Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

woensdag 14 maart 2018 om 08:15
In al je topics en reacties heb ik je werkelijk nog geen enkele keer iets aardigs of grappigs zien zeggen. ALLES is negatief en vat je (expres) verkeerd op.
Waarom zou een vrouw in godsnaam met jou in zee gaan? Niet spontaan, niet aardig, niet lief, geen humor, pessimistisch..en seks wil je ook niet.
En maar boos en jaloers zijn op iedereen.
Waarom zou een vrouw in godsnaam met jou in zee gaan? Niet spontaan, niet aardig, niet lief, geen humor, pessimistisch..en seks wil je ook niet.
woensdag 14 maart 2018 om 08:36
Zoek het eerst een uit voor je zo negatief reageert. Het is gewoon een programma waarin mensen op date gaan. De redactie matcht de kandidaten. Iedereen kan meedoen.De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 19:48Als dat zo was, dan zou er geen programma zijn. Aangezien het dan geen kijkcijfers zou trekken. Dus nee, bedankt.
Hoezo zou je trouwens kunnen meedoen aan een programma voor mensen met een handicap? Heb jij een handicap?

woensdag 14 maart 2018 om 08:42
Amen.Fizzyhideous schreef: ↑14-03-2018 08:15In al je topics en reacties heb ik je werkelijk nog geen enkele keer iets aardigs of grappigs zien zeggen. ALLES is negatief en vat je (expres) verkeerd op.
woensdag 14 maart 2018 om 08:46
Als jij serieus geen seksuele behoeftes hebt, is daar niets mis mee. Dit zou ik wel uitspreken aan het begin van de datingfase. Een vrouw die wel seksuele behoeftes heeft zou daarmee namelijk al geen match zijn. Ik neem aan dat er ook plekken zijn (zowel offline als online) waar aseksuele mensen met elkaar in contact kunnen komen. Misschien kan je je daarin eens verdiepen. Je laatste opmerking lijkt mij niet te kloppen. Mensen die niet aseksueel zijn, vinden seks doorgaans een cruciaal onderdeel van een relatie. Als je iemand leuk vindt, wil je graag weten of de ander ook serieus over jou is. Dat staat in principe los van seks. Als ik even voor mezelf spreek, seks heb ik niet meteen op een eerste date. Maar het is wel onderdeel van de beginfase van daten. Het is voor mij een meewegende factor om te bepalen of ik überhaupt een relatie wil. Het moet natuurlijk wel klikken op seksueel vlak. Maar als jij geen seksuele behoeftes hebt, hoef jij je daar helemaal niet druk over te maken. Er is niets mis met aseksueel zijn trouwens. Sommige mensen zijn dat nou eenmaal. Maar bevooroordeel dan ook niet mensen die wel seksuele behoeften hebben. Daar is namelijk ook niets mis mee. Live and let live.De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 06:36Hoe denk jij dat het gesprek gaat precies? Hey, ik wil een seksloze relatie, interesse? Alsof ik dat gelijk zou zeggen. Daar komt ze later wel achter dat ik geen seksuele interesse heb. Meeste vrouwen willen toch eerst dat de mannen zich bewijzen dat het niet enkel om de seks gaat., In ieder geval als ze een serieuze relatie wilt.
woensdag 14 maart 2018 om 09:39
Omdat ik het forum daarvoor niet gebruik. Dit is wat anders dan ern gesprek in real-life.Fizzyhideous schreef: ↑14-03-2018 08:15In al je topics en reacties heb ik je werkelijk nog geen enkele keer iets aardigs of grappigs zien zeggen. ALLES is negatief en vat je (expres) verkeerd op.
In real-life heb ik wel humor, en laat ik vrouwen wel lachen. Met duistere, droge, sarcastische humor. En ben ook wel behulpzaam en luister naar hun problemen en praten over serieuze dingen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
woensdag 14 maart 2018 om 09:46
Ik heb een vrij hoog libido, dus ik ben niet asexueel. Maar ik ben het gewend om het alleen te doen, dus ik ben niets anders gewent.licht-blauw schreef: ↑14-03-2018 08:46Als jij serieus geen seksuele behoeftes hebt, is daar niets mis mee. Dit zou ik wel uitspreken aan het begin van de datingfase. Een vrouw die wel seksuele behoeftes heeft zou daarmee namelijk al geen match zijn. Ik neem aan dat er ook plekken zijn (zowel offline als online) waar aseksuele mensen met elkaar in contact kunnen komen. Misschien kan je je daarin eens verdiepen. Je laatste opmerking lijkt mij niet te kloppen. Mensen die niet aseksueel zijn, vinden seks doorgaans een cruciaal onderdeel van een relatie. Als je iemand leuk vindt, wil je graag weten of de ander ook serieus over jou is. Dat staat in principe los van seks. Als ik even voor mezelf spreek, seks heb ik niet meteen op een eerste date. Maar het is wel onderdeel van de beginfase van daten. Het is voor mij een meewegende factor om te bepalen of ik überhaupt een relatie wil. Het moet natuurlijk wel klikken op seksueel vlak. Maar als jij geen seksuele behoeftes hebt, hoef jij je daar helemaal niet druk over te maken. Er is niets mis met aseksueel zijn trouwens. Sommige mensen zijn dat nou eenmaal. Maar bevooroordeel dan ook niet mensen die wel seksuele behoeften hebben. Daar is namelijk ook niets mis mee. Live and let live.
En wat mij opvalt bij vrouwen, dat ze eerst eindeloos willen daten. Om de man te testen, of hij stiekem niet enkel op zoek is naar een snel neukertje.

woensdag 14 maart 2018 om 10:05
De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 09:46Ik heb een vrij hoog libido, dus ik ben niet asexueel. Maar ik ben het gewend om het alleen te doen, dus ik ben niets anders gewent.
En wat mij opvalt bij vrouwen, dat ze eerst eindeloos willen daten. Om de man te testen, of hij stiekem niet enkel op zoek is naar een snel neukertje.
Je spreekt jezelf ontzettend tegen. Dan zijn vrouwen weer losbandige sletten die de ene na de andere ons/gangbang/trio hebben, en nu willen ze weer eindeloos daten voor je erop mag.
Make up your mind.
woensdag 14 maart 2018 om 10:07
Zijn mind is toch vrij duidelijk: hij smacht naar een vrouw en is woedend dat hij er geen kan krijgen. Al het andere is daar slechts uiting van
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 14 maart 2018 om 10:12
JollyRider schreef: ↑14-03-2018 10:07Zijn mind is toch vrij duidelijk: hij smacht naar een vrouw en is woedend dat hij er geen kan krijgen. Al het andere is daar slechts uiting van
Wederom een punt.
Totaal nutteloos om hier nog energie in te steken.
woensdag 14 maart 2018 om 10:17
Het is bij mensen als bij zoveel dieren: mannen houden zich bezig met imponeergedrag en nutteloze zaken om de tijd door te brengen. Politiek, carrière maken, sport, oorlog voeren, grappen maken, etc etc, allemaal vrij nutteloos behalve voor dat ene doel: een vrouw, seks, voortplanten.
Mag je een modern jasje overheen gooien en je kan wetenschappelijk onderzoek en millenia evolutie/biologie negeren: mannen hebben vrijwel geen enkele echte functie, geen nut, geen rol en geen taak, behalve een vrouw imponeren en amuseren, seks en voortplanting.
Voor vrouwen, die verder de hele maatschappij draaiende houden en die op zoveel manieren tegelijk zinvol zijn, misschien onvoorstelbaar. Maar reken er maar op, wat hij ook beweert, TO weet donders goed wat biologisch zijn enige zinvolle taak in het leven is, gewoon omdat hij man is.
Probeer je eens in te leven in het idee dat je relatief jong al besluit: dat was de zin van mijn leven en ik faal.
Dat doet wat met je. Cognitieve dissonantie reductie is nog wel het minste waar je dan aan begint.
Hij zal het niet willen, maar hij verdient toch wel wat compassie lijkt me
Mag je een modern jasje overheen gooien en je kan wetenschappelijk onderzoek en millenia evolutie/biologie negeren: mannen hebben vrijwel geen enkele echte functie, geen nut, geen rol en geen taak, behalve een vrouw imponeren en amuseren, seks en voortplanting.
Voor vrouwen, die verder de hele maatschappij draaiende houden en die op zoveel manieren tegelijk zinvol zijn, misschien onvoorstelbaar. Maar reken er maar op, wat hij ook beweert, TO weet donders goed wat biologisch zijn enige zinvolle taak in het leven is, gewoon omdat hij man is.
Probeer je eens in te leven in het idee dat je relatief jong al besluit: dat was de zin van mijn leven en ik faal.
Dat doet wat met je. Cognitieve dissonantie reductie is nog wel het minste waar je dan aan begint.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 10:19
0.18% gewijzigd
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 14 maart 2018 om 10:21
Nou, dat zal best. De meeste mannen gaan daar niet op deze manier mee om.JollyRider schreef: ↑14-03-2018 10:17Het is bij mensen als bij zoveel dieren: mannen houden zich bezig met imponeergedrag en nutteloze zaken om de tijd door te brengen. Politiek, carrière maken, sport, oorlog voeren, grappen maken, etc etc, allemaal vrij nutteloos behalve voor dat ene doel: een vrouw, seks, voortplanten.
En gezien de consistentie van de taalfouten van TO is ie op meerdere fora actief en worden zijn denkbeelden steeds vreemder.
De schrik zou me om het hart slaan als mijn dochter met hem zou daten.
woensdag 14 maart 2018 om 10:32
Gelukkig niet!Knuffelheks schreef: ↑14-03-2018 10:21Nou, dat zal best. De meeste mannen gaan daar niet op deze manier mee om.
Mijn punt is alleen dat ook gekte een grond heeft

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 10:54
Ja, klopt wel ja. Eerst wilde ik het graag, ervaring opdoen. En toen werd het niet gegunt. Dus nu hoeft het ook niet meer.
woensdag 14 maart 2018 om 11:08
Aha, het werd je niet gegund.De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 10:54Ja, klopt wel ja. Eerst wilde ik het graag, ervaring opdoen. En toen werd het niet gegunt. Dus nu hoeft het ook niet meer.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 14 maart 2018 om 11:14
Heel verstandig.
woensdag 14 maart 2018 om 11:19
Correct, omdat ik te lelijk ben en niet aan hun eisen voldoe/voldeed qua ONS zijnde.
woensdag 14 maart 2018 om 11:23
En daarom 'gunden' vrouwen jou geen seks. NogmaalsDe_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 11:19Correct, omdat ik te lelijk ben en niet aan hun eisen voldoe/voldeed qua ONS zijnde.

Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 14 maart 2018 om 11:26
Een van de zeldzame keren dat ik het grondig met je eens ben.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-03-2018 19:03
Reden: quote verwijderd ivm op de man
Reden: quote verwijderd ivm op de man
56.57% gewijzigd

woensdag 14 maart 2018 om 11:35
De goddelijke wetten zijn ook hier van toepassing.JollyRider schreef: ↑14-03-2018 10:07Zijn mind is toch vrij duidelijk: hij smacht naar een vrouw en is woedend dat hij er geen kan krijgen. Al het andere is daar slechts uiting van
De wet van aantrekkingskracht; het gelijke trekt het gelijke aan. De wet van bewuste creatie; bewust denken (visualiseren) en bewuste emoties (dankbaarheid) en bewust verwachten=ontvangen. De wet van toelaten; er laten zijn, van wie of wat dan ook.
OT Waarom ... ? Is het buiten jezelf zoeken van de oplossing. Lekker makkelijk hé. Richt de focus nu eens op jezelf: goed - fout is dualiteit, pas jezelf aan naar gelang van de door jou gewenste omstandigheden.
woensdag 14 maart 2018 om 11:37
c-la-talpa schreef: ↑14-03-2018 11:35De goddelijke wetten zijn ook hier van toepassing.
De wet van aantrekkingskracht; het gelijke trekt het gelijke aan. De wet van bewuste creatie; bewust denken (visualiseren) en bewuste emoties (dankbaarheid) en bewust verwachten=ontvangen. De wet van toelaten; er laten zijn, van wie of wat dan ook.

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 14 maart 2018 om 11:40
Je kunt ook gewoon de link even neerzetten waar je deze ' wijsheid' vandaan hebt. Ka n die het helemaal lezen.....
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
woensdag 14 maart 2018 om 11:43
Weetje wat, ik ben de beroerdste niet..... http://www.stichtingengelenwerk.com/eng ... jke-wetten
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP