierd ze dan ook mogen zijn. Niet mijn type, zeg maar
vrijdag 9 maart 2018 om 12:29
vrijdag 9 maart 2018 om 12:31
.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 12:09Die mannelijke vrienden hebben wel ervaring met one night stands, en praten ook niet echt bepaald respectvol over hun voormalige ONS partners, die zien ze niet echt als relatiemateriaal.
Maar hoe praten mannen over hun relaties?
EN wat een aparte vriendengroep heb je verder. Echt.
Later is nu

vrijdag 9 maart 2018 om 12:34
Jouw denkwijze volgend is het juist minderwaardig om begeerd te worden alleen op sexgebied.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 09:40Maar jij hebt veel ervaring had je gezegd toch? Dus je hebt genoeg mannelijk aandacht gehad in je leven, en genoeg seksuele gevoelens opgewekt bij mannen. Dat heeft een positief effect op je zelfbeeld, om gewilt te zijn.
Als je het tegenovergestelde hebt meegemaakt, ben je juist onzeker en een laag zelfbeeld. Wat er ook voor zorgt dat je meer introvert bent en je jezelf sociaal isoleert.
Je hebt een knoop in je hoofd en ik denk dat je die eerst moet ontwarren.
Want de aandacht die je kreeg vond je niet goed genoeg (sexueel ervaren dames).
En hoe ouder je wordt, hoe minder maagdelijke vrouwen er zijn en ik heb zo'n vermoeden dat deze vrouwen, hoe leuk ook, in jouw miserabele gedachtengang dan weer leftovers worden gevonden.
Zelf vind je jezelf ook niet veel soeps dus wat heb je nu te bieden?
Ik zou er geen zin in hebben, al heb je het uiterlijk, een wonderpiemel en is de eerste date in een 7 sterrenhotel.
Ik ben als 15 jarige door mijn ouders letterlijk aan de straat gezet en heb tot die tijd non stop negativiteit gekregen.
Vooruit kijken, je er niet bij neerleggen en de oplossing niet bij anderen neerleggen.
Helemaal niet bij mensen die je zegt te haten.
vrijdag 9 maart 2018 om 12:41
Dat zou best de kern van het probleem kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand er meteen over begint ik ook meteen zou afkappen. Ik zou dan het gevoel hebben dat je me niet wilde leren kennen en het voor jou maar om een ding draait.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 09:44Mij is wel verteld dat ik wanhopig overkwam, omdat ik vrij snel over relaties begon.
Wil wel snel weten wat de bedoeling, wat mijn plek is. Om misverstandedn of teleurstellingen te voorkomen. Als zij bijvoorbeeld enkel vriendschap wilt, en ik meer. Dan schiet het niet echt op.
vrijdag 9 maart 2018 om 14:37
Dus ik heb een vrouw niets te bieden? Ik zou dus moeten pakken wat ik pakken kan, en blij moeten zijn dat iemand mij wilt?Het-groepje schreef: ↑09-03-2018 12:34Jouw denkwijze volgend is het juist minderwaardig om begeerd te worden alleen op sexgebied.
Je hebt een knoop in je hoofd en ik denk dat je die eerst moet ontwarren.
Want de aandacht die je kreeg vond je niet goed genoeg (sexueel ervaren dames).
En hoe ouder je wordt, hoe minder maagdelijke vrouwen er zijn en ik heb zo'n vermoeden dat deze vrouwen, hoe leuk ook, in jouw miserabele gedachtengang dan weer leftovers worden gevonden.
Zelf vind je jezelf ook niet veel soeps dus wat heb je nu te bieden?
Ik zou er geen zin in hebben, al heb je het uiterlijk, een wonderpiemel en is de eerste date in een 7 sterrenhotel.
Ik ben als 15 jarige door mijn ouders letterlijk aan de straat gezet en heb tot die tijd non stop negativiteit gekregen.
Vooruit kijken, je er niet bij neerleggen en de oplossing niet bij anderen neerleggen.
Helemaal niet bij mensen die je zegt te haten.
Jij was toch degene die zei ook geneukt te hebben met rijke, beroemde mannen? Zou er een verband kunnen zijn tussen dat jij er op 15-jarige leeftijd er alleen voor stond en een laag zelfbeeld hebt, en de aantrekking tot rijke, beroemde mannen?
vrijdag 9 maart 2018 om 14:42
Inderdaad. En dan geen interesse meer in iemand hebben nadat ze aangeven dat ze geen relatie willen. Ook een vriendschap is een relatie, de man met wie ik een relatie wil moet bovenal ook mijn beste vriend (kunnen) zijn.florence13 schreef: ↑09-03-2018 12:41Dat zou best de kern van het probleem kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand er meteen over begint ik ook meteen zou afkappen. Ik zou dan het gevoel hebben dat je me niet wilde leren kennen en het voor jou maar om een ding draait.

vrijdag 9 maart 2018 om 14:56
Je eerste opmerking komt uit jouw koker, heb ik nooit gezegd en vind ik ook niet.De_Cynicus schreef: ↑09-03-2018 14:37Dus ik heb een vrouw niets te bieden? Ik zou dus moeten pakken wat ik pakken kan, en blij moeten zijn dat iemand mij wilt?
Jij was toch degene die zei ook geneukt te hebben met rijke, beroemde mannen? Zou er een verband kunnen zijn tussen dat jij er op 15-jarige leeftijd er alleen voor stond en een laag zelfbeeld hebt, en de aantrekking tot rijke, beroemde mannen?
Ieder mens heeft recht op liefde, jij ook. Allerlei voorwaarden en eisen stellen kan ook een manier zijn jezelf iets te ontzeggen denk ik.
Tweede opmerking: Ik heb inderdaad leuke dingen meegemaakt met het soort man dat jij in je op beschrijft. Ik denk zelf niet vanuit weinig eigenwaarde maar omdat ik geen zin had in veel verwachtingen, uit was op plezier en spanning en dat ook ruimschoots heb meegemaakt.
ik heb niks met termen als 'geneukt' of 'genomen' worden, een wat te passieve omschrijving in mijn geval.
vrijdag 9 maart 2018 om 15:48
TO, zie jij überhaupt de goede bedoelingen van de meeste mensen die op jou reageren? Van mij? Van het-groepje? Van Florence en nog een aantal? Je verdraait al onze woorden tot iets negatiefs, je trekt conclusies die totaal niet kloppen. ("DUS jij wil dít, DUS jij vindt dàt") terwijl wij die dingen helemaal niet willen of vinden of bedoelen.
Zou het niet kunnen dat je, als je kijkt naar hoe verkeerd jij ons beoordeelt en interpreteert, je dat in het dagelijks leven ook doet? Dat de meeste mensen het allemaal niet zo gezegd of bedoeld hebben zoals jij het hebt opvat?
Natuurlijk zijn de bewoordingen vaak puntig, maar zie je de bedoelingen daar niet achter? Mensen reageren niet voor Jan Lul hier op je hè, doen niet voor niets de moeite om je een andere kant te laten zien.. just saying.
Zou het niet kunnen dat je, als je kijkt naar hoe verkeerd jij ons beoordeelt en interpreteert, je dat in het dagelijks leven ook doet? Dat de meeste mensen het allemaal niet zo gezegd of bedoeld hebben zoals jij het hebt opvat?
Natuurlijk zijn de bewoordingen vaak puntig, maar zie je de bedoelingen daar niet achter? Mensen reageren niet voor Jan Lul hier op je hè, doen niet voor niets de moeite om je een andere kant te laten zien.. just saying.