Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
donderdag 8 maart 2018 om 20:58
Dus een vrouw mag blij zijn dat jij haar accepteert als ze meer ervaring heeft als jou, maar als je het ooit voor elkaar krijgt om zelf veel ervaring op te doen ga jij vast niet alleen nog met vrouwen naar bed die ook zoveel ervaring hebben. Nogmaals, je meet met twee maten. Wat jij wel mag en recht op denkt te hebben mag een vrouw vooral niet. Jij stelt allemaal eisen maar verwacht zelf dat een vrouw jou maar neemt zoals je bent.
Creativity is intelligence having fun

donderdag 8 maart 2018 om 21:02
ik denk eerlijk gezegd dat chemische castratie je niet gaat helpen.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 20:54Het is dan ook een mening. Dat jij vind dat mijn leven net begint, dat vind jij. Hoe ik erover denk is inmiddels wel duidelijk. Relaties, seks, one night stands zijn allemaal dingen die je vanaf je tienerjaren hebben ervaren. Is te laat om op deze leeftijd er pas mee te beginnen, aangezien je dan een enorme achterstand hebt.
En daarom zeg ik ook, ik zou er wel open voor staan om met iemand een relatie te nemen, die wel de nodige ervaringen heeft opgedaan. Maar dat zal wel een seksloze relatie worden. Heb binnenkort ook een afspraak voor de mogelijkheid van chemische castratie, dus dat zal dan zijn opgelost. Dan heb ik hopelijk totaal geen libido meer.
Je hebt echt een heel erg voor jezelf schadelijk beeld van sex.
Sex klinkt zoals jij het vertelt alsof het zoiets is als klassiek ballet, alleen weggelegd voor een bepaald type mens en als zo iemand dan een keer met zijn kont heeft geschud in een disco is het hele esthetische aspect weg en moet zo iemand weer jaren herstellen om tot het niveau terug te komen, ofzoiets.
Zo werkt het echt, heus niet. Iedere keer en met iedere persoon is het iets unieks. Ik hoop echt dat je dat ooit gaat inzien want je ontzegt jezelf zoveel moois,
donderdag 8 maart 2018 om 21:02
Grappig, hypocrietje. Als ik namens vrouwen praat, krijg ik de ene na de andere persoonlijke aanval. Maar jij mag wel namens mij praten, en niemand die er wat van zegt. Zo zie je maar, seksistische vrouwen in dit topic.Kirby schreef: ↑08-03-2018 20:58Dus een vrouw mag blij zijn dat jij haar accepteert als ze meer ervaring heeft als jou, maar als je het ooit voor elkaar krijgt om zelf veel ervaring op te doen ga jij vast niet alleen nog met vrouwen naar bed die ook zoveel ervaring hebben. Nogmaals, je meet met twee maten. Wat jij wel mag en recht op denkt te hebben mag een vrouw vooral niet. Jij stelt allemaal eisen maar verwacht zelf dat een vrouw jou maar neemt zoals je bent.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

donderdag 8 maart 2018 om 21:06
Chemische castratie is iets dat vaak wordt toegepast op verkrachters en pedofielen, om ervoor te zorgen dat ze onvruchtbaar worden en hun libido verdwijnt of in ieder geval ernstig afneemt. Dus als ik er onvruchtbaar van wordt, en geen libido meer heb. Dan is het probleem ook opgelost, dan heb ik geen seksuele lust meer. Zal mij in ieder geval wel een hoop tijd besparen, die nuttig besteedt kan worden.Het-groepje schreef: ↑08-03-2018 21:02ik denk eerlijk gezegd dat chemische castratie je niet gaat helpen.
Je hebt echt een heel erg voor jezelf schadelijk beeld van sex.
Sex klinkt zoals jij het vertelt alsof het zoiets is als klassiek ballet, alleen weggelegd voor een bepaald type mens en als zo iemand dan een keer met zijn kont heeft geschud in een disco is het hele esthetische aspect weg en moet zo iemand weer jaren herstellen om tot het niveau terug te komen, ofzoiets.
Zo werkt het echt, heus niet. Iedere keer en met iedere persoon is het iets unieks. Ik hoop echt dat je dat ooit gaat inzien want je ontzegt jezelf zoveel moois,
Nu heb ik nog wel een libido, is nogal frustrerend om een hoog libido te hebben en er niks mee te kunnen hebben gedaan.

donderdag 8 maart 2018 om 21:06
Dat van die one-night-stand heb ik blijkbaar verkeerd, excuus.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 20:32Nee, ik heb geen interesse in een one night stand, heb ik al meerdere keren aangegeven. Toen ik jong was wel ja, nu hoeft het niet meer.
In een relatie zijn er toch wel meer dingen belangrijk dan seks? Dan gaat het toch om er voor elkaar zijn, samen een leven opbouwen etc? Als zij daar niet tevreden mee is, en perse seks wilt. Dan zoekt ze lekker een ander. Ze mag blij zijn dat ik haar accepteer, met haar seksuele verleden. Leven gaat om geven of nemen, wat jij zegt is dus dat ik alles moet doen voor haar, en alles moet doen om haar tevreden te maken.
In een relatie zijn inderdaad verschillende dingen belangrijk.
Ik zeg niet wat je wel of niet moet doen in die hypothetische relatie, ik stel enkel de vraag waarom je seks helemaal uit zou sluiten.
Als je het hebt over geven en nemen dan is dat dus op jullie beiden van toepassing.
Volgende vraag.
Je hebt het over dat een vrouw met seksuele ervaring blij mag zijn dat jij haar zou willen, staat ervaring voor jou gelijk aan promiscuiteit?
donderdag 8 maart 2018 om 21:12
Het feit dat ik dus al open sta om een vrouw met (veel) ervaring wel een kans zou geven, is al heel wat. Oftewel, ik geef een vinger, en je wilt dat ik gelijk mijn hele hand geef.Framberry schreef: ↑08-03-2018 21:06Dat van die one-night-stand heb ik blijkbaar verkeerd, excuus.
In een relatie zijn inderdaad verschillende dingen belangrijk.
Ik zeg niet wat je wel of niet moet doen in die hypothetische relatie, ik stel enkel de vraag waarom je seks helemaal uit zou sluiten.
Als je het hebt over geven en nemen dan is dat dus op jullie beiden van toepassing.
Volgende vraag.
Je hebt het over dat een vrouw met seksuele ervaring blij mag zijn dat jij haar zou willen, staat ervaring voor jou gelijk aan promiscuiteit?
Niet perse. Ten eerste, zou ik toch nooit kunnen geven wat zij gewent is om te krijgen. Ten tweede, heb ik ook wel kinky shit hebben willen uitproberen, maar werd dat nooit gegunt. Dus tsja, dan hoeft het ook niet meer he.

donderdag 8 maart 2018 om 21:18
Is dat nou lekker, eeuwig de underdog uithangen?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:12Het feit dat ik dus al open sta om een vrouw met (veel) ervaring wel een kans zou geven, is al heel wat. Oftewel, ik geef een vinger, en je wilt dat ik gelijk mijn hele hand geef.
Niet perse. Ten eerste, zou ik toch nooit kunnen geven wat zij gewent is om te krijgen. Ten tweede, heb ik ook wel kinky shit hebben willen uitproberen, maar werd dat nooit gegunt. Dus tsja, dan hoeft het ook niet meer he.

donderdag 8 maart 2018 om 21:24
IK ben nieuwsgierig, waarom zou een arts meegaan in jouw wens van chemische castratie?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 20:54Heb binnenkort ook een afspraak voor de mogelijkheid van chemische castratie, dus dat zal dan zijn opgelost. Dan heb ik hopelijk totaal geen libido meer.
Wist je trouwens dat je daar meestal dik van wordt? (geen grap).
donderdag 8 maart 2018 om 21:25
Hoe zou jij het vinden als je te horen krijgt dat een vrouw je wel een kans wil geven ondanks dat je weinig ervaring hebt? En dat brengt alsof ze je een enorme unieke gunst toestaat waar ze eigenlijk geen zin in heeft? Want zo kom jij over als je het hebt over vrouwen met ervaring. Die wil je eventueel heel misschien wel een kans geven, vooruit dan maar, maar niet van harte. Je snapt toch zelf ook wel dat geen vrouw dat fijn vindt om te horen? Op die manier zet je iemand weg als hoer, alleen maar omdat ze meer ervaring heeft dan jij.
En wat heb je toch met die ervaring? Niet alle vrouwen met ervaring hebben hengsten in bed gehad hoor. Er is een behoorlijke kans dat jij niet perse het slechtste bent wat ze ooit heeft gehad.
En ben je nou ook nog boos omdat je geen kinky shit mag uitproberen?? Jij wil het dus heeft zij het ook maar te willen?? Man, man, man.
En wat heb je toch met die ervaring? Niet alle vrouwen met ervaring hebben hengsten in bed gehad hoor. Er is een behoorlijke kans dat jij niet perse het slechtste bent wat ze ooit heeft gehad.
En ben je nou ook nog boos omdat je geen kinky shit mag uitproberen?? Jij wil het dus heeft zij het ook maar te willen?? Man, man, man.
Creativity is intelligence having fun
donderdag 8 maart 2018 om 21:27
Zolang je vrouwen ziet als een vreemde soort die allemaal hetzelfde denken en doen, zul je vastlopen op het feit dat je ze niet begrijpt. Want dan lijken vrouwen die verschillen een teken van hypocrisie, terwijl ze simpelweg verschillende individuën zijn. Net als mannen.
Verder snap ik niet goed wat je wilt.
Je 'begint' vrouwen te haten... Omdat ze je afwijzen?
Afgewezen worden is kut, maar het is niet de taak van vrouwen om in jouw behoeften te voorzien. Er is ook geen magische formule die garantie geeft op succes bij vrouwen. Er zijn een hoop eigenschappen die de kans op succes groter maken, maar geluk speelt ook mee. Andere mannen of vrouwen in het algemeen kwalijk nemen dat jij geen succes in de liefde hebt, is zinloos.
De friendzone is een verbitterd woord voor vriendschap. Iets dat je juist goed zou kunnen gebruiken om echt, van mens tot mens, contact te maken met vrouwen. Maar iemand die vrouwen ziet als alleen maar van waarde als er een (seksuele) relatie mee mogelijk is (en tegelijk 'in waarde verminderd' als ze veel seks hebben gehad), is nog niet klaar voor de friendzone. Laat staan voor een gezonde, gelijkwaardige relatie.
Je zegt dingen die niet zouden misstaan op een incel- of mgtow-forum. Het dehumaniseren van vrouwen, de zelfhaat en minderwaardigheidsgevoelens die op vrouwen worden geprojecteerd... Het is niets nieuws onder de zon. Gelukkig word je er niet van, lijkt mij. Kun je beter je energie steken in dingen die je leuk vindt, jezelf ontwikkelen. Dat vergroot ook nog eens de kans op een relatie. Niet omdat het een wondermiddel is, maar omdat je er een leuker mens van wordt. En als je dan toch graag generaliseert, dan bij deze: veel vrouwen houden van mannen die leuk zijn. Die iets te vertellen hebben, tegen een stootje kunnen, die vol enthousiasme ergens in op kunnen gaan. Allemaal dingen waar je aan kunt werken, en hoogstwaarschijnlijk een stuk bereikbaarder dan miljoenen op de bank, een fotomodellenuiterlijk, of een succesvolle carrière als rapper of profvoetballer.
Verder snap ik niet goed wat je wilt.
Je 'begint' vrouwen te haten... Omdat ze je afwijzen?
Afgewezen worden is kut, maar het is niet de taak van vrouwen om in jouw behoeften te voorzien. Er is ook geen magische formule die garantie geeft op succes bij vrouwen. Er zijn een hoop eigenschappen die de kans op succes groter maken, maar geluk speelt ook mee. Andere mannen of vrouwen in het algemeen kwalijk nemen dat jij geen succes in de liefde hebt, is zinloos.
De friendzone is een verbitterd woord voor vriendschap. Iets dat je juist goed zou kunnen gebruiken om echt, van mens tot mens, contact te maken met vrouwen. Maar iemand die vrouwen ziet als alleen maar van waarde als er een (seksuele) relatie mee mogelijk is (en tegelijk 'in waarde verminderd' als ze veel seks hebben gehad), is nog niet klaar voor de friendzone. Laat staan voor een gezonde, gelijkwaardige relatie.
Je zegt dingen die niet zouden misstaan op een incel- of mgtow-forum. Het dehumaniseren van vrouwen, de zelfhaat en minderwaardigheidsgevoelens die op vrouwen worden geprojecteerd... Het is niets nieuws onder de zon. Gelukkig word je er niet van, lijkt mij. Kun je beter je energie steken in dingen die je leuk vindt, jezelf ontwikkelen. Dat vergroot ook nog eens de kans op een relatie. Niet omdat het een wondermiddel is, maar omdat je er een leuker mens van wordt. En als je dan toch graag generaliseert, dan bij deze: veel vrouwen houden van mannen die leuk zijn. Die iets te vertellen hebben, tegen een stootje kunnen, die vol enthousiasme ergens in op kunnen gaan. Allemaal dingen waar je aan kunt werken, en hoogstwaarschijnlijk een stuk bereikbaarder dan miljoenen op de bank, een fotomodellenuiterlijk, of een succesvolle carrière als rapper of profvoetballer.
This is an unacceptable timeline
donderdag 8 maart 2018 om 21:31
Waarom niet? Wat zou dan wel een geldige reden zijn? En ik ga enkel op gesprek, dus weet niet of ik wel toestemming krijg.
Zou nogal erg zijn als ik eerst iemand moet verkrachten voordat ze toestemming zouden geven.

donderdag 8 maart 2018 om 21:34
Ik wil niets hè, ik heb niet de verwachting dat je, dat wat ik hier typ, linea recta gaat toepassen op je levenDe_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:12Het feit dat ik dus al open sta om een vrouw met (veel) ervaring wel een kans zou geven, is al heel wat. Oftewel, ik geef een vinger, en je wilt dat ik gelijk mijn hele hand geef.
Waarom komt niet de gedachte uit je vingers dat je iemand kan treffen die wel enigw ervaring heeft (bijvoorbeeld binnen een eerdere relatie), maar nog een hoop te experimenteren heeft?

donderdag 8 maart 2018 om 21:34
De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:12Het feit dat ik dus al open sta om een vrouw met (veel) ervaring wel een kans zou geven, is al heel wat. Oftewel, ik geef een vinger, en je wilt dat ik gelijk mijn hele hand geef.

donderdag 8 maart 2018 om 21:41
Waarom moet er perse seks plaatsvinden? Als een relatie alleen om neuken gaat, wat is dan het doel?Framberry schreef: ↑08-03-2018 21:34Ik wil niets hè, ik heb niet de verwachting dat je, dat wat ik hier typ, linea recta gaat toepassen op je leven
Waarom komt niet de gedachte uit je vingers dat je iemand kan treffen die wel enigw ervaring heeft (bijvoorbeeld binnen een eerdere relatie), maar nog een hoop te experimenteren heeft?
Maar sowieso zou ik in contact moeten komen met vrouwen. Dus stap 1 zal al een uitdaging worden. Stap 2, zou ook moeilijk worden, namelijk een seksloze relatie.

donderdag 8 maart 2018 om 21:41
Omdat er dus weinig bewijs is dat het zoveel doet met je libido. Er is wel bewijs dat het veel en grote medische problemen geeft. Zoals suikerziekte, broze botten. Ze doen het ook niet zomaar bij een pedo of verkrachter, niet zelfs, geloof ik. In ieder geval kan ik je verzekeren dat hij er niet op in gaat maar je gaat doorverwijzen naar een psycholoog.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:31Waarom niet? Wat zou dan wel een geldige reden zijn? En ik ga enkel op gesprek, dus weet niet of ik wel toestemming krijg.
Zou nogal erg zijn als ik eerst iemand moet verkrachten voordat ze toestemming zouden geven.
donderdag 8 maart 2018 om 21:48
Dat zou een behoorlijke teleurstelling worden. Aangezien ik er nogal al mijn hoop op had gevestigd dat dit de oplossing zou zijn om mijn libido te vernietigen.Sereia schreef: ↑08-03-2018 21:41Omdat er dus weinig bewijs is dat het zoveel doet met je libido. Er is wel bewijs dat het veel en grote medische problemen geeft. Zoals suikerziekte, broze botten. Ze doen het ook niet zomaar bij een pedo of verkrachter, niet zelfs, geloof ik. In ieder geval kan ik je verzekeren dat hij er niet op in gaat maar je gaat doorverwijzen naar een psycholoog.
Een psycholoog of psychiater zal niks oplossen, dus daar heb ik dan ook niks aan. En heb geen zin om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik niks aan heb.

donderdag 8 maart 2018 om 21:52
Persoonlijk vind ik seks een onderdeel van een volwassen relatie. Vandaar mijn vragen. Dat wil niet zeggen dat het enkel om seks gaat.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:41Waarom moet er perse seks plaatsvinden? Als een relatie alleen om neuken gaat, wat is dan het doel?
Maar sowieso zou ik in contact moeten komen met vrouwen. Dus stap 1 zal al een uitdaging worden. Stap 2, zou ook moeilijk worden, namelijk een seksloze relatie.
Nogmaals geen enkele verwachting dat jij er iets mee gaat doen.
En wederom de vraag waarom je hier zo gebrand bent op dat ervaring gelijk staat aan veel verschillende mannen en experimenteren?
Laat ik het zo zeggen dat er heus mensen zijn die als bijna-dertiger 1 partner hebben gehad en daar weinig kinky sex mee hebben geprobeerd

donderdag 8 maart 2018 om 21:52
Wat wil je nou met dit topic?De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:48Dat zou een behoorlijke teleurstelling worden. Aangezien ik er nogal al mijn hoop op had gevestigd dat dit de oplossing zou zijn om mijn libido te vernietigen.
Een psycholoog of psychiater zal niks oplossen, dus daar heb ik dan ook niks aan. En heb geen zin om zoveel geld uit te geven aan iets waar ik niks aan heb.

donderdag 8 maart 2018 om 21:53
Je gaat sowieso teleurgesteld worden, je hoeft het gesprek niet eens in te gaan. Geen arts die dit wil doen om deze reden, hij zal zijn baan daar (terecht) mee verliezen. Het is verminking, met ernstige medische gevolgen. Zonder medische indicatie.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 21:48Dat zou een behoorlijke teleurstelling worden. Aangezien ik er nogal al mijn hoop op had gevestigd dat dit de oplossing zou zijn om mijn libido te vernietigen.
donderdag 8 maart 2018 om 22:00
Werk je zelf in de zorgsector? Aangezien je jezelf er zo in hebt verdiept?
Als jij gelijk hebt, en hij wijst het af. Dan zal niks dus helpen.
donderdag 8 maart 2018 om 22:01
+1DempseyMaureen schreef: ↑08-03-2018 00:35Dank voor je reactie! Ik wil enkel nog reageren op het laatste.
Ik ben inderdaad wel iemand die je eerst moet leren kennen om op mijn waarde te worden geschat. Daar knelt het schoentje ook heel hard. In tijden zoals deze neemt niemand meer de tijd om elkaar te leren kennen en wordt je al afgerekend op de eerste indruk die je meegeeft. Ik zou heel graag maar dan ook echt heel graag vrouwen die kans willen geven, maar krijg vaak het gevoel dat ik die kans zelf niet krijg...
Dat is eigenlijk de essentie van het probleem waarom wij alleen achterblijven. Alles is zo vluchtig geworden dat het niet gaat. Waarom zou iemand met mij bv 3 keer willen daten om me te leren kennen als er vlottere mooiere kerels zijn waarmee alles sneller gaat en bij wie de indruk wel meteen positief is? Het hele systeem van hoe seks/relaties werken en worden aangegaan speelt gewoon niet in het voordeel van de sociaal onhandige kerels en dat is gewoon hard, want ook wij willen affectie en intimiteit ervaren (behoeftes enzo).
Ik ga stoppen met posten want heb het topic van TO een beetje gekaapt. Ik hoop dat sommige lezers nu beseffen dat wij maar mensen zijn, waarvan sommige bewogen en sommige gebroken zijn door hun ervaringen. Fijne nacht nog aan iedereen!!
donderdag 8 maart 2018 om 22:06
Betaalde seks verhoogt niet per se uw zelfvertrouwen maar haalt wel de druk en lading weg bij seks. Al gevolg zal je er ook minder gefrustreerd rondlopen en dit zal contact met vrouwen verbeteren. Dit is natuurlijk theorie. Indien het niet werkt heb je wel op zijn minst eens seks gehad, kan je later als je nog ouder bent daarvan geen spijt hebben.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 09:44Om maar even antwoord te geven op de vraag dat escorts en een relatiebureau misschien een idee zouden zijn.
Ten eerste, hoe zou betaalde seks mijn zelfvertrouwen moeten verhogen? Enige wat er dan gebeurd, is een signaal geven dat vrouwen enkel interesse hebben in seks als ik hun betaal.
En ten tweede, voor een relatie heb je vertrouwen nodig. En ik ken vrouwen die zich heel onschuldig en preuts voordoen, maar later kom ik erachter dat ze een gangbang gedaan hebben. Ben niet zo'n fan van achterbaks gedoe, dus stel iemand claimt weinig ervaring te hebben etc. Hoe weet ik dat ze de waarheid spreken? Dus er is geen basis van vertrouwen, dus gaat het sowieso niet werken.
Ik ben geen vrouw maar kan me ook inbeelden dat een vrouw niet als preuts wil aanzien worden. Als een vrouw zegt werkelijk geen ervaring te hebben zal dit dus zeker niet gelogen zijn maar eerder een bewuste keuze om de waarheid te vertellen. Als het dus echt van belang is voor jou dat ze evenveel ervaring heeft kan je het desnoods aan haar vragen. Als het antwoord jou niet zint kan je nog steeds afhaken. Niemand verplicht je tot wat dan ook, je moet wel communiceren en vertrouwen dat wat de desbetreffende vrouw zegt waar is.
donderdag 8 maart 2018 om 22:06
Je reageert vaak op vrouwen alsof we allemaal 1 persoon zijn. Als een vrouw dan iets anders zegt dan een andere vrouw, dan vind jij dat raar en raak je gefrustreerd.De_Cynicus schreef: ↑08-03-2018 20:27Ik doe het liever solo. Als seks zo belangrijk is voor vrouwen, dan zijn er genoeg alternatieven voor hun he. Is ook nooit goed he? Zeg ik dat ik er open voor sta, dan is het weer niet goed.
Ik zeg ook niet tegen jou: "Man, wees niet zo'n player."
Jij: "Ik ben helemaal geen player."
Ik: "Wat, maar die man die ik gisteren sprak is een player. Waarom zo tegenstrijdig??"
Want zo komt dat over.
Dit is toch echt de wortel van jouw probleem, veel meer dan jouw lelijkheid (als je echt lelijk bent, misschien zit dat in je hoofd).