Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
dinsdag 13 maart 2018 om 19:44
Als ik geen werk heb, waarom reageer ik dan zo vroeg? Ohja. En ik reageer gedurende pauze's of korte antwoorden onder werktijd.Paarsebloem schreef: ↑13-03-2018 19:40Afgeven op iemand's beroep maar zelf wel op weekdagen constant kunnen reageren, dag in dag uit.
Ga eerst zelf maar een baan zoeken voordat je over die van anderen begint. Dan hoef je ook niet meer zo jaloers te zijn op mannen die wel hard werken en succesvol worden.
En voor het geval dat je zogenaamd twee weken vrij hebt genomen; iemand met een full time baan zou het geld te besteden hebben om heel wat leukere dingen te doen dan constant hatelijke dingen op het Viva Forum te zeggen.
Reageer je ook even op de andere mensen die vroeg reageren? Aangezien je die defacto dus uitmaakt voor werkloos zijn.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
dinsdag 13 maart 2018 om 19:45
Neehoor. Het is gewoon een dating programma waar iedereen zich voor op kan geven.De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 19:42Dat is dat programma van BNN dat eerst "The Undateables" heette zeker?

dinsdag 13 maart 2018 om 19:48
Als dat zo was, dan zou er geen programma zijn. Aangezien het dan geen kijkcijfers zou trekken. Dus nee, bedankt.licht-blauw schreef: ↑13-03-2018 19:45Neehoor. Het is gewoon een dating programma waar iedereen zich voor op kan geven.![]()
dinsdag 13 maart 2018 om 19:49
Die geven niet af op het beroep van anderen, dus gaat speciaal over jou.De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 19:44Als ik geen werk heb, waarom reageer ik dan zo vroeg? Ohja. En ik reageer gedurende pauze's of korte antwoorden onder werktijd.
Reageer je ook even op de andere mensen die vroeg reageren? Aangezien je die defacto dus uitmaakt voor werkloos zijn.
Jij hebt heel wat pauzes dan, want je reageert niet alleen maar moet ook bijlezen om te kunnen reageren. Misschien kan je die tijd beter in je werk steken en zo kans op promotie maken. Wellicht wordt je dan ook de succesvolle man die je zo benijdt.
dinsdag 13 maart 2018 om 21:00
Iemand nog iets constructiefs te melden? Zoals hoe vrouwen te ontmoeten? Aangezien Tinder niet werkt.

dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
Hoezo? Je wilde geen vrouw meer?De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:00Iemand nog iets constructiefs te melden? Zoals hoe vrouwen te ontmoeten? Aangezien Tinder niet werkt.

dinsdag 13 maart 2018 om 21:05
De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:00Iemand nog iets constructiefs te melden? Zoals hoe vrouwen te ontmoeten? Aangezien Tinder niet werkt.
Maak nu eerst eens duidelijk wat je wil voordat je anders vraagt constructief te zijn.
Eerder zei je dat je helemaal geen vrouw wil. Later wilde je je zelfs laten castreren, en je hebt ook al meerdere keren gezegd dat het toch al te laat is.
Wil je nu wel of niet aan de vrouw??
Zo ja;
-Negatieve houding laten varen
-stop met zeuren
-doe je belachelijke eisenlijst de deur uit
-respecteer vrouwen inclusief hun verleden
-kom uit je slachtofferrol
-probeer positief en vrolijk door het leven te gaan.
dinsdag 13 maart 2018 om 21:16
Ik had gezegd dat ik wel openstond voor een relatie, maar dan zonder seks. En mij werd verteld door een persoon hier dat chemische castratie niet zomaar kan, en dat dus geen optie is.YouWish schreef: ↑13-03-2018 21:05Maak nu eerst eens duidelijk wat je wil voordat je anders vraagt constructief te zijn.
Eerder zei je dat je helemaal geen vrouw wil. Later wilde je je zelfs laten castreren, en je hebt ook al meerdere keren gezegd dat het toch al te laat is.
Wil je nu wel of niet aan de vrouw??
Zo ja;
-Negatieve houding laten varen
-stop met zeuren
-doe je belachelijke eisenlijst de deur uit
-respecteer vrouwen inclusief hun verleden
-kom uit je slachtofferrol
-probeer positief en vrolijk door het leven te gaan.
En nu weet ik nog steeds het waar en hoe niet.

dinsdag 13 maart 2018 om 21:28

dinsdag 13 maart 2018 om 21:31
En wat zei jouw arts daarover?De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:16En mij werd verteld door een persoon hier dat chemische castratie niet zomaar kan, en dat dus geen optie is.
dinsdag 13 maart 2018 om 21:34
Jep.YouWish schreef: ↑13-03-2018 21:28Dus je zoekt een vrouw voor een sexloze relatie?
Mag ik vragen wat jij denkt dat je haar te bieden hebt? En dan bedoel ik niet geld of een grote lul maar qua innerlijk? Je komt hier echt niet leuk over nml. Vrouwen stappen niet zomaar in een sexloze relatie met iemand die altijd negatief doet.
Wat zou iemand moeten hebben in een relatie? Vreemd, als ik over seks begin vinden vrouwen het altijd een afknapper. Dus mogen ze blij zijn met een seksloze relatie.

dinsdag 13 maart 2018 om 21:37
De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:34Vreemd, als ik over seks begin vinden vrouwen het altijd een afknapper. Dus mogen ze blij zijn met een seksloze relatie.

dinsdag 13 maart 2018 om 21:52
Ja, de vrouwen mogen zich gelukkig prijzen met jou.De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:34Jep.
Wat zou iemand moeten hebben in een relatie? Vreemd, als ik over seks begin vinden vrouwen het altijd een afknapper. Dus mogen ze blij zijn met een seksloze relatie.
God's gift to women ben je.
Ze mogen blij zijn? Vooralsnog dienen ze zich niet rijen dik aan bij je voordeur. De eerste moet zelfs nog aanbellen, zeg maar.
anoniem_192889 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 21:53
0.77% gewijzigd

dinsdag 13 maart 2018 om 21:56
doemijdiemaardan schreef: ↑13-03-2018 21:55Wil je toch spontaan zo'n man van bespringen.
Belastingfraude, geil.

dinsdag 13 maart 2018 om 22:50
Waarom mogen ze blij zijn met een relatie met jou?De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:34Jep.
Ik heb werkelijk nog geen enkel punt kunnen ontdekken wat jij te bieden hebt. Kijk daar eens naar; is ook goed voor je zelfvertrouwen. Dat en een baan zoeken waar je niet de hele tijd de behoefte voelt om te pauzeren.
woensdag 14 maart 2018 om 06:36
Hoe denk jij dat het gesprek gaat precies? Hey, ik wil een seksloze relatie, interesse? Alsof ik dat gelijk zou zeggen. Daar komt ze later wel achter dat ik geen seksuele interesse heb. Meeste vrouwen willen toch eerst dat de mannen zich bewijzen dat het niet enkel om de seks gaat., In ieder geval als ze een serieuze relatie wilt.doemijdiemaardan schreef: ↑13-03-2018 21:52Ja, de vrouwen mogen zich gelukkig prijzen met jou.
God's gift to women ben je.
Ze mogen blij zijn? Vooralsnog dienen ze zich niet rijen dik aan bij je voordeur. De eerste moet zelfs nog aanbellen, zeg maar.

woensdag 14 maart 2018 om 07:00
Je ontwijkt nu al 32 pagina's de vraag wat jij te bieden hebt.De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 06:36Hoe denk jij dat het gesprek gaat precies? Hey, ik wil een seksloze relatie, interesse? Alsof ik dat gelijk zou zeggen. Daar komt ze later wel achter dat ik geen seksuele interesse heb. Meeste vrouwen willen toch eerst dat de mannen zich bewijzen dat het niet enkel om de seks gaat., In ieder geval als ze een serieuze relatie wilt.
woensdag 14 maart 2018 om 07:44
Ja. Niet. Geef het op en ga iets leuks doen met je levenDe_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:00Iemand nog iets constructiefs te melden? Zoals hoe vrouwen te ontmoeten? Aangezien Tinder niet werkt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 07:45
Welnee, daar is hij al 32 pagina`s glashelder ovetKnuffelheks schreef: ↑14-03-2018 07:00Je ontwijkt nu al 32 pagina's de vraag wat jij te bieden hebt.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 14 maart 2018 om 07:49
Je hebt een punt